Kuinka pitää itsensä aisoissa?

konkarivonk

Minulla olisi seuraava ongelma.

Minä tapaan innostua liikaa, kun tapaan oikein kiinnostavan naisen.

Se menee siten, että ensiksi juttu alkaa normaalisti. Kumpikin puhuu jne.

Mutta lopulta se menee siihen että minä puhun ja paljon, ja kun toinen alkaa hiljenemään, niin puhun totta kai vielä enemmän (kirjoittaessa kirjoitan paljon jne). Muutenkin tietysti siinä oma kiinnostus kun alkaa kasvaa, helposti siksikin tulee oltua yli-innokas, mutta lähinnä tämä on se yleisin tapa jolla se alkuvaiheessa näkyy.

Eikä tämä yleensä ei ole mikään hyvä asia jatkon kannalta.

Kuinka siis saisin tasapainoisen keskustelun aikaan ja pidettyä itseni aisoissa?

2

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etisemmonen

Nainen joka puhuu yhtä paljon.

• Seksuaalineneheys

Pyydä anteeksi, että puhut liian paljon. Siis, sori, puhun liian paljon. Se tekee olonsa helpommaksi. Mahtuu silloin saamaan kuutiometriin. Kuuntele myös hänen aiheitaan. Be a gentleman, polite, easy going.

Kysy toisenkin mielipidettä tai ota esille aiheita, joista hän voi jatkaa. Ja anna hänen jatkaa, omalla tavallansa.

Jaa jotain, vaikka hyvää syötävää, jolloin saat puheesi taukoamaan tai ainakin rauhoittumaan. Hänellä on varmaan myös monenlaista asiaa. Kysy kiinnostuneena asioiden taustoja, paikkoja, ihmisiä, esityksiä, mitä pidit.

Kukaan ei halua täyttää muistiaan asioilla, joihin ei itse saa ottaa ajatusta suuntaan tai toiseen.

Vilkaise välillä vaikka kännykkää tai kelloa tai maisemaa tai säätä tai muita ja pidä puheessa samalla kohtelias tauko.

Laulakaa yhdessä jotain.

Sopikaa yhteisistä visiiteistä, aterioista, ajankäytöstä.

Rakkauskin riittää, myös syyksi olla hiljaa yhdessä.

Voi ottaa vastaan muutakin kuin vain seksiä.

Yhteiset unelmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      193
      11656
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5509
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2807
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2425
    5. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      14
      2019
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1891
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1885
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      30
      1803
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1526
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1498
    Aihe