Muuttui muutamassa päivässä hurmaavasta ytmistä jännämieheksi? Eiköhän Axelin sänky ole jatkossakin kovilla, tosin nyt voi olla vähän muut mielessä kuin panohommat...
Axl Smith on nyt jännämies?
12
<50
Vastaukset
- nytputosin
Mitä eroa ytmillä ja jännämiehelle? Olen aina luullut että jännämiehet ovat ytmejä tämän palstan logiikan mukaan.
Setä vähän nyt selittää: Jännämiehet ja ytmit on kuin parturit ja huorat vanhan kansanviisauden mukaan: "Kaikki parturit on huoria mutta kaikki huorat ei ole partureita."
Sittemmin kansanviisaudesta on totuus laimentunut kuin viisaus kansasta ja on ainakin perusteltuja epäilyjä, että edes kaikki parturit ei olisi huoria.
Se oli piilo jännämies mutta jännämiehet paljastuu aina ennen pitkään kuten nyt paljastui. No palstatotuus varmistui että jännämiehet saa pillua aina.
- DDDDDDDDDDD
Eikös tuo nyt ole aina ollut varmaa ilman varmistustakin??
- asogas
Axelista tulee entistä mielenkiintoisempi naisten silmissä sillä nyt hän on gangsta!
- Katso.video
Mielenkiintoisia vastauksia...
https://www.youtube.com/watch?v=GP65EMDbr5s - Katso.video
Axl on tähti?!
https://www.youtube.com/watch?v=tdIy6kzEb64 - ainakutkaa
Aksu-Paksu jakelee seuraavaksi kuvaa itsestään runkkaamassa - heh - on niin kova kutka päällänsä. Tätä tulee kohta Netissä, Facessa, Tinderipinderissä yms.
Poju seisoskelee tapahtumien ulko-ovilla ranne liikkeessä vemputtamassa - niillä samoilla alueilla, missä se oli ennen töissä ... Takomo-Logomon ovella yms.
Hoh hoh hoooo... Apua. Vatsaan sattuu, tää on niin sitä Aksu-Paksua itteään. On se linssilude. Ja tyhmä. Ja ruma.- Älä.ole.katkera
Axl sai vuodessa enemmän ja kauniimpia naisia kuin sinä koko elämäsi aikana. Mahtaa sinua vituttaa?
- yllätyitkös
"alä ole katkera" WTF ?
En- en ole, mä olen nainen. - kukkajamehilainen
Se ny kaipaa vaihteluu
Hää tarviis kunnon karvapersepanon, nii himot laukeis kerranki
Hää oo kokkeillu naispanoo harvasseakan kaa, ei aut - KAMALAAAAAAA
-äiti, isä, siskot, veljet, sukulaiset, ystävät, kylä, kaupunki, maanosa, maa ...
-työyhteisö, harrastukset,tiedotusvälineet ...
-joulu,uusivuosi,pääsiäinen, juhannus, itsenäisyyspäivä ...
-ristiäiset, nimiäiset, kevätjuhla, rippikoulu ja HALLOWEEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503771
- 573542
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1842855- 1012655
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 432543
- 232508
- 402411
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192066- 282001