Nyt olisi kysymys tässä että onko tietoa noista asiandating sivustoista. Nimittäin rahaa palaa sinnekin ja PALJON! Puhun nyt eräästä asiandate.com sivustosta. Olen nyt kirjoitellut siellä muutamien naisten kanssa ja ainakin kaikki vaikuttavat vilpittömän rehellisiltä ja uskollisilta. Ongelma on vaan se että se maksaa niin hitsin paljon. Jos haluaa live chatissa puhua tuolla kyseisellä sivulla niin se maksaa vähintään 20 credittiä eli noin 15 euroa ja puhua voi 20 minuuttua. Sitten jos haluaa antaa omat sähköposti tiedot siellä live chatissa tai puhelinnumeron niin eipä onnistukaan kun tämä sivusto estää sen. Sitä vaan kyllä kummastelen että miten eräs kiinalainen nainen näki sillä tavalla minun sähköpostiosoitteen siellä live chatissa kun otin kuvan itseni kädestä johon olin piirtänyt osoitteen,mutta toinen kiinalainen nainen ei sillä tavalla nähnyt sitä vaan se estettiin että hän ei näkynyt kunnnolla?
Kuulemma vaan ainoastaan voi lähettää osoite tiedot jos pyytää maksusta soitto ajan toiselle tai että lähettää jonkun lahjan minkä saa valita sivulta ja sehän maksaa kanssa.Mutta voi kai se olla sen maksun arvoista.
Olen pannut merkille sellaisen asian että nämä kaikki naiset näyttävät siellä kuin joltain malleilta,mutta aasialaiset taitavat panostaa ulkonäköönsä. Kysyin eräältä kiinalaiselta naiselta jolla oli aika seksikkäät vaatteet siinä esittely videolla,niin hän sanoi että oikeasti ei tykännyt lainkaan sellaisissa paljastavissa vaatteissa pyöriä kameran edessä. Mutta rahaa sinne sivulle menee.Parin päivän aikana on mennyt melkein 700-800 euroa.
Onko niitä mitään vastaavia aasian dating sivuja jotka ovat ilmaisia tai lähes ilmaisia? Tämä datin sivu jostain syytä on blokannut minun puhelinnumeron enkä voi kirjautua sinne,syytä en tiedä miksi? https://www.dateinasia.com/
Minkälaisia kokemuksia on noista asiandating sivulta?
Asiandating sivusto aika kallis
Vilpitönkolmekymppinenm
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648