Miten saan exäni ymmärtämään, että meistä ei tule enää mitään. Kanssani yhteyden hakeminen, tikusta tehdyillä asioilla, alkaa olla jo niin rasittavaa että koen sen jo häirinnäksi.
Mitä pitäisi tehdä?
Neuvoja. Miten toimitte tai toimisitte
Mikä neuvoksi kun minua ei janota
10
1248
Vastaukset
- Zarghj
Mitäpä jos sanoisit suoraan asian irl.
- silleentiselle
Minä toimin niin, että en vastaa hänen puheluihinsa enkä tekstareihinsa, aika pian ymmärtää...
- omakoti-omalupa
OLen sanonut suoraan, olen sulkenut puhelimen kun soittaa. Hän odottaa päivän pari ja soittaa taas, tai pahimmassa tapauksessa tulle kattoon että mikä vikana kun en vastaa ja kun taas sanon että lähe lätkiin niin lähtee mutta soittaa. Tätä peliä on jatkunut pitkään. Emme tee mitään yhdessä. OLen ajatellut että mitäpä jos kertoisin tavanneeni jonkun toisen. Ymmärtäisiköhän sitten jättää minut rauhaan?.
- kuullunymmärtäminen
omakoti-omalupa kirjoitti:
OLen sanonut suoraan, olen sulkenut puhelimen kun soittaa. Hän odottaa päivän pari ja soittaa taas, tai pahimmassa tapauksessa tulle kattoon että mikä vikana kun en vastaa ja kun taas sanon että lähe lätkiin niin lähtee mutta soittaa. Tätä peliä on jatkunut pitkään. Emme tee mitään yhdessä. OLen ajatellut että mitäpä jos kertoisin tavanneeni jonkun toisen. Ymmärtäisiköhän sitten jättää minut rauhaan?.
Erikoinen tyyppi. Onko suhteenne aikaisemmin ollut on-off?
Kuvitteleeko hän sen jatkuvan. - omakoti-omalupa
kuullunymmärtäminen kirjoitti:
Erikoinen tyyppi. Onko suhteenne aikaisemmin ollut on-off?
Kuvitteleeko hän sen jatkuvan.Tämä juttu ei vaan näytä loppuvan vaikka tekisin mitä. OLen vuoden ajan toistanut samaa. En halua häntä, en halua että soittaa, en halua että tulee. Jotkut sanovat että hän on i läheisriippuvainen. Hän haluaa miellyttää, haluaa auttaa, halua olla kiltti. Mutta kun en halua hänen palvelujaan.
Eikä se mene perille.
- saatananhelppoa
Antaisin sille pillua.
- Yksityyppi123
Joku voisi vaikka hankkia aseen ja laittaa sen kylmäksi kun tulee seuravaksi ahdistelemaan. Naisena et saisi edes linnaa vaikka et saisi lavastettua sitä itsepuolustukseksi.
- Jaksamistaaplle
Olemalla rehellinen ja kertomalla, että menet seuraavaksi poliisin puheille, jos häiritseminen ei lopu, kun suhteenne on kuitenkin päättynyt. Itselläni meni aikaa erään kanssa, joka vain jatkoi soitteluaan tai viestejään, mutta loppuihan se siten, kun en vastaillut enää yhteenkään yhteydenottoon ja kerroin hänen siskoilleen tilanteesta sekä pyysin puhumaan järkeä. Jos hän alkaa häiritsemään sinua siten, että tulee kotiovellesi, jos et vastaa yhteydenottoihin, niin sitten ei auta muu kuin kutsua poliisi paikalle. Toivottavasti se ei kuitenkaan mene niin pitkälle, että joudut hakemaan lähestymiskieltoa, vaihtamaan puhelinnumerosi, muuttamaan jne.
- omakoti-omalupa
Minä olen kertonut siskolleen ja pyytänyt puhmaan järkeä mutta nyt ovat sisarusten välitkin tulehtuneet vuokseni. Joten se oli vikatikki minulta. Hän sanoo olevansa ystävä joka vain tahtoo parastani. Vuokrasin hänelle aikoinaan autotallini koska hänellä ei sellaista ole ja se näyttää nyt koituvan minulle harmiksi.
OLen miettinytkin että kun kesä tulee niin saa kyllä tyhjentää tallin ja viedä tavaransa minne ikinä keksiikin.
Minä en kaipaa häntä tänne vahtimaan tekemisiäni.
- Anonyymi
SYÖ SULAA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408