Syön pullaa. Isoäidin kranssia.
Se on kohta loppu.
Lisäksi olen syönyt pussillisen kevätrakeita ja yhden Aleksanterin-leivoksen.
Tiedote.....
15
107
Vastaukset
- tähäväliikyssä
Olet taas lihonut?????????
Lisäksi teen teknistä piirustusta tällä koneella.
Mittakaavoista viis ja muutenkin vain periaate pitää esittää.
Yritin siis käyttää Inkscapea, mutta on hiukan outo logiikaltaan, eikä kaikki löydy nopeasti. Asensin sitten lopulta Freehandin, joka on ikivanha, mutta näppärä käyttää.Entäs Autocad, vieläkö se on yleisesti käytössä? Tutustuin Autocadiin 2000-luvun alussa kun olin koneistajakoulutuksessa.
en harrasta kyseisiä ohjelmia.
en pysty suojeleen sinua, sinun herkkupommeilta.
muistatko ukon puolen ainoan lapsien serkun.
facessa löysin hänet kun kävin todellakin tarkastamassa tilannetta. en ottanut kontaktia.
Huomaisin hänenkin kärsivän tässä julkisesti makean pommista vasta 18v ja erittäin säälittävä katseltavaa käytöksessä keskusteli pulusta.
huomion hakuisesti näin kuinka hän syöttää tai ymmärsin itsekin niin paljon herkkua, ettei jaksa lähtee "töihin".
älä riko itseäsi painon nousessa menee polvet ja kohta et pysty itseäsi kannatteleen.
lopeta tuollainen itsensä tuhoaminen. olet tärkeä siksi sanon tämän.Ei huolta, sillä eilen en syönyt juuri muuta. Illalla piti kuitenkin saada pää käyntiin ja se vaati runsaasti sokeria. Liikuntaa pitäisi kuitenkin lisätä.
hullu_ukko kirjoitti:
Entäs Autocad, vieläkö se on yleisesti käytössä? Tutustuin Autocadiin 2000-luvun alussa kun olin koneistajakoulutuksessa.
Kyllä Autocadiä käytetään yhä.
Itse tosin en ole sitä kaivannut.
Tuolla menolla vaivut pian jonkinsortin sokerikoomaan. Stop tykkänään nyt.
Ehdotan, että hipsuttelet loppuviikon sokerittomalla.Muistaakseni olet hyvä keittiöhommissa ja pidät porkkanakakusta. Kokeilehan tätä... http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001137797.html
- Öööhhy
Onko kämppäsi tyhjillään kun et itse ole siellä? Vuokraatko airbnb-tyyliin? Tienaisit muutamia kymppejä...
Liskon tavarat ovat suurimmaksi osaksi vielä täällä, joten tilaa ei ole mitenkään valtavasti. Enkä muutenkaan oikein usko noihin pienhotellijuttuihin. Liian suuri tuhoriski, varsinkin kun olohuoneessa on uusi parketti.
- Novoiiii
Ja minun pitää unohtaa edullinen majoitus... Ei voi mitään.
Minä söin kaksi päivää vanhan Dallas-pullan. Irvistelin ensin sille, mutta ukkoseni käski lämmittää sitä mikrossa 10 sekuntia. Noin siitä tuli just ja just siedettävä. Rahkapitko kun sattui olemaan pakastimessa. Kuka tonttu on hommannut pullaa ja sitten kuitenkin piilottaa sen pakkaseen?
Mutta ensin sitä kaksi päivää vanhaa pullaa pistelin pohjalle hieman kanaa ja riisiä. Iltakahvin jätin väliin.Unohdin muuten mainita, että on mulla jemmassa puoli pussia lakuja ja kolmannes levy fazerin sinistä.
Ehkä jätän ne silti jemmaan. Närästää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594