Onko helga poistunut palstalta?

En muista nähneeni vähään aikaan.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

Onneksi oma elämäni ei ole noin köyhää ja masentavaa. =P Kaikkea ei tarvitse päivitellä julkisesti. Useimmiten tuollainen onnistuu vain mieheltä, joten miten on?

Olisikohan mahdollista, että Helkalla on ja Helka elää omaa elämää? Helkalla varmasti on muutakin sisältöä elämässään, kuin vain tämä palsta. =P Helkalla on työ, työmatkat, miesystävä, kirjallisuus, ystäviä ja kavereita, menoja, elämää, tapahtumia tms.

• Olen ihan tyytyväinen elämääni tällä hetkellä, kiitos vain. Vaikka ei edes ole miestä ja tässä maassa on vain yksi varsinainen kaveri johon en edes ole ollut vuoteen yhteyksissä. Mutta toistaiseksi mulle riittää olla viikoittain niiden muunmaalaisten kavereideni kanssa yhteyksissä whatsappinkin kautta, iloita tulevasta muutostani ihanaan kaupunkiin sekä iloita tulevasta todennäköisestä opiskelupaikasta. Tällä hetkellä keskityn lähinnä rakentamaan sitä kaipaamanlaistani (juurikin tuon uuden paikkakunnan sekä tulevan opiskelupaikan osalta) tulevaisuutta, viitsimättä murehtia erikseen sitä mitä elämässä ns. "ei ole".

• m-i-e-s
        rumamaija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen elämääni tällä hetkellä, kiitos vain. Vaikka ei edes ole miestä ja tässä maassa on vain yksi varsinainen kaveri johon en edes ole ollut vuoteen yhteyksissä. Mutta toistaiseksi mulle riittää olla viikoittain niiden muunmaalaisten kavereideni kanssa yhteyksissä whatsappinkin kautta, iloita tulevasta muutostani ihanaan kaupunkiin sekä iloita tulevasta todennäköisestä opiskelupaikasta. Tällä hetkellä keskityn lähinnä rakentamaan sitä kaipaamanlaistani (juurikin tuon uuden paikkakunnan sekä tulevan opiskelupaikan osalta) tulevaisuutta, viitsimättä murehtia erikseen sitä mitä elämässä ns. "ei ole".

Hyvä että olet tyytyväinen elämääsi ja ole hyvä. =) Itsekin olen suhun tyytyväinen, että saat joskus 8-riviä tekstiä, merkityksemättömän chatti-kommentoinnin vastineeksi. =P

Mitä sillä miehellä tekee? (Mullakaan ei ole miestä, eikä kyllä edes tule =D). Sehän voi olla kauhea rasite, joka vaatii huomiota, ylläpitoa, uhrauksia tms. Helpommalla pääsee ilman. Voin kyllä ymmärtää ne muunmaalaiset, ovat paljon mutkattomampia, sivistyneempiä, suvaitsevaisempia, ymmärtäväisempiä, eivätkä aina toimi itseään ajatellen, omia hyötyjä tavoitellen. =)

Toivottavasti on ihana kaupunki, itse olen elänyt ja nähnyt riittävästi kaupunkielämää, eikä sinne oikeastaan edes kaipaa takaisin. Suurinosa kumminkin on pelkkää betoniviidakkoa asvalttipölyineen. Eikö se opiskelupaikka ollut varma? Siinä sitä sitten on jännittämistä, ilmeisesti muutat opiskelupaikan mukana?

• m-i-e-s kirjoitti:

Hyvä että olet tyytyväinen elämääsi ja ole hyvä. =) Itsekin olen suhun tyytyväinen, että saat joskus 8-riviä tekstiä, merkityksemättömän chatti-kommentoinnin vastineeksi. =P

Mitä sillä miehellä tekee? (Mullakaan ei ole miestä, eikä kyllä edes tule =D). Sehän voi olla kauhea rasite, joka vaatii huomiota, ylläpitoa, uhrauksia tms. Helpommalla pääsee ilman. Voin kyllä ymmärtää ne muunmaalaiset, ovat paljon mutkattomampia, sivistyneempiä, suvaitsevaisempia, ymmärtäväisempiä, eivätkä aina toimi itseään ajatellen, omia hyötyjä tavoitellen. =)

Toivottavasti on ihana kaupunki, itse olen elänyt ja nähnyt riittävästi kaupunkielämää, eikä sinne oikeastaan edes kaipaa takaisin. Suurinosa kumminkin on pelkkää betoniviidakkoa asvalttipölyineen. Eikö se opiskelupaikka ollut varma? Siinä sitä sitten on jännittämistä, ilmeisesti muutat opiskelupaikan mukana?

Sen oikeanlaisen miehen kohdatessaan huomio, ylläpito ja uhrauksetkaan eivät enää tuntuisi rasitteelta. Silloin jos ne siltä tuntuvat, tietää olevansa väärän miehen kanssa. :P Mutta sen verran harvassa ne oikeanlaiset ovat että silloin tosiaan helpompi elää ilman kuin sitoutua väärään ja kärsiä/katkeroitua siitä.

Mun on jostain syystä vaan ollut niin paljon helpompi ystävystyä ulkolaisten kanssa, mutta en sinänsä näe heitä automaattisesti suomalaisia parempina. Mun elämässä se vaan sattui menemään näin päin.

Itse tykkään eniten keskikokoisista kaupungeista, sellaisista kuin tuleva muuttokohteeni. Helsinki liian suuri, tähänastinen erään savolaiskunnan sivukylä taas liian pieni. Heti oman tulevan kämppäni takana on kuitenkin onneksi metsä kunnon lenkkipolkuineen.

Opiskelupaikka ei ole varma, koska mulle kerrottiin puhelinhaastattelun päätteeksi ympäripyöreästi: "Tämän haastattelun perusteella sanoisin että kyllä sä aika varmasti tänne opiskelemaan pääset". Luulen että asia ratkeaa varsinaisesti sitten kunhan ovat lukaisseet perjantaina heille lähettämäni aiempien oppilaitosten päättötodistukset. Ja juu opiskelupaikka olisi sitten samassa kaupungissa kuin minne muutan, mutta ostin tämän uuden kämpän jo ennen kuin hain tuonne opiskelemaan.

• m-i-e-s
        rumamaija kirjoitti:

Sen oikeanlaisen miehen kohdatessaan huomio, ylläpito ja uhrauksetkaan eivät enää tuntuisi rasitteelta. Silloin jos ne siltä tuntuvat, tietää olevansa väärän miehen kanssa. :P Mutta sen verran harvassa ne oikeanlaiset ovat että silloin tosiaan helpompi elää ilman kuin sitoutua väärään ja kärsiä/katkeroitua siitä.

Mun on jostain syystä vaan ollut niin paljon helpompi ystävystyä ulkolaisten kanssa, mutta en sinänsä näe heitä automaattisesti suomalaisia parempina. Mun elämässä se vaan sattui menemään näin päin.

Itse tykkään eniten keskikokoisista kaupungeista, sellaisista kuin tuleva muuttokohteeni. Helsinki liian suuri, tähänastinen erään savolaiskunnan sivukylä taas liian pieni. Heti oman tulevan kämppäni takana on kuitenkin onneksi metsä kunnon lenkkipolkuineen.

Opiskelupaikka ei ole varma, koska mulle kerrottiin puhelinhaastattelun päätteeksi ympäripyöreästi: "Tämän haastattelun perusteella sanoisin että kyllä sä aika varmasti tänne opiskelemaan pääset". Luulen että asia ratkeaa varsinaisesti sitten kunhan ovat lukaisseet perjantaina heille lähettämäni aiempien oppilaitosten päättötodistukset. Ja juu opiskelupaikka olisi sitten samassa kaupungissa kuin minne muutan, mutta ostin tämän uuden kämpän jo ennen kuin hain tuonne opiskelemaan.

Se oikeanlainen henkilö, oli sitten vastakohta mikä täydentää tai kaikki yhteistä, korneista tuulipuvuista harrastuksiin, mikä taatusti on söpöä. =) Ne on niin lutuisia, kun niillä on kaikki samaa, paitsi auton rekkarit, sitä kun ei saa samaa, niin numero on eri. =P (Aina sen oikeanlaisenkin kanssa tulee arki vastaan ja erimiellisyydet, sittenhän sitä vasta kaikki punnitaan. Mutta onhan se parempi nauttia luonnon antimista, kuin ahdistua ja masentua).

Keskikokoinen kaupunki kuulostaa hyvältä, ehkä vielä jos on vanhempaa perua ja muotoa kirkonkylä. MIkäli on juuri rakennuspalikka-aikaan valmistunut, niin ne melkein kaikki näyttää samalta. (Kadun nimetkin voi olla samat) =) Maailman metropolit loppupeleissä on ankeita, vaikka monella tapaa ovatkin upea näky, menoa ja meteliä riittää, niin ei sitä viikkoa pidempää kestä. Positiivista että takana on ripaus luontoa, pääsee nauttimaan siitä monella tapaa.

Toivottavasti pääset opiskelemaan, tulee sitten paikallinen väestökin paremmin tutuksi, voi se oikeakin sieltä löytyä. =P Toivottavasti kämpällä on näköä ja kokoa, ettet ihan koirankoppia ostanut. Vuokralla ei ole järkevää asua, kun maksat itsesi kipeäksi ja suurella todennäköisyydellä asumismuoto on ankein mahdollinen ja naapurit ovat (vanhoja "asiakkaitani" tai se vuokralla asuja ite. =P) huonolla onnella mitä ovat.

• Hiljentynyt

Moni lopettanut tai vähentänyt kirjoittelua.

• Hiljentynyt

Ketä on vähentänyt

• eiolepoistunut

helka?tänään kirjoititte samassa ketjussa kalju mies

• Jostain syystä sekoitan sen aina helgaan.

• vihatipunen
        rumamaija kirjoitti:

Jostain syystä sekoitan sen aina helgaan.

??? Täällä on "helka" ja "helgamies"..Kumpaa siis kaipaat?

• vihatipunen kirjoitti:

??? Täällä on "helka" ja "helgamies"..Kumpaa siis kaipaat?

Helkaa. Helgamies käsittääkseni lähinnä kirjoittelee taistelu-YTM:stä.

• vihatipunen
        rumamaija kirjoitti:

Helkaa. Helgamies käsittääkseni lähinnä kirjoittelee taistelu-YTM:stä.

On Helka tänään kirjoitellut jotain.

• ppllll

Ja nainen_28v

• Pitää välillä duunailla muutakin kuin arkihommia ja tämä kuuluu arkihommiin. <3 <3

• hooceeätmi

Helka on keskittynyt antamaan pillua HC ätmeille, koska on ärsyynyt siitä semanttisesta keskustelusta mitä käydän miehistä joiden ei tulisikaan saada määritelmän mukaan pillua, mutta joidenka kuitenkin määrittelystä huolimatta pitäisi saada pillua.

Tai jotain siihen suuntaan ainakin ...=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe