Urgent!!!!

urgent

mulla olisi tälläinen tarina. Mun miestä yritettiin mustamaalata ja musta keksittiin kaikenlaisia juttuja, että me ei seurusteltaisi tai tapailtaisi. Mun miestä haukuttiin ja hänen työnsä vietiin. Oli kunnollinen ja asiantuntija. Meidän yhteiselomme tärveltiin siis kokonaan. Haukuttiin vielä perään ja oltiin vahingoniloisia. Kuinka joku kehtaa tulla toisten elämän väliin, jos itsellä menee paremmin kuin ikinä, mutta se toinen pariskunta pitää saada penkiltä alas. Luvalla sanoen, mä en tajua, että mikä tätä kansaa vaivaa, kun itsellä ei edes mene kovin huonosti, mutta muut pitää silti saada onnettomiksi?? Miksi ette voi olla mottona elä ja anna toisten elää?? Säälittävää meininkiä. Mä olen todella pettynyt mieheni kohteluun. Jos mulle pitää kostaa, niin kostaa sitten minulle, mutta en todellakaan voi sietää sitä, että ette anna mieheni elää. En todellakaan ymmärrä tätä kansaa. Todella törkeää!!!! En anna tätä kiusaajilleni ikinä anteeksi!!! Mieheni elämä ei kuulu teille. Hän on ainoa oikea minulle…ich lieber

1

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llklklklklkjlkj

      Suomalaisilla on useilla vähän ikävä luonne pohjimmiltaan tai sitten se johtuu jatkuvasta perskännien vetämisestä et puolet kansasta on hanurista.

      Asun itse Hesassa ja joskus oikein hirvittää huomata millaisia paskapäitä menee tuolla liikenteessä, kun niiden juttuja kuuntelee. Päänsisällä ei tunnu olevan yhtäkään hyvää ajatusta, ellei sitten lasketa omia naimasaamisia sun muita vastaavia.

      Sitten, kun joku on erilaisin eväin liikenteessä, niin se leimataan huijariksi ja teeskentelijäksi, kuten omassa tapauksessani usein on tullut selväksi. Olen uskossa ja omassa elämässäni hyvin onnellinen ihminen ja tämä on monien hyvin vaikeaa sietää/uskoa, jopa eräs ämmäkin, joka on miljönäärin kanssa naimisissa, NIIN vihaa minua ja saattaa jopa levittää minusta valheellisia juoruja ( epäilen tätä yhteisten tuttavien reaktioiden perusteella), vain siksi, koska en hänen mielestään ole sellainen, kun pitäisi, mitä helevettiä (tai sitä juuri) se hänen mielestään onkin..

      Meitsi vaan porskuttaa ja vähät välittää paskanheitosta. Jätän sivuun aina tuollaiset sakit, pitäköön mielipiteensä.

      Jos miehesi on sanottu irti tuollaisessa työympäristössä, niin onko se todellakin huono asia?

      "Irti psykopaatin otteesta"- kirjassa kerrotaan jonkin verran myös työpaikkakiusaamisesta. Valitettavasti syytön osapuoli joutuu joskus poistumaan kuvioista omalla kustannuksellaan, mutta asiantuntijoiden mielestä se on psyykkisesti terveellisempi ratkaisu, kun jäädä työympäristöön, jossa tuollainen sallitaan.

      Mikäli haluat kuitenkin, että asiasta jää mustaa valkoiselle (mitä suosittelen jälkipuheiden ja uudelleen työllistymisen kannalta) niin tehkää asiasta valitus työsuojeluvaltuutetulle tai vastaavalle taholle. Valituksen tuloksella ei sinänsä ole merkitystä, mutta teidän kantanne jää silloin merkityksi muistiin virallisella taholla ja siten estää pahojen puheiden sälyttämisen suoraan miehesi niskoille, tuoden virallisesti julki hänen kantansa asiasta.

      Eli, jos pomo on epäreilu, tulee valitukseen kirjata asiallisesti kokemus työpaikkakiusaamisesta ja siitä, että irtisanominen on tapahtunut keksityllä syyllä. Valitus kannattaa laatia hyvin asiallisesti ja todenperäisesti, vähääkään liioittelematta tai antautumatta vihapuheeseen, vaikka kurjalta tuntuukin.

      Vihaa voi purkaa vaikka liikuntaan, jos tuntuu, et pinna ratkeaa. Se on oman selviytymisen kannalta viisain ratkaisu!

      Tsemppiä elämäsi vaikeaan hetkeen, niitä kyllä tulee aina välillä, se on HIRVEÄN normaalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe