Odinit ovat levinneet nyt myös

ääähhhhh

Irlantiin ja brittiläiseen Pohjois-Irlantiin.

The Irish News uutisoi Soldiers of Odinin rantautuneen Irlantiin ja Pohjois-Irlantiin. Lehti tosin leimaa Suomen uuden vientituotteen “äärioikeistolaiseksi” ja “islamvihamieliseksi”, mikä luonnollisesti on punavihervasureiden panettelua.

Miksei meidän kommarien suosio leviä koskaan?

17

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viherpunikki

      Tuo oodinien spedejen leviäminen kertoo siitä, että tyhmiä ääliökuulapäitä löytyy muualtakin kuin gemistä.

    • Tietäjäasiassa

      Ei panettelua vaan oikein kirjoitettu. Desants of Putin on venäläisten talutusnuorassa kulkeva natsijärjestö.

      • hehehehehehe

        Päässäsi tuulee oikein kunnolla.


      • WhitePoweer
        hehehehehehe kirjoitti:

        Päässäsi tuulee oikein kunnolla.

        No millä nimellä sinä kutsut Venäjän propagandalehtiä (MV-lehti, Magneettimedia) lukevia vähä-älyisiä nutipäitä?

        Samanlaista herkkäuskoista, Venäjän propagandaan hairahtunutta porukkaa, kuin punakaartilaiset aikoinaan. Taitaa SOO-pojat olla punakaartilaisten jälkeläisiä..:)..ainakin heidän yhteiskunnallisen asemansa perusteella voi näin päätellä.


      • outojaonjuttus
        WhitePoweer kirjoitti:

        No millä nimellä sinä kutsut Venäjän propagandalehtiä (MV-lehti, Magneettimedia) lukevia vähä-älyisiä nutipäitä?

        Samanlaista herkkäuskoista, Venäjän propagandaan hairahtunutta porukkaa, kuin punakaartilaiset aikoinaan. Taitaa SOO-pojat olla punakaartilaisten jälkeläisiä..:)..ainakin heidän yhteiskunnallisen asemansa perusteella voi näin päätellä.

        keksi jo jotain uutta, sulla vaan noi venäläisjutut taitaa olla joku päähänpinttymä...


      • WhitePoweer
        outojaonjuttus kirjoitti:

        keksi jo jotain uutta, sulla vaan noi venäläisjutut taitaa olla joku päähänpinttymä...

        Kyllä se on nämä SOO-pojat joiden pitäisi keksiä uutta. Hankkisivat koulutuksen ja menisivät töihin...mutta ei...

        Lukevat ja levittävät samaa Venäjämielistä MV-propagandaa päivästä toiseen.

        Kai nyt tyhmäkin tajuaa, että tuon lehden (lehden taustat tuntien) tehtävä on aiheuttaa maan sisäistä jännitystä ja vastustusta laillista eduskuntaa ja hallitusta kohtaan. Nämä keinot oli käytössä ryssillä 1918. Eikö nuo vähä-älyiset punakaartilaiset sadassa vuodessa ole mitään oppineet? Menevät kerta toisensa jälkeen samaan ansaan.

        Vai onko oikeasti niin, että lehti, jonka perustaja ja "päätoimittaja" on ryssä joka asuu maanpaossa Espanjassa, levittää Venäjä-myönteistä ja Suomi / Eurooppa / USA-vastaista propagandaa, ei herätä mitään epäilyksiä näissä junteissa?


      • 45t435

        Lehden taustat? kerotko enemänkin itse tiedän vain että ilja on suomessa syntynyt suomalainen ei se hyysärien ryssitelyllä vielä ole miksikään ole muutunut.


      • WhitePoweer
        45t435 kirjoitti:

        Lehden taustat? kerotko enemänkin itse tiedän vain että ilja on suomessa syntynyt suomalainen ei se hyysärien ryssitelyllä vielä ole miksikään ole muutunut.

        No ota selvää taustoista, osaat kai sentään kirjoittaa ja Googlea käyttää?...Pitääkö teille uusavuttomille nutipäille kaikki valmiina nenän eteen tuoda?

        Ei jumalauta mitä sakkia..eipä ihme, että ryssäpropaganda uppoaa...


      • rke7j7

        Mikä ryssä? kuten totesin ilja on suomessa syntynyt suomalainen mutta kuka ja missä se sun ryssäsi on? Tuo nyt se vaan eteen ei varmaan vaikeata pitäs sulle paremalle ainekselle olla?


      • outojaonjuttus
        WhitePoweer kirjoitti:

        Kyllä se on nämä SOO-pojat joiden pitäisi keksiä uutta. Hankkisivat koulutuksen ja menisivät töihin...mutta ei...

        Lukevat ja levittävät samaa Venäjämielistä MV-propagandaa päivästä toiseen.

        Kai nyt tyhmäkin tajuaa, että tuon lehden (lehden taustat tuntien) tehtävä on aiheuttaa maan sisäistä jännitystä ja vastustusta laillista eduskuntaa ja hallitusta kohtaan. Nämä keinot oli käytössä ryssillä 1918. Eikö nuo vähä-älyiset punakaartilaiset sadassa vuodessa ole mitään oppineet? Menevät kerta toisensa jälkeen samaan ansaan.

        Vai onko oikeasti niin, että lehti, jonka perustaja ja "päätoimittaja" on ryssä joka asuu maanpaossa Espanjassa, levittää Venäjä-myönteistä ja Suomi / Eurooppa / USA-vastaista propagandaa, ei herätä mitään epäilyksiä näissä junteissa?

        miten liittyy S.O.O ja MV ja Venäjä toisiinsa? huh,huh, raota pipon reunaa vähän, niin ilma pääsee kiertämään : )


    • ed3r4r3

      Nytpä onkin stubelolla ja hyysärilaumalla hommaa kun ovat odineita kieltämssä mitenhän hyyskien ja stubelon voimat riittää tuonne asti ja joko on kieltomarssi tulossa? anssi rämpyttää kitara taas ja palefasisti räpää ilosanomaansa .

    • Ahhahahhahah

      Punakaarti saanut uuden muodon Ootilaisten marssiessa.

      • outojaonjuttus

        Tapaan työssäni henkilöitä, joilla on todellisuudentaju merkittävästi alentunut. Voin kertoa, että pitkällä kuntoutuksella ja useinkin lopunikäisellä lääkityksellä henkilöt voivat elämäänsä suhteellisen tasapainoisesti. Rohkeasti vaan apua pyytämään ammatti-ihmisiltä, niin kyllä se siitä... Olen pahoillani, mutta nämä venäläisjutut suomalaisten katupartioiden yhteydessä kuulostaa melko kaukaa haetulta.


      • outojaonjuttus
        outojaonjuttus kirjoitti:

        Tapaan työssäni henkilöitä, joilla on todellisuudentaju merkittävästi alentunut. Voin kertoa, että pitkällä kuntoutuksella ja useinkin lopunikäisellä lääkityksellä henkilöt voivat elämäänsä suhteellisen tasapainoisesti. Rohkeasti vaan apua pyytämään ammatti-ihmisiltä, niin kyllä se siitä... Olen pahoillani, mutta nämä venäläisjutut suomalaisten katupartioiden yhteydessä kuulostaa melko kaukaa haetulta.

        Anteeksi virheeni kirjoituksessa. Piti siis kirjoittamani: voivat elää elämäänsä suhteellisen tasapainoisesti...



      • outojaonjuttus
        MinullaOnUnelma kirjoitti:

        Rauhoitutaan ja kuunnellaan välillä musiikkia. https://vid.me/Q0fw

        Iso kiitos sinulle!


      • VenäjänPutinilaiset
        outojaonjuttus kirjoitti:

        Anteeksi virheeni kirjoituksessa. Piti siis kirjoittamani: voivat elää elämäänsä suhteellisen tasapainoisesti...

        Sulla on varmaan väärä lääkitys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe