Auttaisko mitään jos pyytäisi palautteen miksi ei vastaa jos ei vastaa? Välillä ei tiedä mitä toiselle laittaa, olisi helpompi laittaa jotakin jos toinen erikseen on pyytänyt. Vai riittääkö kun pelkkään "moi"
vastaa "ei kiitos" ?
Pyytäkää palaute
46
110
Vastaukset
- IkuisestiSinkkuna
Naiset ei vastaa rumille miehille. Nykyään on hyvä selitys se "kun on ne viesti rajoitukset" mutta näin suomi24.n treffeillä niiden alkuajoista roikkuneena tiedän että edes silloin kun ei rajoituksia ollut naiset ei vastailleet rumille eli minulle eivätkä nykyään ne plussalaisetkaan joita ei koske viesti rajoitukset. Olen kohta kaksikymmentä vuotta pyöriny näis kuvioissa edellämainituin seurauksin joten ei mitään muuta ole ollut seurauksena kun itsetunnon totaalinen menetys. Siinä missä komeat kaverini löytävät treffeiltä naisen muutamassa viikossa itse roikun kuvioissa jo kohta kahtakymmentä vuotta.
- levynpyöritysturhaa
Noin käy kun nirso kutosen mies havittelee vain kympin naisia.
- IkuisestiSinkkuna
levynpyöritysturhaa kirjoitti:
Noin käy kun nirso kutosen mies havittelee vain kympin naisia.
Se on hyvä pitää miestä nirsona jos ei koskaan ole edes mahdollisuutta saada naista. Ihan sama kun sanoisit ihmiselle joka ei ole koskaan omannut senttiäkään rahaa että "sen siitä saa kun elää säästeliäästi ja nuukailee" Eli yhtä metsään menee tuokin sekä sinunkin esimerkkis. Ruma mies ei saa koskaan mahdollisuutta naisiin.
- 6eisaa10ä
Rumakin mies saa kyllä naisen jos sille vaan kelpais ne oman tasoset. Mutta ei varmaan saakaan niitä prinsessoja joita tavottelee sadat muutkin miehet.
6eisaa10ä kirjoitti:
Rumakin mies saa kyllä naisen jos sille vaan kelpais ne oman tasoset. Mutta ei varmaan saakaan niitä prinsessoja joita tavottelee sadat muutkin miehet.
heh.
Ja tähän voisi vastata samalla lailla kuin jos sukupuolet olisivat toistepäin.
"Miksi ottaisin kumppanikseni sellaisen henkilön jota kohtaan en tunne ollenkaan viehätystä."- FaktaaKehiin
6eisaa10ä kirjoitti:
Ruma mies ei saa rumaa naista vaikka haluaisi. Moni ruma mies ottaisi heti jonkun jos saisi, minäkin. Mutta myös rumilla naisilla on kysyntää joten rumien naisten ei tarvitse tyytyä rumiin miehiin kun keskitasonmiehetkin ovat valmiina paneskelemaan heidän kanssaan. Sitä sanotaan hypergamiaksi. Ruma mies on aina tämän ravintoketjun alapäässä. Lauseesi pitää täysin paikkansa kun vaihdat kohtaan mies naisen ja päinvastoin.
- catch.22
FaktaaKehiin kirjoitti:
Ruma mies ei saa rumaa naista vaikka haluaisi. Moni ruma mies ottaisi heti jonkun jos saisi, minäkin. Mutta myös rumilla naisilla on kysyntää joten rumien naisten ei tarvitse tyytyä rumiin miehiin kun keskitasonmiehetkin ovat valmiina paneskelemaan heidän kanssaan. Sitä sanotaan hypergamiaksi. Ruma mies on aina tämän ravintoketjun alapäässä. Lauseesi pitää täysin paikkansa kun vaihdat kohtaan mies naisen ja päinvastoin.
Ja tuo että vain ottaisit ruman naisen ei vielä riitä, sinun pitää myös pystyä oikeasti rakastumaan sellaiseen tai nainen antaa pakit sillä syyllä että olet vain tyytynyt häneen. Varsinainen catch 22.
- 7plus5
catch.22 kirjoitti:
Ja tuo että vain ottaisit ruman naisen ei vielä riitä, sinun pitää myös pystyä oikeasti rakastumaan sellaiseen tai nainen antaa pakit sillä syyllä että olet vain tyytynyt häneen. Varsinainen catch 22.
Niin että naisen ei tarvitse rakastaa. Senkun vain odottaa saavansa rakkautta. Voi vittu näitä idiootteja!!
- ulkonäkö-on-kemia
Ei auta koska jos nainen ei vastaa niin mies on vaan liian ruma
- Sinävainkohan
Toi pätee varmaan toisinkin päin..., ei vastaa, jos nainen ei ole mieleinen. Voisihan kuitenkin kysymykseen vastata, sen verran ainakin, vaikka nuuka olisitkin. ; P
- mietintässä
Joo, tuota mietin juuri näin alunperin. Minusta olisi ihan kiva saada tietää miksi mies ei vastaa. Jos vaikka siinä omassa profiilissa on jotakin "huonosti" ja mikä se sitten on.
Miehet tosi usein täällä valittavat ettei nainen vastaa kuvan takia, mutta omalla kohdallani siellä miehen profiilissa on jtk miksi en vastaa. Jotakin mistä tulee olo ettei tuo ihminen ole sopiva minulle. Tai yksinkertaisesti sillä hetkellä jo kirjoittelen jonkun kanssa. mietintässä kirjoitti:
Joo, tuota mietin juuri näin alunperin. Minusta olisi ihan kiva saada tietää miksi mies ei vastaa. Jos vaikka siinä omassa profiilissa on jotakin "huonosti" ja mikä se sitten on.
Miehet tosi usein täällä valittavat ettei nainen vastaa kuvan takia, mutta omalla kohdallani siellä miehen profiilissa on jtk miksi en vastaa. Jotakin mistä tulee olo ettei tuo ihminen ole sopiva minulle. Tai yksinkertaisesti sillä hetkellä jo kirjoittelen jonkun kanssa.Tähän vastaamattomuuteen olen kuullut yleensä selityksenä sen että; viestejä tulee paljon joten ei niille vähemmän kiinnostaville ehdi vastata, ei viitsi käyttää s24treffeillä niitä vähäisiä viestejä 'turhaan' kun 5:n henkilön kanssa per päivä voi vain ilmais jäsenenä keskustella, kohteliaaseenkin 'kiitos, mutta ei kiitos' viestiin alkaa sitten tulla huorittelua yms muuta shaissea...
Mutta juu olisihan se mukava tietää miksi ei natsannut, vaikka omasta mielestä ainakin näkyvillä oleviin kriteereihin molemminpuolin natsaisi.- TuuliTuule
Deittailu s24 ennen tuota 5 viestiä päivä...
Joskus olet reilusti ja kohteliaasti kertonut mikä ei kohtaa.
Kamala että miehet ovat loukkaantuneet ja aikasen rumasti vastanneet - 5plus15
pete_pjn kirjoitti:
Tähän vastaamattomuuteen olen kuullut yleensä selityksenä sen että; viestejä tulee paljon joten ei niille vähemmän kiinnostaville ehdi vastata, ei viitsi käyttää s24treffeillä niitä vähäisiä viestejä 'turhaan' kun 5:n henkilön kanssa per päivä voi vain ilmais jäsenenä keskustella, kohteliaaseenkin 'kiitos, mutta ei kiitos' viestiin alkaa sitten tulla huorittelua yms muuta shaissea...
Mutta juu olisihan se mukava tietää miksi ei natsannut, vaikka omasta mielestä ainakin näkyvillä oleviin kriteereihin molemminpuolin natsaisi.Naiset ei vastanneet silloinkaan kun ei ollut viesti rajoituksia eikä edes plussa palvelun rajattoman viestittelyn naiset. Katsos kun rumille eivät halua vastailla. Helpoin tie ja yleisin selitys vastaamattomuudelle on yleensä aina toi "kun on ne viestirajoitukset"
- Savotar-44
Totta. Tuo viestirajoitis on ihan oikeasti tekosyy.
Jos nyt haluat käyttää tätä rumuuskorttia: vinkkinä... Suosittelen tutustumista tavallisen näköisiin naisiin :-)
Näyttävät ja hyvin hoidetut naiset etsivät komeita ja sivistyneitä miehiä :-)
Itse taas olen taas pyöreä keski-ikäinen nainen.
Tavallinen mies on se mitä haen: pituus, hiustenpituus, lihavuus jne eivät minua kiinnosta :-) - 15plus20
Savotar-44 kirjoitti:
Totta. Tuo viestirajoitis on ihan oikeasti tekosyy.
Jos nyt haluat käyttää tätä rumuuskorttia: vinkkinä... Suosittelen tutustumista tavallisen näköisiin naisiin :-)
Näyttävät ja hyvin hoidetut naiset etsivät komeita ja sivistyneitä miehiä :-)
Itse taas olen taas pyöreä keski-ikäinen nainen.
Tavallinen mies on se mitä haen: pituus, hiustenpituus, lihavuus jne eivät minua kiinnosta :-)Keski-ikäinen eli??
- 15plus20
15plus20 kirjoitti:
Keski-ikäinen eli??
Jaa eikun se taitaakin lukea jo nimimerkissä. 44
- ajatuksiani
Palautteen pyytäminen naisilta ei toimi koska naiset haluavat viimeiseen asti välttää omaa pinnallisuuttaan.
Vaikka nainen ajattelisi että olet liian ruma hänelle niin sitä et tule koskaan kuulemaan ääneen.
Tuossa tilanteessa nainen korkeintaan sanoo että "ei tuntenut kemiaa" tai "en tuntenut itsessäni sitä jotain"- ainaväärinvaikkamitäteke
Sanon suoraa sellaselle joka ei mua ulkoisesti viehätä että et ole tyyppiäni. Sulle ilmeisesti pitäs sanoo vielä suoremmin että oot vaan niin helvetin ruma!? Sitten oisit tyytyväinen?
Toisekseen, mitähän se mua edes loppupeleissä liikuttaa mitä sellanen ajattelee mun "pinnallisuudesta" tai mistään kestä en oo kiinnostunu? - KäytöstapojaKiitos
En minäkään ikinä sanoisi kellekään, että on liian ruma. Se on yksinkertaisesti vain huonoa käytöstä. Minulle on jo ihan pienestä opetettu, ettei toisten ulkonäköä ole sopivaa tai kohteliasta arvostella
Huonoa käytöstä ei minusta oikeuta edes se että se mukamas on totta.
Edellisen kirjoittajan siinä samaa mieltä että kommentti että ei ole just minun tyyppiäni - on jo kohteliasta käytöstä ja kattaa myös ulkonäköasiat.
Nämä ulkonäkö jutut on niin katsojan silmässä. Kenen mielestä vatsakas mies ei oikein sytytä ... Toisten (esim minun) se on söpö ja nallemainen.
Toinen pointti on se, ettei kukaan ihminen ole ruma. Kaikissa meissä on kauneutta. - selvä_kohteliaisuus
Niin, ei Pertti ole läski, se on vaan painava.
- mietintässä
Miksi te miehet ajattelette näin? Olevanne rumia? Minäkin olen saanut palautetta etten esim. ole miehen tyylinen. En minä tästä ajattele olevani liian ruma hänelle, en vain ole hänen tyyppiään. Ihan samalla lailla kaikki miehet eivät ole minunkaan tyyppiäni.
mietintässä kirjoitti:
Miksi te miehet ajattelette näin? Olevanne rumia? Minäkin olen saanut palautetta etten esim. ole miehen tyylinen. En minä tästä ajattele olevani liian ruma hänelle, en vain ole hänen tyyppiään. Ihan samalla lailla kaikki miehet eivät ole minunkaan tyyppiäni.
"Et ole miehen tyylinen" eli lytätään toisen seksuaalinen identiteetti. Parempi sitten sanoa "et ole sen miehen tyylinen jota itse haen"
- mietintässä
pete_pjn kirjoitti:
"Et ole miehen tyylinen" eli lytätään toisen seksuaalinen identiteetti. Parempi sitten sanoa "et ole sen miehen tyylinen jota itse haen"
Hupsista :)))) tulipas kömpelö tekstiä , hyvä kun korjasit !!!!
- Kohteliasta
selvä_kohteliaisuus kirjoitti:
Niin, ei Pertti ole läski, se on vaan painava.
Ja liisa ei ole läski vaan ihan vaan pyöreä
- Jottapanäin
mietintässä kirjoitti:
Naiset voisi vastata näin. Olen pinnallinen ja haen komeaa ja minun halujeni tyydyttäjää ja et vastaa tätä mielikuvaa siitä. Jos haluat vinkin niin minunlaiseni nainen ei ole sinua varten. Sinun on unohdettava omat halusi ja haettava halutonta suhdetta. Toiset kutsuvat platooniseksi suhteeksi.
Tämä neuvo ei maksa mitään, mutta alkaa maksamaan paljonkin jos et ota vinkistä vaaria.
- TuuliTuule
Kiva mutta tosi vaikea kysymys :-)
Voi toki kysyä... Mutta voi olla ettet välttämättä saa vastausta. Sellaista selitettävää syytä ei aina ole :-). Tarkoitan että jos toinen ei sytytä - hän ei sytytä. Sitä on vaikea pukea sanoiksi.
Vastakysymys: minkälainen ihminen olet? Minkälaisen naisen mielestä olet kiinnostava?
Tarkoitan sitä että olen tavallinen tasapaksu keski-ikäinen nainen.
Onhan tuollainen verbaalinen, tyylikkästi käyttäytyvä ja komea mies kivaa katseltavaa ... Mutta en ole hänen mielestään kiinnostava - enkä muuten kaipaa sen tyylistä elämäntyyliä elämääni. Tarkoitan että tälläinen tyylimies käyttää paljon aikaa (ja rahaa) liikuntaan ja ulkonäköön. Toiseksi mietin osaanko kattaa oikeanlaiset juomalasit pöytään, laittaa tarpeeksi hienoa ruokaa, syödä riittävän hienosti ja olla itsekin aina laitettu ...
Tässä tämä todellisuus :-)- sytyttävyys.ei.mysteeri
"jos toinen ei sytytä - hän ei sytytä. Sitä on vaikea pukea sanoiksi."
Toinen oli liian ruma tai lyhyt sinulle, oho se olikin helppoa pukea sanoiksi. - TuuliTuule
sytyttävyys.ei.mysteeri kirjoitti:
"jos toinen ei sytytä - hän ei sytytä. Sitä on vaikea pukea sanoiksi."
Toinen oli liian ruma tai lyhyt sinulle, oho se olikin helppoa pukea sanoiksi.Pakko tarttua tällä kertaa tähän provoon :-)
Usko nyt: kaikkia eivät etsi kumppania ulkonäön perusteella :-)
Taidat olla itse valita ulkonäön perusteella, kun korostat tätä asiaa ;-)
Toki on ulkonäöstä kiinnostuneita ihmisiä: panostavat aikaa ja rahaa ulkonäköön. Sallin sen heille - he odottavat samaa kumppanilta.
Vastakysymys: haluatko ihan oikeasti että joku sanoo sinulle että pukeudut epäsiististi tai että kampauksesi ei sovi sinulle?
Oma asia on sitten epäsiisteys: eli henkilökohtainen tai kodin hygienia on hukassa. Se on minusta hyvin vastenmielistä: komea mies voi vaihtaa lakanat kaksi kertaa vuodessa ja jättää hampaat pesemättä
Miehet ovat jo tosi agressiivisesti ja epäasiallisesti, kun esim kerron ettei meillä oikein löydy yhteistä.
Miten sitten reagoi jos kertoo että vitsit ovat minusta mauttomia ... Tai kun sinulle nyt tämä ulkonäkö on tärkeä: todeta ettei pidä itseään lyhennystä miehistä ?
Itse en näe pointtia sanoa tökerösti ja töykeästi, kun toinen ei kiinnosta.
Kyse on aina siitä yhteisestä kemiasta - eikä siitä että toisessa olisi vikaa.
Kukaan meistä ei ole täydellinen.
Kyse on vaan siitä että löytää kumppanin, jonka kanssa löytyy toimiva kemia.
Minulta on pyydetty palaute ja annoinkin sitä ihan asiallisesti miehelle suoraan kiertelemättä. Pyysin häntä panostamaan kuviin ja profiili tekstiin sekä siihen, mitä kirjoittaa naiselle ensimmäisessä viestissä. Kiitti saamistaan neuvoista, koska profiilin vierailut ja yhteydenotot melkein kolminkertaistuivat. Palaute kannattaa aina! Kaikki ei sitä anna, mutta kun ottaa asenteen, että 20% vastaa kyselyyn niin se on jo hyvä.
- ikuinen-sinkku
Ei naistenkaan kuvat mitään hyviä aina ole ja sen kuvan perusteella ei luonteesta saa selville. Montako kertaa olette pettyneet sen komean miehen luonteeseen, valehteliko se mitään, oliko se seksin perässä, pettikö se teitä?
- wwwwwwwwwwwwwwwww
Itse en ole koskaan pettynyt miehen luonteeseen kenen kanssa olen ollut, oli ulkönäkö mitä tahansa.
Seksin perässä on kyllä oltu mutta samoin minäkin.
- joskusdeittaillut
Mjeh. Vähän kriittisesti suhtautusin ns. palautteen kysymiseen tämmöisessä. Koska naiset nyt pitävät sitä epätoivoisena nillityksenä, vaikka se olisikin ihan rehellistä halua tuoda parhaat puolensa esiin, ja saada palautetta.
Mitä nyt deiteillä olen pyörinyt, niin:
Kuva on asia nro. 1). Eli Koita hankkia itsestäsi hyvä kuva. Tää on vaikeaa, koska suurin osa tavisukoista näyttää todella typeriltä kuvissaan. Omakohtainen kokemus on vankka tästä. Itsellä toimi parhaiten sellainen kesäinen kuva, jossa tuijottelin ilman silmälaseja ns. kaukaisuuteen. Siten että silmät näkyi kuitenkin hyvin. Eli lähikuva kasvoista. Pukeudu kuvaan siististi ja laita tukka / parta ojennukseen jos sellaista on.
2) Positiivinen ja itsevarma asenne joka näkyy kirjoitetussa profiilissa. Eli mies, joka tietää mitä tahtoo, ja myös tekee niitä asioita josta pitää. Tosi laaja- alainen juttu, mutta sellainen vaikutelma on myyvä.
3) Ei paljon kirjoitusvirheitä. Tää on isolle osalle naisista punainen vaate. Elleivät ole yhtä lukihäiriöisiä kuin minä itse.
4) Aloitusviestiin ei kannata lähettää kuvaa kikkelistäsi. Vaikka se olisi kuinka iso ja suonikas. En siis usko, että toimit näin, mutta olen kuullut huhuja, että naisten mielestä suurin osa miehistä toimii näin. En sitten tiedä, kun kukaan oma tuttuni ei ole myöntänyt asiaa. Ja lue mitä toinen on profiiliinsa kriteereiksi laittanut. Vastaa vaan niille joiden kohdalla KAIKKI täyttyvät.
5) Ota suomi24:llä tositarkoituksella paketti. Lisää näkyvyyttä, ja jos keksit jotain oikeasti kiinnostavaa / hauskaa sanottavaa, voit tehdä sen vähän laajemmalle määrälle naisia. Parempi onnistumismahdollisuus, koska saat sillä tavalla vierailuita profiilisiisi. Muuten tavisukoille vierailuita ei tule profiiliin. Tosin tämän jotkut naiset näkevät epätoivoisuutena, mutta ei se suuri menetys varmaan ole.
6) Pyri treffaamaan suht nopeasti. Kyllä se kumppani treffeille lähtee jos sitä kiinnostaa. Koskee tietenkin molempia sukupuolia. - fjaöfkjaö
En ainakaan itse tykkäisi yhtään saada palautetta. Toki esim. jos kirjoitan jollekin jonka haussa on selkeästi 20-25-vuotias ja 35-vuotiaana kirjoitan, ymmärrän että toinen sanoisi että huomasitko että nyt tuli vahingossa ikähaarukan ulkopuolelta pahemman kerran. Mutta en halua mitään sellaista, että olen kuvan perusteella liian ruma tai että ei halua tavata koska minulla on lapsia tms. Ihan kyllä riittää se että ei vastaa, silloin tiedän ettei toista kiinnosta tai että kiinnostavia on liikaa ja valinta ei osunut minuun.
Sitten jos rupeaisi olemaan niin että kukaan ei vastaa, tsekkaisin voisinko jotenkin laittaa ilmoitustani informatiivisemmaksi, olenko ehkä laittanut hakukriteereitäni liian tiukoiksi ja onko niita vara yleensä höllentää. Hakisin kumppania jollain muulla tavalla tai muulla palstallakin ja palaisin treffipalstalle tauon jälkeen, jos ei onnistu edelleenkään.- Palaute.tyttö
fjaöfkjaö,
Eli et kestä kritiikkiä? Huono itsetuntosi näkyy kaikkialle ja siksi et saa naista.
Jos joskus tuntuu, että tekee mieli kirjoittaa naisista jotain kliseistä ja loukkaavaa tai muuten vaan arvostelet naisten käytöstä yleisesti negatiiviseen sävyyn, niin muista, että ne haukkumasi naiset juuri välttelevät sinua siksi, ettet ole valmis muutoksiin. Luuleminen omasta paremmuudesta ei ole vielä itsevarmuutta. Itsevarma ihminen haluaa saada palautetta siksi, että hän näkee vaivaa muuttuakseen. Sellainen ihminen on epäitsekäs ja haluaa nostaa panoksiaan muutumalla naisille mieleiseksi tai korjaamaan virheensä.
Kauanko sinulla kestää, ennen kuin huomaat, ettei kukaan vastaa tai naista ei millään ala löytyä? Jos sinulla profiilissa olisi kaikki kunnossa, niin et olisi sinkku enää. Ihan vain vinkki. - mietintässä
Ei tietystikään palautetta jos sitä ei ole pyytänyt.
Tämä tuli vain mieleen kun valitetaan ettei vastauksia saa. Ja tämä johtuu siitä että kirjoitetaan avausviestejä väärille tyypeille eli ei tajuta kenelle kannattaisi kirjoittaa. Voisi saada paremman kuvan kelle kannattaa ja kelle ei. Palaute.tyttö kirjoitti:
fjaöfkjaö,
Eli et kestä kritiikkiä? Huono itsetuntosi näkyy kaikkialle ja siksi et saa naista.
Jos joskus tuntuu, että tekee mieli kirjoittaa naisista jotain kliseistä ja loukkaavaa tai muuten vaan arvostelet naisten käytöstä yleisesti negatiiviseen sävyyn, niin muista, että ne haukkumasi naiset juuri välttelevät sinua siksi, ettet ole valmis muutoksiin. Luuleminen omasta paremmuudesta ei ole vielä itsevarmuutta. Itsevarma ihminen haluaa saada palautetta siksi, että hän näkee vaivaa muuttuakseen. Sellainen ihminen on epäitsekäs ja haluaa nostaa panoksiaan muutumalla naisille mieleiseksi tai korjaamaan virheensä.
Kauanko sinulla kestää, ennen kuin huomaat, ettei kukaan vastaa tai naista ei millään ala löytyä? Jos sinulla profiilissa olisi kaikki kunnossa, niin et olisi sinkku enää. Ihan vain vinkki.:) Viestissäsi käsiteltyjen asioiden tiimoilta tämä :
"Jos sinulla profiilissa olisi kaikki kunnossa, niin et olisi sinkku enää."
Kuulosti kyllä miun korvaan seuraavalta
"Kehitä ja muutu toisenlaiseksi henkilöksi ja persoonaksi, niin et ole enää sinkku."- fjäöfkjaö
Palaute.tyttö kirjoitti:
fjaöfkjaö,
Kauanko sinulla kestää, ennen kuin huomaat, ettei kukaan vastaa tai naista ei millään ala löytyä? Jos sinulla profiilissa olisi kaikki kunnossa, niin et olisi sinkku enää. Ihan vain vinkki.Apua miten väärin meni! :D Voiko viestin ymmärtää ja päätellä enää enemmän väärin! :D
- joskusdeittaillut
Palaute.tyttö kirjoitti:
fjaöfkjaö,
Kauanko sinulla kestää, ennen kuin huomaat, ettei kukaan vastaa tai naista ei millään ala löytyä? Jos sinulla profiilissa olisi kaikki kunnossa, niin et olisi sinkku enää. Ihan vain vinkki.Ehkä hieman vihainen viesti. :D Luitko itse yhtään mitä kaveri kirjoitti tuohon yläpuolelle?
pete_pjn kirjoitti:
:) Viestissäsi käsiteltyjen asioiden tiimoilta tämä :
"Jos sinulla profiilissa olisi kaikki kunnossa, niin et olisi sinkku enää."
Kuulosti kyllä miun korvaan seuraavalta
"Kehitä ja muutu toisenlaiseksi henkilöksi ja persoonaksi, niin et ole enää sinkku."Tarkoitan juuri sitä, että persoona ei tule tarpeeksi esiin, jos profiili ei ole kunnossa. Jokainen kuitenkin päättää itse haluaako asenteitaan muutettavan. Sellainen jääräpäinen "Minähän en muuta mitään" ei ainakaan lisää yhteydenottoja. Jotainhan siinä profiilissa on "vikana", jos hiljaista on.
Pitää ymmärtää, että me naiset nähdään profiilit eri tavalla, kuin miehet. Jos haluaa ymmärtää lauseen kuvailemallasi tavalla, niin olkoon näin, mutta pieni tutkailu siitä mitä sinne laittaa ja millaista naista etsii on ne avainjutut, millä yhteydenottoja saa.
Olen yksillä treffeillä sanonut miehelle, että kertoisi profiilissaan enemmän harrastuksistaan, sillä hänellä oli hyvin mielenkiintoinen ja erikoinen harrastus. Lisäksi yhdelle toiselle kehoitin, että laittaa profiilikuviin vähemmän moottoripyöriä ja enemmän kuvia itsestään. Moottoripyörä kuitenkin kuvastaa vain yhtä harrastusta. Niitä riittää sinne yksi, ei neljä. Yhdelle kehoitin ottamaan itsestään uuden kuvan, sillä hän oli luonnossa paljon paremman näköinen, kuin se 4 vuotta vanha kuva oli.
Paras lause profiilissa kertoo minkälaista naista etsii. Naiset tykkää pyöritellä mielikuvissaan, miten persoonat sopivat toisilleen. Jos siitä ei ole mitään mainintaa, niin herkästi siirtyy seuraavaan. Niitä lauseita tulee vastaan silloin tällöin, niin on kiva kirjoittaa takaisin, kun tietää etukäteen, että minä voisin olla hänen unelmanaisensa.ai niin ja sellainen kriittinen tieto profiilin muista osista tulee ilmi että poltan tupakkaa.
Harvinaisen hyvin avattu teksti! Tekstiä voisi toki vähän tiivistää ja muuttaa ainakin ensimmäinen kappale niin, ettei siitä saa kuvaa, kuin pyytäisit anteeksi introverttiä luonnetta. Muuta se niin, että olet ylpeä luonteestasi ja näytä itsevarmuutesi sillä. On paljon naisia, jotka etsii kaltaistasi miestä, mutta tehdäksesi itsestäsi viehättävämmän, näytä itsevarmuuttasi reilusti enemmän. Introvertti piirre tulee esiin myös sanoista rauhallinen tai kiireetön. Vältä sanaa varautunut, koska siitä tulee mieleen mies, joka haluaa mennä sohvan alle piiloon. Naisen pitäisi kuitenkin joskus uskaltaa kysyä otatko leivän päälle juustoa vai makkaraa ja juotko kahvisi pöydässä vai sohvan alla. :)
Sen "psykologiset trillerit, jännitys ja scifi" osion jättäisin pois. Se on marginaalinen kiinnostuksen kohde. Paikkaisin sen tuomalla ilmi, että "Pidän luonnontieteistä".
Kuvat ovat oikein hyvät. Olet komea mies. Tukkikuvaa en heti esittelisi, sillä noita ylävartalokuvia on todella monella ilman paitaa ja niistä tulee mieleen lähinnä punttisalien alfagorillat, joilla ei lihasten seurana äo viihdy. Sama kuva jollain hihattomalla paidalla olisi seksikkäämpi. Olet lisäksi hyvin hoikka. Paidaton kuva tekee sinusta vieläkin pienemmän näköisen. Lisäisin kuviin jotain, mistä tulisi harrastuksesi enemmän esiin. Vaikka vain peltitöistä ja sinusta. Ja jos se olisi joku sisustus juttu niin sillä saa lisäpontseja, koska naiset ovat luonnostaan keräilijöitä. Kuvia, joihin nainen voi kuvitella itsensä mukaan (ravintola, matkat, tapahtumat, jne.) on aina hyviä.
Sitten laittaisin omaan kappaleeseen kuvauksen siitä millaista naista toivot. Tämä on naisille tärkeä ja näihin ainakin itse vastaan todennäköisimmin. Tämä myöskin puuttuu n. 90% miesten profiileista :( . Toiveesi hukkuu nyt muuhun tekstiin. Esim. Haluan rinnalleni naisen, joka viihtyy luonnossa, pitää elokuvista ja kulttuurista jne. Samaan kappaleeseen voi lisätä sen lapsitoiveen.
Ja sitten se tärkein! Kun naisille laittaa viestiä, niin lue huolella naisen profiili. Jos nainen korostaa koiriaan, niin aloita kirjoittamalla jotain kivaa koirista. Kysele minkä rotuisia, nimisiä, ikäisiä jne.. Tai jos nainen kirjoittaa esim. ruoanlaitosta, niin utele, mikä on naisen bravuuri, mikä lempiruoka, mistä saa resepti-inspiraationsa jne. Kysele naiselta niistä asioista, mitkä on hänelle tärkeitä. Sillä osoitat, että olet lukenut hänen profiilinsa yksilönä, etkä massana. Naisen on helppo vastata lempiaiheestaan. Erotut joukosta, kun kiinnostut hänestä.
Mukavaa kevättä, toivottavasti näistä apua.
(ps. Huvitti se, että tekstisi on kuin kuvailisit nuorempaa poikaani. Ihan samat mielenkiinnonkohteet ja introverttius. Ainoa, että se peltiseppä osuus on kanavoitunut pianoon) :)- ggbb
Puhut ihan liikaa
- AloittelevaDeittaaja
Kyllä ainakin suurin osa naisista vastaa. Avauksia tulee myös naisilta ja hyviäkin. Itse vastaan nasevasti ja hauskasti. Avauksen teen sellaiselle, johon mahkuja. Tietysti olisi kiva saada palautetta niiltä, jotka eivät vastaa edes hyvään aloitukseen. Onkin sitten toinen juttu, jos paluuviestit lyhenevät pelkkiin yksittäisiin sanoihin. Silloin tulee tunne,ettei tuo ole kiinnostunut ja tulee pistettyä huilille. Parin päivän päästä voi tulla parempaakin vastausta, mutta mulla ainakin maku silloin jo poissa. Ärsyttää vain sellaiset ailahtelevat naiset, ei niistä ota selvää. Kai miehissäkin on samanlaisia. Jos viestitätte älkää viestitelkö epäsuorasti ettei kiinnosta, vaan sanokaa se suoraan perustellusti.
- N33
Minusta on parempi, ettei anna ulkopuolisten ihmisten vaikuttaa profiiliinsa, senhän on tarkoitus kuvastaa juuri sinua. Joskus eräs tuttuni kysyi neuvoa profiilinsa suhteen. Hän oli kiltti perhepoika ja hänen naismakunsa on kiltit perhetytöt, joten sanoin että he varmaan hieman kavahtavat tuota kohtaa jossa kerrot että tykkäät kinkystä seksistä. Tyyppi ei ollut tajunnut sitä ollenkaan ja otti sen kohdan pois, mutta toisaalta ilman neuvojani hän olisi todennäköisemmin löytänyt jonkun pervon kiltin perhetytön.
Noin muuten, hieman enemmän alkuperäiseen aiheeseen palaten, palautteen pyytämisen sijasta on minusta parempi laittaa vaan jotain että "Vaikutit oikeasti tosi kiinnostavalta, joten ilmoittele jos sinua häiritsi vain joku yksittäinen asia jonka voisi mahdollisesti selvittää. Muussa tapauksessa toivotan hyvää jatkoa!"
(Itse olen pari kertaa käyttänyt tuota koska minulla on joitain aika radikaaleja juttuja, joiden tarkoitus on houkuttaa lähinnä muita radikaaleja tyyppejä, mutta en ole niiden suhteen mitenkään ehdoton.) - perusasiat.haltuun
Ei tarvitse kysyä. Jotain on naisen päässä pahasti vialla, jos ei asialliseen viestiin vastaa. En käsitä, miten kukaan voi niin toimia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156