Miehet, minkälaisia aloitteita olette saaneet?

kokemuksiaa

Naiset aina väittää olevansa aloitteellisia joten kysyisin vain miehiltä, että minkälaisia aloitteita olette saaneet ja mielellään ns. cold approacheja eli ette tunne toisianne mistään entuudestaan.

8

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

On täysin käsittämätöntä, että en eläessäni ole pokannut ketään. Se on mennyt poikkeuksetta toisinpäin.

(Naurua)

• m-i-e-s

Taas? Vastaukset löytyy kutakuinkin seitsemästä eri keskustelusta kaiken kaikkiaan, sieltä vain lukemaan. Kohta tulee deja-vu oireyhtymä.

Lyhyesti kaikenlaisia aloitteita, joita pystyt ja et pysty kuvittelemaan.

• kuollutjo

En minkäänlaisia. Itse joudun joka ainoa kerta työt tekemään, jos haluan tutustua tai jutella toisen kanssa. Sen syvempiin tunnelmiinhan omatkaan aloitteeni eivät johda.

Lienee sanomattakin selvää, että parisuhdetta ei ole ja tuskin tuleekaan.

• uuzitäällä

No on tultu iskemää, ihan kysymällä mennäänkö panemaan (en suostunut) ja antamalla numero lapulla (soitin ja tavattiin mutta siihen jäi). Useimmiten on sellaista että ollaan molemmat aloitteellisia, siis on silmäpeliä sun muuta, joten vaikea sanoa kumpi varsinaisesti aloitti. Näistä yleensä parhaiten homma etenee, kun on jo valmiiksi molemmilla mielenkiintoa.

• crux

Joskus vuosia sitten nainen tuli baarissa tekemään tuttavuutta yllättäen ja suorasukaiseen tyyliin, ihan fiksusti tosin pyysi treffeille, kaatoi samalla vahingossa juomansa toisten päälle ja kieltämättä oli aika rohkaistuneessa mielentilassa. Onhan se surullista että käytännössä ei mitään koskaan...

• 53555552225263623626

Ei minkäänlaista suoraa aloitetta, mutta epäsuoria useampia, siis sellaisia jossa nainen antaa ymmärtää, että minun on lupa tehdä aloite hänelle.

• Viimeksi suurinpiirtein näillä sanoilla: "moi, haluaisin tutustua suhun. Voinko tarjota sulle juoman?"

• Minullekerran

Kaupassa ihan täysin tuntematon tyylikäs ja ikäisekseen hyvin säilynyt vanhempi nainen jutteli minulle niitä näitä ja kysyi lopuksi suoraan kohteliaasti että kiinnostaisiko minua kenties puuma ikäiset naiset.
      En käyttänyt tilaisuutta hyväkseni en ja näin jälkikäteen se vituttaa.
      Kyssäri tuli niin puuntakaa että pääsi yllättämään ja häkellyttämään minut...:(
      Tuli vain sellainen olo että ei kukaan täyspäinen suomalainen nainen mitään aloitetta suoraan tee vaikka kyseinen nainen näytti ja kuullosti tyylikkään kauniilta parempiosaiselta ladyltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2746
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      989
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      78
      888
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      832
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe