Kävi tosiaan niin, että kattoni onkaloihin oli päässyt jostain vettä.
Joko putki pamahti, tai sitten jossain on jotain rikki ja sulaneet lumet naapurin parvekkeelta on valuneet sinne jotenkin. En tiedä.
Tuloksena se, että katossa on mustia läiskiä, ja vesi tuli läpi.
Nyt kun sitä on ruvettu korjaamaan, on melkoinen piikkaaminen ja vedentulo ollut, ja hajua on myös ilmassa mikä haiskahtaa imelälle.
Kysynkin, että voiko tuo katosta pudonnutta vettä käyttää näytteenottoon?
Kun yläkerrassa on porattu (avattu siis yläkerran asukin lattia, jotta on päästy korjaamaan tilannetta), on myös katosta pudonnnut jotain palasia, joten niistä varmaankin saa näytteen, joten olen niitä ottanut ylös.
Vielä lisäkysymyksenä että miten toimin tästä eteenpäin?
Vesi- ja kuivanäytteet
2
122
Vastaukset
- eikoskaanenään
kuspispasvettä?
Itse soittaisin poliisit pysäyttämään moisen naapuriterrorismin.
Asuntosi tuhoutuu vesivahingon "korjausten" seurauksena.
Kuka korvaa?
Jos olet vuokralla sinun kuuluisi saada vastaava asunto remonttien ajaksi tai vähintään iso hyvitys.
Esim vuokra nollaan kunnes kaikki korjattu tip-top. "Kun yläkerrassa on porattu (avattu siis yläkerran asukin lattia, jotta on päästy korjaamaan tilannetta), on myös katosta pudonnnut jotain palasia, joten niistä varmaankin saa näytteen, joten olen niitä ottanut ylös."
Ja olet hoitanut asian steriilejä kertakäyttökäsineitä käyttäen ja kiikuttanut näytteet välittömästi ilmatiiviissä astiassa (esim. Minigrip-pussi) laboratorioon analysoitaviksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk704034Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152147Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj131918Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361284- 271219
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111023Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit72861Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43859- 40751
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup25709