Minä olen poikkeus tapaus

RunkkariX

Mä en haluaisi laihaa huoraa vaan runkkaan aina läskeille kuten vaikka Kim Kardashianille. Tälle sen lutkan vikalle instakuvalle on lentänyt jo kahdesti mällit!

https://www.instagram.com/p/BCpQBQROS5l/

13

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

Heh, kuvan kommenteissa on mm:

"puta puta" :DDD

Hassua ettei sitä kommenttia ole vielä poistettu.

• rumamaija

Ja tässä toinen:

"C'est vraiment une pute"

• 52q6t26y42t4

Voi vittu osaako se rumamaija munanimemisen lisäksi puhua kielilläkin. Voi vittu sen siitä saa kun imee erilaisten kansallisuuksien mällejä sisäänsä. Saatanan vittu perkele jumalata puta madre!

• rumamaija
        52q6t26y42t4 kirjoitti:

Voi vittu osaako se rumamaija munanimemisen lisäksi puhua kielilläkin. Voi vittu sen siitä saa kun imee erilaisten kansallisuuksien mällejä sisäänsä. Saatanan vittu perkele jumalata puta madre!

Joder, tottakai osaan espanjaa jos olen asunut Espanjassa. Ranskaa myös ymmärrän jonkun verran kirjoitettuna (kuten nuo tuossa kuvassa olleet ranskankieliset kommentit), mutta en puhuttuna. Siihen se kielitaito sitten rajoittuukin, jos ei englantia lasketa. Ruotsi ja saksa ovat jo aikojen saatossa ehtineet unohtua kunnolla, joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi.

En ole ollut kuin yhden ulkomaalaisen kanssa.

• Apu--------WA
        52q6t26y42t4 kirjoitti:

Älä hyvä ihminen tukehdu ittees!

• maijan.ilmaiset.palvelut
        rumamaija kirjoitti:

Joder, tottakai osaan espanjaa jos olen asunut Espanjassa. Ranskaa myös ymmärrän jonkun verran kirjoitettuna (kuten nuo tuossa kuvassa olleet ranskankieliset kommentit), mutta en puhuttuna. Siihen se kielitaito sitten rajoittuukin, jos ei englantia lasketa. Ruotsi ja saksa ovat jo aikojen saatossa ehtineet unohtua kunnolla, joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi.

En ole ollut kuin yhden ulkomaalaisen kanssa.

"joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi."

Ai millä lailla "palvelemaan"?

• maijan.ilmaiset.palvelut kirjoitti:

"joten ei musta esim. suomenruotsalaisia palvelemaan olisi."

Ai millä lailla "palvelemaan"?

En tiedä, mutten ainakaan sillä lailla kuin luulet.

• Kilttiatm

Läski tissit sillä on. Ei yhtään kauniit nuo tissit.

• Eiseisoisi

Ai et nussisi

• Mällilaskuri näyttääkin jo yhteensä 1,3 miljoonaa, joten olet hyvässä seurassa.

• Eihän tuo mikään läski ole...Kyllähän tuota panisi varmaan parinakin viikonloppuna.
      Rehevä muija, sen kun "syöttää" menemään. Ei varmasti mene rikki.

• Etupuolelta ei ole varsinaisesti läski, mutta taitaa se persus olla se mikä aiheuttaa sen ns. "läskiyden". Vähän niin kuin mulla.

• rumamaija kirjoitti:

Etupuolelta ei ole varsinaisesti läski, mutta taitaa se persus olla se mikä aiheuttaa sen ns. "läskiyden". Vähän niin kuin mulla.

No tuo kuva ainakin on ihan ok tuollaisenaan. Siinähän ei mitään irto höttöä näytä kumminkaan olevan, mutta mitä muita sen kuvia katoin vaatteet päällä, niin ite tykkään kumminkin penemmistä ja näppäremmän kokoisista naisista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1192
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      46
      631
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      304
      558
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      543
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe