Ihmishalveksunta

Mies3210

Miten te netissä paljon roikkuvat pystytte välttymään ihmishalveksunnalta tai jopa ihmisvihalta? Täällähän valtaosa ihmisistä on kuonaa. Samoin tosin on valtaosa mediassa esilläolevista. Ja typeryksiä on valtaosa kasvokkain kohtaamistanikin ihmisistä, kavereista sukulaisiin.

Miten pystytte välttämään negatiividuuden, jos näette 95%:sti vain typeryyttä? Ääää! David Bowie?

38

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DDDDDDDDDDD

      Jättämällä kaikki tälläiset ihmiset omaan arvoonsa ja keskittymällä vain omaan elämäänsä ja omiin tekemisiinsä. Miksi minuun vaikuttaisi jos joku on typerä?

      • Mies3210

        Etkö halua löytää ihmisiä, joiden parissa koet olevasi kotona, saat olla oma itsesi, ilman loputonta jankutusta itserakkaiden debiilien kanssa?


      • DDDDDDDDD
        Mies3210 kirjoitti:

        Etkö halua löytää ihmisiä, joiden parissa koet olevasi kotona, saat olla oma itsesi, ilman loputonta jankutusta itserakkaiden debiilien kanssa?

        Kyllä minulla on tälläisiä ihania ihmisiä elämässäni. Kaikki muut ohitan enkä välitä heistä.


      • Mies3210
        DDDDDDDDD kirjoitti:

        Kyllä minulla on tälläisiä ihania ihmisiä elämässäni. Kaikki muut ohitan enkä välitä heistä.

        Minulla on sellaisia ehkä pari-kolme tai neljäskin. Mutta heidän lisäkseen olen kiinnostunut maailmanmenosta, seuraan uutisia jne..ja se ahdistaa. Pitäisikö lopettaa kaiken seuraaminen? Keskittyä vain omaan elämääni ja siihen, että lapseni vielä joskus kasvaa ohi minusta ja opettaa minulle jotain kaunista, jotain mitä Yle, HS, Lipponen, Paavi, Ahtisaari, yms. lihavat luuserit eivät ole kyenneet opettamaan minulle vuosikausiin? Ajatuskin itkettää enemmän kuin Blackstar. Jos en onnistu tuossa, olen arvoton ja siksi valmis kuolemaan, jos onnistun, niin olen siksi tehtäväni tehnyt ja valmis kuolemaan. Nähtäväksi jää.


      • DDDDDDDDDDDDDD
        Mies3210 kirjoitti:

        Minulla on sellaisia ehkä pari-kolme tai neljäskin. Mutta heidän lisäkseen olen kiinnostunut maailmanmenosta, seuraan uutisia jne..ja se ahdistaa. Pitäisikö lopettaa kaiken seuraaminen? Keskittyä vain omaan elämääni ja siihen, että lapseni vielä joskus kasvaa ohi minusta ja opettaa minulle jotain kaunista, jotain mitä Yle, HS, Lipponen, Paavi, Ahtisaari, yms. lihavat luuserit eivät ole kyenneet opettamaan minulle vuosikausiin? Ajatuskin itkettää enemmän kuin Blackstar. Jos en onnistu tuossa, olen arvoton ja siksi valmis kuolemaan, jos onnistun, niin olen siksi tehtäväni tehnyt ja valmis kuolemaan. Nähtäväksi jää.

        Suosittelen lämpimästi, itse en seuraa eikä jutut vaivaa eikä kiusaa. Olen jopa vuosia elänyt ilman telkkua. Olen varmasti taukki monissa asioissa mutta tyytyväinen ja onnellinen taukki :)


    • Mies3210

      Tähän voi vielä lisätä:
      Sanokaa yksi arvostamanne ihminen, älykäs ja hyvä?
      Itse sanon kaksi intialaista, Mahatma Gandhi ja Freddie Metcury. Onko muita maailmanhistoriassa? Ja Freddiekin pinnallinen narsisti, mutta nero yhtä kaikki. Buddha, kolmas intialainen?
      No joo, musiikista näitä löytyy (ei buddhia), joskaan en tiedä vanhojen mestarien kykyä elää arjessa?

      Mutta em. nimien rinnalla, miten Te kestätte elää HS:n, Ylen, Sipilän, Stubidon, Jabban ja orpopoitsun dominoimassa maailmassa?

      • DDDDDDDDDDDD

        Eipä tuo lista haittaa...jätän kaiken lukematta :))) en tiedä mitä puuhaavat . Keskityn vain kivoihin asioihin...


      • rentoja.ovat

        homer ja abe simpson ja wigwum ja ralp olen kuin kotonani heidän kanssaan


      • Penisreikä

        No täytyy sanoa että nuo kaksi nimeä ovat kyllä kovia! Mistä johtuu että Intiasta tulee sellaisia ihmisiä..enpäs tiedä.

        Suomesta tulee jotain hevosenhampaisia kuivankireitä luumuja kuten Stubido.


    • 624w6ty2

      Kun ei kirjoita vakavasti tänne, vaan trollailee, niin säilyttää etäisyyden näihin juttuihin. Tai sitten vaan pysymällä poissa.

      Anonyymipalstat tuo esiin ihmisistä kaikkein pimeimmät puolet. Käykääpä vauva.fin aihe vapaa palstalla kurkkaamassa mitä täti-ihmisten sielunelämään kuuluu. Se on synkkää seurattavaa.

      • vauva.fi:n keskustelupalsta on täysin sairas. Pitäisi ottaa selvää kuinka moni nainen on yhtä mieleltään sairas kuin sinne kirjoittajat ja heidät pitäisi pakkosterilisoida.


      • flowersreally

        Mene sieltä baarista lapsesi luo, niin ei tartte tommosia pohdiskella.


      • Trollaussuojelee

        Samaa mieltä! Trollailulla pitää etäisyyttä tähän hommaan eikä päästä tunteita mukaan.


    • hullu_ätmi

      Kyllä minä vihaan ihmisiä ja olen ratkaissut asian ryhtymällä käytännössä erakoksi.

    • mies.myöntää

      Pakko rehellisesti myöntää että palstan negatiivisuus on varmasti vaikuttanut minuun.
      Ei tämä terveellistä ole.

      • Mies3210

        Minuun ei niinkään tämä palsta, vaan Hommaforum, MV ja koko valtamedia.
        Tuntuu, että valtaosa ihmisistä on vajaita.


      • 8907
        Mies3210 kirjoitti:

        Minuun ei niinkään tämä palsta, vaan Hommaforum, MV ja koko valtamedia.
        Tuntuu, että valtaosa ihmisistä on vajaita.

        MV-lehteä ei ymmärtääkseni monikaan suomalainen ota kovin tosissaan.. vain se kaikkein tyhmin ja luonnevikaisin osasto.

        Miten ois jos alkaisit tekemään asioiden parantamiseksi itse jotain?


      • verorahoilla.hourailua
        8907 kirjoitti:

        MV-lehteä ei ymmärtääkseni monikaan suomalainen ota kovin tosissaan.. vain se kaikkein tyhmin ja luonnevikaisin osasto.

        Miten ois jos alkaisit tekemään asioiden parantamiseksi itse jotain?

        Sitten on vielä niitäkin, jotka ottavat Ylen tosissaan.


    • m-i-e-s

      Kyllä ne kestää, eikä ne aina pysty välttämään. =P Joskus on ihan pakko piilo(tai vain)vittuilla ties mistä asiasta työsähköpostien(kin) välityksellä. Eipä tosin netissä tarvitse aina roikkua, kyllä ne laitteet roikkuu siinä ihan itsestään.

      3h elokuva vaikka netflixistä, niin kyllä se aika moista roikkumista sen 3h on. (Tosin kun on harjaantuneet silmät, toinen katsoo kattoon ja toinen mattoon, niin onnistuu monipuolinen roikkuminen samanaikaisesti. =P Nettiradiossakin voi roikkua, niin siihen menee vain korva, toisella kuuntelee sitten vaikka dokumenttia viaplaystä)

    • Äädämi111111

      En mitenkään. Halveksin ihmiskuntaa. Suurin mahdollinen saavutus, johon tällä paskasakilla on edellytyksiä, on nussia itsensä sukupuuttoon niillä rakkailla ydinaseillaan.

    • En pääsääntöisesti koe että randomit ihmiset netissä olisivat typeriä. Ns. "kevyemmät" kiinnostusten kohteet eivät anna mitään osviittaa ko. henkilön ongelmanratkaisukyvyistä tai edes sulje pois muita, elitistien mielestä hyväksyttäviä kiinnostuksen kohteita.

    • StepBytStepYe

      Arvostus pitää ansaita. Tiekkö. Vaikka kaveri voi olla ihmisvihaaja, on hänellä siihen varmasti hyvät omat syynsä, mutta ainahan voit olla ystävä ja poikkeus listassa???
      Luottamus ansaitaan.

      • yourstruely

        Aamen.

        1


    • Luolamadonna

      Mjaa

      Heti jätettyäni Keiran vuoteeseen nuolemaan kasvojaan, joudun keskelle keitosta ja olen saada puukauhasta päähäni.

      Faustissa piru kysyi nuorelta hyvätissiseltä naislääkäriltä, että mitä hän kapakassa ympärillään näki.

      Misu vilkaisi asiakkaita ja tosi lakonisesti, että erilaisia mätänemisen tiloja.

      Minusta se on ollut aina kirjallisuuden historian hauskin lohkaisu.

      (Hihitystä)

    • Ylipäänsä hyväksymällä, että ihmiset on erilaisia ja ihmisellä on se epämiellyttäväkin puoli. Toisilla toki tuntuu olevan vain se epämiellyttävä puoli. Netti on kuitenkin helppoa sulkea, kun kuorma käy liian raskaaksi. Paljon helpompaa, kuin irl hankkiutua eroon perässähiihtäjistä joiden seurassa ei halua olla. Esimerkiksi työpaikoilla työkavereita tai kontakteja ei voi valita, vaikka joskus tahtoisi kovasti vaihtaa.

      Elävässä elämässä erakkona tai ainakin lähes oleminen on oiva ratkaisu, jos ihmiset ahdistaa. Sitten voi mennä ihmistenilmoille taas kun tuntuu sille, että niitä jaksaa pällistellä ja kuunnella. Sen kummempaa halveksuntaa ei tarvitse harrastaa.

      Muiden ihmisten seurasta kumpuavan hyvänmielen saamikseksi en ainakaan itse tarvitse kovinkaan montaa ihmistä elinpiiriini. Ne tutuimmat ja tärkeimmät. Alituiseen vaihtuvat naamat ei vaan nappaa. Mutta tästä sulkeutuneisuudestani huolimatta ihmettelen miten hyvin sosiaaliset tilanteet ihmisten kanssa aina sujuu. Hymyssä suin. Se erakko mörkölli kuitenkin asuu ja viihtyy minussa. :)

      • pidän.hänestä

        jotenkin diggaan sönköstä


    • Ignoroiidiootit

      Hyväksymälle sen, että tyhmä ei ikinä ymmärrä olevansa tyhmä. Siksi tyhmien kanssa on ihan turhaa yrittää keskustella vakavasti. He eivät ikinä tajuaisi, kuinka typeriä heidän uskomuksensa ovat.

    • Lähtökohta on se, että en usko itsekään tietäväni juuri mistään mitään. Enkä usko, että muutkaan tietää, joten samalla viivalla ollaan. Kaikki eri tavoilla yhtä typeriä siis.

      • turd.wave.feminist

        Kolmannen aallon feministit on kyllä poikkeuksellisen typeriä, ei todellakaan olla kaikki yhtä typeriä. ;D


    • Földslkfdslkfdsfds

      Itsehän älykkäänä ja sosiaalisena ihmisenä ymmärrän lähtökohtaisesti että ihmiset edustavat netissä vain pientä sektoria itsestään netissä; senhetkistä aihettaan.

      Miksi minulla pitäisi olla ankea ihmikuva ja tuomita yksilöt heidän yksittäisten viestiensä ja niiden aiheiden perustella ja olla olettamatta että heillä ei olekaan biologista ja elämänkokemuksellista ihmisyyttä kuitenkin taustallaan?

      Jos tekisin tuollaisen typerän olettamuksen niin silloinhan olisin... sosiaalinen surkimus, ymmärtämätön ihmisyyttä kohtaan. Luuseri.

      • Hyvin sanottu.


      • ÖLFkdsölfölkfdsfds

        Itse olen käyttänyt siis vuosia ns. peilimekanismia. Ymmärrän että lähes kaikkien viestien takana on ihminen kuten itsekin olen. Asettamalla itsensä sinne toiseen päähän voi mieltää paljon enemmän, että kyseessä on todellakin autenttinen ihminen jonka edustus nyt tällä kertaa on tälläinen. Aivan kuin en tähänkään viestiin pysty kirjoittamaan tämän enempää kuka ja millainen oikeasti olen - ei pysty kukaan muukaan.

        Tällöin oikeastaan ainoa lopullinen negatiivinen tunne voi toisista ihmisistä tulla on suru ja tunne siitä että kuinka joku voikin olla pistänyt itsensä noin ahtaalle - koen tämänkin itseni kautta, näen itseni samassa tilassa jollain tasolla ja ymmärrän sitä - vaikka tämä oikea itseni olisikin ratkaissut dilemman aikapäiviä sitten.

        Miksi lähtökohtiasesti aliarvioida ihmistä? Silloin aliarvioi nimittäin lopulta itseään; sama rotu, samat ongelmat pohjimmiltaan.


      • anaalikaikuluotain

        Nyt on niin syvällistä pohdintaa, että mun miesvittu kostuu.


      • rttytttttt
        Marrrnie kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        No on! Tämän tyyppistä juttua lukis enemmänkin..


    • Ex------------PUA

      En yleistä jokaiseen ihmiseen, mutta olen havainnut että tietyt ryhmät voivat olla pääasiassa hyvin kyseenalaisia, ja vain vähemmistö heistä hyviä.

      • kaksittaistapaus

        No onhan Amerikassa se yksi järkevä feministi Hoff Summers. Yksittäistapaus jos mikä. 8)


    • lifeispeba

      Elämä on jo muutenki vaikeaa ja ihan takamuksesta. Rakastan kun tavis miehelle siitä jaksetaan päivittäin tehdä vaikeampaa ja vaikeampaa ...

    • judicanushomoreus

      Hyvin yksinkertaista. En vaivautunut lukemaan riviäkään paskaanne, jos otsikkoa ei huomioida. Voin paljon paremmin nyt kuin jos olisin lukenut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe