Mistä saa numeron 47 miesten kenkiä pääkaupungista

kaponen_jalka

Mistä saa numeron 47 miesten kenkiä pääkaupungista, mielellään madollisimman kapeita ja nauhat on pakko olla, jotta ne saa kireälle.

5

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetuloa_shoppailemaan

No kukaan ei voi kertoa ovat kengät sinulle sopivan kapeita, varsinkaan kun et anna mitään tietoa mitä kapealla tarkoitat, C, D tai E? Saati että olisit kertonut onko kyseessä lenkkarit, saappaat, talvikengät, työkengät, juhlakengät, tms...

Menet vaan kenkäkauppaan, jossa on miesten kengistä suuria kokoja ja kokeilet käykö malli vaiko ei.

Isoja vaatekokoja ja kenkiäkin on Mr. Big -liikkeissä. Tuossa on yhteystiedot. eli voisit ottaa etukäteen yhteyttä ja kysyä löytyykö sopivanoloisia kenkiä.

Kenkämarski (lähellä Stockmannia keskustassa) on myös kenkäkauppa, jossa on paljon malleja ja kokoja.
      http://kenkamarski.fi/miehille/

Kolmanneksi menisin Haloselle. Heillä on myös laaja valikoima. Isoja kenkiä, mutta kenties suomalaisina vähän leveälestisiä, on Sievillä, liike on ainakin Simonkadulla kauppakeskus Kampin kupeessa. Olen kuullut että heiltä voi tilata myös, jos omaa kokoa ei löydy siinä kengässä jonka haluaa.

• samaa_tyyppi
    • kaponen_jaka

Kiitos vastauksesta. Ei ei sillä suurta väliä minkälaisia kenkiä. Yleensä ihminen tarvitsee monenlaisia kenkiä ennen pitkää. Nauhallisia minun on pakko käyttää, koska muuten niitä ei saa kipistettyä tarpeeksi.
      Leveydestä en osaa sanoa mitään muuta kuin, että olen 50 -vuotias mutta misään kaupasta koskaan en ole löytänyt tarpeeksi kapeita kenkiä. Yleensä kengissäni on parit pohjalliset ottamassa ylimääräistä tilaa pois. Jos taas menen italialaisia myyviin kauppoihin niin siellä sanotaan että Suomeen tuodaan vain valmistajan leveitä malleja.

• MrFlatfoot

No kateeksi käy. Täällä nimittäin on ongelma se, että pituudesta menisi 46, mutta leveyttä on niin, että 47/48 olisi hyvä.

• kävisikönämä

Saa kai noita netistä tilattua vaikka mistä?! Esim. Klingelin miesten F-lestiset mallit ovat kapealle jalalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      200
      2665
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2476
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1688
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      202
      1215
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      56
      1159
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1088
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      991
    8. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      803
    9. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      798
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46