Mistä saa numeron 47 miesten kenkiä pääkaupungista

kaponen_jalka

Mistä saa numeron 47 miesten kenkiä pääkaupungista, mielellään madollisimman kapeita ja nauhat on pakko olla, jotta ne saa kireälle.

5

255

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetuloa_shoppailemaan

      No kukaan ei voi kertoa ovat kengät sinulle sopivan kapeita, varsinkaan kun et anna mitään tietoa mitä kapealla tarkoitat, C, D tai E? Saati että olisit kertonut onko kyseessä lenkkarit, saappaat, talvikengät, työkengät, juhlakengät, tms...

      Menet vaan kenkäkauppaan, jossa on miesten kengistä suuria kokoja ja kokeilet käykö malli vaiko ei.

      Isoja vaatekokoja ja kenkiäkin on Mr. Big -liikkeissä. Tuossa on yhteystiedot. eli voisit ottaa etukäteen yhteyttä ja kysyä löytyykö sopivanoloisia kenkiä.

      Kenkämarski (lähellä Stockmannia keskustassa) on myös kenkäkauppa, jossa on paljon malleja ja kokoja.
      http://kenkamarski.fi/miehille/

      Kolmanneksi menisin Haloselle. Heillä on myös laaja valikoima. Isoja kenkiä, mutta kenties suomalaisina vähän leveälestisiä, on Sievillä, liike on ainakin Simonkadulla kauppakeskus Kampin kupeessa. Olen kuullut että heiltä voi tilata myös, jos omaa kokoa ei löydy siinä kengässä jonka haluaa.

    • samaa_tyyppi
    • kaponen_jaka

      Kiitos vastauksesta. Ei ei sillä suurta väliä minkälaisia kenkiä. Yleensä ihminen tarvitsee monenlaisia kenkiä ennen pitkää. Nauhallisia minun on pakko käyttää, koska muuten niitä ei saa kipistettyä tarpeeksi.
      Leveydestä en osaa sanoa mitään muuta kuin, että olen 50 -vuotias mutta misään kaupasta koskaan en ole löytänyt tarpeeksi kapeita kenkiä. Yleensä kengissäni on parit pohjalliset ottamassa ylimääräistä tilaa pois. Jos taas menen italialaisia myyviin kauppoihin niin siellä sanotaan että Suomeen tuodaan vain valmistajan leveitä malleja.

      • MrFlatfoot

        No kateeksi käy. Täällä nimittäin on ongelma se, että pituudesta menisi 46, mutta leveyttä on niin, että 47/48 olisi hyvä.


      • kävisikönämä

        Saa kai noita netistä tilattua vaikka mistä?! Esim. Klingelin miesten F-lestiset mallit ovat kapealle jalalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe