Eiköstä olekkin niin että tuota jenkkilöitten laittelua aina höystellään kaljojen ja poikarakkauden voimin?
Poikien kesken...
8
127
Vastaukset
- Kiva-Auto
Enpä ole moista huomannut. Ainakin ne elämäntapa-autoilijat joita minä tunnen, ovat kaiketi heteroita, koska heillä on vastakkaista sukupuolta edustava puoliso ja lapsia.
- hetero.mies
Savolainen homopoika taas jakamassa fantasioitaan.
Mene vaikka tojota tai benari palstalle, sieltä löydät helpommin itsellesi seuraa. - MunatPuuttuuMonilta
Hei pieni ystäväiseni,ei saa olla noin ahdasmielinen nykysuomessa jossa joka TV ohjelmassa-sarjassa tai elokuvassa on oltava vähintään 1 homo joka poikkeuksetta huipputyyppi ja kaikkien kaveri!!
Luetpa Iltalehteä/-sanomia niin luonnollisuuden huippu on homopatit tai lesbot jotka ovat jopa normaalimpi ratkaisu kuin joku typerä tylsä heterorakkaus,yäk.
Eipä tarvi mennä kuin 80-luvulle niin normaali oli vielä normaalia ja epänormaalia oli juuri tämä nykyinen ihannointi.
Hyvin monissa maissa homot&lesbot heitetään tyrmään vuosiksi eikä touhu ole luvallista joka mielestäni niinkuin pitääkin ja ketä moinen kiinnostaa pitäkööt salassa epänormaalisuutensa eikä ikipäivänä mitään avioliittoja saati nyt adoptioita!!!
Jenkkitouhuissa en ole homosteluihin törmännyt vaan toki kait niitä sielläkin on koska ne perinteiset miehet rupeavat olemaan kortilla nykysuomessa eikä näitä nössöjä kiinnosta kuin tuuninki,tietokoneet-kännykät-some- selfiet ja haavemaailmassa haahuilu johon ei kuulu työnteko,armeija tai normaali miesmalli. - Etsioikeistapaikoista
Kuule sami , selvästi etsit poikarakkautta itseesi mutta etsi sitä oikeilta palstoilta ja suuntautuneisuudesta. Jenkkiauto foorumi ei ole sinulle oikea paikka.
- osmo-tarja
Kiva imeskellä kullia jenkin takapenkillä ja muljutella sametinpehmietä kiveksiä.
- gaycaddy
Juurikin noin! Paljon homoja onneksi näissä piireissä.
- Tampereen_Sami
Mie olen kyllä ihan Joensuusta, nyt Tampereen miehiä. Löytyykö poikia seuraksi? Pitkän linjojen laittelija olen, jenkkilöitä teen...
- fefef
Karavaanari-palstan vakiokirjoittelijat siirtyneet tänne?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897