Gambridge hölmöily

eimeejakeluun

En voi tajuta tätäkään..miksi joku ryhtyy tälle kuurille ja paino putoaa vauhdilla.Mutta niin putoaa esim.hiuksetkin ym sivuvaikutuksia ja mitä sitten kun ne pussikeitot loppuukin ja pitäisi ruveta normi syöjäksi??Kilot varmaan takaisin jos ei ole helvetin tiukka itselleen .Miksei voi normi ruualla tehdä ihan samaa....miksei siihen riitä itsekuri sitten????Normi ruokavaliota vaikka hiukka muuttamalla ja pienentämällä ja vähän enempi liikkumalla.Varmasti paino putoaa ,vaikkakin hitaammin ja lopputulos pysyvämpi.Tukka pysyy päässä ja lihakset säilyy!!!Miksei itsekuri riitä tälläiseen jos se riittää johonkin pussivalmisteisii???Kerroppa se!

5

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cambridgemies

Heippa, en tiedä, sivuvaikutuksia voi löytyä mutta niiden määrä on myös suhteellisen pieni mitä olen kuullut ajan saatossa

Monet lihoavat ''normisyönnin'' myötä koska normaalilla he palaavat entisiin elämäntapa tottumuksiin jossa syödään epämääräisesti roskaruokaa, rasvaista ruokaa yms.

Itse olen laihduttanut cambridgellä joka myös lausutaan cambridge, ei gambridge, jonka takia et varmaan ole saanut vastauksia.
      aikoinaan ajattelin että alkaisin laihduttamaan ja monesti kokeilinkin, se ei vain tuntunut sopivalta minulle, liaan työlästä painooni nähden, olin 19v 103kg painava poika,
      ajattelin kotisohvalla löhöillessä karkkipussi ja limupullo kourassa tyttöystävän jättäneenä että nyt lähtee, ja niin se lähti, päivästä toiseen pussiruokaa 5x päivässä yhteensä 1000 kcal.
      Se oli helppoa, ei tarvinnut valmistaa mitään ruokaa, kuvittele kun äitisi teki sinulle ruuat aina valmiiksi, syöminen oli helppoa.
      Ajan myötä laihdutin itseni 75kiloiseksi ja olo oli hyvä.

No mitä sitten kävi?
      Vaihdoin normiruokaan ja aloin urheilla kun nivelet kesti kevyemmän painoni,
      Totta minulle tuli pari kiloa lisää mutta pääsin maaliini.

Mitä nykyään kuuluu?
      Aloin liikkumaan käymään salilla ja olen 2 vuotta nyt ollut suht normipainoinen, nyt vain kevään aikana olen alkanut olemaan lievästi ylipainoinen ja kiireellisen elämäntavan myötä en ole kerennyt vain syömään oikein,

Nyt alkaa siis uusi kuuri cambridgellä, 1300kcal päivässä, 4x pussiruoka ja kerran vähän parempi annos jotta jaksan treenata.

ja tiesitkö että cambridgeä voi vetää myös normiruokavaliolla joka on kevennetty (ei ole minun makuun). joten en oikein ymmärrä vahvaa kommenttiasi pussiruuan syömisestä, Cambridge myös tähtää elämäntapa muutoksiin ajan varrella opetetaan syömään terveellisemmin.

lähteet:
      Laihduttaja
      äitini oli aikoinaan cambridge valmentaja. (joka helpotti laihduttamistani, haki vain ruokaa hänen toimistosta)

miten ap nykyään menee? toivottavasti olet ottanut enemmän selvää cambridgestä.

• 78uiop

Mainos on mainos...

• veijoj939873

Viimeinen idiootti ei ole syntynyt. Jo syntyneitä löytyy THL:stä, Diabetesliitosta ja SUOMI24:stä

• Öh-Köh

Tuttavat laihduttivat Cambridgen avulla. Kouluttivat itsensä konsuleiteiksi.
      Lihosivat entiseen mittaansa ja vähän enemmän.
      Olivat sijoittaneet niin paljon, että antoivat vahingon kiertää.
      Jos konsulentti laihtuu hylkeestä ja lihoo hylkeestä valaaksi, niin
      ostajan oma häpeä, jos tuhlaa rahansa ongelmiensa lisäämiseen.

Kysyin konsulentilta, miten kuurin jälkeen jatketaan?
      Kuulema voi syödä yhden normaalin aterian pussien lisäksi.
      Siis ikuinen asiakas ja kalliit pulverit, joissa konsulentti tienaa sen,
      minkä asiakas säästää aterioissa!
      Kaikki konsulentit ovat olleet valtavia laskimöhköjä.
      Asiakkaan häpeä, jos pilaa terveytensä.

• veijo30973

Öh-Köh

Kuten kirjoitin:

Viimeinen idiootti ei ole syntynyt. Jo syntyneitä löytyy THL:stä, Diabetesliitosta ja SUOMI24:stä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe