Moniko on antanut kakkosta ensitreffeillä?

nuohoojamies

Naiset, kuuluuko kakkosen antaminen ekoille treffeille? Vaikuttaako treffien luonne asiaan? Moniko teistä on antanut kakkosta a) romanttisen kahvilakäynnin jälkeen? b) kännissä baari illan jälkeen? c) entä alastonsuomen kautta tutuille miehille?

Minä ainakin haluaisin höylätä kakkosta romanttisen kahvilakäynnin jälkeen. Ostaisin naiselle ruusun torilta, saattaisin hänet kotiovelle ja sitten nainen kuiskaisi korvaani "tuu jynssäämään mun tuhkaluukkua"

25

398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Mä voisin kyllä sanoakin miehelle, että "tuu jynssäämään mun tuhkaluukkua". Ja tarkoittaisin sitä oikeasti...

Nimittäin mulla on tuolla maalla olevassa talossa puilla lämmitettävä hella/uuni, minkä tuhkaluukku pitäis varmaan putsata ennenkuin pistää tulet alle.

• flowersreally

Talvella putkimies, kesällä nuohooja. Normaalia vuoden kiertokulkua se vaan on.

• Ei mielestäni kuulu ekoille treffeille. En ole muutenkaan mennyt ekalla tapaamisella sänkyyn kuin kerran, ja se oli suuresti siksi että ko. mies ilmoitti rehdisti haluavansa pelkkää seksiä. Siksi ihmettelenkin yhtä kaveriani, joka perustelee sen että on jokaikinen kerta mennyt sänkyyn ekalla tapaamisella sillä että "no kun ei miehet voi odottaa". Ei siinä mitään, saa mennä aina ekoilla treffeilläkin jos tykkää (en minä todellakaan ole pyhimys itsekään joten en ole mikään sitä tuomitsemaan), mutta mielestäni on ihan väärin väittää ettei miehet muka pysty odottamaan sitä pidemmälle.

• Kilttiatm

Miksi naiset on niin ällöttäviä että antavat panna perseeseen. vittu naiset on sairaita.

• tässä.kaikki

Kuuleppa kiltti atm. Jos Sinulla käy zägä, kelpaat maksumieheksi ja voit saada läpikäytyä pimpsaa.

• enannakakkosta

en minä ainakaan suosi tuhkaluukkuni jynssäämistä

• enannakakkosta kirjoitti:

en minä ainakaan suosi tuhkaluukkuni jynssäämistä

Joo siihen touhuun vaaditaan jo pitkäaikaista luottamusta. Jos nyt tulee kuvioihin silloinkaan.

• ihmettelenvain
        rumamaija kirjoitti:

Joo siihen touhuun vaaditaan jo pitkäaikaista luottamusta. Jos nyt tulee kuvioihin silloinkaan.

miksi siihen vaaditaan luottamusta? Pitääkö olla n.s tuttu ja turvallinen ennen kuin saa naida naista perseeseen?

• ihmettelenvain kirjoitti:

miksi siihen vaaditaan luottamusta? Pitääkö olla n.s tuttu ja turvallinen ennen kuin saa naida naista perseeseen?

No omalla kohdallani kyllä, kuten varmaan monen muunkin kohdalla. Toiset taas saattavat nauttia siitä lyhyemmässäkin suhteessa.

• En nää tätä ihmisten himoa panna kyrpäänsä paikkoihin joihin se ei edes kohtuudella sovi..Ängetä väkisin ja ähistä. En ole takaluukkuun koskaan pannut. Mulla ei vaan ole sellaista intressiä..Lienen 100% hetero.

• 876

Et ole. 100% hetero ei julkisesti kyseenalaista omaa seksuaalisuuttaan. :D

• xzxxzzxxxzxzxz

Koskaan en ole tehnyt mutta tiedän.

Onneksi on näitä urpoja koska muuten lahnaisimmat siiderivalaat jäisivät ilman.

• 9plus3

Et ole hetero jos nainen on ottanut suihin tai jos jompi kumpi teistä on hyväillyt/suudellut toista...ihan vain oman logiikkasi mukaan siis...

• 9plus3 kirjoitti:

Et ole hetero jos nainen on ottanut suihin tai jos jompi kumpi teistä on hyväillyt/suudellut toista...ihan vain oman logiikkasi mukaan siis...

No jos vakavissaan ollaan, niin eihän se nyt miehestä homoa tee, jos naista tuuppaa kakkoseen. Ne nyt on tietysti mieltymyksiä, joita nyt ihmisillä on monenlaisia. Itse olen avomielinen ihminen, eli jos nainen minulta toivoo erityisesti jotain sängyssä, niin mikäpä minä sitä olen häneltä eväämään. Eihän sitä tietenkään ihan mihin tahansa juttuun lähde.
        Ei pidä kaikkea ottaa aina niin vakavissaan ja kirjaimellisesti.

• Huoh.. Kauankohan tämä paskareikävouhotus vielä jatkuu palstalla?

• m-i-e-s

Normaalisti lapsilla pierukakkahuumori menee ohi tarha/ala-aste ikäisinä. (Miehillä luonnollisia taipumuksia ettei ikinä.)

Todennäköisesti tuo vouhotus jatkuu eliniän. Siinä kun on jotain ihmeellistä, kiehtovaa, eikä välttämättä mitään muuta sisältöä elämässä ole, niin kaikki pyörii nyt ja aina sen yhden ympärillä. =)

• vihatipunen

Sitten kun joillain menee anaalivaihe ohi..Mutta ilmeisesti ei ihan lähiaikoina kuitenkaan.

• m-i-e-s kirjoitti:

Normaalisti lapsilla pierukakkahuumori menee ohi tarha/ala-aste ikäisinä. (Miehillä luonnollisia taipumuksia ettei ikinä.)

Todennäköisesti tuo vouhotus jatkuu eliniän. Siinä kun on jotain ihmeellistä, kiehtovaa, eikä välttämättä mitään muuta sisältöä elämässä ole, niin kaikki pyörii nyt ja aina sen yhden ympärillä. =)

Kakkahuumorihan on mitä hauskinta, mutta ei sitä pitäisi seksiin sotkea.. kakkaa siis. Huumori ja leikkimieli toki kuuluu seksualisessa kanssakäymisessä asiaan.

Jepa, niin kauan kun on paskaa on elämää.. tai toisin päin..?

• vihatipunen kirjoitti:

Sitten kun joillain menee anaalivaihe ohi..Mutta ilmeisesti ei ihan lähiaikoina kuitenkaan.

Ilmeisesti ollaan kohta siirtymässä kohti oraalivaihetta.. joku fellaatioaiheinen otsikko oli jo ilmoilla. :O raalivaihe.

• vihatipunen
        PikkuLikka kirjoitti:

Ilmeisesti ollaan kohta siirtymässä kohti oraalivaihetta.. joku fellaatioaiheinen otsikko oli jo ilmoilla. :O raalivaihe.

No niinpä olikin juu :D. Eli ehkä tämä tästä hiipuu mutta mitä sen jälkeen, onkin jo eri juttu...

• vihatipunen kirjoitti:

No niinpä olikin juu :D. Eli ehkä tämä tästä hiipuu mutta mitä sen jälkeen, onkin jo eri juttu...

Hmmh.. ei varmaan mitään.. Ne taitaa mennä toisin päin, ne vaiheet. Pelkkää taantumusta siis luvassa. :D

• Hämärän_rajoilta

• JäiKokeilematta

En oikein ymmärrä mikä tuossa kiinnostaa. Kaksi kertaa on oikein tyrkytetty, mutta olen kieltäytynyt. Olisin kyllä suostunut paremman tutustumisen jälkeen kokeilemaan, jos se olisi ollut vielä tärkeää.

• ruskeanreiänritarit

Perseeseen paneminen on homojen hommaa, ei heterojen.

• 8plus9

Tarkoittaako tuo että myös suikkari/hyväily/suutelut ovat homojen hommaa? Samt värkit löytyy myös noihin hommiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5474
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1511
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      971
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      927
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      858
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      52
      843
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      831
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe