Lopetin seksisuhteen. Ikävöin häntä.

iidaamanda

Puhukaa mulle järkeä ja sanokaa että tein oikean ratkaisun.

Lopetin suhteen ja katkaisin välit mieheen jota rakastin. Seksi oli äärimmäisen intohimoista ja hyvää. Se koukutti entisestään ja näin ollen tuhlasin monta vuotta tähän mieheen. Satunnaisia tapaamisia, satunnaista seksiä. Haluisin parisuhteen hänen kanssaan. No, hän ei halunnut. Ei halunnut myöskään minua kokonaan menettää.

Huomaan miettiväni, että no olisi sentään jotain..sitä todella hyvää seksiä ja nyt ei ole mitään. Toisaalta järki sanoo, että en voisi kohdella itseäni niin. Että seksiin kelpaisin mutta en hänelle muuhun. Tuleehan siitä käytetty ja halpa, arvoton olo tietenkin.
Eikä kukaan itseään arvostava nainen voisi niin jatkaa.

En kestä ajatusta että jos ja kun hän ottaa jonkun tilalleni. Että jos olisin pitänyt hänet jotenkin edes itselläni jatkamalla tuota sairasta "suhdetta.".

En tiedä vaikka hänellä olisikin ollut meidän "suhteen" aikana muitakin naisia. Väitti tosin ettei ole ollut seksiä muiden kanssa.

Hänellä on ikää sen verran paljon, eikä juurikaan vakavia suhteita, ei lapsia...ja tuonut muutenkin ilmi ettei hänestä ole perinteisempään parisuhteeseen. En voi jotenkin uskoa sitä, onko sitten vain sellaisia ihmisiä jotka eivät koskaan sitoudu.

Mitä jos hän löytääkin jonkun jonka kanssa hän sitten kuitenkin haluaa sitoutua? Mitä jos hän muuttuu?

En saa tätä miestä ollenkaan pois ajatuksista. En kestä tätä.

Kuulostan säälittävältä, tiedän. Mutta uskon että en tuu koskaan tuntemaan ketään kohtaan näin mitä tunsin häntä kohtaan. Siksi on niin vaikea irrottautua.

Mutta lopetin kuitenkin suhteen ja mietin häntä edelleen päivittäin.

Merkitisinkö hänelle mitään..ikävöikö hän minua ollenkaan...

6

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkäviitselleen

      2 kk ja usko pois, sen jälkeen olet uusi ihminen.

    • IhanYhtäKoukussa

      Mä ymmärrän sua täysin. Ymmärrän myös tuon että otat sitten sen mitä vain voit saada hänestä. Mutta se jättää sut kyllä loppujen lopuksi tyhjin käsin ainakin henkisesti. Silti hetkittäin haluat häntä enemmän kuin mitään muuta ikinä. Vaikee neuvoa sua mitenkään. Sun pitää repästä ittes irti vaikka tekee kipeää. Aina kun ajattelet häntä, niin keksi jotain tekemistä. Äläkä käytä häntä seksifantasioihin! Älä haaveile "mitä voisi olla jos..."

      • IhanYhtäKoukussa

        Tää voi kuulostaa julmalta, mutta "Merkitisinkö hänelle mitään..ikävöikö hän minua ollenkaan..." Ei ikävöi niinku sinä häntä. Tulet varmasti hänen mieleensä välillä ja hän haluaisi sua varmasti edelleen. Merkitsit hänelle jotain, mutta et sitä mitä hän sinulle.
        Mietippä. Hän ei ikinä olisi luopunut susta jos sä olisit hänelle yhtä tärkee kuin hän on sulle.


    • vanhatäti

      Aivan kuin ed. kirjoittaja jo sanoikin. Jos hän olisi pitänyt sinua tärkeänä hän ei olisi eronnut sinusta.
      Tällä hetkellä tuntuu että ketään ei koskaan tule tilalle. Tulee niitä . Jos on vuosia hukannut jo itsekkäästi vain omia arvoja eläneelle miehelle niin on todellakin aika jo alkaa rakastamaan itseään ja omia unelmiaan ja ne toteutuu. Tuon ihmisen kanssa mikään niistä ei toteutunut eikä tulisi toteutumaan. Perussääntö että jos 2v ei tapahdu edistystä se suhde ei muutu mitenkään.
      Näitä suruja on itsekin itkenyt aikanaan. Tänään ihmettelen miten hoopo ja oman unelman unohtaja sitä on joskus voinut olla.

      Mistä sinä tiedät vaikka miehellä on ollut vuosia avoliitto jossain. Tuollainen selitelmä ja tavataan kun se miehelle sopii leipoo tilanteen että sinulla on vain miehen esittämät totuudet jotka ei useinkaan pidä paikkaansa.
      Itse rakastuin vuosia ja olin vuosia nk. laivanrakentelijan salasuhde. Minä myös uskoin vuosia sinkku selitelmää kunnes silmät avautuivat kun venerekisteristä tarkistin herran osoite tiedot ja ketkä asuvat samalla osoitteella. Selvis vaimo ja 2 lasta vaimon puolelta. Eli uusioperhe siellä pomppas silmille.
      Aluksi suhteen päättyminen tuntuu kuin olisi hypännyt kaivoon ja räpiköi siellä yksin. Usko kyllä ne tikapuut sieltä kaivosta löytyy ja nouset vielä
      tuosta tunteesta. Pää rehellisenä tsemppiä..Olet tehnyt parhaimman ratkaisun nyt.

    • IhanYhtäKoukussa

      Onko ap sortunut yhteydenottoon? Miten menee? :)

    • oliskomuutatekemistä

      Mies ei tuon parempaan pysty. Kaikki ei vaan pysty. Aivot ja tunne-elämä joitakin asennuksia vailla, johtunee lapsuudesta? Ei kukaan nainen hänestä saa muuta kuin sydänsurun ja mieliharmin, hetken huuman hintana. Käy jollekulle ammattiauttajalle juttelemassa ennen kuin päätät sortua taas.
      Taidat vain olla yksinäinen ja pitkästynyt elämääsi yleisellä tasolla??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe