Sinä 50plus pitkäaikaistyötön.
Olitko nuorena 14-17 v kesätöissä, vai joko velttouden merkit näkyivät jo silloin?
Kalluppi50v
7
<50
Vastaukset
- 12-vuotiaana
Työeläkeotteen mukaan työurani alkoi 12-vuotiaana v. 1970. Istutin puuntaimia.
- juu1111
En ole ollut kesätöissä. Mutta työt aloitin 16v.Silloin kun nääs pääsi töihin suoraan koulusta.
- Kalluppi51
Sinä aivovammainen aloittaja.
Olitko nuorena 14-17 v jo aivovammainen, vai joko hulluuden merkit näkyivät jo silloin? - Bull_kittiä
Isän kanssa maalauskeikka hommissa 8-9 vuotiaasta lähtien. Muulloinkin kuin kesällä.
Nyt 60 vuotta ikää. Pitkä menestyksekäs työura insinöörihommissa. Nyt työtön. Aloittajan väite on täysin absurdi ja puuta heinää. Täyttä potaskaa!- ay_pomo
Kaikki kesät kiusasin eläimiä, kärpäsiltä siivet irti, paarmalle korsi perään, sammakoilta takajalat poikki jne.
Nykyään työskentelen AY-liikkeessa korkealla organisaatiossa. Tyytyväinen olen. - Bull_kittiä
Kaupunkilaiskaveri olen. Pitääpä vielä pikkasen tarkentaa lapsuuden ekat oikeat "työkokemukset". 5-vuotiaana auttelin isää työhommissaan. Nostin pattinkia toisesta päästä. Voimat ei ihan riittäneet. Lipesi kourasta. Pattingin päässä oleva ruostunut naula napsahti keskelle päälakea. Joutusin lääkärille. Meni luuhun asti. Vieläkin on kolo ja nirhama päässä. Siinä ei tukka oikein kasva. Kun rakennettiin omakotitaloa vuonna -63, niin pikkuveljeni kanssa kannettiin tiiliä. Koko talon tiilet (letkat) piti kantaa paikasta a paikkaan b. Kun isä tuli töistä kotiin, niin tarkasti, että hommat oli tehty kuten hän oli asiaksi antanut. Syksyllä menin sitten kouluun.
- maalla_tavallaan
Maatalossa työura alkoi jo 6-vuotiaana. Istutin sipuleita. 14-vuotiaana tehtiin läksyt ja sen jälkeen mentiin navetalle lypsämään lehmiä/heiniä laittamaan. Työpäivä oli siis jo tuolloin helpostikin sen 14-tuntia. Sitten katsottiin tv:tä ilta ja nukuttiin se 7-8 h. Ei ollut vapaa-ajan ongelmia, kun hommia riitti 7pv/viikko. Silti: uimassakin ehti käydä ja jututtaa tyttöjä. Olen kylläkin vasta 40-vuotias..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583066
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151073- 891018
- 50903
- 92888
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96774
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595