Elämäni nainen kieltäytyi kosinnasta

jas_ka31

Naisystäväni, jonka kanssa olen ollut 3½ vuotta kieltäytyi kosinnastani. Olen rakastanut häntä ensitapaamisestani lähtien ja luulin todella voivani viettää loppuelämäni hänen kanssaan, mennä naimisiin, perustaa perheen, tehdä hänestä onnellisimman naisen, mutta nyt en enää tiedä voinko jatkaa tätä suhdetta.

Mitä tehdä, olen ollut aivan rikki siitä asti kun kosin ja sain rukkaset? Olen monesti ilmaissut hänelle haluni mennä naimisiin eikä hän ole missään vaiheessa sanonut, ettei se käy hänelle, tai että se olisi ollut hänelle liian aikaista tms. Olemme ihan suunnitelleet yhteistä tulevaisuuttammekin jo vuosien päähän...

5

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielleyhtymät

      Sinun pitäisi saada tietää täsmälleen miksi hän vastasi kieltävästi, että voisit hyväksyä asian ja miettiä mikä on oikea ratkaisu tässä tilanteessa. Ei kieltävä vastaus automaattisesti tarkoita etteikö olisi halukas viettämään koko loppuelämäänsä vain ja ainoastaan SINUN kanssasi. Avioituminen on pelottava asia joillekkin, koska ihmisillä on ihan erilainen käsitys siitä mitä se tarkoittaa ja millaista se sitten olisi olla jonkun puoliso viimeiseen hengen vetoon asti.

    • eipätarvitsepäätävaivata

      Minäkin kosin naistani,vuosi sitten ,nyt sillä on jo uusi mies ja lapsi,et se siitä.....

    • wrhrb

      tjoo, jos kyseessä on oikeasti elämäsi nainen ja epäilet, että toista vastaava ei tule, niin sun pitää palata asiaan, oliko vastaus ei, ei missään nimess, ei vielä, vai mitä? Jos ei missään nimessä käy niin sitten kannattaa todeta että tavoitteenne on erilaiset ja päätellä miten eteenpäin, jos mitenkään.

      Mutta tiedän tapauksen jossa mies kosi 3 kertaa ennen kuin "tärppäsi" ja pariskunta on elänyt onnellisesti ever after. Ehkä nainen ei vaan ole henkisesti valmis, ehkä jotenkin naisen -loogis-psykologisesti hän saa jotenkin varmuuden, että mies todella haluaa hänet sillä, että mies jaksaa roikkua vaikka saa ensin pakit??? mene ja tiedä.

    • Elämäntuomakonemus

      Jatka matkaa ja etsi uusi nainen,joka kenties suostuu!Ei oo täysillä mukana tuo joka ei suostu!

    • Justjustst

      Joo. Tuo ei vastaus on yhtä hyvä kuin kyllä. Nyt tiedät ettei kannata jatkaa tuon kanssa, vaan uutta putkeen.
      Kun vastasi selkeän EI, tiedät ettet hukkaa enempää aikaasi tuohon turhaan tyyppiin.
      Monoa perseeseen sille ja uutta hakuseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe