HEI
Olen tasokas laadukas ja akateemisesti koulutettu, treenattu, ja menestyvä (rikas).Etsin tasokasta itsestään huolta pitävää naista kaiken kivan merkeissä.
Tarkoittaa:
olen työtön ja asun vanhempien luona. Harrastan nettipelejä enkä ole koskaan seurustellut. Etsin naista ja olen epätoivoinen, kelpuutan kenet tahansa kunhan ottaa yhteyttä eikä omista y-kromosomia
Tai vaikka omistaisikin tai vaikka ei ottaisi yhteyttä.
Ätmin profiiliteksti
11
<50
Vastaukset
- havaintoja
Mitä vikaa on siinä että asuu vanhempien kanssa tai että ei ole koskaan seurustellut?
Mitä vikaa työttömyydessä on?
- atännä
Tiettyyn pisteeseen saakka siinä ei ole mitään vikaa. Mutta jos se työttömyys johtuu yleisestä aikaansaamattomuudesta ja se saamattomuus näkyy elämän muillakin osa-alueilla, sitten se on vika.
Aktiivinen työtön on ihan ok. atännä kirjoitti:
Tiettyyn pisteeseen saakka siinä ei ole mitään vikaa. Mutta jos se työttömyys johtuu yleisestä aikaansaamattomuudesta ja se saamattomuus näkyy elämän muillakin osa-alueilla, sitten se on vika.
Aktiivinen työtön on ihan ok.Aika tiukkaa kritiikkiä outsider1:stä, mutta ehkä ihan aiheestakin.
- 12121212
Hei!
Olen akateeminen, hyvässä ammatissa oleva taloutensa kunnossa pitävä kauniiksi ja hauskaksi kehuttu urheilullinen nainen jolla on suuria unelmia ja tavoitteita elämässä. Etsin itseäni vastaavaa miestä pk-seudulta.
Lue:
Hei!
Olen humanistisen höttötutkinnon 5 vuodessa suorittanut julkisen sektorin suojatyöpaikassa 2 800 eur/kk tienaava harmaavarpunen joka yrittää taas kerran laihduttaa. Sukulaiseni ja ystäväni kehuvat minua kauniiksi ja hauskaksi. Asun vuokralla ja säästöjä on 0 euroa koska elän sitä elämää. Haaveilen ulkomaan matkoista ja suunnittelen meneväni joogakurssille. Etsin pitkää, komeaa, urheilullista ja sosiaalista yli 5 000 euroa kuussa tienaavaa sporttista uramiestä pk-seudulta.Mitä vikaa on ulkomaan matkoissa? Ainakin mulle matkailu on tuonut korvaamattomia elämyksiä, joita en olisi saanut oleilemalla pelkästään Suomessa.
- 161329
rumamaija kirjoitti:
Mitä vikaa on ulkomaan matkoissa? Ainakin mulle matkailu on tuonut korvaamattomia elämyksiä, joita en olisi saanut oleilemalla pelkästään Suomessa.
Mitä vikaa on siinä, että tykkää oleilla pelkästään Suomessa?
161329 kirjoitti:
En ole väittänyt että siinä olisi mitään vikaa, mun puolestani ne jotka eivät tykkää matkailla voivat olla ihan vaan Suomessa. Kommentoin ainoastaan sitä, miksi jotkut kokevat matkailun automaattisesti negatiivisena, kun tästä naisten matkailusta niin paljon tupataan valittaa. Multakin on pari kertaa joku mies kysynyt että mitä ihmettä matkailusta saan, kuulemma hänestä matkailu ei ole erikoista kun joskus lapsena kävi perheen kanssa lomamatkoilla Euroopassa. Kunnioitan hänen mielipidettään, mutten ymmärrä miksi minun pitäisi erikseen puolustella omaani (eli sitä että tykkään matkailusta).
Haha :D
Aloittajan jutut ovat fiktiota ja pelkkää vittuilua.
Sinun vastineesi puolestaan on valitettavasti erittäin yleistä ja totta.161329 kirjoitti:
No onhan se aika nurkkakuntaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182267Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612094Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2081469"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301214Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971164Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089