Ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/t/14145918/soutuvene-ja-muuta-va-toimintaa kyselin löytyykö kriitikon milestä jokin va-liikkeen toiminta, josta ei löytyisi mitään moitittavaa. Ei löytynyt, mutta "varmaan tarkemmalla syynillä voisi löytyä". Miten olisi tämä:
http://uskonnonvapaus.fi/vaalit/eduskunta2015/
Joko nyt saisin tähän vastauksen, vai onko mahdotonta myöntää että jostain kohdin ei löydä valittamisen aihetta?
Soutuvene ja vaalikone
3
89
Vastaukset
Ennustan ketjun noudattavan kutakuinkin seuraavaa, tutuksi tullutta kaavaa:
"Eikun haluan puhua asiasta B"
"Mutta mitä mieltä olet asiasta A?"
"Eikun haluan puhua asiasta B"
"Mutta mitä mieltä olet asiasta A?"
"Eikun haluan puhua asiasta B"
"Mutta mitä mieltä olet asiasta A?"
"Eikun haluan puhua asiasta B"
"Mutta mitä mieltä olet asiasta A?"
"Eikun haluan puhua asiasta B"
"Mutta mitä mieltä olet asiasta A?"
"Eikun haluan puhua asiasta B"
"Mutta mitä mieltä olet asiasta A?"
"Eikun haluan puhua asiasta B"
...
Onnea matkaan :)Kiitos. Ei tainnut olla onnea, koska ei päästy edes tuohon väittelyyn. Sen sijaan tulos oli kouristuksenomainen ketjujen nosto.
Havaitsen taas, että jokaista pienintäkään vihjettä tähän suuntaan varotaan.
Tosin ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/t/14179315/liittokokouskulut-amp-jorin-tahallinen-virhepaatelma kysyin "- - voidaanko ainakin joskus jossain tilanteessa maksaa esimerkiksi junalipun hinta?" ja sain vastauksen "Varmasti joskus ja jossain tilanteessa - -". Mutta ei ole vielä tullut sellaista esimerkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439