Täällä käytetään välillä tasoluokitusten tarkennuksia kuten super-ytm/yytm, aytm, yktm/aktm, mutta harvemmin käytetään aatm lyhennetä eli alempi alemman tason mies, vaikka se vähän hullulta ja nurinkuriselta kuulostakin. Mielestäni tälle tarkennetulle tasoluoktukselle löytyy kuitenkin oma luontainen paikkansa.
Nimittäin.
Monet rumat miehet ovat nuorempana joko hardcore ätmejä tai puhdasverisiä ätmejä, mutta tätä ei voi vielä päätellä monen tyypin kohdalla joilla ensimmäinen pillunsaanti on vielä saamatta ja pillunsaantilukumäärät voivat 20-30 ikävuoden aikana olla mitä tahansa nollan ja kymmenen välillä.
Mielestäni AATM kuvaa miehen tasoluokitusta parhaiten silloin kun on vielä epäselvää tuleeko miehestä täys hc ätmi vai vähän korkeampi puhdas atm. AATM on siis jonkinlainen tilapäinen välivaiheen tasoluokitus nuorempana kunnes taso selkiintyy joko hooceeksi tai ätmiksi riippuen pillunsaantien lukumäärästä ja laadusta.
Mielestäni palstalla pitäisi käyttää huomattavasti enemmän AATM lyhennettä kuvaamaan tässä välivaiheessa olevia pillunpuutteesta kärsiviä miehiä. Itse sain pillua vasta 24 vuotiaana (peräti 3 kertaa, sen jälkeen on tosin ollut kuiva kausi), mielestäni olin AATM ennen sitä ja sen jälkeen ATM. Ellen olisi saanut pillua olisin nyt HC ATM.
Sanon jo etukäteen että "I stand corrected" jos minulla on AATM tasoluokitustarkenteen merkitys hakoteillä, ehkä joku paremmin MATin tunteva voi valaista tätä lyhennettä.
Yksi tasoluokitus kaipaisi tarkennusta
3
<50
Vastaukset
- voiteitä
mitä jos te miehet miettisitte vähemmän näitä luokituksia ja enemmän mitä voitte asioille tehdä. Menkää tanssikouluun ja opetelkaa tanssimaan naiset tykkää kun mies osaa tanssia
- Naisasialooseri1
Ei ole olemassa mitään alempaa alemman tason miestä. Se on HC-ATM tai ATM. Ja ne nuoret saamattomat miehet ovat HC-AT-miehiä kunnes ja jos saavat ja saantikerroista ja naisten tasosta riippuen sitten nousevat ATM tai jopa ylempiin luokkiin. Yksi saantikerta rumalta naiselta ei riitä kuitenkaan nostamaan miestä HC-ATM luokasta ATM luokkaan
- nykyinen_aatm
okei, kiitti tarkennuksesta, mä vähän olettelin omia tässä ja kuvittelin olevani oikeassa koska se AATM tuntui sopivan jotenkin tohon hc atm ja atm väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800