kuntotesti

heleppo

Aika helpolta näyttää

27

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo onkin joku vanhainkodin kuntotesti.

      Mummonikin juoksi yli 2 km päähän 12 minuutissa vielä kasikymppisenä. Ei vaan löytänyt takaisin kotiin seuraavaan 12 tuntiin.

    • Olen yli kuntoinen tuon testin perusteella

    • 50 kyykkyä meni helposti, punnerruksia ei voi tehdä, kun on ylävartalo vamma

      • Ja nyt on sitten jalat hapoilla. Kannattiko?


    • flowersreally

      Kohta joku linkittää jonkun muistitestin.

      • flowersreally

        Vai teinkö mä sen jo?


      • flowersreally kirjoitti:

        Vai teinkö mä sen jo?

        Idioottitesti:

        https://www.youtube.com/watch?v=2a4Uxdy9TQY

        Koskaan ei tiedä milloin maailmassa tarvitsee yksityiskohtaista tietoa virtahevoista.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Idioottitesti:

        https://www.youtube.com/watch?v=2a4Uxdy9TQY

        Koskaan ei tiedä milloin maailmassa tarvitsee yksityiskohtaista tietoa virtahevoista.

        Sinulla on selvästi aiempaa kokemusta söpöjen eläinten avulla harhauttamisesta.


      • flowersreally kirjoitti:

        Sinulla on selvästi aiempaa kokemusta söpöjen eläinten avulla harhauttamisesta.

        Tämän samaisen palvelun historiasta noin vuodelta 2006 on kaivettavissa todiste, miten yksi söpö kissakuva oikeaan paikkaan pyytää ja saa anteeksi enemmän kuin tuhat kukkapuskaa, parantaa palstailmapiirin ja samalla voittaa väittelyn. Noin voimakkaita aseita on käytettävä harkiten.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Tämän samaisen palvelun historiasta noin vuodelta 2006 on kaivettavissa todiste, miten yksi söpö kissakuva oikeaan paikkaan pyytää ja saa anteeksi enemmän kuin tuhat kukkapuskaa, parantaa palstailmapiirin ja samalla voittaa väittelyn. Noin voimakkaita aseita on käytettävä harkiten.

        Hiukan jäi hämäämään jako idiootteihin ja älykkäisiin petollisiin.


      • flowersreally kirjoitti:

        Hiukan jäi hämäämään jako idiootteihin ja älykkäisiin petollisiin.

        No kumpaan ryhmään sä testin mukaan kuulut?


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        No kumpaan ryhmään sä testin mukaan kuulut?

        No höh, etkö sä nyt muista mitä sen söpön hauvan jälkeen sanottiin?


      • flowersreally kirjoitti:

        No höh, etkö sä nyt muista mitä sen söpön hauvan jälkeen sanottiin?

        Suloiset eläimet nähtävästi toimii vähän kuin tissit, että niitä katsellessa keskittyminen herpaantuu ja sivuseikat unohtuu. Ei siinä videossa tainnut olla mitään sen hauvan jälkeen.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Suloiset eläimet nähtävästi toimii vähän kuin tissit, että niitä katsellessa keskittyminen herpaantuu ja sivuseikat unohtuu. Ei siinä videossa tainnut olla mitään sen hauvan jälkeen.

        Se oli siis tosiaan muistitesti. Aika taitavaa, harhauttaa itseään.


      • flowersreally kirjoitti:

        Hiukan jäi hämäämään jako idiootteihin ja älykkäisiin petollisiin.

        Kävin muuten lukemassa testin kommenttiosiota. Kinaaminen kävi sen ympärillä onko valkoinen väri ja minkä väristä suola on tai voi olla. Ketään ei juuri kiinnostanut miten ihmisen ajatukset voidaan johdattaa väärään vastaukseen.

        Mutta joo, jako idiootit vs petolliset on häiritsevä. Ehkä testin tekijän ajatus kulkee jotenkin reittiä, että se joka ei ole manipuloitavissa on itse potentiaalinen manipuloija.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Kävin muuten lukemassa testin kommenttiosiota. Kinaaminen kävi sen ympärillä onko valkoinen väri ja minkä väristä suola on tai voi olla. Ketään ei juuri kiinnostanut miten ihmisen ajatukset voidaan johdattaa väärään vastaukseen.

        Mutta joo, jako idiootit vs petolliset on häiritsevä. Ehkä testin tekijän ajatus kulkee jotenkin reittiä, että se joka ei ole manipuloitavissa on itse potentiaalinen manipuloija.

        Mä vastasin siihen ekaan kysymykseen salamannopeasti "White!", ajattelin: "v, oot idiootti, koska valkoinen ei ole väri" ja sitten olin tyytyväinen, kun minun kerrottiin vastanneen oikein.


      • flowersreally kirjoitti:

        Mä vastasin siihen ekaan kysymykseen salamannopeasti "White!", ajattelin: "v, oot idiootti, koska valkoinen ei ole väri" ja sitten olin tyytyväinen, kun minun kerrottiin vastanneen oikein.

        Fysiikan oppineet näkee sen mitä me näemme väreinä kai ensisijaisesti säteilynä, jotka sijoittuu johonkin infrapunan ja ultravioletin väliin. Valkoinen on se kaikki ja musta ei mitään. Harmaan sävyt jotain tuolta väliltä ja ruskea varmaan kanssa mutta jotenkin eri tavalla. Ihmiskehon tuntijat väittää että silmä osaa tunnistaa punaisen, vihreän ja sinisen valon ja aivot sitten koostaa näistä ne värit mutta kuitenkin kulttuurisesti niin, että eskimo voi nimetä kymmeniä eri valkoisia, jotkut afrikan heimot satoja eri vihreitä ja jotkut taas ei pysty sanomaan eroa sinisen ja vihreän välille. Joten kysymykseen mikä on väri hakisin vastausta rautakaupan maaliosastolta. Jos Tikkurila tai Teknos on osannut tehdä siitä värilastun, niin se on väri. Ja siellä on _monta_ valkoista joten tuomitsisin minäkin että WHITE oli oikein.


      • atännä
        scrg kirjoitti:

        Fysiikan oppineet näkee sen mitä me näemme väreinä kai ensisijaisesti säteilynä, jotka sijoittuu johonkin infrapunan ja ultravioletin väliin. Valkoinen on se kaikki ja musta ei mitään. Harmaan sävyt jotain tuolta väliltä ja ruskea varmaan kanssa mutta jotenkin eri tavalla. Ihmiskehon tuntijat väittää että silmä osaa tunnistaa punaisen, vihreän ja sinisen valon ja aivot sitten koostaa näistä ne värit mutta kuitenkin kulttuurisesti niin, että eskimo voi nimetä kymmeniä eri valkoisia, jotkut afrikan heimot satoja eri vihreitä ja jotkut taas ei pysty sanomaan eroa sinisen ja vihreän välille. Joten kysymykseen mikä on väri hakisin vastausta rautakaupan maaliosastolta. Jos Tikkurila tai Teknos on osannut tehdä siitä värilastun, niin se on väri. Ja siellä on _monta_ valkoista joten tuomitsisin minäkin että WHITE oli oikein.

        Valkoinen on valoväri, se saadaan valoilla aikaan kun sekoitetaan kaikki valovärit keskenään. Musta taas saadaan teoriassa sekoittamalla kaikki konkreettiset värit keskenään. Eli samoja värejä sekoittamalla saadaan valolla valkoinen ja maalilla musta.


      • atännä kirjoitti:

        Valkoinen on valoväri, se saadaan valoilla aikaan kun sekoitetaan kaikki valovärit keskenään. Musta taas saadaan teoriassa sekoittamalla kaikki konkreettiset värit keskenään. Eli samoja värejä sekoittamalla saadaan valolla valkoinen ja maalilla musta.

        Haa. Asiantuntija. Mikä on harmaan ja ruskean ero tai suhde toisiinsa? Sateenkaaresssa ei ole kumpaakaan.


      • atännä
        scrg kirjoitti:

        Haa. Asiantuntija. Mikä on harmaan ja ruskean ero tai suhde toisiinsa? Sateenkaaresssa ei ole kumpaakaan.

        Johtuiskohan just siitä, että niitä ei synny valoväreistä ;)


      • atännä
        atännä kirjoitti:

        Johtuiskohan just siitä, että niitä ei synny valoväreistä ;)

        Sun pitää kokeilla sekoittamalla päävärejä keskenään. :)


      • atännä kirjoitti:

        Johtuiskohan just siitä, että niitä ei synny valoväreistä ;)

        Siitä erosta wikipedia väittää suunnilleen niin, että harmaassa on kaikenlaista valoa suunnilleen saman verran, mutta ruskeasta puuttuu sininen ja punaista on enemmän kuin vihreää. Toisaalta punaisesta ja vihreästä yhdistetään myös se minkä tunnemme keltaisena, mutta saman keltaisen voi tehdä myös keltaisella valolla vaikka emme sellaista sinänsä voikaan nähdä. Jos jonain päivänä kakka ei olekaan enää ruskeaa vaan harmaata tai keltaista, ei siis kannata suuremmin huolestua. Hyvin pienestä värierosta on vain kyse. Liikaa mustikkaa, curacaoa tai vihreitä vihanneksia ruokavaliossa.


    • atännä

      Tuossa olikin puhe _keskivertoihmisistä_ ikäryhmässään. Ihmiset ovat keskivertaisesti näemmä todella heikossa hapessa.
      Moon kovassa kunnossa ;)

      • atännä

        Tuo kyykkykuva on harhaanjohtava. Pitää käydä kunnolla alhaalla. Tuossa kuvassa on vain puolikyykky. Niiauksia ei lasketa.


    • Helppoa kuin heinän teko. Viime vuonna pääsin brankkareiden kuntotestistä lihaskunnon osalta kiitettävällä läpi ja hapenottokyvystä hyvällä. Ihan kohtuullista 44-vuotiaalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe