Alettiin kaverin kanssa muistelee hauskoja juttuja mitä on tapahtunut seksin aikana/jälkeen. Itse säädän aina elämässäni kaiken aikaa. Joten seksijutut ei ole tässä poikkeus. Tässä muutama moka
1. Joku random baarihoito nuolee pillua, kiipee suutelemaan mua. Maistuupa oudolle. verelle. Ei vittu, menkat! ehkä yks mun elämän kiusallisempia tilanteita.
2. Yritän nussia, mutta mun koira yrittää raiskata päälläni olevan miehen. Koira vaatehuoneeseen ja takas hommiin, kunnes mies nousee päältäni ja kysyy osaako koirani avata vaatehuoneen oven? sillä koirani rynkytti taas hänen jalkaansa ;D
3. Tää on noloin ikinä. Meinaa oltiin harrastettu seksiä ja mies heitti kortsun lattialle. Oltiin sen kämpillä, sillä oli liukas lattia noin muutenkin. Astuin kondoomin päälle ja liukastuin. Ei siinä mitään mutta pyörryin. Joo oikeasti :D
Hauskat seksitilanteet
10
471
Vastaukset
- Kilttiatm
Nolointa on olla kokematon
- furry-vainn
minusta nolointa oli kun olen furry ja en tiennyt että pitää olla homo, no suklaajunassa sitä puksuteltiin koko ilta furrymiitinkissä ja huusin että miksi te työnnätte höyläämätöntä kakkosnelosta minun takahalkioon, no sain tietää että se on normi furrymeininkiä
No kyllä hauskin oli se mistä kerroin jo toisessa ketjussa tällä palstalla eli kun vakipano päästi pitkän röyhtäisyn.
- Royalin_perhe
Oliko vakipanosi nimi Bicky?
- Hyi.stna
Tällaisia ne nykynaiset just on. Täydiä huoria kaikki.
- fasfaf
Kateellinen neitsytsetä siinä.
- kaisanoasaa
Se oli hauska tilanne kun meinasin kerran saada pillua mutta en sitten saanukkaan.
- m-i-e-s
Eihän tuo merkkimäärä millään riittäisi. eikä kyllä jaksa laittaa mitään likaisia yksityiskohtia ja selontekoja.
Nopeiten ensimmäisenä tulee mieleen, huonekalujen heikko laatu, tukehtumisen/hukkumisen tunne runsaasti kostuvasta ja vaginapierut. - naurattaaa
Hahaha :D hyvä toi koirajuttu
- exänkaajoskus
Mun tyttöystävällä oli sillo joskus kaksi kissaa, niin ne sotki meidän seksitouhut monesti (vaikka pistettiin väli-ovi kiinni) jouduttiin pistää ne sit vessaan ja ovi kii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746