Rikollinen jännämies pääsee leffatähdeksi ja mall

Naisasialooseri1

iksi

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016031021244679_vi.shtml

Nuo oikeasti komeat miehet ovat naimisissa, eivätkä todellakaan paneskele ympäriinsä ja miksi panisivatkaan kun tieto siitä, että on haluttava riittää. Jos sitä pillua sen itsensä takia haluaa niin vaimoltahan sitä saa.

7

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan mukavaa elämää alkaa elää vankilan jälkeen kun saa nussia nais malleja tolla naamalla niin paljon kuin jaksaa.

• Juuri tuolla tavalla miehen rikosrekisteri aina kiihottaa naisia.

• Ehhei

Ei se rikosrekisteri, vaan komea naama... Tosin tuon tyypin tapauksessa lähes kaunis.

• biisiäpukkaa
    • VonKurppander

Tämä on aivan ihaana!

https://www.google.fi/search?q=gilligan's island ginger&espv=2&biw=962&bih=539&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjxuOL-r7bLAhWhK5oKHQgFBVoQ_AUIBigB#tbm=isch&q=matt graham dual survival&imgrc=_

Onko jännämies? Sitten en halua.

• musanystävä

Valitettavasti moni kuuluisuus kyllä paneskelee avioliiton ulkopuolella, etenkin muusikot ja näyttelijät. Minun mielestäni enemmän on pettäjiä kuin uskollisia mitä itse tiedän lähipiiristä niitä jotka ovat hieman sitä kuuluisuutta maistaneet. Varsimkim ne komeat, mutta tavallisenkin näköiset jos ovat tarpeeksi kuuluisia. Joidenkin täytyy vain soittaa bändissä joka jollain muotoa esiintyy ja naisia pyörii ympärillä. Monet ovat ihan täynnä sitä itseään koska naisia riittää(ja miehiä julkkisnaisille) niin paljon kuin huvittaa. Tuo on poikkeustapaus ehkä mutta ei edes omaan makuun. Sanoisin itse ei hänelle ja olen sanonutkin mallipojan näköisille joskus aiemmin elämässä. Mutta itse retkahdan juuri noihin pitkätukkarenttumuusikoihin ;) ei sekään hyvä

• Nnnnaiinennn

Miehet tarvii erilaisia reikiä. Ei ne tykkää olla kokoelämää samassa reiässä koska jo Raamatussakin eKr. käsketään kansoittamaan maa ja levittämään spermaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      94
      1669
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1549
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1355
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1272
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      123
      1098
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1001
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      998
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      967
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      848
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      773
    Aihe