Olen aiemminkin tästä kirjoittannut...jonnekin ja johonkin...kirjoitan taas. Onko muut huomanneet samaa "kiusantekoa" järjestelmän ylläpitäjältä mitä minä? Eli jos käyn klikkaan vaikka sataa profiilia....ehkä yksi tai kaksi käy vastavierailulla...jokainen "alan" mies ja nainen tietää että ei se näin mene....kyllä useampi vastavierailee jos kaikki ok. Syynä varmaan täällä suunsoittoni joistain vääryyksistä. Eli pari kertaa profiilini laitettu jäähylle kun siellä s-posti osoite. No...sehän auttaa ehkä ylittään sen viidelle viestin vrkssa ( ja ei tartte maksaa). Tästä annoin ehkä vähän pari rivoa sanaa sisältävää palautetta...nyt siis saan tyhjää pyytämättä. Eli joko vierailujani toisen profiilissa ei näytetä...tai toisen vierailua minun profiilissa. Sen verran pro kyllä olen täällä et tiedän et noin 80 prosenttisesti käydään vastavierailulla...minulla se nyt 2-3 prossaa...jes..kele! Eli maksamaan pitäisi alkaa...muuten säilyy hiljaisuus. Mitäköhän kuluttaja-asiamies tällaiseen pakko myyntiin sanoisi?? Onko maksamattomilla samoja kokemuksia?
Suomi 24 treffit
1
100
Vastaukset
- JonkunHalvemman
Eti joku halvempi palvelu?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31812831- 2235283
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112858- 1682112
- 1332042
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131628Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos891317Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon431171Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411166- 861045