Missä tavata naisia?

Ihmettelen123

Missä hitossa pääsee luonnollisesti tapaamaan omanikäisiäni naisia?
Kaveripiirini kautta niitä ei tapaa. Baarissa on tullut pyörittyä, mutta siellä naiset pelailee vaan pelejään ja testailee markkina-arvoaan ja ovat suureltaosin suhteessa.
Työpaikalla tapasin yhen naisen, johon ihastuin ja hän ihastui minuun, mutta se kaatui lopulta siihen, että hän oli kihloissa, eikä uskaltanut lähteä siitä.
Kahviloissa käyn, mutta siellä naiset pyörii aina porukoissa ja homma jää katseluasteelle puoli, että toisin. Lenkillä ei tapaa ketään ja tuntuisi hölmöltä pysähtyä kenenkään kanssa juttelemaan. kaupassa ei... Kauppojen /kahviloiden kassat ainoita, joihin saa jonkin näköstä yhteyttä, kun siinä tilanteessa ollaan jo juttusilla. Muuten tuntuu todella vaikeelta. Netissä naiset ei alota jutteluita, ne pitää aina itse alottaa ja ne kariutuu siihen, kun joudun ylläpitää keskusteluja, esim kuvakkeessa yms. FB'ssä todella luonnotonta alkaa juttelemaan muille kuin niille, jotka ovat jo kavereita.
Tinderissä tuntuu kaikki olevan feikkejä ja jos ei ole, niin matchejä tulee vain lihavilta tai muuten ei niin kiinnostavilta.

Itse olen 25v urheilullinen, vaaleaihoinen, tumma tukka ja ihan komeakin.

1

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aweaease

"Tinderissä tuntuu kaikki olevan feikkejä ja jos ei ole, niin matchejä tulee vain lihavilta tai muuten ei niin kiinnostavilta."

Tuttua on, aika yleistä tuntuu olevan että kuvina on jonkun ulkomaalaisen viehättävän naisen kuvia ja sitten profiilissa lukee kuitenkin jonkun tavis yksinhuoltajan instagram osoite, mitä järkeä huijata toisen kuvilla?
      Olen varmaan swiippaillut oikealle nyt jotain 1000 naista ja lopputuloksena 5 mätsiä joista yksi vastaa viestiini ja suostuu treffeille. Ja tästäkään en ole varma onko mieluinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3498
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2206
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1231
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1083
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1041
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1020
    10. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    Aihe