Irlantiin ja brittiläiseen Pohjois-Irlantiin.
The Irish News uutisoi Soldiers of Odinin rantautuneen Irlantiin ja Pohjois-Irlantiin. Lehti tosin leimaa Suomen uuden vientituotteen “äärioikeistolaiseksi” ja “islamvihamieliseksi”, mikä luonnollisesti on punavihervasureiden panettelua.
Miksei meidän kommarien suosio leviä koskaan?
Odinit ovat levinneet nyt myös
17
57
Vastaukset
- viherpunikki
Tuo oodinien spedejen leviäminen kertoo siitä, että tyhmiä ääliökuulapäitä löytyy muualtakin kuin gemistä.
- Tietäjäasiassa
Ei panettelua vaan oikein kirjoitettu. Desants of Putin on venäläisten talutusnuorassa kulkeva natsijärjestö.
- hehehehehehe
Päässäsi tuulee oikein kunnolla.
- WhitePoweer
hehehehehehe kirjoitti:
Päässäsi tuulee oikein kunnolla.
No millä nimellä sinä kutsut Venäjän propagandalehtiä (MV-lehti, Magneettimedia) lukevia vähä-älyisiä nutipäitä?
Samanlaista herkkäuskoista, Venäjän propagandaan hairahtunutta porukkaa, kuin punakaartilaiset aikoinaan. Taitaa SOO-pojat olla punakaartilaisten jälkeläisiä..:)..ainakin heidän yhteiskunnallisen asemansa perusteella voi näin päätellä. - outojaonjuttus
WhitePoweer kirjoitti:
No millä nimellä sinä kutsut Venäjän propagandalehtiä (MV-lehti, Magneettimedia) lukevia vähä-älyisiä nutipäitä?
Samanlaista herkkäuskoista, Venäjän propagandaan hairahtunutta porukkaa, kuin punakaartilaiset aikoinaan. Taitaa SOO-pojat olla punakaartilaisten jälkeläisiä..:)..ainakin heidän yhteiskunnallisen asemansa perusteella voi näin päätellä.keksi jo jotain uutta, sulla vaan noi venäläisjutut taitaa olla joku päähänpinttymä...
- WhitePoweer
outojaonjuttus kirjoitti:
keksi jo jotain uutta, sulla vaan noi venäläisjutut taitaa olla joku päähänpinttymä...
Kyllä se on nämä SOO-pojat joiden pitäisi keksiä uutta. Hankkisivat koulutuksen ja menisivät töihin...mutta ei...
Lukevat ja levittävät samaa Venäjämielistä MV-propagandaa päivästä toiseen.
Kai nyt tyhmäkin tajuaa, että tuon lehden (lehden taustat tuntien) tehtävä on aiheuttaa maan sisäistä jännitystä ja vastustusta laillista eduskuntaa ja hallitusta kohtaan. Nämä keinot oli käytössä ryssillä 1918. Eikö nuo vähä-älyiset punakaartilaiset sadassa vuodessa ole mitään oppineet? Menevät kerta toisensa jälkeen samaan ansaan.
Vai onko oikeasti niin, että lehti, jonka perustaja ja "päätoimittaja" on ryssä joka asuu maanpaossa Espanjassa, levittää Venäjä-myönteistä ja Suomi / Eurooppa / USA-vastaista propagandaa, ei herätä mitään epäilyksiä näissä junteissa? - 45t435
Lehden taustat? kerotko enemänkin itse tiedän vain että ilja on suomessa syntynyt suomalainen ei se hyysärien ryssitelyllä vielä ole miksikään ole muutunut.
- WhitePoweer
45t435 kirjoitti:
Lehden taustat? kerotko enemänkin itse tiedän vain että ilja on suomessa syntynyt suomalainen ei se hyysärien ryssitelyllä vielä ole miksikään ole muutunut.
No ota selvää taustoista, osaat kai sentään kirjoittaa ja Googlea käyttää?...Pitääkö teille uusavuttomille nutipäille kaikki valmiina nenän eteen tuoda?
Ei jumalauta mitä sakkia..eipä ihme, että ryssäpropaganda uppoaa... - rke7j7
Mikä ryssä? kuten totesin ilja on suomessa syntynyt suomalainen mutta kuka ja missä se sun ryssäsi on? Tuo nyt se vaan eteen ei varmaan vaikeata pitäs sulle paremalle ainekselle olla?
- outojaonjuttus
WhitePoweer kirjoitti:
Kyllä se on nämä SOO-pojat joiden pitäisi keksiä uutta. Hankkisivat koulutuksen ja menisivät töihin...mutta ei...
Lukevat ja levittävät samaa Venäjämielistä MV-propagandaa päivästä toiseen.
Kai nyt tyhmäkin tajuaa, että tuon lehden (lehden taustat tuntien) tehtävä on aiheuttaa maan sisäistä jännitystä ja vastustusta laillista eduskuntaa ja hallitusta kohtaan. Nämä keinot oli käytössä ryssillä 1918. Eikö nuo vähä-älyiset punakaartilaiset sadassa vuodessa ole mitään oppineet? Menevät kerta toisensa jälkeen samaan ansaan.
Vai onko oikeasti niin, että lehti, jonka perustaja ja "päätoimittaja" on ryssä joka asuu maanpaossa Espanjassa, levittää Venäjä-myönteistä ja Suomi / Eurooppa / USA-vastaista propagandaa, ei herätä mitään epäilyksiä näissä junteissa?miten liittyy S.O.O ja MV ja Venäjä toisiinsa? huh,huh, raota pipon reunaa vähän, niin ilma pääsee kiertämään : )
- ed3r4r3
Nytpä onkin stubelolla ja hyysärilaumalla hommaa kun ovat odineita kieltämssä mitenhän hyyskien ja stubelon voimat riittää tuonne asti ja joko on kieltomarssi tulossa? anssi rämpyttää kitara taas ja palefasisti räpää ilosanomaansa .
- Ahhahahhahah
Punakaarti saanut uuden muodon Ootilaisten marssiessa.
- outojaonjuttus
Tapaan työssäni henkilöitä, joilla on todellisuudentaju merkittävästi alentunut. Voin kertoa, että pitkällä kuntoutuksella ja useinkin lopunikäisellä lääkityksellä henkilöt voivat elämäänsä suhteellisen tasapainoisesti. Rohkeasti vaan apua pyytämään ammatti-ihmisiltä, niin kyllä se siitä... Olen pahoillani, mutta nämä venäläisjutut suomalaisten katupartioiden yhteydessä kuulostaa melko kaukaa haetulta.
- outojaonjuttus
Tapaan työssäni henkilöitä, joilla on todellisuudentaju merkittävästi alentunut. Voin kertoa, että pitkällä kuntoutuksella ja useinkin lopunikäisellä lääkityksellä henkilöt voivat elämäänsä suhteellisen tasapainoisesti. Rohkeasti vaan apua pyytämään ammatti-ihmisiltä, niin kyllä se siitä... Olen pahoillani, mutta nämä venäläisjutut suomalaisten katupartioiden yhteydessä kuulostaa melko kaukaa haetulta.
Anteeksi virheeni kirjoituksessa. Piti siis kirjoittamani: voivat elää elämäänsä suhteellisen tasapainoisesti...
- outojaonjuttus
MinullaOnUnelma kirjoitti:
Rauhoitutaan ja kuunnellaan välillä musiikkia. https://vid.me/Q0fw
Iso kiitos sinulle!
- VenäjänPutinilaiset
Anteeksi virheeni kirjoituksessa. Piti siis kirjoittamani: voivat elää elämäänsä suhteellisen tasapainoisesti...
Sulla on varmaan väärä lääkitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 991353
- 541174
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.241028Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928