Ihastunut vanhempaan mieheen

NeitiTeiniTaas

Hei!
Olisin ihastunut itseäni vanhempaan mieheen. Kyseessä on työpaikkakouluttajani, joka on samassa harrastustoiminnassa mukana kuin minäkin.

Meillä oli harrastusporukan kanssa saunailta, joka päättyi siihen, että kaikki muut katosivat paikalta ja jäimme kaksin juttelemaan. En ollut koskaan jutellut miehen kanssa kaksistaan, enkä ylipäätänsä niin paljon. Hän vaikutti todella mukavalta ja huomasin, että jaoimme monin tavoin samoja elämänarvoja ja ajatusmaailmoja.

Kun lopulta lähdimme molemmat omille teillemme sanoi mies, että kanssani olu ollut mukava jutella ja viettää aikaa. Minä sanoin hänelle samaa.

Nyt en ole saanut tuota miestä pois mielestäni! Hän kummittelee unissani, ajatuksissani ja mietteissäni jopa töissäollessa. Vaikka tämä ihastuminen antaa ihanaa energiaa ja lisäpotkua päivään, niin ihan häiritsee, miten paljon häntä ajattelen. Ihan kuin olisin jälleen teini-ikäinen.

Ongelmana vain on ikäeromme. Olen itse muutamaa vuotta vaille kolmekymppinen ja hän on minua ilmeisesti ainakin 15-vuotta vanhempi, muutama vuosi sitten eronnut sinkkumies. Mietin, voiko hänen ikäinen oikeastaan olla minusta millään lailla kiinnostunut (paitsi sitten sen tietyn perässä) vai voisiko tässä iässä jopa löytyä jotakin yhteistä?

En haluaisi tehdä itsestäni täyttä ääliötä ja teinipentua hänen silmissään. Miten voisin hienovaraisesti vihjata, että olisin kiinnostunut hänestä? Kahville pyytäminen tuntuu aika suoralta ratkaisulta.

Harrastustoimintammekin on sellaista, että en voi vain tunkea hänen seuraansa ja alkaa juttelemaan. Ja koska työaikamme ovat erilaiset, emme välttämättä edes satu samoihin treeneihin n. kuukauteen.

4

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdas

      "Miten voisin hienovaraisesti vihjata, että olisin kiinnostunut hänestä? Kahville pyytäminen tuntuu aika suoralta ratkaisulta."

      Eihän kahvipyyntö mitenkään suora ole, eihän sitä voi muutenkaan muotoilla.

      Suoraa olisi jos sanoisi että olen todella ihastunut sinuun ja onko sinulla mitään tunteita minua kohtaan.

    • nytpokaatsenäijän

      Sähän oot kohta eläkelyyli. Nyt kiireesti pokaat sen äijän ja katsot mihin homma johtaa. Tottakai se haluaa sua, ihan normaalia. Etkä sä mikään teinipentu todellakaan enää oo. Kaikkihan me joskus taannutaan lapseksi.

    • asrarasrasr

      Jos nainen on jo niinkin vanha kuin 30v niin ei ikäero ole mikään ongelma edes 80v miehelle.
      Fakta on että paras naisen ikä on 16-25v.

    • NeitiTeiniTaas

      Kiitos vastauksista! (olin varma, että näitä oli aiemmin 4, kun kävin pikaisesti katsomassa). Ihan vielä en 30 ole, mutta en uskalla tuota omaa ikääni ihan tarkkaan sanoa, jos täällä pyörii tuttuja.

      Pyysin nyt miehen kahville, mutta ehti karata kaveriporukalla lomamatkalle josta palaa vasta muutaman viikon kuluttua. Juuri minun tuuriani! Mutta kutsui minut käymään kahvilla kun tulee lomilta, eli voiton puolella ollaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      917
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe