Tajusin juuri, että olen harrastanut seksiä useiden kymmenien eri naisten kanssa. Silti olen pitänyt itseäni ATM:nä' koska en ole kokenut seksin saamista helpoksi ja koska en ole löytänyt itselleni tyttöystävää.
Tajusin, että ei se seksin saaminen itse asiassa vaikeaa olekaan. Kysymys on ollut siitä, että en ole onnistunut syventämään suhdetta. Ne harvat kerrat kun olen käynyt treffeillä ovat yleensä aina päätyneet sänkyyn. Olen kuitenkin aina kirjannut ne mielessäni epäonnistumisiksi, koska seurustelusuhdetta ei ole syntynyt. Olen pettynyt ja yrittänyt vähemän. Lähes aina kun olen ollut baarissa, olen jutellut jonkun tytön kanssa, jonka kanssa on päädytty aamuyöllä samaan osoitteeseen. Olen kuitenkin kirjannut nämäkin kerrat epäonnostumisiksi, koska seurustelusuhdetta ei ole syntynyt ja olen käynyt baareissa entistä vähemmän.
Jotenkin aloin samaistua näihin tämän palstan naisten hylkimiin ATM-miehiin, mutta en taidakaan olla ihan samanlainen kuin he
En taida ollakaan ATM
11
<50
Vastaukset
- pahapalsta
Palsta vääristää minäkuvaa
- tarralenkkari666
Olet pettynyt, ettei seurustelusuhdetta synny yhden tapaamiskerran jälkeen? Pyysitkö naisia treffeille? Tuskin he kanssasi sänkyyn menisivät, jos et edes yksille treffeille kelpaisi (paitsi jos kaatokännissä olivat, jolloin tarinasi saa paljon synkemmän sävyn).
- vitunpaskaaa
Olet jännämies.
- Saatana_haista_vittu
Haista YTM paska!
- Salapanoko
Itselläni aika sama kuin ap:llä. Olen kylläkin ollut yhteydessä naisiin myöhemminkin, tai he ovat olleet jotenkin ennestään tuttuja. Kukaan suunnilleen ikäiseni ei kuitenkaan tahdo lähteä esim. leffaan, piknikille, mökille tms. Tuntuu että kelpaan vain panoksi tai ryyppyseuraksi.
Kenelläkään ei ole ollut aikaa tai halua tutustua. Samanlainen kierre on jatkunut koko elämäni. Olin kyllä pitkässä avioliitossakin, mutta viimeistään erotessa tajusin, että kaikki ajatukseni ja tunteeni olin vuosia kertonut turhaan. Ne oli ymmärretty väärin tai käännetty toiselle sopiviksi. No onneksi sentään oli yhteistä tekemistä, aluksi.
Enää en suostu seksiin ihmisen kanssa, joka ei halua mitään muuta. Jotain pientä edes. Tai lupaus. - oomgee
Hyvä seurustelematon. Älä anna ekalla kerralla. Naisten mielenkiinto loppuu siihen.
- Aboriginaali
Nuori nainen pakotti toisen naisen sukupuoliyhteyteen ravintolan vessassa Oulussa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001136258.html
------------------------------------------------------------------------------ - Kokemusta_on
Eikö se vaan ole hyvä, että saa pillua leikimmättä parisuhdetta. Parisuhde on perseestä ja pillun saantikin loppuu kun on muutettu yhteen
- Parisuhteilija
Älä yleistä. Parisuhteista sitäpaitsi haetaan ensisijaisesti muita juttuja kuin seksiä. Seksi on tärkeä mauste parisuhteessa, muttei parisuhteen tärkein asia
- Miestarviipillus
Parisuhteilija kirjoitti:
Älä yleistä. Parisuhteista sitäpaitsi haetaan ensisijaisesti muita juttuja kuin seksiä. Seksi on tärkeä mauste parisuhteessa, muttei parisuhteen tärkein asia
Miehelle ainoa syy parisuhteeseen on säännnöllinen pillun saaminen
- Asiaonloppuunkäsitelty
Olet paska
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648