Eli eka auto pitäs saada hintarajalla 15000-17000 euroo ni mitä suosittelisitte. Mahdollisimman uusi olisi plussaa. Manuaali että oppii sellasta käyttämään. Tosin osto hetki olisi vasta tasan vuoden päästä. Kiitos jo etukäteen.
Hyvä ensimmäinen auto?
9
79
Vastaukset
- itähesassa
En osaa ennustaa vuoden päästä tarjolla oleva valikoimaa, mutta yhtä liikettä voisin suositella.
- Kunkkurules
Mikä olisi tämä liike?
- ErrkaKoivunen
Dacia on paras ja tutkitusti laadukkain.
- kate.ratkaisee.myydessä
Merkillä ei ole väliä kunhan muistat vuoden päästä käytetyn auton ostaa merkkiliikeiden myymälöistä.
Missään tapauksessa älä osta autoa suoraan yksityiseltä, Ruotsista tai muusta epämääräisestä paikasta.- YksityinenParas
...tai vessakeisarilta.
- Kunkkurules1
Ajattelin hakea saksasta kun siinä mukavsti säästää.
- asefaseef
Tojota ei yllätä eikä petä. Harmaa mutta varma ostos.
- Kunkkurules
Mielipiteitä golf gti/gtd tai audi a4 tai bmw 3/4 sarja? Näitä itse miettiny.
- tässäjotain
Ford Mondeo. ,mutta älä osta 1.6 ,koska se on liian laiska. 2.0 pitää olla. Katsele vm 2007 eteenpäin siitä malli muuttui aika paljon. Mondeo aika painava joten myös moottorin pitää olla 2.0
Miksei myös Audi A4 . Uutena audi aina kallis, mutta vähän käytettynä 5-10v voi löytyä jo tohon hintaa,
Skoda Octavia. Uudet Skodat on hyviä. kovin vanhaa skoodaa en toki suosittele vaan aika uusi skoda pitäisi olla 2010 eteenpäin , 1,4 rittää tähän ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372