Olin täällä 2011 - olitko sinäkin?

skädämmmmm

Olin täällä syksystä 2010 - vuoden 2011 loppuun ja muistelen kaiholla niitä keskusteluja. Täällä oli silloin Naisasialooseri, Älymies, ES, Sir_eino ja monet muut.

Missä he ovat nyt?

15

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsubbadeijaa

      Naisasialooserihan on täällä vieläkin. Minäkin tulin tänne tuohon aikaan. Oli ihan eri meininki. Paljon kivempi. Nyt on vitusti enemmän vihaa ja paskanjauhantaa.

      • metsienmies33

        Itse tulin palstalle suunilleen sir einon kirjoitellessa viimeisiä viestejä. Ytmitkin tunnettiin tuttavallisemmin einoina. Nykyisin jyystäreinä. Boredom saisi myös palata. Kirjoitti loistavasti arjestaan ujona aktm miehenä. ES kiusattiin älynhaamun ja eATMe:n toimesta ulos. Varmaan vaan hyväksi sille naiselle lopulta. Vaikutti fiksulta.


      • muistan.minäkin

        Ne olivat tällä palstalla hyviä aikoja - palstalle oli ilo aina luppoaikoina tulla.


      • MrBolivar
        muistan.minäkin kirjoitti:

        Ne olivat tällä palstalla hyviä aikoja - palstalle oli ilo aina luppoaikoina tulla.

        Todellako? Mitä hienoa siinä shitin jauhamisessa oli tai on? Itse käynyt since 2010 lähtien pätkissä täällä lukemassa ja aina ollut kaikkea muuta kuin asiallista juttua sinkkuuteen liittyvissä kysymyksissä.Tämähän on siis SINKUT - palsta, EI ätmien- kyynelehintä palsta.

        Oikeasti harmi että sontaa täällä jauhetaan ja jokainen vähänkään älykäs luikkii samantien ihan muualle kirjoittelemaan.


      • MrBolivar kirjoitti:

        Todellako? Mitä hienoa siinä shitin jauhamisessa oli tai on? Itse käynyt since 2010 lähtien pätkissä täällä lukemassa ja aina ollut kaikkea muuta kuin asiallista juttua sinkkuuteen liittyvissä kysymyksissä.Tämähän on siis SINKUT - palsta, EI ätmien- kyynelehintä palsta.

        Oikeasti harmi että sontaa täällä jauhetaan ja jokainen vähänkään älykäs luikkii samantien ihan muualle kirjoittelemaan.

        Niin. "Ätmihän" ei ole sinkku, ei tietenkään. Keskustelu sallittu siis vain tietyille sinkuille, ei kaikille.

        Onneksi sinä MrBolivar olet tuonut älykkään lisäsi kommenteilla tänne viikoittain... vai miten se nyt olikaan.


      • MrPitkinVittua
        MrBolivar kirjoitti:

        Todellako? Mitä hienoa siinä shitin jauhamisessa oli tai on? Itse käynyt since 2010 lähtien pätkissä täällä lukemassa ja aina ollut kaikkea muuta kuin asiallista juttua sinkkuuteen liittyvissä kysymyksissä.Tämähän on siis SINKUT - palsta, EI ätmien- kyynelehintä palsta.

        Oikeasti harmi että sontaa täällä jauhetaan ja jokainen vähänkään älykäs luikkii samantien ihan muualle kirjoittelemaan.

        Niin kun haluat lukea vain niitä ytm.n menestys tarinoita tai naisien onnistumisia. Et hyväksy sitä kun suurimmalla osalla miehistä menee päin vittua mutta ei kirjaimellisesti treffi rintamalla. Siksi haluat tänne vain niitä porvarillisia menestys tarinoita. Äänestätkin varmaan kokkareita että olet aina aallon harjalla menestyneiden puolella.


    • mehtienmies35

      Olin jo silloin. Ja oli femakko helkakin vaikka joskus väitti kivenkovaan että "en ole ollut kuin vain vuoden" joskus vuosi sitten. Kyllä tääl on itsensä saanut lukea rumaks jo vuosikausia.

    • Naisasialooseri1

      Täällähän minä olen ollut yhtäjaksoisesti jo vuodesta 2007 ja muistan kyllä hyvin nuo mainitsemasi kirjoittajat.

    • Totuudenkertojatar

      En oo ollut. Silloin oli just elämässä aika vaiheikasta hommoo. Vasta viime aikoina tylsyyksissäni katellu. Mut varmaan ihan ookoo etten oo täällä ollunna koko elämää.

    • en.muussa.olekkaan

      en ollut tulin tänne 2015 kesällä ja taas tulin takaisin kaikkea aikansa piti jo lopettaa mutta peruin vähäksi aikaa kyllä pian poistun

    • Vanhimmat minun tällä nimimerkillä kirjoittamani viestit on vuodelta 2007 ja jo aiemminkin luin näitä palstoja. Tosin minä olen ollut vain satunnainen kommentoija.
      Keskustelufoorumi on pari kertaa muuttunut kokonaan sinä aikana.

      Eihän ikuisesti sinkkuna pysyvä ihminen lopeta näiden palstojenkaan lukemista.

    • HC-ATM

      Itse olen palstaillut säännöllisen epäsäännöllisesti vuodesta 2007. Olen pituudeltani edelleen alle 180cm.

      • Oivoivoii

        Ja vittusarakkeessa loistaa edelleen pyöreä nolla just sen alle satakahdeksankymmentäsenttisyytesi vuoksi?


      • moottoriturvallasaa

        YTM kaverini on alle 180cm mutta naista kaatuu koska on hirveä moottoriturpa.


      • 180miäs

        Mä olen tasan 180 mut olen ruma joten naisia en saa koskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe