Asiandating sivusto aika kallis

vilpitönkolmekymppinenm

Nyt olisi kysymys tässä että onko tietoa noista asiandating sivustoista. Nimittäin rahaa palaa sinnekin ja PALJON! Puhun nyt eräästä asiandate.com sivustosta. Olen nyt kirjoitellut siellä muutamien naisten kanssa ja ainakin kaikki vaikuttavat vilpittömän rehellisiltä ja uskollisilta. Ongelma on vaan se että se maksaa niin hitsin paljon. Jos haluaa live chatissa puhua tuolla kyseisellä sivulla niin se maksaa vähintään 20 credittiä eli noin 15 euroa ja puhua voi 20 minuuttua. Sitten jos haluaa antaa omat sähköposti tiedot siellä live chatissa tai puhelinnumeron niin eipä onnistukaan kun tämä sivusto estää sen. Sitä vaan kyllä kummastelen että miten eräs kiinalainen nainen näki sillä tavalla minun sähköpostiosoitteen siellä live chatissa kun otin kuvan itseni kädestä johon olin piirtänyt osoitteen,mutta toinen kiinalainen nainen ei sillä tavalla nähnyt sitä vaan se estettiin että hän ei näkynyt kunnnolla?

Kuulemma vaan ainoastaan voi lähettää osoite tiedot jos pyytää maksusta soitto ajan toiselle tai että lähettää jonkun lahjan minkä saa valita sivulta ja sehän maksaa kanssa.Mutta voi kai se olla sen maksun arvoista.

Olen pannut merkille sellaisen asian että nämä kaikki naiset näyttävät siellä kuin joltain malleilta,mutta aasialaiset taitavat panostaa ulkonäköönsä. Kysyin eräältä kiinalaiselta naiselta jolla oli aika seksikkäät vaatteet siinä esittely videolla,niin hän sanoi että oikeasti ei tykännyt lainkaan sellaisissa paljastavissa vaatteissa pyöriä kameran edessä. Mutta rahaa sinne sivulle menee.Parin päivän aikana on mennyt melkein 700-800 euroa.

Onko niitä mitään vastaavia aasian dating sivuja jotka ovat ilmaisia tai lähes ilmaisia? Tämä datin sivu jostain syytä on blokannut minun puhelinnumeron enkä voi kirjautua sinne,syytä en tiedä miksi? https://www.dateinasia.com/

Minkälaisia kokemuksia on noista asiandating sivulta?

9

2032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaka-ratson

hihihihihihiiiii hahahahahahaaa eh eheheheheheee ohohohohohooooo

• Hihihahahihihahahihihah

No mitä se sinulle kuuluu sika-amalia, se on ton pojan elämää, provo todennäköisesti kuitenkin. Ymmärrän toisaalta sinua sika-amalia , toi 700-800 euroa taitaa olla sinun kuukausi ansio Kelasta?

• asdfghgfd

montako kertaa olisit saanut munat tyhjiksi thai hierontapaikassa tolla rahalla
      olisiko lentolippu edes takaa maksanut mitä? etkö jo kusipää usko että sivustot on sen takia että saadaan raha pois tyhmiltä

• Onnellinen-taikun-kanssa

Hyvät kokemukset. Löysin sivuilta ihanan Thaivaan enkelin ja nyt ollaan aviossa Suomessa ja rakkaus kukoistaa. Ei ollut kallista. AsianDating on eri sivusto, kuin datein asia.

• halpaaon
        Onnellinen-taikun-kanssa kirjoitti:

Hyvät kokemukset. Löysin sivuilta ihanan Thaivaan enkelin ja nyt ollaan aviossa Suomessa ja rakkaus kukoistaa. Ei ollut kallista. AsianDating on eri sivusto, kuin datein asia.

Niin varmaan löysitkin pyykkäri ostovaimon ja kullinnuolijan kotiisi, eikä maksanut paljon. Onko jo niin monta kertaa pantu että halvalla lähti.

• JännäKakkaAmalia
        halpaaon kirjoitti:

Niin varmaan löysitkin pyykkäri ostovaimon ja kullinnuolijan kotiisi, eikä maksanut paljon. Onko jo niin monta kertaa pantu että halvalla lähti.

Kato sika-amalia täälläkin vauhdissa!!! Hullu mikä hullu, mutta kohta nalkkiin kiinni sä jäät, jo loppuu duuni kun pomo tietää saa tralla lallala....

Jäit kiinni jo emakko, tiedettiinhän se sama akka kyseessä joka todellakin häiriköi oikein vuosia tuolla Thaimaa palstalla, sama ämmä silloin se sika-amaliaksi ristittiin, on hullu näemmä keksinyt uusia alter egoja, todennäköisesti tuo sama hullu akka on myös noiden rikospostauksien takana, jo vuosia touhunnut.

AI hitsi kuinka repesin, kun huomasi että tosiaan se olet sinä joka terrorisoi Thaimaan matkailu palstaa vuosia ja ahkerasti, täytyykin mennä lukaseen kuinka siellä nykyään vaikutat sika-amalia.

Kas kuinka tuttuja tekstejä ilmankos lain rikkominen sujuu niin helposti sinulta hullu ämmä:

" ihmisillä saa

laista huolimatta olla edelleen OMIA mielipiteitä ja kannanottoja."

" te aasianhihhulit solvaatte suominaista MATKAILUPALSTALLA"

Miksi pelottaisi? Sinähän epätoivoisena mietit miten saisit minun perääntymään asiassa :) Yrityksesi on turhaa, tulet vastaamaan oikeudessa vihapuheistasi, miltähän se mahtaa näyttää CV:ssä?

Ei minua pelota, aloin heti laskemaan kuinka paljon joudut maksamaan korvauksia yksityisyyden loukkamisesta, kunnianloukkauksesta jne. Varsinkin kun on oma yritys, niin tuo korvaus vaade voi lortto nousta semmoisiin summiin, että se betonikolhoosin kämppä olisi syytä olla velaton :D Hieno nähdä, kun se uho karisee livenä aika nopsaan pois, suuret on puheet sinulla. Otettiin kuitenkin tuokin uhkaus talteen, se on hyvä esittää myös oikeudessa.

Olet kutsunut yksiselitteisesti kansanryhmää apinoiksi, tämä on talteen otettu ja toimitettu myös poliisille, kyseessä on selvä vihapuhe joka kuuluu yleisen syytteen alaisuuteen. Sinut on helppo jäljittää viranomaiset pyytävät suomi24.fi ko. Ajankohtana kirjoitetun viestin ip osoitteen, sen jälkeen oikeuden luvalla isp joutuu etsiin matchin ko. Ajankohdasta listoiltaan, jotka siis säilyy servuilla 12 kk. Et tule pääsemään pälkähästä ja en kirjoittanut väittämäsi on paskapaperin arvoista puhetta. Nimeni tulee kyllä esille, voinkin samantien kertoa sinulle, että yhden ainoan kerran kun sen täällä kirjoitat saat välittömästi uuden syytteen yksityiselämän tietojen levittelystä, sekä kunnianloukkauksesta ja taas sua heivataa oikeuteen, sinä olet sen verran rikollinen mieli, että ilmeisesti pitää opettaa oikein kunnolla sinulle mitä laki sanoo.Myös kaikki vasta argumentit jotka esitit äsken eivät riko mitään lakia, niin kauan kuin niitä ei kohdisteta nimettyihin ihmisiin tai vähemmistöryhmiin tahvo, joten aivan turhaa sitä suu vaahdossa akka mulle selität, koska tiedän oikein hyvin miten nämä kuviot menee, senkunyrität huitoa paniikissa takaisin, jomma etenee ja aivan 100% varmasti vastaat. Ja idiootti et tajunnut etten puhunut ip osoitteen salaamisesta vaan, siitä ettei niissä missä joku on solvaillut tai kutsunut jotain kansanryhmää eläimiksi, ei tule löytymään minun ip:tä mokomakin pöhö, osaat hyvin oikeinkirjoituksen, mutta sisälukutaito suorastaan jälkeen jääneen tasoa.

Myös kaikki vasta argumentit jotka esitit äsken eivät riko mitään lakia, niin kauan kuin niitä ei kohdisteta nimettyihin ihmisiin tai vähemmistöryhmiin tahvo, joten aivan turhaa sitä suu vaahdossa akka mulle selität, koska tiedän oikein hyvin miten nämä kuviot menee, senkunyrität huitoa paniikissa takaisin, jomma etenee ja aivan 100% varmasti vastaat. Ja idiootti et tajunnut etten puhunut ip osoitteen salaamisesta vaan, siitä ettei niissä missä joku on solvaillut tai kutsunut jotain kansanryhmää eläimiksi, ei tule löytymään minun ip:tä mokomakin pöhö, osaat hyvin oikeinkirjoituksen, mutta sisälukutaito suorastaan jälkeen jääneen tasoa.

• sika-amalia-Ratson

hahahahhaahhahaa näkee suomiukon henkisen tason eli todella alhainen ahahahahahahahahhaaaaaa

• fdhbdfhd

Itse pysyn kaukana tuollaisista rahasamposivuista, thaifriendly.com vaikutti hyvältä ja ilmaiselta jossa voi jakaa yhteistietojaan vapaasti ja jopa jutella naisille maksamatta mitään. Tosin viestien välissä joutuu odotella 10min ilmaiskäyttäjänä. Naisetkin on aloitteellisia, toisin kuin nämä meidän kotomaan ihmeet. Olen myös äimistellyt miten monet thai-naiset näyttää niin nuorilta, kolmekymppiset menisi helposti parikymppisistä ja monia silmät tipauttavia viiskymppisiäkin tullut vastaan. Sellasia naisia kun täällä meillä olis niin oijoi. Se huono puoli siinä tosin on että mitä enemmän näillä sivuilla surffaa niin sen enempi tympii olla Suomessa.

• hyvinonnellinen

kallis ja kallis.......miten ottaa. ainakin oma 10v nuorempi aasiasta haettu elämänkumppani kiipesi eilen ratsastamaan ja vasta puolen tunnin päästä antoi lastini lentää. kyllä kannattaa maksaa deittailusta jos saa sitten vastinetta.
      Toisekseen ei suomesta viisikymppinen mies saa 10v nuorempaa, hoikkaa, raitista ja hyvätapaista naista. Hoikat, mitä tuli vastaan, niin tiesivät ulkonäkönsä ja hakivat varakkaampaa. Siis ne, jotka ei syöneet psyykelääkkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      74
      7617
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      128
      3037
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      153
      1884
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      69
      1709
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      126
      1540
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      172
      1482
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1202
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      879
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      48
      822
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      784
    Aihe