Minulla on kesästä asti ollut oikea käsi kipeä kyynärpäästä alaspäin.Kävin tyäpaikkalääkärissä ja hän käski venytellä.Mutta kun se venyttely käy niin perhanan kipeää. Käsi on kohta ihan voimaton
kun pelkään sen käyttämistä arkiaskareissakin.
Voisiko tämä olla se tenniskyynärpää ja minkälaista hoitoa siihen olisi?Onko kellään kokemusta?
kipu kädessä
2
680
Vastaukset
- että siinä
on tulehdus ja silloin ei tosiaan saa venytellä koska ärsyyntyy vain lisää, käden oltava silloin levossa. Kipu/tulehdus lääkitys paikallaan koska ei oikein muuten parane. Voimattomaksi menee koska kättä ei pysty käyttämään,siis lihakset surkastuvat.
Joten lääkäriin vaan, lääkitys päälle ja sairaslomaa että käsi saa levätä.
Minulla meinaan ollut jo noin 20 vuoden ajan samanlaisia vaivoja, parhaillaankin kipuja samassa kohtaa kuin sinullakin ja lisäksi vielä olkapäässa kivut.
Kädet menneetkin melko sököksi niiden vaivojen vuoksi. - penikka
Olen kärsinyt samoista ongelmista jo monta vuotta.
Käden särky on välillä todella kovaa ja tosiaan sitä kipua alkaa jo pelkäämään. Varsinkin lämpö ( esim. sauna tai kesällä helle) tuntuu pahentavan sitä entisestään.
Minulla todettiin krooninen aitiopaineoireyhtymä, joka leikattiin pari vuotta sitten.
Turha kärsiä, mene kunnon lääkäriin, tai pyydä työpaikkalääkäriltäsi lähete.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241