"En ollu tosissaan"

surupuserossa

Juu, seurustelin poikaystävän kanssa reilu 8kk. Tänään hän totesi, että "ei oo ollut tosissan mistään missään vaiheessa". Oon oksentanu, pyörtyilly ja itkenyt aivan uskomattoman paljon, tosissaan ite kuvittelin että oltiin yhessä ja molemmat rakastaa toisiaan. Ikinä ei oo ollu näin tyhjä ja typerä olo, koska tää kuitenki jakso hokee et rakastaa. Mitä vittua tässä nyt pitäis tehdä? Maha on aivan sekasin, pää vielä enemmän. Apua.

5

256

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepäivävieläpaistaa

No mitäpä tuollaisesta valehtelijasta enää piittaat, sinua on loukattu ja syystäkin sydämesi on kipeä ja reagoit tavallasi. Aika se on, joka parantaa haavasi ja anna sitä aikaa itsellesi parantua ehjäksi. Nyt olet hajalla, ja vielä monta kertaa sulle tulee myös ikävä häntä, vaikka hän onkin ollut paskiainen sinua kohtaan. Jos sulla on joku tuttu uskottu ystävä niin juttele hänelle ja pura tunteitasi vaikka päiväkirjaa kirjoittamalla. Yritä syödä, nukkua ja harrastaa mieleistäsi liikuntaa tai muita aktiviteetteja, se auttaa myös purkamaan sitä stressiä, mikä erostakin voi kehittyä. Jos olet töissä, niin joskus myös työ auttaa viemään ne ajatukset välillä pois siitä ikävästä tilanteesta. Itsekin muutaman kerran elämässäni eronneena sallin itselleni sen muutaman päivän sängyn pohjalla vetelehtimisen, se on ihan normaalia. Voin myös lohduttaa, että kyllä siitä selviää, mutta niiden omien ajatusten järjestelemiseen ja tilanteeseen sopeutumiseen sekä hyväksymiseen menee oma aikansa itsekullakin. Kuitenkin jossain vaiheessa voit toivottaa hyvillä mielin hänelle tervemenoa elämässään ja olla onnellinen itse, että olet saanut itsesi ehjäksi ja alkaa katsella ympärillesi uteliaana uutta kohti. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin kyllä...

• aikamoinen.tyyppi

Näitkö aikaisemmin mitään merkkejä siitä että mies ei olisi ollut tosissaan?

• surupuserossa

Siis en tosiaankaan. Vaikutti ite tosi sitoutuneelta, huolissaan aina kaikesta. Tämäkin siis kulissia. Hajottaa niin perhanasti, en tiiä et miten tässä nyt olis ja mitä tekis. Ruokaa ei saa alas, sängystä en oo noussut paitsi oksentamaan.

• Oppeliini1

Oletko ollut kaveri tuon pojan kanssa vai vienyt kaveruuden intiimitasolle jo?
      Reilun kaveruuden aikana opitaan tuntemaan toinen, mittaamaan hänen käsitystään maailmankatsomuksesta, tavasta arvostaa muita, kuinka hän suhtautuu luottamuksellisuuteen jne.

Sinä ilmeisesti et ole tiennyt mitään tai ainakaan tarpeeksi tuosta miehestä. Luulit, otaksuit, uskoit, arvelit hänen tuntevan ja arvostavan asioita omalla mittakauhallasi.
      No, nyt saitkin selville ettei tuo mies ole lainkaan sitä mitä uskoit, arvelit, luulit.
      Sinuun sattuu kun niin täysin oletit miehen olevan samalla tasolla kuin itse. Hän ei lainkaan ole sitä.

Ylös sieltä sängynpohjalta ottamaan oppia. Nyt viisastuit sen verran että et enää usko halpaa sanontaa " minä rakastan minä rakastan minä rakastan sinua ja vain sinua ja vain sinua jnejnejne"
      Katso ja kuuntele miten mies käyttäytyy.

TEOISTAAN MIES TUNNETAAN ja PUHE ON HALPAA!

Viisti nähdä vaivaa oppia tuntemaan toinen ennenkuin tarjoat kehoasi ja sisintä olemustasi kenellekään! Huom; ilmaista lounasta ei ole olemassa. Ystävyydenkin eteen on nähtävä vaivaa.

Arvosta ainakin tuon verran itseäsi! Kuka sinua arvostaa ellet sinä itse?!

• mietteitäkolmekymppiselt

Totta. Puheet on ku saippuaa. Oli tuo nyt kuitenkin rehellinen kun kertoi miten asia on. Ja veikkaan että olette vielä nuoria, niin kuinka vakavissaan sitä n yt edes pitäisi olla.. Vakava seurustelu on 15 vuotiaalle ehkä vähän eri kuin 30veelle. :)

Sitte kun mies teoilla osoittaa niin se rakastaa. Ja mitä se rakkaus edes lopulta on? Tunne joka häilyy.. Ei kiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1719
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1102
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    8. 74
      611
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      464
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe