Olen joutunut nyt vaihtamaan kolmannen kerran masennuslääkettä. Ensin oli Escitalopram ja sitten Cymbalta ja nyt muutaman päivän Brintellix 10 mg. Minun masennukseni ja ahdistukseni eivät ole vielä kestäneet valtavan kauan, mutta olleet nyt todella hankalia ja toivoisinkin, että saisin lääkkeestä hieman helpotusta terapian ohella, että pääsisi eteenpäin. Ongelmana on ollut näissä kahdessä lääkkeessä pahoinvointi, jonka takia jouduttu vaihtamaan. Nyt neljännen päivän jälkeen tuli taas pahoinvointia lääkkeen oton jälkeen, vaikka tämä lääke pitäisi olla ilmeisesti vähän tätä oiretta tuovaa. Sitten olen kyllä huomannut, että olen ollut ahdistuneempi jotenkin. Yöllä olen nähnyt jotenkin ahdistavampia unia nyt viime päivinä.
Jakaisitteko kokemuksianne lähinnä siitä, että onko mahdollinen pahoinvointi hellittänyt jonkin ajan kuluttua ja oletteko saaneet muuten apua lääkkeestä.
Kiitos jo etukäteen teille kokemustenne jaosta!
Jakaisitteko kokemuksia Brintellixistä
MMJOK
0
165
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181