Uskollinen hänelle ja jaksan odottaa

Rakasta_jaksaa_odottaa

Itse olen ollut uskollinen hänelle jo pian 3 vuotta ja jaksan odottaa kunnes muutan hänen luokseen kesällä. Ystäväni ovat hyvin ymmärtäneet kun tuntevat minut kuinka olen jaksanut ilman fyysistä läheisyyttää mieheeni, mutta yksi työkaveri on arvostellut suoraan ettei meistä kumpikaan ole oikeasti uskollinen vaan pettää. Se satuttaa vaikka olen vahva. En epäile hetkeäkään miestäni ja ei hänenkään tarvitseepäillä minua. Eri asia jos olisimme vielä nuoria ja tunteet ailahtelisi, mutta näin vanhempana vakaa usko ja halu olla joku päivä yhdessä on se voima meille. En ole kommentoinut työkaverini arvosteluja suhteestani vaan annan olla, ehkä hänen "lähisuhde" ei ole kunnossa. Kyllä aikuisena voi odottaa yhdessä oloa pitkäänkin ja läheisyyttä ei tarvi paikata pettämisellä, en tekisi koskaan niin.

3

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies55vuotta

      et kait sä ole tosissasi???
      luuletko mukamas ettei vastapuoli petä sinua???

    • aivanniin

      Sinä ja miehesi kuuluttekin siihen älykkäimpien joukkoon!
      Käytöstänne arvostelevat voitte jättää omaan ryhmäänsä, kuten olette jo tehneetkin.
      Vain harvojen tietoisuus ylentty tasollenne. Onnea matkaan!

    • Aikuisten oikeasti tuolta löytyy pureskeltava siemen jota aiheen aloittaja pohtii / avaa kirjoituksessaan.
      Tämä toimii myös toiseenkin suuntaan.
      Tunnen Aasialaisen miehen, jolla on tyttöystävä kotona Kaakkois-Aasiassa. Heppu on hyvin tiukka säästämään, eikä rellestä baareissa... juo tai polta. Säästää, jotta heillä olisi hyvä olla tulevaisuudessa.
      Pirun "tripti" mies... kuten me leikillisesti sanotaan hälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe