Erotkaaaaaaaaaaaaa

eieieieiei

50

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata erota. Ennenminkin kannattaa ostaa, tai rakentaa omakotitalo, niin tietää mitä on asumiskustannukset ja kuinka paljon ne nousee vuosittain.
      Toi VVO:n vuokrien korotus on pientä mitä se on verrattuna ok-talon kustannusnousuihin kymmenen vuoden aikana.
      Kuvitteleeko vuokralaiset että asumiskustannukset on vakio?
      Uutinen on pelkkää propakandaa, siinä olis pitäny olla todelliset asumiskustannusten (sähkö, öljy, vakuutukset, isännöinti,-ja muut kulut) hinnankorotukset mukana.
      Sen jälkeen laskea se todellinen vuokrannousu, joka olisi ollutkin suhteutettuna aikasta pieni ja oikeudenmukainen.

      • AYliikeRiistää

        Pieni ja oikeudenmukainen?? Siellä liiton kommari koittaa selittää mustaa punaiseksi. :D


      • Tuuppi

        Kirkosta. Eroan


    • Onnuotyhmiä

      Kun ay on osakkaana kiskurivuokria kiskovassa yhtiössä niin se on vassareitten ja tyhmien duunarien mielestä kivaa ja hyväksyttävää liiketoimintaa.Kun samaan syyllistyy yksityinen niin se on hirvittävää riistoa ja köyhän kyykytystä.
      Kun ay liike saa jättiosinkoja verottomana niin se on vassareitten mielestä hyvä asia.Kun yksityinen saa omistamistaan osakkeista jättiosinkoja ja maksaa niistä veroa niin vassarit ja ay pamput parkuu että on se niiin väärin.
      Kun ay pamppu kuittaa kymmeniä tuhansia euroja kokouspalkkioita riistovuokria kiskovasta yhtiöstä niin hän ei näe siinä mitään kummaa.Miten paljon hänellä pitäisi olla Omilla rahoilla hankittuja osakesijoituksia että saisi saman eurokasan osinkoina?
      Toisten rahoista on kivaa itse vaurastua ilman mitään riskiä mistään.

      • Mffmfkkdkdkdk

        Vasureilla on kädet perinteisesti syvällä muiden taskuissa. Kaikki pitäis saada näkemättä itse vaivaa.


    • ahkeraviherkomuvassari

      Täällä vinkuu taas tyypit jotka eivät ole käyneet armeijaa tai käy edes töissä ja maksaneet veroja vaan syövät pitsaa ja kittaavat kaljaa softalla.

      • Onnuotyhmiä

        Täällä kirjoittaa myös tyyppejä jotka ovat käyneet armeijan,käyvät töissä ja maksavat veroja jotta sinä ja kaltaisesi,ahkeraviherkomuvassari,vaan syötte pitsaa ja kittaatte kaljaa soffalla. Kaljaa johon haet rahat sossusta.


    • dfgjihuy
    • osansahoitanut

      Voi voi. Täällä itkee varmaan sellaiset tyypit jotka ei ikinä ole olleet työelämässä, eikä koskaan huolehtineet itsestään. Vanhemmat ovat säälistä elättäneet näitä luusereita.
      Tämä pullamössösukupolvi saakin itkeä, kun eivät muuhun pysty. Ryhdistäydy tai tyydy osaasi. Mutta muista älä morkkaa AMMATTIYHDISTYSLIIKETTÄ.

      • Onnetyhmiä

        Erotkaa liitosta,liittykää Loimaan kassaan ja sijoittakaa ay liiton jäsenmaksusta jäävä summa osakkeisiin niin vaurastutte osakkeilla!


      • Kfkdjdkdkdkdk

        AY-liikkeessä toiminta on pullamössöilyä pahimmillaan, kun ei itse osata neuvotella mistään niin pitää vinkua änkyräkommareilta apua. Homma on peräisin jostain 60-luvulta. Jälkeenjääneiden jälkeenjäänyttä puuhaa.


    • sonloppu

      Ei ei-liikkeen päivät ovat luetut. Eivät osaa sopia kun tappelevat vallasta. Hylä-
      tään kaikki tuomonen paska liike. Loimaan kassaan kaikki. Siellä ei tapella vaan
      maksu tulee tarvittaessa.

    • kaikki.liittoon

      Juu! Liittykää vain kaikki loimaan kassaan niin ei tarvi enää maksella tessin palkkoja vaan työnantaja voi ihan ite päättää paljonko haluaa maksaa palkkaa, vaikka 3€\h.

      Kuvitteletteko te että palkat ois nykytasoa ilman ay-liikkeiden olemassa oloa?

      Hyvä että tekevät bisnestä mistä tulee rahaa, saa liitonjäsenet lisää virkistyspaikkoja, kuten mökkiä tuntureihin yms. mitä voi jäsenenä sitten edullisesti muutamalla satkulla vuokrata. Monesti käyttäny itse näitä etuja. Ei palijon loimaanliitolla ole tällaisia etuja.

      • Fkfkkdkdkd

        Loimaalaisena säästät niin paljon että vuokraat mökkiä ihan mistä vaan. Tyhmä ay-änkyrä ei vaan osaa laskea edes tätä.


      • ay.kunniaan

        Ja kuka neuvottelee sinunkin palkkasi? AY!!


      • Onnetyhmiä

        Sinäkin hyväksyt kiskurivuokrat kun kiskurina on ammatiliitto,nimim.kaikki.liittoon! Et taida itse maksaa nuiden kiskurivuokria kun niitä puolustat? Hyväksyt sen että tovereiltasi kiskotaan? On siinä solidaarinen työläinen! LOL!


      • suomi.on.tänään.sun
        Fkfkkdkdkd kirjoitti:

        Loimaalaisena säästät niin paljon että vuokraat mökkiä ihan mistä vaan. Tyhmä ay-änkyrä ei vaan osaa laskea edes tätä.

        Oikeastaan hyvä idea!! Saadaan suomi nousuun romuttamalla AY-Liike ensin. Sen jälkeen annetaan potkut KAIKILLE suomalaisille kun ei ole mitään turvaa enää suomalaisilla työntekijöillä ja palkataan virosta ja liettuasta tekijät 50% pienemmällä palkalla.
        Siinä voikin sitten suomalainen duunari rauhassa liittyä rantaremmiin kun mikään taho ei puolusta häntä koska puolustavat tahot on lakkautettu, kaikki on loimaan kassassa.
        Mutta varmasti sillä saadaan suomi nousuun.


      • ayliike.kunniaan
        Onnetyhmiä kirjoitti:

        Sinäkin hyväksyt kiskurivuokrat kun kiskurina on ammatiliitto,nimim.kaikki.liittoon! Et taida itse maksaa nuiden kiskurivuokria kun niitä puolustat? Hyväksyt sen että tovereiltasi kiskotaan? On siinä solidaarinen työläinen! LOL!

        Omistusasunto, miksi pitäis maksaa vuokraa?


      • sjay1s

        Pitäähän se jollakin kompensoida menetykset mitkä tulee kun porukka hyppää loimaan kassaan. Parempi että nostavatkin vuokria eikä jäsenmaksuja.


      • Onnetyhmiä
        ayliike.kunniaan kirjoitti:

        Omistusasunto, miksi pitäis maksaa vuokraa?

        No nythän se paljastui! Kun kiskurivuokraa kiskotaan tovereiltasi(?) niin kannatat sitä kun kiskurivuokra ei koske itseäsi?


      • ay.kunniaan

        Älä sekoita minua toveriksesi, en ole kommunisti. Kaukana siitä.
        Hanki omistusasunto tai vaikka useampi niin ei tarvi maksaa vuokraa. Maksatat velekasi vuokralaisillasi sen jälkeen.
        Tarvi kitistä kun jokku tekee bisnestä.


      • PoisKommarit
        ay.kunniaan kirjoitti:

        Ja kuka neuvottelee sinunkin palkkasi? AY!!

        Parempi palkka olisi ilman ay:n "neuvottelua". Menneisiin aikoihin jääneitä ammattitaidottomia änkyröitä jotka ei todellakaan osaa neuvotella yhtään mitään.


      • Ahhhahahhahahha
        ay.kunniaan kirjoitti:

        Älä sekoita minua toveriksesi, en ole kommunisti. Kaukana siitä.
        Hanki omistusasunto tai vaikka useampi niin ei tarvi maksaa vuokraa. Maksatat velekasi vuokralaisillasi sen jälkeen.
        Tarvi kitistä kun jokku tekee bisnestä.

        Te Ay-Toverit ootte kaikista pahimpia kitisemään nimenomaan silloin kun jotku tekee bisnestä. Itte te ette osaa.


      • Onnetyhmiä
        ay.kunniaan kirjoitti:

        Älä sekoita minua toveriksesi, en ole kommunisti. Kaukana siitä.
        Hanki omistusasunto tai vaikka useampi niin ei tarvi maksaa vuokraa. Maksatat velekasi vuokralaisillasi sen jälkeen.
        Tarvi kitistä kun jokku tekee bisnestä.

        Ja sinä et välitä vaikka pienituloiset työläiset ja eläkeläiset joutuvat noita ay liikkeen rahastamia kiskurivuokria maksamaan?Onnea sinulle, kokoomustoveri!


      • Loimaajaloimaa
        Onnetyhmiä kirjoitti:

        Ja sinä et välitä vaikka pienituloiset työläiset ja eläkeläiset joutuvat noita ay liikkeen rahastamia kiskurivuokria maksamaan?Onnea sinulle, kokoomustoveri!

        Näin se menee. Hyvin sanottu.


    • erotkaapois

      Erosin jo kauna sitten ja olen yleisen työttömyyskassan jäsen! En elätä rikkaita aammattiyhdistyjohtajia enää yhtään!Lauri Lyly on yrmeän näköinen mies ja vallanhimo on hurmannut hänet! Vaati pääministeriä tulemaan heidän toimistoonsa...uskomatonat röyhkeyttä! Ei enää järkeä ole kuulua ammat´tiliittoinin...se ei ole nykyaikaa se on Neukkulan aikaista touhua!

      • ay.kunniaan

        Sitähän ek juuri haluaa, saavat määrätä palkat miten haluavat kun ei ay puolusta työntekijöitä.
        Kieltäymimen ay-liikkeen suomasta turvasta hyväksyy että palkat määrää työnantaja, tekijällä ei niissä peleissä ole osaa eikä arpaa.

        Turhapa se on tyhmille kermaperseille mitään kertoa kun eivät ymmärrä mitä ay on saanut aikaan. Kysykääpä joltain papalta mikä elänyt ajan ennen aytä, oliko silloin tekijällä jotakin oikeuksia vaatia jotakin? Samaa seuraa jos nykysysteemit romuttuvat.


      • Ay.suohon
        ay.kunniaan kirjoitti:

        Sitähän ek juuri haluaa, saavat määrätä palkat miten haluavat kun ei ay puolusta työntekijöitä.
        Kieltäymimen ay-liikkeen suomasta turvasta hyväksyy että palkat määrää työnantaja, tekijällä ei niissä peleissä ole osaa eikä arpaa.

        Turhapa se on tyhmille kermaperseille mitään kertoa kun eivät ymmärrä mitä ay on saanut aikaan. Kysykääpä joltain papalta mikä elänyt ajan ennen aytä, oliko silloin tekijällä jotakin oikeuksia vaatia jotakin? Samaa seuraa jos nykysysteemit romuttuvat.

        Ay on saanut Suomen lähes konkurssiin. Te kommarit ootte vaan niin tyhmiä että ette edes käsitä sitä.


      • viherkomuvassarihippi

        Onko sulla joku puutostila kun hoet koko ajan: ay-liike, homo,persereikä,alko,lakko vai onko uunin pankolla tukiaisrahalla ostettua kaljaa kitatessa liikaa aikaa.Ei minulla muuta.Olisit mennyt edes stadiin katsomaan sitä traktorimarssia.


    • poiuytyui
      • Onnetyhmiä

        Tarkoitat myös esim.PAM:ia? Mutta sehän onkin tovereita riistävä ammattijärjestö joten se on hyväksyttävää riistämistä kun VVO ruuvaa vuokraruuvia korkeammaksi ja pami saa lisää niitä "hyviä osinkoja"?.Niinhän?


      • kurtvonnenguut

        Tais mennä pankonelätillä mutten MTK ja pam pam sekaisin.Sitä se tylsämielisyys teettää.


    • kunnon.korotus

      Jaksaa vinkua vuokrista. Ostaa oman, ei tartte vinkua.

      • Onnetyhmiä

        Sinäkin hyväksyt AY mafian vuokrakiskonnan köyhiltä työläisiltä ja eläkeläisiltä?


    • näinmeneetosi

      Tällä palstalla AY-liikettä haukkuvat, rehvakkaat tekomiehet. Itse ei pystyisi palkoistaan neuvottelemaan. Eivät yleensäkkään pärjää työelämässä. Jo peruskoulussa homma on lipsunut, jäänyt puolitiehen. Mutta helpompi on syyttää muita tahoja. Kuin katsoa peiliin. Sieltä löytyisi syyllinen. Läheltä ja helposti.

      • Ahhahahahaha

        Höpö höpö. Olen ite neuvotellut palkkani koko työurani ajan. Hyvin on mennyt kun ay-kommarit ei ole päässeet sekoittamaan asioita. Eikä tule ikinä pääsemäänkään. AY on munattomia juntteja varten.


      • äläviiti

        Ja työnantaja oli ?


      • horstiwesseli

        Oiskohan sen persuahabin työnantaja me ahkerat veronmaksajat ja hän nauttii liikaa alkon lasituotteita.


      • Ahhhahhahaha
        horstiwesseli kirjoitti:

        Oiskohan sen persuahabin työnantaja me ahkerat veronmaksajat ja hän nauttii liikaa alkon lasituotteita.

        En sulle työnantajaani kerro ettette komukat pääse sotkemaan asioita. Joissakin firmoissa asiat onneksi sovitaan vielä järjellä eikä ay-kommunistien järjettömyydellä. Persuja en oo äänestänyt koskaan enkä todellakaan teitä kommareita.


      • horswesselilä
        Ahhhahhahaha kirjoitti:

        En sulle työnantajaani kerro ettette komukat pääse sotkemaan asioita. Joissakin firmoissa asiat onneksi sovitaan vielä järjellä eikä ay-kommunistien järjettömyydellä. Persuja en oo äänestänyt koskaan enkä todellakaan teitä kommareita.

        Taitaa olla kebuahabin työpaikka maajußila jossa nautitaan palkkaa joka on toverien oikeasta työnteosta maksamaa vetoa.Mikäs siinä on huudella netissä toisten verorahoilla hankitulla tietokoneella.


      • Ahhahhahahah

        Vaikea on kommarin ymmärtää että ei tartte olla missään puolueessa eikä saada tukiaisia. Tarttee vaan olla ÄLYÄ jota teillä ay-punikeilla ei ole!


    • vapautunut_

      Erosin liitosta pari vuotta sitten ja säästän siten pidemmällä aikavälillä sievoisen summan rahaa. En halua elättää pönäköitä AY julleja, jotka ajavat vain jäsenistön etuja Suomen etujen kustannuksella. . .omista työsuhde-eduista ei voida tinkiä, vaikka Suomi velkaantuu vauhdilla. Tämä on käsittämätöntä, koska liittojen jäsenet tulevat yhtä lailla kärsimään Suomen tulevasta talousahdingosta.
      Meillä oli YT:t hiljattain ja AY jäsenyydellä ei ollut mitään vaikutusta YT neuvotteluissa. Irtisanomisia tuli tasaisesti kuului liittoon tai ei.
      Työttömyyskassaan kuulun ja aion jatkossakin kuulua, mutta liittoon kuuluminen on turhaa (nämä ovat kaksi eri asiaa, joka ei tunnu kaikille olevan selvää vielä nykypäivänäkään).

    • luukuttajapate

      Aattelin jos korottais vuokria

    • 2milj.ääntä

      Tervemenoa vaan loimaankassaan. Kohta nähdään miten loimaankassan kokoomusherrat neuvottelee paikallisesti. Onnea leikkauksille. Ja säästöistä senverran. Liitonmaksut on verovähennyskelpoisia, säästö on olematon tosin jos palkka on niin pieni ettei ole varaa maksaa sitä vähääkään niin ymmärrän kyllä. Tosin pitkällä juoksulla erillaiset leikkaukset ja paikalliset alaspäin sopimiset tulevat laskemaan ansiotasoa monellekkin. Mutta sitähän saa mitä tilaa. Kyllä palkansaajaa on lyhytnäköisyyden vuoksi helppo kusettaa. Työelämä kestää 40v ja palkansaaja ajattelee 500päivää eteenpäin:) Ei voi kun nauraa näille kommenteille.

      • vapautunut_

        Höpsistä. Minä neuvottelen palkkani itse, sillä saamme peruspalkan päälle 0 - 50% lisän, josta neuvottellaan kerran vuodessa työnantajan kanssa. Tällä on merkitystä, ei ay jullien teatterilla.


      • mitätähä
        vapautunut_ kirjoitti:

        Höpsistä. Minä neuvottelen palkkani itse, sillä saamme peruspalkan päälle 0 - 50% lisän, josta neuvottellaan kerran vuodessa työnantajan kanssa. Tällä on merkitystä, ei ay jullien teatterilla.

        Siis neuvottelet lisäsi itse, ja kuitenkin kaikki saatte tuon lisän?

        0-50% lisä, joka neuvotellaan joka vuodelle etukäteen?...Eli siis kyse ei voi olla mistään suorritelisästä vaan se on pärstäkeeroin, eli perseennuolentalisä. Senhän loimaanliittolaiset todellakin osaa.


      • Ahhahhahahahaha
        mitätähä kirjoitti:

        Siis neuvottelet lisäsi itse, ja kuitenkin kaikki saatte tuon lisän?

        0-50% lisä, joka neuvotellaan joka vuodelle etukäteen?...Eli siis kyse ei voi olla mistään suorritelisästä vaan se on pärstäkeeroin, eli perseennuolentalisä. Senhän loimaanliittolaiset todellakin osaa.

        Ay-idiootti ei vaan käsitä. Ei varmaan kommunistiopistossa opetettu kuin työväenlauluja.


      • mitätähä
        Ahhahhahahahaha kirjoitti:

        Ay-idiootti ei vaan käsitä. Ei varmaan kommunistiopistossa opetettu kuin työväenlauluja.

        En tiedä Ay-idiooteista, enkä kommunistiopistosta sen enempää, mutta sinä ilmeisesti olet ko. koulun käynyt, joten voit hieman avata mitä siellä opetetaan?

        Mutta kommentti mihin vastasin eli vuosittain 0-50% "itse neuvoteltavat" lisät on yleisesti perseennuolentalisiä, ellei niihin liity jotain tavoitteellisuutta.

        Meidän firmassa kun sovitaan joka vuodelle tavoiteet ja lisät maksetaan niiden toteutumisen mukaan.


      • Ahhahhahahahah
        mitätähä kirjoitti:

        En tiedä Ay-idiooteista, enkä kommunistiopistosta sen enempää, mutta sinä ilmeisesti olet ko. koulun käynyt, joten voit hieman avata mitä siellä opetetaan?

        Mutta kommentti mihin vastasin eli vuosittain 0-50% "itse neuvoteltavat" lisät on yleisesti perseennuolentalisiä, ellei niihin liity jotain tavoitteellisuutta.

        Meidän firmassa kun sovitaan joka vuodelle tavoiteet ja lisät maksetaan niiden toteutumisen mukaan.

        Kaikki sopiminen menee paremmin ilman ay-kommunisteja. Ite en kuulu niihin ja sirolan opisto on käymättä. Muita kouluja kyllä on takana ja se ero on näihin ay-änkyröihin.


      • Onnetyhmiä
        Ahhahhahahahah kirjoitti:

        Kaikki sopiminen menee paremmin ilman ay-kommunisteja. Ite en kuulu niihin ja sirolan opisto on käymättä. Muita kouluja kyllä on takana ja se ero on näihin ay-änkyröihin.

        Nytkin siellä pamissa tuo änkyräsiipi,joita ennen sanottiin kommunisteiksi,tekee kaikkensa ettei sopimusta tule. Siitähän sitten seuraa että hallitus tekee mitä hallituksen kuuluu tehdäkin. Ja mitä tekee sen jälkeen ay liike ja muu oppositio? Alkaa hirveä älämölö kuinka hallitus kurjistaa ja riistää.
        Näin etenkin vasemmisto ja virheät pyrkivät lisäämään kannatustaan laumasieluisten ihmisten kautta. Laajoja laittomia lakkoja unohtamatta. Tämän mesoamisen tuloksena kansa köyhtyy entisestään ja ay pamput hykertelevät tyytyväisinä kun liittojen kirstuja täyttäviä maksumiehiä tulee ehkä lisää.
        Ja lampaat maksavat eivätkä huomaa että heitä on .usetettu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe