Sanotaan nyt vaikka about 25-40 -vuotiaat miehet, missä te liikutte? Haluaisin tavata, tutustua, kaveerata ja tietysti löytää myös sen kumppanin. Kaikki uudet omat harrastukset ja mielenkiinnonkohteet vain vilisee eri ikäisiä naisia, vain muutama hassu mies siellä joukossa.
Listatkaa tähän mahdollisimman laajasti millaisissa tapahtumissa, harrastuksissa, paikoissa käytte tai millaisiin haluaisitte tai voisitte mennä, minkälaisia elokuvia katsoisitte tai millaisissa konserteissa kävisitte? Missä käytte lenkillä tai mihin aikaan ja missä kaupassa asioitte? :D Millaista aihetta menisitte kuuntelemaan esimerkiksi luennolle?
Missä teitä miehiä tapaa?
69
3187
Vastaukset
- Here.we.are
Olet löytänyt jo parhaat mahdolliset miehet, tältä palstalta.
Laitat vain sähköpostisi ja tietoja itsestäsi niin otamme yhteyttä. - Kilttiatm
Ei minua tapaa kuin salilla ja kesällä alan taas baareissa käymään satunnaisesti. En ole kovin liikkuvainen mies. Väliäkö sillä kun naiset ei tee alotteita ja jos itse lähestyy niin nainen juoksee karkuun.
Aikamoinen ikähaarukka. Alapäässä on opiskelunsa päättävät ja yläpäässä lapset ovat muuttamassa omilleen. Suurin osa varmaan kittaa kaljaa joko baarissa tai kotona.
- tahtootutustua
No ei sitä elämäntilannetta voi aina suoraan iän perusteella arvioida. Eikä siis tarkoituksena ole miettiä kaikkia tuon ikähaarukan edustajia mahdollisina seurustelukumppaneina vaan vaikka vaan muuten vaan mielenkiintoisina ihmisinä, joiden kanssa on hauska jutella tai vaihtaa mielipiteitä asioista.
- Kilttiatm
Voisin käydä konserteissaja messuilla kuten asuntomessuilla ja seksimessuilla jos mulla olis kaveri mutta yksin ei oikein innosta minnekkään lähetä.
Prismassa käyn usein päivällä kun olen tullut salilta niin menen suoraan kauppaan.- tahtootutustua
Itse voisin kyllä yksinkin lähteä ihan avoimin mielin ja ihmisiin tutustumis mielessä. Mielummin kuitenkin ehkä johonkin kurssille, joka kiinnostais edes etäisesti itseäkin ja jossa tietäisi olevan myös miehiä mukana. Siinä olisi helpompi tutustua yhteisen tekemisen lomassa ja kun nähtäisiin saman porukan kesken kauemminkin.
Urheilukatsomoissa, toimintaleffoissa, rock-konserteissa, pubeissa, metsästyksen ja kalastuksen parissa, kuntosaleilla (ei siis missään hot-yogassa) jne... Siellä, missä naisia näkee korkeintaan mies mukanaan. Moni harrastus on aika sukupuolittunut.
- tahtootutustua
Eikö hot-yoga ois paljon mielenkiintoisempaa kuin kuntosali? :D Kuntosali muutenki vähän huono kun siellä keskittyy kaikki vaan omaan suoritukseen ja tulee ja menee milloin haluaa eikä ole mitään yhteistä ryhmää. Jep, moni harrastus on sukupuolittunut, mikä on harmillista.
Jossain erämessuilla vois varmaan olla miehiä. Varmaan kans kauppojen elektroniikka osastoilla.
Tuleeko mieleen mitään muita urheiluharrastuksia, kursseja ym. jotka vois kiinnostaa miehiäkin? Ei mitään jääkiekkoa, jalkapalloa.., jotka jaoteltu miesten ja naisten ryhmiin erikseen. tahtootutustua kirjoitti:
Eikö hot-yoga ois paljon mielenkiintoisempaa kuin kuntosali? :D Kuntosali muutenki vähän huono kun siellä keskittyy kaikki vaan omaan suoritukseen ja tulee ja menee milloin haluaa eikä ole mitään yhteistä ryhmää. Jep, moni harrastus on sukupuolittunut, mikä on harmillista.
Jossain erämessuilla vois varmaan olla miehiä. Varmaan kans kauppojen elektroniikka osastoilla.
Tuleeko mieleen mitään muita urheiluharrastuksia, kursseja ym. jotka vois kiinnostaa miehiäkin? Ei mitään jääkiekkoa, jalkapalloa.., jotka jaoteltu miesten ja naisten ryhmiin erikseen.Siksipä puhuinkin urheilukatsomoista, en urheilusta. Miehille ja naisille ei ole omia katsomoita kuin tiukimmissa muslimimaissa.
Tulee mieleen jokunen vuosi sitten telkkarissa esitetty "Parittomat", jossa varhaiskeski-ikäiset naiset treffasivat miehiä naisten omalla maaperällä. Museoissa ja ties missä, johon saapui vain naisia kiinnostamattomia vähäverisiä ituhippimiehiä. Siksi mainitsin tuon hot-jogan esimerkkinä ennen kaikkea naisia kiinostavista harrastuksista.
Sinun täytyy mennä pois omalta mukavuusalueeltasi, jos haluat löytää sinua kiinnostavia miehiä.- tahtootutustua
Jep, yritänkin nyt löytää jotain sellaista joka vois kiinnostaa mua ja jossa vois tutustua niihin miehiinkin. Ei viitsi mennä johonkin tapahtumaan vaan palloilemaan ja katsomaan miehiä, jos se ei muuten kiinnosta tippaakaan. Ja vielä jos ei saa ketään sinne seuraksi niin vielä vähemmän viitsii yksin siellä palloilla hoopona. Vähän sama asia kuin mennä miehenä zumbaan tai hot-yogaan.
En minä ainakaan liiku missään.
Kaupassa käyn, siinä se sitten onkin.- atm30-poikuustallella
Ei naiset ole innostuneita miehen liikkumisista ellei mies ole todella hyvännäköinen.
- fwefwefwefw
Meinaako aloittaja että hän naisena tekisi selvän aloitteen miehelle jos hän sattuisi hänen kanssaan samaan paikkaan?
- tahtootutustua
Voisin hakeutua ainakin juttusille jos on mielenkiintoisen oloinen tapaus.
- EiAlkoVaanLaiva
Sali ja baarit minullakin tosiaan. Ei yksin viitsi lähteä moneenkaan paikkaan. Joku festari joskus. Lapset estävät minulta säännölliset kurssit ym. , vaikka kiinnostaisikin moni asia.
Alepa, Prisma, Lidl. Biltema tai puutarhaliikkeet joskus.- tahtootutustua
Biltema oli hyvä ehdotus. On joskus harvoin tullut käytyä ja on siellä itsellekin jotain kiinnostavaa myynnissä.
- Kakkossmiess
Salilla, kitaratunnilla, keikoilla (ei räppäreitä), eritoten bilebändien keikoilla, baareissa, taekwondo harjoituksissa, lidlissä, kirjastossa, melomassa, kalastamassa joskus teatterissa ( ensi lauantaina) tai jopa oopperassa.
- tahtootutustua
Onko siinä taekwondo ryhmässä naisia?
Harrastatko teatterissa käymistä yksin vai porukassa/jonkun kanssa? - Kakkossmiess
tahtootutustua kirjoitti:
Onko siinä taekwondo ryhmässä naisia?
Harrastatko teatterissa käymistä yksin vai porukassa/jonkun kanssa?On naisia, ehkä noin 1/3 osa kävijöistä. Teatteriin pyydän joskus tutun mukaan joskus en.
Kakkossmiess kirjoitti:
On naisia, ehkä noin 1/3 osa kävijöistä. Teatteriin pyydän joskus tutun mukaan joskus en.
Mutta voi sitä naisen pahoinvointia jos joutuu treenaamaan lyhyen miehen kanssa.
- ytyytytyty
työpaikka, kuntosali, ulkona lenkillä, kaupassa, uimassa..
- Fitnessmään
Just tulin kuntosalilta. Fitness-mimmit ne taas kuolasi meikäpoikaa, mutta meikäpoikapa ei ollut moksiskaan. Täällä vetelen nyt pakastepizzaa yksiössäni.
- Faktahommat
Joo, tavallisten miesten liikkuminen ei kiinnosta suomalaisnaisia pätkän vertaa.
- 13141414515
VOK
- KoiranKusetusta
Minuun ei ainakaan törmää muualla kuin töissä tai koiran kanssa ulkona. En tosin naista enää vaivoikseni haluakkaan. Kunhan nyt vaan joutessani tähän vastasin.
- MiehetkinLiikkuvat
Sen voin ainakin kertoa että oikeasti aikuisia miehiä et tapaa tältä palstalta. Et myöskään tapaa aikuisia miehiä baareista, vaan baareissa liikkuvat miehet pääasiassa yrittävät saada naisilta seksiä.
Aikuisilla ja terveellisesti elävillä miehillä on yleensä suuri biologinen tarve huolehtia omasta fyysistä kunnostaan ja he tunnistavat tämän luonnostaan. Talvisin iso osa miehistä ovat yleensä välillä vapaa ajallaan hiihtoladuilla tai laskettelemassa mäkeä. Silloin tällöin käyvät myös uimahalleissa. Heitä et yleensä näe baareissa.- LiikkuuhanNe
Nyt oli aikamoista soopaa.
- 040610
Liikun ihan eri sfääreissä, sieltä minut löytää, eli laita silmät kiinni ja lähde matkalle...
- tavismies35
Minä tykkään liikkua ja käyn tapahtumissa myös. Kesällä kääyn rannalla ja veneilen paljon ja kalastan. Terasseilla käyn ja katsoos bändejä jos on hyviä. Salillakin käyn mutta siellä nyt ei voi naisia iskeää mutta jos olis nainen johon vois tutustuu ensin ja sen kanssa kävis salillakin sitten. Naiset ei varmaan kaupassa ala miestä iskemään vaikka käyn lähes joka päivä kaupassa.
- NäinSeMenee
Naiset ei iske missään. Aloittajakin toivoo että sinä isket hänet kaupassa tai missä vaan.
- tahtootutustua
NäinSeMenee kirjoitti:
Naiset ei iske missään. Aloittajakin toivoo että sinä isket hänet kaupassa tai missä vaan.
Niin toivonkin. Ylipäänsä toivon, että ihmiset uskaltautuisivat enemmän juttelemaan toisilleen. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisi olla heti iskemässä.
- Kilttiatm
Suomessa lähestyminen on tehty lähes mahdottomaksi koska naiset on niin tylyjä. Minä tein montakin kertaa tehnyt aloitteen mutta naiset olleet vähän hämmästyneitä että joki edes viitsii tehdä aloitteen ja tullut suora vastaus naiselta ei ei kiitos. En tee enää alotteita ellei naisen otsassa lue että atmit saa lähestyä.
- naineen
Aikuisiällä naisystävienkin saaminenkin on hankalaa. Mutta hei, hyvä vinkki, alan harrastaa smalltalkia enemmän, tikusta asiaa tai jotakin. Muutama ystävällinen sana vieraaltakin ihmiseltä voi pelastaa päivän, joskus on tullut koettua. Sen voi sitten jokainen tulkita mikä oli tarkoitusperä ;P
- O-mega-uros
Kuljeskelin siihen 35 vuotiaaksi asti erilaisissa paikoissa missä ajattelin tapaavani naisia, tulokset olivat laihoja, ja naiset nirsoja. Eli draivi alkoi hiipumaan ja jäin vanhaksi pojaksi.
Haaveilen vielä nykyäänkin että joskus saisin tuntea feminiinisen lämmön elämässäni. Ehkä olen mukavuuden haluinen.- fefef
Kokeilitko ikinä missään vaiheessa nettideittailua?
Nimittäin itsekin olisin täysin kokematon vielä tässä 30v iässä jos en olisi koskaan netissä naista etsinyt. - omega-uros
Kokeilin, yhtä laihoin tuloksin.
- omega-uros
Ja pienenä vikkinä, kreikkalaisten aakkosten ensimmäinen kirjain on alpha ja viimeinen on omega.
Nykyajan naiset taitavat kaikki luulla olevansa jotain maailmanennätys seiväshyppääjiä, eli rima on pilvissä.
Nyyh, olisipa joku lämmin feminiini lämmittämässä. Mutta ei auta itku parisuhdemarkkinoilla.
- hfhhhhhh
En ole romanttisessa mielessä löytänyt miestä KOSKAAN muualta kuin baarista /yökerhosta /festareilta nuorena tai treffipalstalta. Onko joku muu muka?
- sinkkutäti
Minä olen löytänyt kaveriporukasta, työpaikalta, opiskeluympyröistä, salilta ja kerran jopa kadulta :)))
Ja kerran katoksen alta sadetta paossa...
- tahtootutustua
Kiitos vastauksista. Tehdäänpä vähän yhteenvetoa.
Kaupoista Lidl, prisma, biltema, alepa..
Kuntosali, baarit.. Messut: asuntomessut, seksimessut
Melonta, uinti, kalastus, metsästys lenkkeily, hiihto, laskettelu..
ooppera, elokuvat (toiminta sellaiset ainakin), teatteri, keikat, urheilukatsomot.
Tuleeko muuta mieleen? - ätminki
käyn töis ja sit tuun kotiin kaupaskin kyllä välil yleensä s-market tai k-kauppa en harrasta mitään kodin ulkopuolista ja konserttiin voisin lähtee vaikka klassista kuuntelemaan jos olis seuraa mut ei ole ketään ku olen aina yksin eikä kukaan rakasta
- Eräkettu
Ei vittu mistään.. Painu helvettiin akka ympyröines..
- tahtootutustua
Pus <3 Levitän vaan ensin vähän feminiinistä lämpöä tänne.
- Eräkettu
Pus <3 Levitän vaan ensin vähän feminiinistä lämpöä tänne.
Pistät vähän poskipunaa ja jonku kivan leningin päälle...
Kyllä sut sieltä raitilta joku bongaa.. - tahtootutustua
Eräkettu kirjoitti:
Pistät vähän poskipunaa ja jonku kivan leningin päälle...
Kyllä sut sieltä raitilta joku bongaa..Pitää oottaa vielä vähän aikaa, että tarkenee leningissä raitilla :)
- lisää.tulee.jos.tarvis
vastaanotto keskuksista siellä on runsaasti 25-40v miehiä juna asemat tapahtumat kaupungilla rohkeasti juttelemaan naiset ravintolat baarit tanssiravintolat mutta varmasti löydät miehen vastaanotto ja pakolais ja turvapaikka keskuksista ja raja asemilta rohkeasti juttusille siellä ne miehet on
- unclevirgo
Täällähän minä. En ehkä sovi aivan ikäharavaan mutta muuten mielenkiintoinen olen. Ihan itsekin hämmästyn usein. Samoja ajatuksia on kun ei tahdo kohdata ketään, jutella jne. Harrastus on ja se on musiikkipainoitteinen tällä hetkellä. Tässä ikäluokassa siellä vain tuppaa olemaan perheellisiä suurin osa mutta ei se menoa tunnu kuitenkaan haittaavan. Stingin ja AC/DC areenakeikoilla olen joskus ajatellut käyväni, ihan kokemuksen takia mutta yksin kun joutuisi menemään niin on jäänyt. Muuten olen hieman klassista koulutusta saanut joten kamarikonsertitkin olisivat ihan mukavia kokemuksia. Akustisesta kun pidän. Elokuvia katselen toisinaan televisiosta ja hyviäkin sieltä tulee. Klassikoita ym. Lähi-Salessa asioin harvemmin ja enimmäkseen autolla marketteihin ale-apajille. Luennoilla voisin käydä ehkä jossain (tähti)tieteeseen liittyvällä. Omistan kaukoputken, sellainen parin metrin mötikkä, kasasin ja kerran pari sitä kokeilin mutta ilmeisesti pitäisi kollimoida eli linssit kohdistaa kun kuva on epätarkka. Tiede ja (tieto)tekniikka aika lailla lähellä sydäntä, asiat missä tuntuu olevan järkeä, mutta myös järjettömät kuten naiset ja rakkaus. Taide. Jokusen rakkausrunonkin raapustanut rakkausrunot.fi sivustolle.
Hieman myöhäinen viesti kun työ, harrastus ja itseylläpito vaati aikaa, mutta heitä viestiä jos tuntuu että kiinnostaa. Osoite on [email protected].- tahtootutustua
Kiitos mielenkiinnosta. Kaikennäköistä kiinnostavaa mielenkiinnon kohdetta sieltä ainakin löytyy. Jos nyt vaan ikä menee sinne yli neljänkymppiin niin ikäero alkais olla aikamoinen kun itse oon lähempänä tuota heittämäni ikäskaalan alkupäätä. Mutta tsemppiä naisen löytämiseen, aina kannattaa yrittää!
- ruma-ätmi
Naisten tapailu on kun yrittää lotossa saada 7 oikein joka ei millään onnistu vaikka joka viikko yrittää. Naiset on tylyjä ja nille merkkaa vain miehen pituus ja ulkonäkö
- ameriikassa
toinen on ameriikasta onhan ohjelmakin ameriikan poikamies siellä ne miehet on
- InhaKyynikko
Korjataan aloittajan avausta todellisuutta vastaavaksi:
Missä voisin tavata ihanan miehen, jonka kanssa voisi olla kemiaa?
En ole onnistunut löytämään sinua näiden kaikkien rumien ja yksinkertaisten sekä auttamattoman epäseksikkäiden miesten joukosta.
Kertokaa nyt heti, että mistä löydän miljonääri-juristi-bodarin omaksi kullakseni?!!!
Olen sen arvoinen!- naiset.pitää.suomentaa
Hyvin suomennettu.
Naiset sanovat usein että miehen pitää vain olla mukava mutta sitten kun selvittää lisää asiaa niin pitää olla pitkä, komea, korkeastikoulutettu ym ym ym ym ym ym ym ym ym - sinkkutäti
No kemiaa on pakko olla....ei siitä muuten mitään tule, johan se mies kohta valitttaisi kun ei ole seksiä.
Haluatteko siis seksittömän parisuhteen? - Eräkettu
Iso kyrpäsen miljonääri-juristi-bodarin...
:D - tahtootutustua
Eräkettu kirjoitti:
Iso kyrpäsen miljonääri-juristi-bodarin...
:DEi sattuis olemaan yhtään tällaista palstalla? :D
- Eräkettu
Ei sattuis olemaan yhtään tällaista palstalla? :D
Lihakset ja iso kyrpä löytyy mutta ei miljuunia eikä hinttari juristin koulutusta..
- Tietotuusjaelämä
Olet siis köyhäbodarihinttari?
Oon ihan varma, että tiedät kyllä itsekkin mistä niitä miehiä löytyy, joten ainoa järkevä asia mitä voit nyt meille kertoa on se, et mitä sulla on tajota, millainen olet, ikä, asuinpaikka, koko, harrastukset, mielenkiinnon kohteet ym. oleellista. Sitten voimme katsoa onko täällä sulle ketään.
- kjdkjhdfkja
Sorry, tuon ikäiset istuvat kotona ja pelaavat tietokonepelejä....
- hajoita.ja.hallitse
Tasa-arvon myötä eri sukupuolet näyttävät pikemminkin erottautuvan toisistaan entistäkin enemmän omiin lokeroihinsa joista kukaan ei enää löydä toisiaan.
- jotainrajaa
Ei tarvii tänne palstalle tulla vittuilemaan.
- tavattu
Minut on ”tavattu” mm. perhejuhlissa, Lidlin käytävällä, taidenmuseossa, koulutuspäivillä … Jos saisin vapaasti valita niin mieluiten haluaisin tulla ”tavatuksi” vieraana perhejuhlassa. Viimeksi perhejuhlassa kävi tuplat (sisarukset).
”vain muutama hassu mies siellä joukossa.”
Mitä tuosta pitäisi päätellä? Eikö muutama mies riitä sinulle?
Listatkaa tähän …
Käyn taidenäyttelyissä, kirjastoissa, teatterissa, baletissa, lenkkeilemässä …
Asioin Lidlissä, Citymarketissa ja Sokoksessa
Konserteissa suosin musikaaleja oopperaa ja kevyttä klassista
Luennoilla olen kunnellut mm. filosofiaa ja taidehistoriaa- tahtootutustua
No enemmän on tietysti aina parempi niin on paremmat mahdollisuudet löytää se sopiva. Yleensä nuo muutamat miehet on varattuja tai eri ikäluokkaa minun kanssa.
- mökkeilijä16
haluisin tutustua terv. k-häme
- haudankaivaja
Kannattaa mennä hautausmaalle kulkemaan.
Hahhah aivan kuin sillä olisi jotain merkitystä :D Naiset tapaavat niitä miehiä mitä haluavat, paikalla ja ajalla ei ole mitään merkitystä.
- JuuOliskinNiinKivaa
Kerran viikossa käyn kaupoilla, muulloin ei näy, ulkoilen metsissä....
- Ujoatm27v
Jos aloittaja olet kiinnostunut jääkiekosta ja metallikonserteista niin siinä tapauksessa olen oikea mies sinulle. Muussa tapauksessa en.
- Ujoatm27v
Pidän toki myös lenkkeilystä ja metsissä vaeltelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857