Naisten ja miesten välinen viestintä ei oikein toimi.
http://yle.fi/uutiset/voiko_mies_ymmartaa_naista_terapeutti_erilaisuudet_on_vain_hyvaksyttava/8727736
Mies! Jos sinusta kuulostaa, että naisella on ongelma, niin ei hän odota siihen ratkaisua. Riittää, että kuuntelet.
Saman voi yleistää ja soveltaa "tasa-arvo-ongelmiin". Jos naisen eurosta puuttuu 20 senttiä tai naiset hoitaa lapset ja tekee enemmän kotitöitä, niin pahoitelkaamme ymmärtävästi yhdessä näitä asioita.
Voiko mies ymmärtää naista?
15
185
Vastaukset
- Kilttiatm
Onneksi ei tarvitse kunnella naisten ongelmia. Lopettaisivat niiden jännämiesten panemisen niin ei olis ongelmiakaan.
- ihailijanaisesi
Oli kiltisti sanottu! Olet kultainen ihana mies.
- tarralenkkari666
En ymmärrä tuollaisia hölinöitä. En ole huomannut mitään ongelmaa.
Tuo ratkaisukeskeisyys on sukupuolesta riippumaton ominaisuus. - alistettunainenjo
Mies on aina äitinsä ja sukulaistensa puolella. Sota käydään yhtä vastaan, kirvein, asein ja henkisesti kidutetaan. Se yksi nainen on aseeton ja nöyryytetty. Laskiämpärinä toimii niin kauan kun joku ymmärtäväinen puuttuu asiaan ja silloin on jo myöhäistä. Elämä mennyt hukkaan taistellessa tyrannioita vastaan aseettomana. Mitäs tuohon sanotte! Hyvä, ettei nainen joutunut mielisairaalaan kaiken vääryyden kokemansa jälkeen. Ei kivaa tuollainen henkisesti hakattuna naisena oleminen. Ole hyvä ja edelleen jatka tuota viestintä-ja vuorovaikutustoimintaa. Ehkä selkenevät materialisteillekin nuo tosiasiat kun puntaroidaan oikein tarkoin. Olet hyvä ihmiseksi. Ole hyvä ja kiitos kun autat!
- kaltoinkohdeltunainen
Ja sitten vielä kun huutamalla "puhutaan" ja katseet on niin halveksuvia että tulee ihan omia vanhempia ikävä ja haluaa käpertyä heidän väliinsä vällyjen alle piiloon elämän vaikeuksia kun ne on niin katalat ja satuttavat pientä naisen mieltä ja sydäntä! APUAA!!!
Naisten ongelmat ovat enimmäkseen tällaisia:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14171686/sulkijalihakseni-revahtiJuuri sen takia naisille on omia kuntosaleja, että he voivat siellä aina treenata sulkijalihaslaitteen kanssa nolostumatta.
- paskannanvaan
MInua ei ole koskaan nussittu persesilmään ja sulkijalihas toimii moitteettomasti!
- nainensinullemies
scrg kirjoitti:
Juuri sen takia naisille on omia kuntosaleja, että he voivat siellä aina treenata sulkijalihaslaitteen kanssa nolostumatta.
Miksi et halua naisen itsellesi kun saat sen helposti. Ottaisit kun saat, tuommoinen ihana ja hyvä mies joka ei nyrkkiä nosta naiselle ja huuda kuin kuulovammaiselle. Ole hyvä ja ota nainen itsellesi.
- jkkkkkkkkkkk
Ei kannata yrittääkkään ymmärtää mutta iän ja kokemuksen myötä oppii tulkitsemaan niitten reaktioita
- HerraPorkkana
"Vanhastaan väitetään, että nainen käy tunteella ja mies järjellä..."
Sitten on vielä sellaisia miehiä ja naisia jotka käyvät tuulella. Heidän ymmärtämisen suhteen olen jo luovuttanut aikoja sitten ;) - TotuusSattuu
Tätä palstaa kun lukee niin huomaa että en minä miehenä ymmärrä edes monien muiden miesten ajatuksenjuoksua...
- Luolamadonna
Mjoo
Mä en ole koskaan ymmärtänyt naisia. Vielä vähemmän mä ymmärrän miehiä, jotka elävät pyramidirakennelmassa, joka on kaksiulotteinen.
Naiset toimivat lähinnä kolmiulotteisen pingispallon sisällä.
Itse puhun sujuvasti kissaa.
(Kissamaista hihitystä) - PeaceLoveFromWoman
Naiset on luotu rakastettavaksi, ei ymmärrettäväksi. Näin sanoi jo Oscar Wilde aikoinaan. Eihän naisetkaan ymmärrä miehiä. Joten mitäs, jos vain rakastettais toisiamme kaikkine vikoinemme? <3 Sitä rakkauttahan me vaan kaikki kaivataan ja jos sitä saatais kaikki, olis maailma paljon parempi paikka elää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327