Mä ehdotan ihan vakavissani, että naiset velvoitettaisiin (kyllä, nimenomaan velvoitettaisiin) antamaan pillua ätmeille vähintään pari kertaa vuodessa.
Perusteluni on se, että miehillä on pakollinen intti-aika ja velvollisuus oman hengen uhalla puolustaa Suomea ja taata (myös) naisille rauhalliset elinolosuhteet. Tätä miesten pakollista intti&puolustusvelvolisuutta pitäisi täydentää niin, että ätmeille taataan edes aivan minimimäärä pillunsaanteja vuodessa, sen verta ettei pääkoppa räjähdä.
Mikäli tämä laki ei ole mahdollista toteuttaa, niin siinä tapauksessa ätmeille pitäisi taata mahdollisuus kivuttomaan ja nopeaan itsemurhaan, esim.yliannostus pentobarbituraatteja. Mä en ainakaan enää jaksa tätä pillunpuutetta vuodesta toiseen, kohta ihan oikeasti pää halkeaa:(
Pillunsaannista pitäisi tehdä perusoikeus ätmeille
89
192
Vastaukset
- TotuusSattuu
Jos nämä samat miehet sitten lupaavat lopettaa kaiken naisten haukkumisen ja halventamisen, kampaavat tukkansa ja menevät töihin, alkavat sivistää itseään ja opetella käytöstapoja sekä lopettavat näillä palstoilla turhaan roikkumisen niin tuohan voisi olla ihan kannatettava idea.
Ja höpöhöpö. Juttusi ovat samaa tasoa joidenkin tätien kanssa jotka väittävät että kyllä kunnollinen mies löytää naisen kun on kohtelias ja vaatteet ovat siistit ja puhtaat. Niinpäniin.
- Tissukka
En olisi pystynyt itse paremmmin asiaa muotoilemaan, kiitos :D
- Naisasialooseri1
Ovatko pillua saavat renttumiehet töissä, sivistävätkö itseään ja omaava hyvät käytöstavat? Ei minun tietämäni ainakaan ole vaan ovat täysin päinvastaisia
- Äädämi111111
Nyt kun tämä pakolaistenvaihto-ohjelma Turkin kanssa alkaa, niin sieltä on alettava suklaamulkkujen tilalle tuoda teininaisia, joiden immenkalvon eheys tarkastetaan, ja jotka velvoitetaan turvapaikan vastineeksi antamaan pillua ätmeille. Mikään ei edistä kotoutumista niin kuin impeyden menetys kantaväestön edustajalle. Ja korkkauskokemus parantaa kertalaakista myös AT-miesten mielenterveysongelmat. Todellinen win-win-tilanne!
- m-i-e-s
Mikä se vok olikaan? Aivan, siellä ne ätmit sitä saa.
Miehillä ei ole pakollista intti-aikaa, lukuisia vaihtoehtoja löytyy, yksikään jehovantodistaja ei joudu käymään inttiä. Ahvenanmaalaiset on vapautettu myös. Sinun järjenjuoksulla luulisi vapautuksen tulevan ensimmäisenä päivänä.
Mikäli luetaan Suomen perustuslakia, siellä on kohta jokaisella. [127. pykälässä määritelty velvollisuus, jonka mukaan jokaisella kansalaisella on velvollisuus osallistua isänmaan puolustukseen tai avustaa sitä lain tarkemmin määräämällä tavalla.] Miehillä on ainoastaan asevelvollisuus. Maanpuolustusvelvollisuus koskee molempia sukupuolia.
Mikäli et olisi ihan alkueliön tasolla, voisi sitä pillua tullakkin. =P Teillä on VR, täysin kivuton itsemurhalaite. Muita varmasti vituttaa myöhästyminen, mutta eikö ne Italian paska vaunut muutenkin hyydy, jää ajamatta tms?- hcätmeille_pillua_myös
Idiootti. Ei todellakaan löydy mitään "lukuisia vaihtoehtoja". Kaikki nämä vaihtoehdot, jehovan todistajat poislukien, tuo mukanaan omat velvollisuudet kuten siviilipalvelus. Tietty voi myös suorittaa intin aseettomana, mutta pakollinen intti-aika säilyy. Naisille vastaavia pakkoja ei yksinkertaisesti ole, tätä helpotusta vastaan heidän pitäisi antaa pillua meille ätmeille edes pari kertaa vuodessa.
Junan eteen hyppääminen ei ole täysin 100% varma ja kivuton tapa tehdä itsemurha ja siinä pitää sotkea 3. osapuoli mukaan vastentahtoisesti. Valtion tuottama ja laatuvarmistama itsemurhapilleri on ainoa 100% varma&kivuton tapa.
Ei sullakaan järki pakota päätä... - m-i-e-s
hcätmeille_pillua_myös kirjoitti:
Idiootti. Ei todellakaan löydy mitään "lukuisia vaihtoehtoja". Kaikki nämä vaihtoehdot, jehovan todistajat poislukien, tuo mukanaan omat velvollisuudet kuten siviilipalvelus. Tietty voi myös suorittaa intin aseettomana, mutta pakollinen intti-aika säilyy. Naisille vastaavia pakkoja ei yksinkertaisesti ole, tätä helpotusta vastaan heidän pitäisi antaa pillua meille ätmeille edes pari kertaa vuodessa.
Junan eteen hyppääminen ei ole täysin 100% varma ja kivuton tapa tehdä itsemurha ja siinä pitää sotkea 3. osapuoli mukaan vastentahtoisesti. Valtion tuottama ja laatuvarmistama itsemurhapilleri on ainoa 100% varma&kivuton tapa.
Ei sullakaan järki pakota päätä...Kyllä se pakottaa, mutta siinäkin on useat kehityksen portaat. Sinä voisit kiivetä ylöspäin, niin minun ei tarvitsisi juosta alas. =P
Eläytymiskyky on se tärkein, jotta voi tulla samalle tasolle ja löytää yhteisen sävelen. =P
Voit hankkiutua kahden valtion kansalaiseksi, tai toisen valtion kansalaiseksi tai vapautua terveydellisistä syistä. Kyllä näitä vieläkin enemmän löytyy, mielikuvitus on vain rajana.
Sulla on 6kk asevelvollisuus, Venäläisillä on 2-vuotta. Naiset joutuvat osallistumaan sotaan, yksikään armeeja ei marssi ja sodi ilman naisia. Otetaan esimerkkinä natsit, pommittivat siviilejä, jotta saisivat Alankomaiden nopeamman antautumisen. Rynnistivät Venäjälle ilman huoltoa ja tukea, jonka vuoksi hävisivät.
Yksikään armeeja ei sodi, eikä voita ilman kunnollista huoltojoukkuetta. Mikäli huolto ei pelaa, ei pelaa sotatoimetkaan. Jenkeilläkin on ollut ongelmia Vietnamissa, kun muutama puussa hernepyssyillä ampuva vinosilmä esti koko maihinnousun. Myöhemmin tajuttiin jakaa hernekeittoa ja tykittää rannikolta viidakkoa.
Todellakin naiset kuolevat sodassa, kun lain mukaan siihen pitää osallistua. Pommikoneet eivät katso ketä siellä juoksee. Suomeakin on pommitettu ihan rannikolle asti, sota ei tapahdu eturintamalla pelkästään. Erikois- tai laskuvarjojoukot ensimmäisenä pyrkii katkaisemaan vihollisen viesti- ja huoltokuljetukset. Se että on mies, ei ole tae että pääsee kuolemaan, kyllä niitä upseereitakin joutuu rahina viihdyttämään ja sikareita sytyttämään.
Sinä (vapautettuna) 6kk elämästäsi olet sitä mieltä, että naiset joutuisivat antamaan x2 vuodessa pillua ätmeille. 1% Suomen väestöstä on ätmejä, johtuen enemmänkin omista syistä ja valinnoista kuin syntymästä. 50% Suomen väestöstä pitäisi antaa pillua x2 vuodessa 1%. 6kk (vapautuksen vuoksi) siis saisi useita naisia koko elin ikänsä, koska kaikki 18 vuotiaat naiset olisivat antamisvelvollisuuksia elinikänsä, mikä on keskimääräisesti pidempi kuin miehillä
VR ei kelpaa, mikä ilmeisesti on valtion omistuksessa? Valtio kolmantena osapuolena joutuisi järjestämään toisen keinon. =D (MIkä ei edes ole varma ja kivuton tapa, sillä valmistusvihreitä ja komplikaatioita voi syntyä.)
Eli valtio kolmantena osapuolena ja naiset kolmantena osapuolena joutuisi hoitamaan sinun oikkusi, koska et itse kykene mihinkään?
Valtio maksaa sinulle liian riittävän korvauksen sinun menetetystä 6kk (vapautetusta ajastasi). Miehet ovat päättäneet perustuslaissa, että sinulle ja muillekkin miehille tekee hyvää kasvattaa kiveksiä muiden käskyvallan alla, jossa ei juuri omien aivojen käyttämisellä ole väliä. Pieni osa elämästäsi menee vain ja ainoastaan miesten valinnoista ja päätöksistä johtuen, josta saat korvauksesi. Ylipäätänsä pitäisi olla ylpeä, että valtiosi järjestää sinulle aktiviteettia. =P - Plussataan
m-i-e-s kirjoitti:
Kyllä se pakottaa, mutta siinäkin on useat kehityksen portaat. Sinä voisit kiivetä ylöspäin, niin minun ei tarvitsisi juosta alas. =P
Eläytymiskyky on se tärkein, jotta voi tulla samalle tasolle ja löytää yhteisen sävelen. =P
Voit hankkiutua kahden valtion kansalaiseksi, tai toisen valtion kansalaiseksi tai vapautua terveydellisistä syistä. Kyllä näitä vieläkin enemmän löytyy, mielikuvitus on vain rajana.
Sulla on 6kk asevelvollisuus, Venäläisillä on 2-vuotta. Naiset joutuvat osallistumaan sotaan, yksikään armeeja ei marssi ja sodi ilman naisia. Otetaan esimerkkinä natsit, pommittivat siviilejä, jotta saisivat Alankomaiden nopeamman antautumisen. Rynnistivät Venäjälle ilman huoltoa ja tukea, jonka vuoksi hävisivät.
Yksikään armeeja ei sodi, eikä voita ilman kunnollista huoltojoukkuetta. Mikäli huolto ei pelaa, ei pelaa sotatoimetkaan. Jenkeilläkin on ollut ongelmia Vietnamissa, kun muutama puussa hernepyssyillä ampuva vinosilmä esti koko maihinnousun. Myöhemmin tajuttiin jakaa hernekeittoa ja tykittää rannikolta viidakkoa.
Todellakin naiset kuolevat sodassa, kun lain mukaan siihen pitää osallistua. Pommikoneet eivät katso ketä siellä juoksee. Suomeakin on pommitettu ihan rannikolle asti, sota ei tapahdu eturintamalla pelkästään. Erikois- tai laskuvarjojoukot ensimmäisenä pyrkii katkaisemaan vihollisen viesti- ja huoltokuljetukset. Se että on mies, ei ole tae että pääsee kuolemaan, kyllä niitä upseereitakin joutuu rahina viihdyttämään ja sikareita sytyttämään.
Sinä (vapautettuna) 6kk elämästäsi olet sitä mieltä, että naiset joutuisivat antamaan x2 vuodessa pillua ätmeille. 1% Suomen väestöstä on ätmejä, johtuen enemmänkin omista syistä ja valinnoista kuin syntymästä. 50% Suomen väestöstä pitäisi antaa pillua x2 vuodessa 1%. 6kk (vapautuksen vuoksi) siis saisi useita naisia koko elin ikänsä, koska kaikki 18 vuotiaat naiset olisivat antamisvelvollisuuksia elinikänsä, mikä on keskimääräisesti pidempi kuin miehillä
VR ei kelpaa, mikä ilmeisesti on valtion omistuksessa? Valtio kolmantena osapuolena joutuisi järjestämään toisen keinon. =D (MIkä ei edes ole varma ja kivuton tapa, sillä valmistusvihreitä ja komplikaatioita voi syntyä.)
Eli valtio kolmantena osapuolena ja naiset kolmantena osapuolena joutuisi hoitamaan sinun oikkusi, koska et itse kykene mihinkään?
Valtio maksaa sinulle liian riittävän korvauksen sinun menetetystä 6kk (vapautetusta ajastasi). Miehet ovat päättäneet perustuslaissa, että sinulle ja muillekkin miehille tekee hyvää kasvattaa kiveksiä muiden käskyvallan alla, jossa ei juuri omien aivojen käyttämisellä ole väliä. Pieni osa elämästäsi menee vain ja ainoastaan miesten valinnoista ja päätöksistä johtuen, josta saat korvauksesi. Ylipäätänsä pitäisi olla ylpeä, että valtiosi järjestää sinulle aktiviteettia. =PHarmi ettei voi enää plussata,loistava kommentti.
- Myyty.Kurppa
m-i-e-s kirjoitti:
Kyllä se pakottaa, mutta siinäkin on useat kehityksen portaat. Sinä voisit kiivetä ylöspäin, niin minun ei tarvitsisi juosta alas. =P
Valtio maksaa sinulle liian riittävän korvauksen sinun menetetystä 6kk (vapautetusta ajastasi). Miehet ovat päättäneet perustuslaissa, että sinulle ja muillekkin miehille tekee hyvää kasvattaa kiveksiä muiden käskyvallan alla, jossa ei juuri omien aivojen käyttämisellä ole väliä. Pieni osa elämästäsi menee vain ja ainoastaan miesten valinnoista ja päätöksistä johtuen, josta saat korvauksesi. Ylipäätänsä pitäisi olla ylpeä, että valtiosi järjestää sinulle aktiviteettia. =PKerrankin aivan loistava puheenvuoro! Siinä meni parikin vinkuvaa peräkammarin ätmiä hiljaiseksi.
Ihan vaan ätmiraivoa nostattaakseni saat virtuaalipusun täältä *moiski*! Oikein mukavaa viikonloppua m-i-e-h-e-l-l-e. <3
Mulla on kaks biisiä sinulle:
https://www.youtube.com/watch?v=upnrXooMh4s
https://www.youtube.com/watch?v=oRGSoAXt2SU
Opettele arvostamaan naisia ihmisinä, ei pilluina, ja maagisia asioita saattaa tapahtua. Tunteeton paneminen jonkun random naisen kanssa tuskin antaa sinulle sellaista täyttymystä, josta nyt haaveilet.- Ex------------PUA
Tyhmä femakko yrittää vihjata, että asettelemalla tinsaa jalustalle,sitä saisi.
Ei saa.
Mitä sinunlainen alhainen viemärirotta ei tietenkään myöskään tajua, on se että kunnioitus on kaksisuuntainen tie. - 1424624
Opetelkaa te naiset arvostamaan miehiä ihmisinä, ei pankkiautomaatteina eikä näyttelyesineenä.
1424624 kirjoitti:
Opetelkaa te naiset arvostamaan miehiä ihmisinä, ei pankkiautomaatteina eikä näyttelyesineenä.
Aloittaja tässä puhuu siitä, miten hänen (ja muiden "ätmien") pitäisi saada perusoikeutena pillua. Minun kommenttini oli kohdistettu hänelle, enkä missään välissä yleistänyt, että "noin kaikki miehet toimivat". En myöskään rivien välistä tarkoittanut sellaista. Älä siis sinäkään tule yleistämään, että "kaikki naiset sitä ja tätä", koska se on paskapuhetta, eikä myöskään kovin hedelmällistä keskustelua.
En myöskään Ex---PUAn kommenttiin viitaten ole milloinkaan käskenyt ketään nostamaan tinsaa jalustalle, koska mielestäni asiat eivät toimi niinkään päin. Ihmisten tulee olla tasavertaisia. Se, että tällä palstalla jotkut kirjoittajat pitävät naisia lähtökohtaisesti ainoastaan panovälineinä, ei viesti kunnioituksesta pätkääkään. Sama pätee, jos nainen pitää miestä raha-automaattina. Tällaiseen en ole palstalla törmännyt, sopii kyllä linkittää, niin paheksun sitten. Oli siis kuinka päin vaan, epäkunnioitus on perseestä.
Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että muutama idiootti päänsäaukoja tulee aina valittamaan, kuinka "kunnioitus on kaksisuuntainen tie" tai muuta "ylevää", ja sitten itse halveksuu naisia ilman mitään estoja. Kurpittelee, lutkittelee, huorittelee, ennen kuin kukaan on ehtinyt sanoa mitään. Toisin sanoen itse aloittaa epäkunnioittavan käytöksen, ja sitten tulee syyttämään muita siitä, vaikka muut eivät olisi tehneet mitään (ainakaan mitään verrattuna kyseiseen paska-aivoon). Painukaa jo vittuun tai ainakin itseenne, saatanan idiootit. Ette te ymmärrä kunnioituksesta piirun vertaa.- 1234124
Marrrnie kirjoitti:
Aloittaja tässä puhuu siitä, miten hänen (ja muiden "ätmien") pitäisi saada perusoikeutena pillua. Minun kommenttini oli kohdistettu hänelle, enkä missään välissä yleistänyt, että "noin kaikki miehet toimivat". En myöskään rivien välistä tarkoittanut sellaista. Älä siis sinäkään tule yleistämään, että "kaikki naiset sitä ja tätä", koska se on paskapuhetta, eikä myöskään kovin hedelmällistä keskustelua.
En myöskään Ex---PUAn kommenttiin viitaten ole milloinkaan käskenyt ketään nostamaan tinsaa jalustalle, koska mielestäni asiat eivät toimi niinkään päin. Ihmisten tulee olla tasavertaisia. Se, että tällä palstalla jotkut kirjoittajat pitävät naisia lähtökohtaisesti ainoastaan panovälineinä, ei viesti kunnioituksesta pätkääkään. Sama pätee, jos nainen pitää miestä raha-automaattina. Tällaiseen en ole palstalla törmännyt, sopii kyllä linkittää, niin paheksun sitten. Oli siis kuinka päin vaan, epäkunnioitus on perseestä.
Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että muutama idiootti päänsäaukoja tulee aina valittamaan, kuinka "kunnioitus on kaksisuuntainen tie" tai muuta "ylevää", ja sitten itse halveksuu naisia ilman mitään estoja. Kurpittelee, lutkittelee, huorittelee, ennen kuin kukaan on ehtinyt sanoa mitään. Toisin sanoen itse aloittaa epäkunnioittavan käytöksen, ja sitten tulee syyttämään muita siitä, vaikka muut eivät olisi tehneet mitään (ainakaan mitään verrattuna kyseiseen paska-aivoon). Painukaa jo vittuun tai ainakin itseenne, saatanan idiootit. Ette te ymmärrä kunnioituksesta piirun vertaa."Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että muutama idiootti päänsäaukoja tulee aina valittamaan, kuinka "kunnioitus on kaksisuuntainen tie" tai muuta "ylevää", ja sitten itse halveksuu naisia ilman mitään estoja."
Kukaan ei pakota sinua olemaan tällä palstalla. Lopeta palstan lukeminen jos noin kurkkua myöten olet täynnä. 1234124 kirjoitti:
"Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että muutama idiootti päänsäaukoja tulee aina valittamaan, kuinka "kunnioitus on kaksisuuntainen tie" tai muuta "ylevää", ja sitten itse halveksuu naisia ilman mitään estoja."
Kukaan ei pakota sinua olemaan tällä palstalla. Lopeta palstan lukeminen jos noin kurkkua myöten olet täynnä.Kukaan ei pakota sinua olemaan noin vitun tyhmä.
Marrrnie kirjoitti:
Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että muutama idiootti päänsäaukoja tulee aina valittamaan, kuinka "kunnioitus on kaksisuuntainen tie" tai muuta "ylevää", ja sitten itse halveksuu naisia ilman mitään estoja. Kurpittelee, lutkittelee, huorittelee, ennen kuin kukaan on ehtinyt sanoa mitään. Toisin sanoen itse aloittaa epäkunnioittavan käytöksen, ja sitten tulee syyttämään muita siitä, vaikka muut eivät olisi tehneet mitään (ainakaan mitään verrattuna kyseiseen paska-aivoon). Painukaa jo vittuun tai ainakin itseenne, saatanan idiootit. Ette te ymmärrä kunnioituksesta piirun vertaa.Töiden saaminen tai vaihtoehtoisesti yhteiskunnan tulot eivät ole sinulle mikään perusoikeus. Mielestäni voisit vaikka kuolla nälkään ja tauteihin. Lisäksi sinun oikeutena ei pitäisi olla mahdollisuutta olla käymättä armeijaa. Perusoikeuksiisi ei myöskään pitäisi kuulua saada keskimäärin useampana vuotena eläkettä, mutta maksaa sitä saman verran kuin miesten.
Edelleen olet välinpitämätön miesten ja heidän tilanteidensa suhteen, mutta puolustelet naisten etuoikeuksia viimeiseen asti ja väität ettei sellaisia olisi.
Jos vituttaa, niin poistu palstalta ja mene tyhmän feministimiehesi luokse elämään kuplassa ja vakuttamaan itsellesi feminismin ihanuutta.- 15plus20
Marrrnie kirjoitti:
Kukaan ei pakota sinua olemaan noin vitun tyhmä.
Argumentit loppuu kesken niin mennään sitten henkilökohtaisuuksiin
Jos nimenomaan pillun puute on tässä se ongelma, niin voinet varmaankin maksaa sen satasen tai kaksi, tai mitä nyt maksaakaan, kerran vuodessa ammattilaiselle.. ja useamminkin saa toki käydä. Turha puhua pään räjähtämisestä pilluttomuuden takia, saati itsensä tappamisesta, koska asia on todellakin helposti hoidettavissa maksullisen kanssa.
Jos sen sijaan "pillun saaminen" on mieskielellä yhtä kuin rakkaus, läheisyys, hyväksytyksi tuleminen, ja intohimo sekä edellisistä seurannut onni ja ilo , niin sitä kaikkea ei voi valitettavasti kukaan rahalla, tai pakollisella pillupalveluksellakaan, ostaa. Elämän rakkaudettomuus ja yksinäisyys on ongelma, mutta ei pelkästään miesten ongelma, vaan ihan yleisinhimillinen dilemma.- tottakaimutta
Sopii, mutta mistä saan sen satasen tai kaksi?
Velvottakaa joku nauta antamaan ne, jos ei tipu pillua! - kevlarvest
PikkuLikka kyse on siitä, että ätmin itsetuntoa hivelisi 1000x enemmän jos hän "saisi" pillua naisen velvollisuudentunteesta eikä rahasta. Vaikka siihen liittyisi jonkinlainen pikkupakkokin niin silti se nostaisi ainakin näennäisesti ätmin omanarvontuntoa paljon paljon enemmän. Ätmin olisi myös helpompi huijata itseään ajattelemaan että kyllä tämä nainen ihan oikeasti halusi antaa antamisen ilosta, koska ihan aidosti halusi sitä. Kyse on siis paremmasta illuusiosta vrt. huorissa käyntiin.
- 19plus9
No eihän se oikein ole että komeat saa ilmaiseksi ja rumat joutuu maksamaan!
- tarralenkkari666
Päästään helpommalla, jos vaan poistetaan pakollinen asevelvollisuus. Tuossa raiskausfantasiassasi kävisi vain niin, että naiset lähtisivät suorittamaan asepalveluksen.
Suurin osa teistäkin muuten saisi seksiä, jos kelpuuttaisitte "rumia" ja/tai epäsuosittuja naisia.- Rumatlihavatsedät
Ei ne kelpuuta rumia kautta vanhoja kautta lihavia naisia vaikka olisivat itse edellämainitut kaltaisia.
- Vesku_28
Teistä naisista ei kyllä ota Erkkikään selvää. Täällä monet naiset sanoo (mm. rumamaija ja Nainen28) että jos mies lähtee etsimään naista sillä asenteella että kuka tahansa käy niin silloin kuulemma ei saa ketään koska nainen haluaa tuntea itsensä "spesiaaliksi". Itsekin sanoin yhdessä viestiketjussa, että tällä naamalla ei ole varaa olla nirso, minulle käy kuka tahansa ei-kassialma-alkkis jolla on pillu&tissit, mutta se asenne sai heti täystyrmäyksen naisilta
Nyt sitten taas sanotaan, että juuri rumiin/epäsuosittuihin naisiin panostaminen toisi sitä paljon puhuttua pillua, ota nyt sitten teistä selvää. Mun kokemukseen mukaan rumat/lihavatkin naiset saavat seksiseuraa vähintään KTM-tasoisilta miehiltä (mutta ei toki välttämättä seurusteluseuraa), siksi heidän ei tarvitse antaa ätmeille ollenkaan, valitettavasti.
Itse yritin tasan 10v saada naista baarista lähes joka vkl, mutta muuta en saanut kuin vihaisia ja tuimia katseita jos näin ruma mies kehtasi edes lähestyä naista baarissa. Nyt olen siirtynyt kokonaan maksullisiin naisiin. - tarralenkkari666
Kaikki neitsytmiehet joiden kanssa olen jutellut ovat kertoneet saaneensa tarjouksia naisilta mutta ne naiset eivät kelvanneet.
On totta, että jos huokuu epätoivoa, tuskin saa. Tämä on ihan sukupuolesta riippumaton fakta. Kyseessä on kuitenkin kaksi eri asiaa. - Naisasialooseri1
Miksi ruman naisen pitäisi sitten kelvata? Olen minäkin saanut tarjouksia läskeiltä naisilta eikä ole kelvanneet eivätkä todellakaan kelpaa jatkossakaan.
- Ex------------PUA
Raiskausfantasia! :D
Tulihan se sieltä.
Tyhmä femakko ei taaskaan kestä vastalauseita, joten se alkaa häpäisemään vastapuolta raiskaajiksi, ja totta on valmis heikentämään maanpuolustusta, jotta sen sairaat fantasiat ulkomaalaista astujista toteutuisivat.
Sodassa tosin tarralenkkarin kaltaiset karvaiset ja rumat ulkomaaalisia rakastavat feministihuorat voisi viedä rajalle pelotteeksi.
PS. Olisit voinut kirjoittaa suosiolla yhdellä nimimerkillä. - Hyvin.ongelmallista
Vesku_28 kirjoitti:
Teistä naisista ei kyllä ota Erkkikään selvää. Täällä monet naiset sanoo (mm. rumamaija ja Nainen28) että jos mies lähtee etsimään naista sillä asenteella että kuka tahansa käy niin silloin kuulemma ei saa ketään koska nainen haluaa tuntea itsensä "spesiaaliksi". Itsekin sanoin yhdessä viestiketjussa, että tällä naamalla ei ole varaa olla nirso, minulle käy kuka tahansa ei-kassialma-alkkis jolla on pillu&tissit, mutta se asenne sai heti täystyrmäyksen naisilta
Nyt sitten taas sanotaan, että juuri rumiin/epäsuosittuihin naisiin panostaminen toisi sitä paljon puhuttua pillua, ota nyt sitten teistä selvää. Mun kokemukseen mukaan rumat/lihavatkin naiset saavat seksiseuraa vähintään KTM-tasoisilta miehiltä (mutta ei toki välttämättä seurusteluseuraa), siksi heidän ei tarvitse antaa ätmeille ollenkaan, valitettavasti.
Itse yritin tasan 10v saada naista baarista lähes joka vkl, mutta muuta en saanut kuin vihaisia ja tuimia katseita jos näin ruma mies kehtasi edes lähestyä naista baarissa. Nyt olen siirtynyt kokonaan maksullisiin naisiin.Veskulta hyvä havainto. Miehen pitää tyytyä mutta mies ei saa tyytyä.
- 6plus2
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Miksi ruman naisen pitäisi sitten kelvata? Olen minäkin saanut tarjouksia läskeiltä naisilta eikä ole kelvanneet eivätkä todellakaan kelpaa jatkossakaan.
miksi lihava nainen ei kelpaa? pillu ja tissit niilläkin on
- Tissukka
Kaikki ätmit kauniita?
- tarralenkkari666
Ei tarvitse kelvata. Ei naisenkaan tarvitse kelpuuttaa ketään, jota ei halua.
Kas siinä oli pointtini. - tarralenkkari666
Ex------------PUA kirjoitti:
Raiskausfantasia! :D
Tulihan se sieltä.
Tyhmä femakko ei taaskaan kestä vastalauseita, joten se alkaa häpäisemään vastapuolta raiskaajiksi, ja totta on valmis heikentämään maanpuolustusta, jotta sen sairaat fantasiat ulkomaalaista astujista toteutuisivat.
Sodassa tosin tarralenkkarin kaltaiset karvaiset ja rumat ulkomaaalisia rakastavat feministihuorat voisi viedä rajalle pelotteeksi.
PS. Olisit voinut kirjoittaa suosiolla yhdellä nimimerkillä.Seksiin pakottaminen=raiskaus. Kiillotettu paskakin on yhä paska.
- Naisasialooseri1
Ei ole sama asia, typerys. Raiskaaja ei jätä vaihtoehtoja vaan panee väkisin. Seksiin pakottamisessa annetaan vaihtoehto seksin harrastamiselle esim. kuolemanrangaistus. Eli naiselle annetaan kaksi vaihtoehtoa joista hän saa vapaasti valita, kukaan ei revi väkisin housuja jalasta ja pane vastaan räpiköivää naista eli kyseessä ei ole raiskaus vaan nainen vapaasti valitsee kahdesta vaihtoehdosta toisen ja jos se on seksin harrastaminen niin hän suostuu siihen vapaaehtoisesti.
- Naisasialooseri1
Tissukka kirjoitti:
Kaikki ätmit kauniita?
Mitä sekoilet? Kaunis mies on neitimäinen homppeli.
- ruma-ätmi
Nainen haluaa ennemmin mamun raiskaamaksi kun antaisi rumalle ätmeille pillua.
- KaruFakta
toi on niin totta kuin vain voi olla
- tarralenkkari666
Mitä merkitystä sillä on kumman raiskaamaksi joutuu?
- Ex------------PUA
tarralenkkari666 kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on kumman raiskaamaksi joutuu?
Hypergaminen feministihuora pitää mamun raiskausta ja seksiä ätmin välillä raiskauksena.
Juuri tuo todistaa aloituksen pointin.
Oletko vain stereotyyppinen femakko joka yrittää käyttää raiskausta lyömäaseenaan, halventaen sen todellisia uhreja, vai oletko niin ruma että projisoit raiskausfantasiasi muihin koska kukaan ei panisi sinua vaikka maksaisi? - tarralenkkari666
"Antaa" seksiä henkilölle, jolle ei halua antaa seksiä. Mitä se sitten on?
- Ex------------PUA
Ihan aiheellinen havainto.
Seksi on ihmisoikeus.
Nuo femakot itsekin myöntävät sen, kun kannattavat homoliittoja (sillloin muodossa "rakkaus on ihmisoikeus") mutta tietysti nuo miehiä vihavaavat rotat haluavat kieltää miehiltä sen saman oikeuden, millä naiset saavaat itselleen yhteiskunnassa etuoikeuksia.
Jos se on naiselle valinta, ja hän jopa ei vain saa sitä miten paljon haluaa vaan myös voi kontrolloida sillä muita, on miestä koskettava saman oikeuden."Seksi on ihmisoikeus."
Ei pidä paikkaansa.
https://www.amnesty.fi/tyomme/ihmisoikeudet/ihmisoikeuksien-julistus/outsider1 kirjoitti:
"Seksi on ihmisoikeus."
Ei pidä paikkaansa.
https://www.amnesty.fi/tyomme/ihmisoikeudet/ihmisoikeuksien-julistus/Ei myöskään yhteiskunnan maksamien sosiaalitukien pitäisi olla sinulle perusoikeus. Kuole nälkään ja tauteihin, toisten rahoilla elävä yksinkertainen ja vajaaälyinen yhteiskunnan loinen.
super-atm kirjoitti:
Ei myöskään yhteiskunnan maksamien sosiaalitukien pitäisi olla sinulle perusoikeus. Kuole nälkään ja tauteihin, toisten rahoilla elävä yksinkertainen ja vajaaälyinen yhteiskunnan loinen.
Äläpäs puhu potaskaa.
"Artikla 22:
Jokaisella on yhteiskunnan jäsenenä oikeus sosiaaliturvaan sekä oikeus kansallisten toimenpiteiden ja kansainvälisen yhteistyön kautta kunkin maan järjestelmä ja voimavarat huomioonottaen, nauttia hänen ihmisarvolleen ja hänen yksilöllisen olemuksensa vapaalle kehittymiselle välttämättömiä taloudellisia, sosiaalisia ja sivistyksellisiä oikeuksia."outsider1 kirjoitti:
Äläpäs puhu potaskaa.
"Artikla 22:
Jokaisella on yhteiskunnan jäsenenä oikeus sosiaaliturvaan sekä oikeus kansallisten toimenpiteiden ja kansainvälisen yhteistyön kautta kunkin maan järjestelmä ja voimavarat huomioonottaen, nauttia hänen ihmisarvolleen ja hänen yksilöllisen olemuksensa vapaalle kehittymiselle välttämättömiä taloudellisia, sosiaalisia ja sivistyksellisiä oikeuksia."En minä viitannut mihinkään feministien keksimään artiklaan, vaan siihen miten oikeudemukaisen moraalin mukaan asoiden pitäisi olla.
"nauttia hänen ihmisarvolleen ja hänen yksilöllisen olemuksensa vapaalle kehittymiselle välttämättömiä taloudellisia, sosiaalisia ja sivistyksellisiä oikeuksia."
Sinulla ei ole ihmisarvoa, joten et ole ansainnut edellämainituista yhtään mitään. Etenkään toisten, töissä käyvien henkilöiden, maksamana.
Olet tyhmä feministi ja sen huomaa jutuistasi täysin. Lisäksi mitä luultavimmin olet vajaaälyinen vasemmistolainen, jopa laiska kommunisti. Toisille et halua minkäänlaista tasa-arvoa, mutta omista eduistasi pidät viimeiseen asti kiinni.super-atm kirjoitti:
En minä viitannut mihinkään feministien keksimään artiklaan, vaan siihen miten oikeudemukaisen moraalin mukaan asoiden pitäisi olla.
"nauttia hänen ihmisarvolleen ja hänen yksilöllisen olemuksensa vapaalle kehittymiselle välttämättömiä taloudellisia, sosiaalisia ja sivistyksellisiä oikeuksia."
Sinulla ei ole ihmisarvoa, joten et ole ansainnut edellämainituista yhtään mitään. Etenkään toisten, töissä käyvien henkilöiden, maksamana.
Olet tyhmä feministi ja sen huomaa jutuistasi täysin. Lisäksi mitä luultavimmin olet vajaaälyinen vasemmistolainen, jopa laiska kommunisti. Toisille et halua minkäänlaista tasa-arvoa, mutta omista eduistasi pidät viimeiseen asti kiinni.Ai vuonna 1948 laadittu YK:n ihmisoikeusjulistus on feministien keksintö. :DDD
outsider1 kirjoitti:
Ai vuonna 1948 laadittu YK:n ihmisoikeusjulistus on feministien keksintö. :DDD
:D :D :D ... tuollaisilla lapsellisilla hymiöillä vajakki Outsider yrittää saada viisaampien kommentit naurunalaisiksi. Ei onnistu.
Tarja Halonen, Erkki Tuomioja yms. vasemmistolaiset ovat feministejä ja aktiivisia yk:n yms. paskan toiminnassa.
Voit viitata yhtä hyvin vaikka Pohjois-Korean ja islamististen valtioiden lakeihin ja julistuksiin. Yhtä yksinkertaiselta saat itsesi vaikuttamaan.
Länsimaiden lait ja julistukset eivät ole automaattisesti moraallisesti ja muutenkaan mitään ehdottomia totuuksia siitä mikä on oikein ja mikä väärin.
Sinulle tärkeintä on tietysti että saat säännöllisesti rahaa tilillesi tekemättä mitään. Toisten työllä tekemää rahaa. Olet siis eräänlainen varas ja loinen.
Yrität säälittävästi selittelemällä perustella oman laiskuutesi vetoamalla ihmisoikeuksiin.
Mielestäsi on siis ihmisoikeus elää toisten rahoilla ja olla laiska paska.super-atm kirjoitti:
:D :D :D ... tuollaisilla lapsellisilla hymiöillä vajakki Outsider yrittää saada viisaampien kommentit naurunalaisiksi. Ei onnistu.
Tarja Halonen, Erkki Tuomioja yms. vasemmistolaiset ovat feministejä ja aktiivisia yk:n yms. paskan toiminnassa.
Voit viitata yhtä hyvin vaikka Pohjois-Korean ja islamististen valtioiden lakeihin ja julistuksiin. Yhtä yksinkertaiselta saat itsesi vaikuttamaan.
Länsimaiden lait ja julistukset eivät ole automaattisesti moraallisesti ja muutenkaan mitään ehdottomia totuuksia siitä mikä on oikein ja mikä väärin.
Sinulle tärkeintä on tietysti että saat säännöllisesti rahaa tilillesi tekemättä mitään. Toisten työllä tekemää rahaa. Olet siis eräänlainen varas ja loinen.
Yrität säälittävästi selittelemällä perustella oman laiskuutesi vetoamalla ihmisoikeuksiin.
Mielestäsi on siis ihmisoikeus elää toisten rahoilla ja olla laiska paska.Se on yleismaailmallinen julistus eli hyväksytty paljon muuallakin kuin länsimaissa. Mutta voithan sinä tukeutua vaihtoehtoisiin vaikkapa Pohjois-Korean tai ISIS:in ihmisoikeuskäsityksiin. :DDD
outsider1 kirjoitti:
Se on yleismaailmallinen julistus eli hyväksytty paljon muuallakin kuin länsimaissa. Mutta voithan sinä tukeutua vaihtoehtoisiin vaikkapa Pohjois-Korean tai ISIS:in ihmisoikeuskäsityksiin. :DDD
En minä tukeudu kaikkeen typeryyteen, niin kuin sinä. Ei ole mitään tarvetta. Käyn täysin normaalisti töissä ja ansaitsen itse tuloni, niin kuin jokaisen aikuisen ihmisen tulee tehdä.
Sinä puolestasi laiskottelet kotona, koska olet onneton, laiska ja yksinkertainen pelle.
Aikasi kulutat siihen että yrität perustella itsellesi laiskuutesi oikeutuksen."Aikasi kulutat siihen että yrität perustella itsellesi laiskuutesi oikeutuksen."
Joo, en todellakaan kuluta. :DDDoutsider1 kirjoitti:
"Aikasi kulutat siihen että yrität perustella itsellesi laiskuutesi oikeutuksen."
Joo, en todellakaan kuluta. :DDDJuuri äsken kulutit siihen aikaasi. Turha selitellä.
Miksi yksinkertaiset kommenttisi, laiksuutesi ja toisten rahoilla eläminen on mielestäsi niin äärettömän hauskaa?super-atm kirjoitti:
Juuri äsken kulutit siihen aikaasi. Turha selitellä.
Miksi yksinkertaiset kommenttisi, laiksuutesi ja toisten rahoilla eläminen on mielestäsi niin äärettömän hauskaa?Todella minimaalisesti. Onneksi on parempaakin tekemistä.
outsider1 kirjoitti:
Todella minimaalisesti. Onneksi on parempaakin tekemistä.
Sinulla ei ole hyvää tekemistä, kaikki on huonoa. Jos tienaisit itse omat rahasi, niin voisi hyvällä omalla tunnolla tehdä jotain.
Nyt vuodesta toiseen käytät aikasi paskan jauhamiseen ja toisten rahoilla elämiseen.
Olet säälittävä pelle.- Kantapää
"Seksi on ihmisoikeus."
Myös itsetyydytys lasketaan seksiksi, joten kaipa se sitten on. Kukaan meistä ei kuitenkaan ole oikeutettu harrastamaan seksiä toisen ihmisen kanssa, tai vaatimaan tätä muutenkaan osallistumaan mukaan omaan seksuaaliseen toimintaan ilman että tämä omalta osaltaan suostuu siihen.
"Nuo femakot itsekin myöntävät sen, kun kannattavat homoliittoja (sillloin muodossa "rakkaus on ihmisoikeus") mutta tietysti nuo miehiä vihavaavat rotat haluavat kieltää miehiltä sen saman oikeuden, millä naiset saavaat itselleen yhteiskunnassa etuoikeuksia."
Rinnastatko nyt ihan vakavissasi molemminpuoliselle suostumukselle perustuvan avioliittona tunnetun juridisen sopimuksen mahdolliseksi saattamisen kaikille suhteensa virallistamista haluaville pariskunnille itse kunkin sukupuolesta riippumatta ja ihmisten pakottamiselle perustuvan yleisen seksipakon toisiinsa..? En kai voi väittää, että pitäisin sitä jo jonkin verran sinun ulosantiasi tällä palstalla seuranneena mitenkään hirveän yllättävänä, mutta on se silti aika paksua..
"Jos se on naiselle valinta, ja hän jopa ei vain saa sitä miten paljon haluaa vaan myös voi kontrolloida sillä muita, on miestä koskettava saman oikeuden."
Olisitko sinä itse valmis siihen, että valtio sanelisi sinulle että sinun on pakko harrastaa seksiä ja määräisi keiden kaikkien kanssa? Minä en olisi (pelkkä ajatuskin moisesta pakotteesta tuntuu vastenmieliseltä) ja näin ollen en voi edellyttää sitä keneltäkään muultakaan.. - tarralenkkari666
Ei ole oikeutta seksiin, on vain oikeus seksiin henkilön tai henkilöiden kanssa, joilta on saanut suostumuksen. Kukaan ei estä sinua harrastamasta seksiä suostumuksellisen kumppanin kanssa. Kenenkään oikeuksia ei siis poljeta.
- Naisasialooseri1
Kyllä poljetaan todellakin jos osa miehistä saa kaiken seksin ja suuri osa on ilman. Kannatat ilmeisesti myös riistokapitalismia eli mielestäsi venäjälläkään ei poljeta kenekään oikeuksia kun osa kansasta elää köyhyydessä ja muutamalla on miljardiomaisuus. Kannatat samalla logiikalla myös Pohjois-Korean mallia jossa pieni eliitti rellestää ja kansa näkee nälkää. Kyllähän sielläkin jokaisella on oikeus syntyä pienen eliitin jäseneksi, joten kenekään oikeuksia ei siis poljeta.
Ja vastaappa nyt tähän. Jos seksin epätasainen jakautuminen ei polje kenekään oikeuksia niin miksi meillä on ollut joukkomurhaajia, jotka ovat em. asian takia tappaneet? Miksi he ovat katsoneet oikeuksiaan poljettavan jos mielestäsi niin ei tapahdu seksuaalisessa riistokapitalismissa? - Naisasialooseri1
outsider1 kirjoitti:
Äläpäs puhu potaskaa.
"Artikla 22:
Jokaisella on yhteiskunnan jäsenenä oikeus sosiaaliturvaan sekä oikeus kansallisten toimenpiteiden ja kansainvälisen yhteistyön kautta kunkin maan järjestelmä ja voimavarat huomioonottaen, nauttia hänen ihmisarvolleen ja hänen yksilöllisen olemuksensa vapaalle kehittymiselle välttämättömiä taloudellisia, sosiaalisia ja sivistyksellisiä oikeuksia."YK:n ihmisoikeusjulistus ei ole mikään jumalan sana, vajakki. Se on ihmisten keksimä juttu ilman minkäännäköistä"korkeimman voiman" siunausta. Se on pätevyydessään samaa luokkaa Hitlerin rotuopin kanssa eikä ole yhtään parempi, oikeampi tai korkeamoraalisempi kuin Islamilaisten maiden tai Pohjois-korean vastaavat samalla tavalla ihmisten keksimät julistukset.
Jos väität, että pillun saanti ei kuuluu ihmisoikeuksiin koska sitä ei siellä ihmisoikeuksissa erikseen lue niin samalla logiikalla hyväksyt myös esim. naisten kivittämisen koska se mainitaan Islamilaisten vastaavassa"sääntökirjassa" Ja hyväksyt myös sen, että naisilla ei ole noissa maissa oikeuksia koska niitä ei ole siellä missään mainittu ihan samalla tavalla kuin YK:n ihmisoikeusjulistuksessa ei ole mainittua pillun saantia ihmisoikeutena. YK:n ihmisoikeusjulistus on laajasti hyväksytty. Tietysti jokaisella voi olla oma mielipiteensä ihmisoikeuksista, mutta mielipiteet ovat kuin persreiät. Eivät kiinnosta moniakaan. :D
- Naisasialooseri1
Olet idiootti. Ensinnäkään se ei ole läheskään koko maailman hyväksymä ja vaikka olisikin niin se ei tee siitä yhtään sen oikeampaa ja pätevämpää. Oli se rotuoppikin laajalti hyväksytty, samoin orjuus sekä ristiinnaulitseminen rangaistusmuotona aikoinaan.
Ne oli hyväksytty aikoina, jolloin yhteiskunta perustui primitiivisiin uskomuksiin. YK:n ihmisoikeusjulistus heijastaa sivistynyttä, tietämykseen ja tietoon perustuvaa modernia maailmaa.
- Aboriginaali
Pillut eivät ole enään vain mulkkuja varten.
Nuori nainen pakotti toisen naisen sukupuolihteyteen ravintolan vessassa Oulussa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001136258.html
------------------------------------------------------------------------- - Totuudenkertojatar
Joo, kyllä se käy. Täytyy vain sitten ymmärtää, että ei se pillunantaja todellakaan ole mikään hot nuori haluttu nainen, vaan vammainen/ylilihava/oikeasti vanha/kärsii jostain haisevasta sairaudesta. Vähintäänkin tietysti samaa tasoa kuin pillua luonnollisesti saamaton mies. Ota tai jätä, pakko ei ole käyttää -periaatteella.
Olet yksinkertainen. Kerrot "totuuksina" vääristyneitä ajatuksiasi.
Miksi oletat että pillua saamaton mies olisi "vammainen/ylilihava/oikeasti vanha/kärsii jostain haisevasta sairaudesta"?
Naisten hypergamiasta johtuen rumakin nainen vaatii komeimmilta miehiltä seksiä.- Totuudenkertojatar
super-atm kirjoitti:
Olet yksinkertainen. Kerrot "totuuksina" vääristyneitä ajatuksiasi.
Miksi oletat että pillua saamaton mies olisi "vammainen/ylilihava/oikeasti vanha/kärsii jostain haisevasta sairaudesta"?
Naisten hypergamiasta johtuen rumakin nainen vaatii komeimmilta miehiltä seksiä.No jos rumakin nainen vaatii komeimmalta seksiä, niin hittoako sen komeimman miehen on pakko antaa? Nih!
Totuudenkertojatar kirjoitti:
No jos rumakin nainen vaatii komeimmalta seksiä, niin hittoako sen komeimman miehen on pakko antaa? Nih!
Ei ole pakko antaa. Mutta tuon on hyvä osoitus naisten hypergamiasta ja pyrkimyksestä kerätä rusinat pullasta. Seksiä naiset harrastavat vain itseään komeampien miesten kanssa ja parisuhteeseen ja tulevien lasten isäksi kelpaa vain paremmin ansaitseva mies. Miehen pitää olla paljon tai todella paljon naista pitempi. Läski nainen tahtoo ison ja lihaksikkaan miehen. Ruma nainen tahtoo vähintään ulkonäöllisesti keskitason miehen.
Onko tämä sitä feministien paljon vaatimaa tasa-arvoa? Näinkö naiset omalta osaltaan sukupuolten välistä tasa-arvoa hypergamian muodossa edistävät?- Totuudenkertojatar
super-atm kirjoitti:
Ei ole pakko antaa. Mutta tuon on hyvä osoitus naisten hypergamiasta ja pyrkimyksestä kerätä rusinat pullasta. Seksiä naiset harrastavat vain itseään komeampien miesten kanssa ja parisuhteeseen ja tulevien lasten isäksi kelpaa vain paremmin ansaitseva mies. Miehen pitää olla paljon tai todella paljon naista pitempi. Läski nainen tahtoo ison ja lihaksikkaan miehen. Ruma nainen tahtoo vähintään ulkonäöllisesti keskitason miehen.
Onko tämä sitä feministien paljon vaatimaa tasa-arvoa? Näinkö naiset omalta osaltaan sukupuolten välistä tasa-arvoa hypergamian muodossa edistävät?Puhut ihan asian vierestä. Nyt oli kyse siitä että miesten pitää saada pillua. Jos niin on, niin ei niiden saamattomien tarvitse saada pillua parhailta halutuimmilta naisilta. Tajuuks? Kun on kyse siitä että pitää saada PILLUA, niin naisen kuin naisen tulee tuolloin kelvata. Ihan kuin jos joku miehille kelpaamaton nainen vonkuisi että kyrpää on saatava, nyt heti mun pitää saada kyrpää, ja jonkun on pakko antaa, niin ei se komeista komein sitä ekana ole hyökkäämässä antamaan.
Totuudenkertojatar kirjoitti:
Puhut ihan asian vierestä. Nyt oli kyse siitä että miesten pitää saada pillua. Jos niin on, niin ei niiden saamattomien tarvitse saada pillua parhailta halutuimmilta naisilta. Tajuuks? Kun on kyse siitä että pitää saada PILLUA, niin naisen kuin naisen tulee tuolloin kelvata. Ihan kuin jos joku miehille kelpaamaton nainen vonkuisi että kyrpää on saatava, nyt heti mun pitää saada kyrpää, ja jonkun on pakko antaa, niin ei se komeista komein sitä ekana ole hyökkäämässä antamaan.
"Puhut ihan asian vierestä."
Sanot noin, koska aihe on sinulle hankala johon et pysty mitään vastaamaan.
"Nyt oli kyse siitä että miesten pitää saada pillua. Jos niin on, niin ei niiden saamattomien tarvitse saada pillua parhailta halutuimmilta naisilta. Tajuuks?"
Kyllä. Miehet eivät ole hypergamisia, vaikka niin yrität väittää.
"Kun on kyse siitä että pitää saada PILLUA, niin naisen kuin naisen tulee tuolloin kelvata."
Tuo on täysin ristiriidassa edellisen väitteesi kanssa. Miehen pitää saada oman tasoiselta naiselta pillua, eikä se ole sama asia kuin että pillun kuin pillun pitäisi kelvata.Kuka hemmetti määrittelee, kuka on minkäkin tasoinen? Luuletko, että joku Jumala jossain päättää, että tuo Pekka on "samantasoinen" kuin Liisa. Jos asian voi jotenkin määrittää, niin juurikin siten, miten tosielämässä tapahtuu. Eli saat tasan oman tasoisiasi naisia.
- Naisasialooseri1
Taso on hyvin helppo määrittää niin, että kaltaisesi vähä-älyinenkin sen ymmärtää.
Esim. hoikka ja urheilullinen mies ei todellakaan ole läski-liisan tasoa vaikka ei muilta pillua saisikaan. Hoikan ja urheilullisen miehen tasoa on vastaava nainen joka on myös naamaltaan suurinpiirtein samalla tasolla.
Tuo toinen vajaamielinen tuolla sanoi, että AT-miesten pitäisi hyväksyä pillu vanhoilta, läskeiltä, vammaisilta yms. naisilta. Sopii kyllä, jos mies on itse vanha läski ja vammainen, mitä 99% AT-miehistä ei todellakaan ole. Jokaiselle tasonsa mukaan, omaa tasoani on timmi fitnesnainen, mutta nöyrä kun olen niin kelpuutan pillun myös tavallisilta normaalipainoisilta naisilta.Läskipallo ei ole tasoani, joten sellaista en todellakaan kelpuuta. outsider1 kirjoitti:
Kuka hemmetti määrittelee, kuka on minkäkin tasoinen? Luuletko, että joku Jumala jossain päättää, että tuo Pekka on "samantasoinen" kuin Liisa. Jos asian voi jotenkin määrittää, niin juurikin siten, miten tosielämässä tapahtuu. Eli saat tasan oman tasoisiasi naisia.
Haista sinä vajakki paska! Tottakai voi määritellä mikä on minkäkin tasoinen. Ulkonäkö, tulot, status, ikä, lapset/lapsettomuus, yms. sen määrittää. Voi jumalauta kun olet jälleen yksinkertainen paska.
Ja tottakai feministin mielestä naiset päättävät mikä on heidän tasoisensa mies.
Sama kun minä väittäisin että joku nuori ja suosittu huippumalli on minun tasoani, koska minä vaan niin päätän.Jos taso määritellään samankaltaisuuden perusteella, teidän molempien ansaitsemalla naisella on vaikeita mielenterveysongelmia. Sehän ei varmaan ole ongelma teille? :D
- Naisasialooseri1
Olet idiootti. Sinulla ei ole mitään pätevyyttä diagnosoida kenelläkään mitään mt-ongelmia, ei varsinkaan nettiviestien perusteella. Mutta kyllä minulle panoksi kävisi mt-ongelmainen nainen kunhan on nuori ja kaunis, monilla lutkilla muuten on noita ongelmia.
Miten niin nuori? Et itsekään ole nuori, joten et voi vaatia nuorta. Logiikkanne "tason määrää samanlaisuus" on rikki ja johtaa väistämättä ristiriitoihin.
- karppirio
Oon kanssa ollut pitkään puutteessa .vaimo ei anna.
Miten jaksan ilman seksiä tai
ilman mitään kiihoittavaa.
oon ollut uskollinen,mutta ei
jaksa.mitä teen. - JM-J
Tässä seksikäs nainen valmiina ätmille heti...
http://www.nachogringos.com/yojuttu/1987/9-87_front.jpg - RuSHA
Tää Suomi-inkarnaatio on tähtiä sanonko mitä.
Fraulaine please camoon.
I behave mi Bru Net. - Muchadoaboutpussy
Eihän intti mikään pakollinen ole suorittaa. Voi mennä sivariin niinkuin darkkis (tosin darkkiksen tuntien niin olen kyllä itse helpottunut siitä että aikanaan valitsin armeijan). Tai voi hankkia ne C-paperit tai E-paperit (tai mitkä nyt sitten olikaan who fucking cares), ja saada intistä vapautuksen. Tosin on inttikin vähän naurettava siinä mielessä että siellä leikitään sotaa jossain metsässä tai aukiolla ja syödään paskaa ruokaa jollain telttaleirillä sillä aikaa kun lukutaidottomat turvapaikanhakijat ja muut jännittävät elämämkoululaiset ovat siellä jossain siviilissä valmiiksi spermaamassa meidän tulevat aviopuolisomme.
Juu eikä se seksin saanti toiselta ihmiseltä kyllä ole, tai varmaan tule koskaan olemaankaan mikään ihmisen perusoikeus ainakaan missään sivistyneemmässä, EUROOPPALAISESSA maailman valtiossa.
Toinen juttu on se että riittäisikö ns. at-miehille tosiaan pillun saanti kerran tai pari kertaa vuodessa? Jipii, nyt on vuotuinen pillunsaantipäivä. Mikähän Liljalaakson Janica se tällä kertaa mulle meinaa reikäänsä jakaa. Viikko vierähtää ja taas hakataan yhtä epätoivoisesti tattia kuin ennenkin. - Kantapää
"Mä ehdotan ihan vakavissani, että naiset velvoitettaisiin (kyllä, nimenomaan velvoitettaisiin) antamaan pillua ätmeille vähintään pari kertaa vuodessa."
Ja minä ehdotan ihan vakavissani, että vetäkää sinkut tuohon tyhjänpäiväiseen (ja erittäin kyseenalaiseen) at/kt/yt-statukseenne katsomatta ihan vaan käteen, tai jos se ei riitä, niin ostakaa vaikka taskutussu. Luulisi jokaiselta löytyvän sen verran mielikuvistusta, jotta sillä pystyy tarvittaessa yksinäänkin pitämään leijonanosan seksuaalisista mielihaluistaan ihan hyvin kurissa. Läheisyyden tarve on toki sitten asia erikseen, mutta mikään seksipakko-velvollisuus nyt ei sitä muutenkaan ratkaisisi..
"Perusteluni on se, että miehillä on pakollinen intti-aika ja velvollisuus oman hengen uhalla puolustaa Suomea ja taata (myös) naisille rauhalliset elinolosuhteet."
Mikä on kieltämättä väärin, mutta ei tämä maa siitään parane, että sukupuoleen perustuvaa ihmisoikeusrikettä koetetaan kompensoida toisella; toinen paha ei nollaisi ensimmäistä. Kansalaisten ihmisoikeuksia polkevia valtiollisia epäkohtia tulisi yleensäottaen pyrkiä tässä maassa vähentämään, eikä lisäämään..
"Mikäli tämä laki ei ole mahdollista toteuttaa, niin siinä tapauksessa ätmeille pitäisi taata mahdollisuus kivuttomaan ja nopeaan itsemurhaan, esim.yliannostus pentobarbituraatteja. Mä en ainakaan enää jaksa tätä pillunpuutetta vuodesta toiseen, kohta ihan oikeasti pää halkeaa:("
Mielenterveyspuolelta luulisi löytyvän ammatti-ihmisiä, jotka pystyisivät sinua tuossa asiassa tavalla tai toisella auttamaan. Ja en sano tätä millään muotoa pahantahtoisesti, mutta jos tuo ongelma on sinulle niin iso, että se saa harkitsemaan itsemurhaa, niin luulisi siihen jotain apua olevan saatavissa.- ExtraHardcoreATM
antaako ne pillua mielenterveyspuolella? mua ei ainakaan auta mikään muu kuin pillunsaanti tässä vaiheessa
- Kantapää
"antaako ne pillua mielenterveyspuolella?"
Ei, mutta asiansa osaava ihminen voisi ainakin tarjota erinäisiä menetelmiä, joilla helpotat tuota seksin tarvettasi ja auttaisi sinua elämään sen kanssa. Hyvässä lykyssä ehkä sitä kautta jopa sisäistäisit, miten helpommin löytäisit toisen ihmisen, joka haluaa harrastaa sitä kanssasi.
"mua ei ainakaan auta mikään muu kuin pillunsaanti tässä vaiheessa"
Tuo asenne viestii vähän siitä, että sinä kärsit jonkin tason pakkomielteestä ja se että obsessoit asiasta on todennäköisesti isompi ongelma, kuin seksin puute itsessään. - ExtraHardcoreATM
Kantapää kirjoitti:
Ei, mutta asiansa osaava ihminen voisi ainakin tarjota erinäisiä menetelmiä, joilla helpotat tuota seksin tarvettasi ja auttaisi sinua elämään sen kanssa. Hyvässä lykyssä ehkä sitä kautta jopa sisäistäisit, miten helpommin löytäisit toisen ihmisen, joka haluaa harrastaa sitä kanssasi.
Tuo asenne viestii vähän siitä, että sinä kärsit jonkin tason pakkomielteestä ja se että obsessoit asiasta on todennäköisesti isompi ongelma, kuin seksin puute itsessään.no oli noiden asioiden kanssa niin tai näin, niin helpoitenhan tämä hoituisi jos joku pillullinen psykiatri antaisi kiltisti pillua, 30 sekuntiakin riittäisi, ei tarttisi mitään monikuukautisia, tai jopa vuosia kestäviä terapioita
- Kantapää
ExtraHardcoreATM kirjoitti:
no oli noiden asioiden kanssa niin tai näin, niin helpoitenhan tämä hoituisi jos joku pillullinen psykiatri antaisi kiltisti pillua, 30 sekuntiakin riittäisi, ei tarttisi mitään monikuukautisia, tai jopa vuosia kestäviä terapioita
"no oli noiden asioiden kanssa niin tai näin, niin helpoitenhan tämä hoituisi jos joku pillullinen psykiatri antaisi kiltisti pillua, 30 sekuntiakin riittäisi, ei tarttisi mitään monikuukautisia, tai jopa vuosia kestäviä terapioita"
Minusta tuntuu, että alan pikku hiljaa hahmottaa miksi sinun on niin vaikeaa tuota haluamaasi saada. Sinun kannattaisi varmaan oikeasti aloittaa siitä, että obsessoisit tuosta emättimen saamisesta vähemmän; puhut siitä vähän samaan sävyyn kuin pahalaatuisista vieroitusoireista kärsivä heroiininarkki seuraavasta ruiskullisesta.. On varmasti ihan hirveän vähän naisia, joita miellyttää se, että miestä kiinnosta näissä ensimmäisenä ja viimeisenä asiana mitä näillä on jalkojen välissä.. Kantapää kirjoitti:
Tuo asenne viestii vähän siitä, että sinä kärsit jonkin tason pakkomielteestä ja se että obsessoit asiasta on todennäköisesti isompi ongelma, kuin seksin puute itsessään.Minulle ne menetelmät ovat olleet lääkkeitä ja sitten lisää lääkkeitä. Kerran lykättiin mielisairaalaan rajapintaan jossa osoitin olevani niin selväjärkinen, että pääsin samantien pois sieltä.
Mullakin oli lääkäri sitä mieltä että minulla on pakkomielle mutta vielä vuosienkin jälkeen tuosta tuntuu, että elämästä puuttuu joku tärkeä asia jolle olemassaoloni perustuu.- Kantapää
164cmM kirjoitti:
Minulle ne menetelmät ovat olleet lääkkeitä ja sitten lisää lääkkeitä. Kerran lykättiin mielisairaalaan rajapintaan jossa osoitin olevani niin selväjärkinen, että pääsin samantien pois sieltä.
Mullakin oli lääkäri sitä mieltä että minulla on pakkomielle mutta vielä vuosienkin jälkeen tuosta tuntuu, että elämästä puuttuu joku tärkeä asia jolle olemassaoloni perustuu."Minulle ne menetelmät ovat olleet lääkkeitä ja sitten lisää lääkkeitä."
Siinä tapauksessa kyseenalaistaisin sinun saamasi hoidon pätevyyden. Ei niin, etteikö lääkkeistä voisi olla apua, mutta mielenterveydenhoidossa minusta tulisi ensiksi selvittää mikä on vialla, miettiä millä muutoksilla omassa elämässä ongelmaa voitaisiin helpottaa ja sitten vasta tukea prosessia lääkkeillä mikäli se on tarpeellista. Pelkkä psyykkisen ongelman turruttaminen lääkityksellä ei ratkaise mitään, mikäli ongelman syy on edelleen läsnä jokapäiväisessä elämässä.. Tai tällaisen johtopäätöksen minä ainakin tekisin omien mielenterveyshoito-kokemuksieni perusteella, vaikka pelkkä maallikko olenkin.
Pitäisi ja pitäisi. En halua pillua jos nainen ei pidä minusta tälläisenä kuin olen. Naisen pitää arvostaa ja tykätä miehestä miehen luonteen perusteella eikä ulkonän perusteella.
- voijaanussiii15v
No täällä ois tarjolla! minkä ikäinen oot ja mua asut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3943278Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151536En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481165
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857