Kokokysymys Dr. Martenseista

possujuna

Kengänkokoni on yleensä 38-39. Nykyiset 1460set ovat koko UK5, eli 38 (valmistettu aasiassa). Kaupassa kokeiltuani kokoa 4/37, se mahtuu myös jalkaani, tosin tuntuu hyvin tiukalta enkä yleensä ikinä käytä 37-kokoisia kenkiä. Pienempi koko näyttää jalassa hyvältä. Onko teillä kokemusta yhtä pienemmistä doccareista? Venyvätkö ne sopiviksi jalkaan vai kannattaako suosiolla mennä sillä 5-koolla.

3

385

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yltiövarovainen

Itse en kyllä uskaltaisi riskeerata ja toivoa kalliiden kenkien venyvän sopiviksi. Nahkahan kyllä muotoutuu jalkaan sopivaksi käytössä ja juuri doccareiden olen kuullut vain paranevan vanhetessaan. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta itse ottaisin käytössä hyväksi havaitun koon. Ja usko pois: Doccarit näyttää aina hyvältä, olipa niiden koko sitten mikä tahansa.

• Olet varmaan ihan oikeassa. Joillain ulkomaisilla foorumeilla puhuttiin pienemmän koon valitsemisesta, jos kahden vaiheilla, mutta toisaalta minun kohdallani se varmaan tarkottaisi juuri 38:n valitsemista 39:n sijaan. Niinpä päädyin ottamaan taas 38-koon :) Turvallinen valinta ainakin. Kiitos vastauksesta.

• hhipsu

Elikkä 39 kokosena kannattaa ottaa 38 ?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      889
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      554
      789
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe