Mikä neuvoksi kun minua ei janota

omakoti-omalupa

Miten saan exäni ymmärtämään, että meistä ei tule enää mitään. Kanssani yhteyden hakeminen, tikusta tehdyillä asioilla, alkaa olla jo niin rasittavaa että koen sen jo häirinnäksi.
Mitä pitäisi tehdä?
Neuvoja. Miten toimitte tai toimisitte

10

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zarghj

      Mitäpä jos sanoisit suoraan asian irl.

    • silleentiselle

      Minä toimin niin, että en vastaa hänen puheluihinsa enkä tekstareihinsa, aika pian ymmärtää...

      • omakoti-omalupa

        OLen sanonut suoraan, olen sulkenut puhelimen kun soittaa. Hän odottaa päivän pari ja soittaa taas, tai pahimmassa tapauksessa tulle kattoon että mikä vikana kun en vastaa ja kun taas sanon että lähe lätkiin niin lähtee mutta soittaa. Tätä peliä on jatkunut pitkään. Emme tee mitään yhdessä. OLen ajatellut että mitäpä jos kertoisin tavanneeni jonkun toisen. Ymmärtäisiköhän sitten jättää minut rauhaan?.


      • kuullunymmärtäminen
        omakoti-omalupa kirjoitti:

        OLen sanonut suoraan, olen sulkenut puhelimen kun soittaa. Hän odottaa päivän pari ja soittaa taas, tai pahimmassa tapauksessa tulle kattoon että mikä vikana kun en vastaa ja kun taas sanon että lähe lätkiin niin lähtee mutta soittaa. Tätä peliä on jatkunut pitkään. Emme tee mitään yhdessä. OLen ajatellut että mitäpä jos kertoisin tavanneeni jonkun toisen. Ymmärtäisiköhän sitten jättää minut rauhaan?.

        Erikoinen tyyppi. Onko suhteenne aikaisemmin ollut on-off?
        Kuvitteleeko hän sen jatkuvan.


      • omakoti-omalupa
        kuullunymmärtäminen kirjoitti:

        Erikoinen tyyppi. Onko suhteenne aikaisemmin ollut on-off?
        Kuvitteleeko hän sen jatkuvan.

        Tämä juttu ei vaan näytä loppuvan vaikka tekisin mitä. OLen vuoden ajan toistanut samaa. En halua häntä, en halua että soittaa, en halua että tulee. Jotkut sanovat että hän on i läheisriippuvainen. Hän haluaa miellyttää, haluaa auttaa, halua olla kiltti. Mutta kun en halua hänen palvelujaan.
        Eikä se mene perille.


    • saatananhelppoa

      Antaisin sille pillua.

    • Yksityyppi123

      Joku voisi vaikka hankkia aseen ja laittaa sen kylmäksi kun tulee seuravaksi ahdistelemaan. Naisena et saisi edes linnaa vaikka et saisi lavastettua sitä itsepuolustukseksi.

    • Jaksamistaaplle

      Olemalla rehellinen ja kertomalla, että menet seuraavaksi poliisin puheille, jos häiritseminen ei lopu, kun suhteenne on kuitenkin päättynyt. Itselläni meni aikaa erään kanssa, joka vain jatkoi soitteluaan tai viestejään, mutta loppuihan se siten, kun en vastaillut enää yhteenkään yhteydenottoon ja kerroin hänen siskoilleen tilanteesta sekä pyysin puhumaan järkeä. Jos hän alkaa häiritsemään sinua siten, että tulee kotiovellesi, jos et vastaa yhteydenottoihin, niin sitten ei auta muu kuin kutsua poliisi paikalle. Toivottavasti se ei kuitenkaan mene niin pitkälle, että joudut hakemaan lähestymiskieltoa, vaihtamaan puhelinnumerosi, muuttamaan jne.

      • omakoti-omalupa

        Minä olen kertonut siskolleen ja pyytänyt puhmaan järkeä mutta nyt ovat sisarusten välitkin tulehtuneet vuokseni. Joten se oli vikatikki minulta. Hän sanoo olevansa ystävä joka vain tahtoo parastani. Vuokrasin hänelle aikoinaan autotallini koska hänellä ei sellaista ole ja se näyttää nyt koituvan minulle harmiksi.
        OLen miettinytkin että kun kesä tulee niin saa kyllä tyhjentää tallin ja viedä tavaransa minne ikinä keksiikin.
        Minä en kaipaa häntä tänne vahtimaan tekemisiäni.


    • Anonyymi

      SYÖ SULAA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe