Teemu Selänne "VALEHTELIJA "

Täysin_uskomatonta

Uskomatonta paskaa. Pitäisikö Selänteen nyt kertoa YLE:n hyysärisuvakeille julkisuuteen ketä alaikäinen tyttö on raiskattu jotta tyttöä voitaisiin oikein urakalla koulussa kiusata ja osoitella sormella. Voin pahoin Ylen ja suvakkiproffien ollessa kyseessä.

""Johtamisen professori Alf Rehn Åbo Akademista kyseenalaistaa Selänteen kirjoituksen tarkoitusperät.

@TeemuSel8nne Käsittääkseni itse käytit raiskattua tyttöä lyömäaseena kun sinua kyseenalaistettiin, että kuka tässä hyväksikäyttää ketä?
— Alf Rehn (@alfrehn) 5. maaliskuuta 2016

Jääkiekkoon erikoistunut urheilutoimittaja Petteri Sihvonen pohtii, valehteliko Selänne.

@TeemuSel8nne Media jo sen verran selvitteli, ettei mainitsemasi tyyppistä raiskausta ole mennyt poliisi tietoon. Mahdoitko narrata asiassa?
— Petteri Sihvonen (@PetteriSihvonen) 5. maaliskuuta 2016 ""

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016030621227629_uu.shtml

12

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvakeille.n.o

"@TeemuSel8nne Käsittääkseni itse käytit raiskattua tyttöä lyömäaseena kun sinua kyseenalaistettiin, että kuka tässä hyväksikäyttää ketä?"

Niin? Miten tuo paska-aivo voi yhtäaikaa kyseenalaistaa raiskausuhrin koko olemassaolon ja samaan aikaan syyttää Selännettä tämän, sanojensa mukaan olemattoman, raiskausuhrin hyväksikäytöstä?

• fffffggggghhhh

Jos raiskattu tuomitsee mamun tekemän raiskauksen ottavat suvakit raiskatun pilkakseen.

• Mikähänpelleasialla

"ketä alaikäinen tyttö on raiskattu" Kamalaa tekstiä.Opettele turhake ensin kirjoittamaan ennen kuin tulet tänne paskaa jauhamaan!

• grammar

-joo, kyllä näitä kielivammaisia piisaa. PISA lyö vähän tyhjää aina välillä näköjään...

• päät.pois.tai.hirteen

Aika käsittämätöntä ajojahtia Teemua kohtaan. Kyllä maailma on mennyt ihmeelliseksi nettikeskusteluksi, pelkkiä lillukanvarsia jotka ei johda mihinkään. Väärä mielipidettä ei enää ylipuhuta vaan sitä lillutellaan hamaan tappiin saakka.Mihin normaali keskustelu on hävinnyt, täh?

• kumpijompi

Proffa on kateellinen, kun "jääkiekkoilija" on on hankkinut julmetusti rahaa, enemmän kuin hän, lukenut mies.
      Proffa on viisas, koska kirjasta lukemalla tietää jo senkin , että kuka ja ketkä on raiskattu.
      Proffa tietää kaiken, jo senkin, että jos joku on raiskattu, mutta ei julkisessa huudossa kirjan kansien väliin laitettu näkyville kaikelle kansalle, eikä proffalle, sitä ei ole tapahtunut.
      Proffa lukee kirjasta totuuden, mutta ei tiedä elävästä elämästä mitään.

• Ylenantoa

Ne on YLE:ssa niin tottuneet valehteluun, että kuvittelevat kaikkien automaattisesti olevan samanlaisia..

• 12345654321

Jompikumpi ja ylenantoa, hyvä, hyvä.
        Tolkun ihmisten kommentteja...

• tgjgöoyöi

Välittyy hiukan kuva että tapaus sattunut hiukan paremmalle perheelle taikka muuten tunnettuja ja viranomaisille ei tehty ilmoitusta mahdollisen kiusallisen julkisuuden takia.

• hv-muleiooveljeä

mee sinne eleihin tietåvåt jo

• öfpålfå

Ei Suomessa saa sanoa raiskauksesta mitään negatiivista, se on razismia ja kulttuurin rikastamista.

• Make293

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe