moi!
mitä mieltä ootte niistä?Minkä kokoset on hienoja?
Minkälaiset?Kanttiiko ottaa nimikirjaimia jos vaikka on kihloissa/naimisissa ja ottaa Esim:sydämmen jossa lukee molempien nimet ja sit välit menee poikki/tulee ero?
kirjoittakaa minkäläisii teillä on (jos on)?Mul on itelläni piikkikammo eli en pystyis ottaan ollenkaan.mun mielest tatskat on kuiteski tosi hienoja ja jos keksitte keinoja joilla voittaisin piikkikammoni niin otan niitä mielelläni vastaan.
voiko tatska alkaa märkiin?oon kuullu yhen jutun tatskoista et niistä voi tulla verenmyrkytys onko totta mä en ainakaan usko?Mä oon kuullu myös et tatskan saa jotenkin ihosiirrolla pois?
tatska kyssiä!?(lukekaa)
11
1357
Vastaukset
- tytsy
Niin tosta piikki jutusta sen verran, et mulla itellä on myös jonkin sortin "piikkikammo" ja silti rohkaisin mieleni ja menin ottamaan tatuoinnin. Pääsin kammosta, ainakin hakaamisen ajaksi ohi, koska huomasin, ettei itse hakkaaminen tunnu laisinkaan samalta kun verikoe, tarkoitan samaa pelkoa/jännitystä. Tyytyväinen olen ollut, että pelkoni voitin!
- Piikkinenkin
Mä kammoan neuloja, pistämistä jne. Tatuointeja löytyy kuitenkin useampia ja tatuoiminen ei inhota, niinkuin injektioneulat.
- joanna
tatskat on nättejä jos se oikea kuva on oikeassa paikassa ja oikean kokoisena. valitettavasti kaikista kuvista ei kuitenkaan voi sanoa että ne sieviä olisi. en voi ymmärtää genitaalialueille otettuja kuvia, ne on kerrassaan törkeitä. itselläni on mustavalkeaharmaa ruusu lavassa. tekeminen ei sattunut vaikkakin tuntui hieman ilkeältä. tatuointi voi erittää märkää niinkuin mikä tahansa haava, sillä haavahan se on joka siihen syntyy. siksipä onkin tärkeää pitää se puhtaana, rasvata antiseptisellä rasvalla. näin infektiot ja märkiminen voidaan estää. nimikirjaimia tai nimiä ei mun mielestä kannata ottaa juuri sen takia jos ero tulee, kyllä sitten harmittaa. mitä tohon sun piikkikammoon tulee niin jos oot menossa tatuointia ottamaan niin tutustu siihen tatuointi vempaimeen etukäteen niin tiedät millaisella piikillä sua sohitaan.
- girlnextdoor
vastata muutamaan kysymykseen :) Ensinnäkin pidän itse tatuoinneista. Ei isoista ja värikkäistä, mutta pienistä ja sievistä. Itselläni on alaselässä tribaali, ei tosin mikään yleinen söherrys :) itse nimittäin sen taiteilin :)
En suosittele nimikirjaimia tai nimeä, sillä jos ero tulee, kaduttaa pahemman kerran.
Oma tatuointini ei ainakaan missään vaiheessa märkinyt, en sitten tiedä voiko se, mutta jos hoitaa hyvin, niin en usko. Tatuointia ottaessa kannattaa ottaa selvää paikoista, joissa niitä tehdään. Koulutus? Työvälineet jne..
Ja tatuoinnin saa ihonsiirrolla pois, mutta itse ainakin harkitsin pitkää ja tarkkaan millaisen otan ja mihin, jotta ihonsiirtoon ei missään vaiheessa tarvitsisi turvautua :)
Sitten vielä piikkikammosta. Itse en ole myöskään kova piikkien ystävä :) Voi olla että tämän takia otin tatuoinnin alaselkään, ettei konetta tarvitsisi katsella :) Eikä se niin kauheaa ollut kun kuvittelin, ei sattunut edes paljoa :)- girlnextdoor
...sen verran vielä, että jos tatuoinnin aikoo ottaa, niin hoitoon suosittelen Bepanthenia, jota saa apteekeista. :)
- djmemmu
mun mielestä tatuoinnit ovat hienoja! mutta liika on liikaa niissäkin. mutta jokainen ottakoot vaikka ihonsa täyteen jos haluaa..
kokoa ei voi sanoa mikä on hyvä, se riippuu niin ihmisestä ja kuvasta. en vois esim kuvitella mun äitelle jotain selän kokosta, kun taas isälle voisin. itse olen ihastunut tribaaleihin ja pääkalloihin. olkapäässä on jo yks tribaali ja alaselkään oon enskuussa ottamassa pääkallon ja tribaalin yhdistelmää. itse en ottais toisen nimeä itseeni, ainakan seurustelukumppani/kihlatun tai aviomiehen. kiinalaisilla merkeillä ehkä, mut tuskin. isäpuolellani lukee pienellä käsivarressa pikkusiskoni nimi ja synt.aika. itse olen kanssa miettinyt ottavani pikkusiskoni nimen itseeni, sen verran rakastan tätä pientä riiviöö. =)
ja tatuointi voi tulehtua jos sitä hoitaa huonosti. verenmyrkytyksestä en tiedä mutta kuulostaa mahdolliselta,entiedä. ja ihonsiirrolla saa tatskan pois. - iitu:)
moi!
mä oon suunnitellu kun mun yks tuttu tekee tatskoja et menisin aluks kattoon miltä se näyttää.onks mitään kirjoja/nettisivuja joissa ois oikein asiaa tatskoista?kiitos!onko mitään hyviä ehdotuksia minkäläisen ottaisin?olen ajatellut lapaluuhun lootuksen kukkaa tai kiinalaista horoskooppimerkkiä tai kanini nimeä(esim.sydän jossa lukee cappuccino tai joku muu kuvio jossa lukee cappuccino)ei semmoset jättimäiset esim.selän kokoset ei ne oo hienoja.voiko jalkapöytään ottaa tatskaa?kiitos jatkakaa kirjoittamista.- iitu:)
niin mä nyt kokeeks otan hena tatuoinnin mutsi lupas tehä mulle tribaalin alaselkään.
- keijoo
Kannattaa ottaa ihan sellanen, ku itsestä tuntuu kivalta. Ei sellasta mitä muut haluaa... ja kyl jalkapöytään voi ottaa kuvan.
- Vastailija.
"mitä mieltä ootte niistä?"
Vastustan tatuointeja muoti-ilmiönä.
"Minkä kokoset on hienoja?"
Ei riipu koosta, mutta liian pienissä ei juuri ole järkeä.
"Minkälaiset?"
Mitä vaan, kunhan ei tribaalia.
"Kanttiiko ottaa nimikirjaimia jos vaikka on kihloissa/naimisissa ja ottaa Esim:sydämmen jossa lukee molempien nimet ja sit välit menee poikki/tulee ero?"
Ei kannata, koska juuri noin voi käydä.
"kirjoittakaa minkäläisii teillä on (jos on)?"
Fullsleeve väreillä. Halfsleeve, myös väreillä.
"Mul on itelläni piikkikammo"
Ei kannata. Ei pistä, ei vihlo. Tuntuu, kuin kissa raapisi.
"voiko tatska alkaa märkiin?"
Kyllä.
"voi tulla verenmyrkytys"
Kyllä.
"Mä oon kuullu myös et tatskan saa jotenkin ihosiirrolla pois?"
Ei kannata ottaa tatskaa siinä toivossa, että sen saa myöhemmin pois. - leimajermu
ne on ihan hullun siistejä!! Totta kai kannattaa ottaa... varsinkin mahdollisimman isolla ja keskelle otsaa!! Ja jos ero tulee nii se on helppo vaik värittää ihan mustaks! No jos on piikkikammo nii tiedä sit... ne tatskaneulat on jotain 50cm pitkii ja halkasialtaan 3cm. Ja ne menee ihan luuhun asti. Ei voi alkaa märkiin... se on tatuointi eikä mikään haava... mut verenmyrkytys kyl voi tulla jos lyödään suonen päälle. Sillonhan kaikki väri menee suoraan verenkiertoon. Saa ihonsiirrollakin mut helpompi on vaa kuumentaa joku raudan kappale takassa ja polttaa kuva pois. Et ei muuta kun kuvan ottoon vaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241