Jumalat ovat niin saatanansairaita sadistisia Kusipäitä, että eivät välitä toinen toistensakaan hirmu-vaarallisista paskatöistäkään. Kusipäät eivät aio koskaan poistaa tollasia kollegoitaan, vaan antavat niiden jatkaa, vuosituhansien samasta murhaavasta paskakaavasta huolimatta. Kusipäät, sadistit saatana, kuuluvat polttoroviolle itse, saatana, vitut piittaamattomastaan syyttömien uhraamisen johdosta. Saatana, ovat ITSE Paholaisia, Saatanan tahdollansa, Antikristuksia, Saatanan 666-HirviöPetoja, jotka jatkuvasti, joka päivä uhraavat valehdellen hengenvaarallisesti syyttömistä avuttomista uhreistaan.
Saatana, UIKOON Universumin Saatanan Käärme Heidän housuihinsa, ja valehdelkoon siellä Heidän housuissaan, joka päivä, kuten meillekin tekivät, ja tekevät aina vaan. Hupiinsa kiusaavat, kiduttavatkin sadisti-Jumalat saakoot oikein sadistisen Käärmeen omaan nahkaansa. Saatana, NYT ON TULLUT, ´TULEVA LOPPU Heille ja Heidän noin Törkeille Saatanan Sadistisille valhetouhulleen. Saatana, kiroan Heidät Saatanan Hornaan, eli avaruuteen, siihen toiseen galaxiin, jossa on 2000 kertaa isompi palava tähti kuin Aurinko. Saakoot KAIKEN maksaa, kaiken haluamansa, tekemänsä, aikomansa, aikaansaamansa.
Jumalat ovat sairaita Kusipäitä
4
<50
Vastaukset
"....paskakaavasta huolimatta. Kusipäät, sadistit saatana, kuuluvat polttoroviolle itse, saatana, vitut..."
Kiitos kun kerroit kodistasi!- Tolkkua
Olen samaa mieltä, jos julistaudutaan kaikkivaltiaaksi, mutta sallitaan se kaikki paskamaisuus mikä maailmassa on tälläkin hetkellä, on todellakin kysymys sadistisesta perkeleestä, joka nauttii ihmisten ja eläinten kärsimyksistä. Onpa kumma jos "rakastava Jumala" ei kaikkivaltiudessaan asioille mitään halua tehdä.
- METELITÖN
Eiköhän se ole niin, että "jumala" rakastaa vain tietynlaisia tyyppejä. Pitää olla hyvin toimeentuleva, yhteiskunnassa toimiva ja pappien kanssa seurusteleva ja samaa mieltä oleva kirkon kannattaja.
Eliitti rukoilee hyvin toimeentulevien kanssa, eliitti ei mene rukoilemaan köyhien kanssa, koska se ei halua tulla naurunalaiseksi. Jumala on eliittiä. kyllähän se jumala melkoinen kyrpä on, kun lukee vanhaa testamenttia.
Siellä on kaikki hyvä mitä pikkulapsen kaltaisesti mieltään muuttava perverssi psykopaati asioista ajattelee.
Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo716955Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 322319
- 201888
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231881- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131592- 181559
- 521558
- 101549