Suhteita moneen menoon.

Minnepolkuvie

Lukiessani näitä sivuja huomioni kiintyi useiden ns, keski-ikäisten naisten toteamukseen kertoessaan miehistään, seuran hausta. Esim, sehän oli vain seksisuhde. Tai seksisuhteet ovat erikseen kuin pysyvämpi suhde mieheen. Näihin törmää melko usein. Itse taannoin nuorena miehenä lähtiessä illalla ulos toivoin aina tapaavani mukavan tytön jonka kanssa voi suunnitella pitempää suhdetta, en koskaan tietoisesti hakenut yhden yön juttua, niitäkin vuosien aikana oli, oli myös pitempään jatkuneita. Siis miksi haetaan vaan seksisuhdetta, ei pysyvämpää kertokaa. Nuoruus takana, nyt nuorekas vapaa ukkeli, netistä en etsi tapaanko livenä jää nähtäväksi.

10

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hypergamy

      Luulen, että asia johtuu siitä että naiset eivät löydä tarpeeksi rikkaita pitkiä ja komeita miehiä joihin haluaisivat sitoutua, kriteerit on pilvissä.

      • Näinkinpäin

        Niin tai löytävät sellainen, mutta tuolle rikkaalle pitkälle komealle miehelle he ovat vain reikä johon käydä tyhjentämässä lastit joskus.


    • karufakta

      Vai että keski-ikäiset naiset usein kertovat "sehän oli vain seksisuhde" . Ketkä kertovat, ihanko oikeat ihmiset sinulle livenä kertoilevat vai mistä olet saanut päähäsi? Jos ko. rouva on naimisissa niin silloin ehkä jännitystä ja tyydytystä elämään voi tuoda joku vaikkapa matkalla tavattu (nuorempi, komea) mies, ja ei ole aikomustakaan rikkoa omia kulisseja ja lasten perhettä jne. Ehkä näitä on paljonkin, mistäpä minä naisena tietäisin. Mutta juurikin keski-ikäisenä naisena, joka on viimeiset kymmenen vuotta yrittänyt löytää PUOLISOA, en panohaluista sinkkumiestä, epäilen vahvasti väitettäsi. Tuntuu että KUKAAN keski-ikäinen mies ei halua sitoutua mihinkään, jotakin kivaa ja kepeää vain ollaan vailla. Tuntemani keski-ikäiset vapaat naiset kipuilevat yksinäisyyden, parisuhdehaaveiden ja Peter Pan-miesten bermudankolmiossa laillani.

      • hankaliasuhteita

        Itse asiassa minä olen kyllä eronneilta naispuolisilta tuttaviltani kuullut kokemuksista kuinka he ja jotkut tuttavansa siis naipuoleiset eivät kaipaa mitään kevytseurustelua enempää, mutta keski-ikäiset erityisesti eronneet miehet melko nopeastikin haluavat syvemmän ja vakavamman suhteen. Eli en lähtisi tuolla tavalla yleistämään.
        Lisäksi en yleistäisi liitoissa olevia miehiä ja naisia myöskään siitä, että etsisivät vain jännitystä ja seksikumppania suhteen ulkopuolelta. Kyllä etenkin naiset sellaisessa tilanteessa lähtee suhteesta mielihyvin sinkkuuteen. Sen sijaan monet myös huonon suhteen aikana/jälkeen saattavat vahvastikin rakastua. Aika lailla yleistävää ja loukkaavaa on tällöin jaotella ihmiset vain jännitystä havitteleviin.
        Osalla miehistä ero sekoittaa elämää niin paljon, että kun monet heistä tutkimustenkin mukaan ovat vähemmän tekemisissä suhteen ulkopuolelle, muihin ihmisiin. Niin eron jälkeen he elävät niinkuin uuden nuoruuden ja bailauksesta kavereineen tulee uutta ja kiehtovaa eikä parisuhdetta enää haluta eli mennään niin kuin ääripäästä ääripäähän.


    • Liinuskay

      Itse olen keski-ikäinen nainen ja pelkkä seksiseura ei tule kyseeseen monestakin syystä. En halua kuluttaa omaa energiaani tai aikaani sellaiseen, en koe siitä olevan muuta kuin haittaa ja tautivaarakin kasvaa. Olen pyrkinyt löytämään muutaman vuoden ajan elämänkumppania mutta mitä tulee vastaan... Miehiä joilla ensin on sänky mielessä ja tarkempi tarkastelu paljastaa "vammoja" kuten alkoholismi, sairaanloinen mustasukkaisuus jne. Odotukseni eivät ole mielestäni vaikeita kun täytän itse vastaavat kuten työssäkäynti (mieluistakin), liikunta, terveelliset elämäntavat, käytöstavat, toisten ihmisten kunnioitus...

      • Luuseriko

        Niin no.. Kuinka terveet ne elämäntavat täytyy olla työssäkäyvällä, liikunnallisella miehellä, joka käyttää alkoa kohtuudella? Jotenkin tuntuu että hyvät käytöstavat ja toisen kunnioitus tekee minusta "ihan ok" tyypin, jota ei sitten kumminkaan kumppaniksi kelpuuteta. Liian tylsä!! Kaverit, heidän vaimot, minut tuntevat pitävät hyvänä ja arvokkaana ihmisenä, esimerkillisenä isänä jne.. Alkaa lähinnä v*tuttamaan tämän kirjoittaminen ja että yleensä tulin tälle palstalle. Jos en katso peiliin näissä asioissa, olen itsekäs. Jos katson, olen säälittävä ja huonolla itsetunnolle varustettu. Onneksi tajusin lopettaa nettideittailun. Sain toki hyvää palautetta profiilista ja mahd. tavatessa ihmisenä muutenkin. Jännä vaan, että niin monta kuspäätä olivat naiset joutuneet kestämään elämässään. Minä en kelvannut, kun ei minusta varmaan sellaiseksi kelpuutettavaksi kuspääksi ole.. No näillä mennään.. Elän nyt lapsillekkaan, nautin elämästä, harrastuksista, ystävistä, matkoista jne. yksin ja lasteni kanssa. Olen näistä onnellinen :) En jaksa hakata päätä seinään enää naisten vuoksi..


      • pistisilmääni

        Kaverit ja heidän vaimonsa eivät välttämättä kuitenkaan näe sinua niin tarkkaan, että millainen sinä oikeasti olet ja millainen olet parisuhdeihmisenä. Joissakin miehissä on paljon sellaista opeteltua ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta, joita esimerkiksi joissakin ammateissa tarvitsee esim.myyntimiehet. Se millainen olet sisimmältäsi ja kuinka helposti lähestyttävä olet, ratkaisee myös aika paljon. Lisäksi juttua lukiessani tuli jo mieleen kuinka paljon itseäsi kehut, jos pidät itseäsi niin erinomaisena, millaisena näet muut ihmiset?


      • tikullasilmään
        pistisilmääni kirjoitti:

        Kaverit ja heidän vaimonsa eivät välttämättä kuitenkaan näe sinua niin tarkkaan, että millainen sinä oikeasti olet ja millainen olet parisuhdeihmisenä. Joissakin miehissä on paljon sellaista opeteltua ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta, joita esimerkiksi joissakin ammateissa tarvitsee esim.myyntimiehet. Se millainen olet sisimmältäsi ja kuinka helposti lähestyttävä olet, ratkaisee myös aika paljon. Lisäksi juttua lukiessani tuli jo mieleen kuinka paljon itseäsi kehut, jos pidät itseäsi niin erinomaisena, millaisena näet muut ihmiset?

        Eikö hän kerro enemmänkin, millaista palautetta on saanut ystäviltään ja naisilta, ketä on tavannut, kuin että olisi omaa mielipidettään itsestään kertonut tai itseään kehunut? Totta sekin, että millainen hän lopulta on lähestyttävänä ihmisenä. Vaikea kylläkään sanoa tuon tekstin perusteella, onko ystävällisyys opittua vai luontaista. Eikö se ole vähän kumpaakin? En kyllä löytänyt lipevää myyntipuhetta tuosta. Ehkä enemmän katkeruutta. Mutta hyvä, että on kuitenkin ystäviä ketkä arvostavat. On myös ihmisiä, ketkä elävät epätyydyttävässä suhteessa ja se on pahimmillaan tukahduttanut ystävyyssuhteetkin.


    • Huvittavaaitsepetosta

      Naisilla on sellainen huvittava juttu katsos että he pitävät edelleen yhden yön juttuja hieman moraalittomina lähinnä itsensä kannalta.
      Ei siis sen että se sisältää seksiä vaan heidän tunteensa heräävät joten he haluavat näitä panosuhteita joilla sitten varmistetaan seksin saanti ja voidaan esittää itselle ja muille "kunnon tyttöä".

      • ToinenVaihtoehto

        Yhden yön panot ovat järjestäen järjettömän HUONOJA.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe