Suosittelen laajaosainen osaaminen ja hyvin halpa tuntihinta! Kannattaa soitella autonhuoltoihin, korjauksiin, maalauksiin ja ruostekorjauksiin liittyvistä asioista !
AUTOHUOLTO BLUE
16
382
Vastaukset
- perseestä
En todellakaan suosittele, muka vaihdetaan öljyt/suodatin...kumpaakaan ei vaihdeta, öljyt mittatikusta katsottuna 10 km ajon jälkeen pikimustat ja suodatin aivan pölyinen. Laajaosainen osaaminen voi rajoittua 80- luvun autoihin jos niihinkään. Huijausta kaikki!
- Mersumiäs
Ootko huomioinu että autos saattaa olla paska? Tai siis ei määritä auton ominaisuuksia. Ite käyttäny kaikkia omia autoja ja kaikki on tehty niinkuin on sovittukki, turhaa mustamaalausta jos oma auto ei suorita oikein. Ootko varmistanu että autossa on moottori edes kunnossa ? Mikä merkki kyseessä?
- JQW
Tarkoitatko, että kaikkia autojasi olet käyttänyt kyseisessä korjaamossa? Sinähän se nopea autonvaihtaja olet, kun kyseinen firma ollut ilmeisesti puolisen vuotta pystyssä...
- Mersumiäs
Ootkos kuullut että joillaki meillä on usiampi auto
- hutisuti
ammattitaidoton apina joka ei iskaria nokka-akselista erota, en suosittele kyseistä sutta&sekunda firmaa kenellekkään!
- jummi-jammi
Oli vähän sen näköinen kaveri se ilmeisesti kyseisen paikan omistaja, että et varmasti päin naamaa sille moista huutelis. Itsellä ei kyllä kyseisestä paikasta ole pahaa sanottavaa ollut vaikka en kylläkään vielä montaa kertaa ole siellä käynytkään.
- Työharjoittelija
Kaikkea sitä saa lukea omasta työharjottelu paikasta, tosiaan tämä mustamaalaus kommentti tuntuu olevan henkilökohtaiselta puolelta eikä liity meidän osaamiseen mitenkään.
- Väärätöljyt
Pelkkää kusetusta!
- Wision
En suosittele.
Työn laatu herättää kysymyksiä. Otetaan tyhmiltä ja tietämättömiltä rahat pois. - Ihanniinvaan
Miten tyhmä ja tietämätön ymmärtäisikään työn laadusta vaikka olisi hyväkin?
- Wision
No nyt ei ole koko korjaamoa enää olemassa vaan on lyönyt lapun luukulle. Ei ole edes facebookissa sivuja.
- Vittumitäpaskaa666
Niin, joten?
- Autohuoltoblue
Toimintamme jatkuu, kunnes saamme uudet tilamme valmiiksi. Facebook-tilimme olemme sulkeneet koska, jatkamme toimintaa eri paikkakunnalla ja palveluihimme on tulossa muutamia muutoksia. Palvelemme teitä arvoisat asiakkaat entistä paremmin piakkoin.
Keväisin terveisin,
Autohuolto Blue - MPmaalaus
Itse olen vienyt maalausasian kuluttaja-asiamiehelle ja asia ratkaistu lopulta 2-vuoden päästä hyväkseni. En ole kuitenkaan yritykseltä mitään hyvitystä saanut.
- huohtyhmätihmiset
Miten ajattelit saada rahaa yritykseltä jonka tilana on lakannut?
- röhröh
Mitä maalasivat väärin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614