Missä vaiheessa seksuaaliset mieltymykset esiin?

Eli ymmyrskäinen teille palstalaiset.
Jos toivotte kumppanilta dominointia, submissiivisuutta, bondagea, rakastelua ilman erikoisempia fantasioita, pukeutuvaa roolileikkiä tai jotain muuta niin;
Missä vaiheessa treffailua, seurustelua alatte keskustella mieltymyksistänne ja toiveistanne seksin suhteen?
Mitä jos toiveenne eivät kohtaakkaan?

81

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenkomituinen

      Heti alussa, että ei mitään erikoisuuksia ja haluan seksiä harvoin. Taitaisi loppua treffailu lyhyeen.

      • jjaahas

        Olet komituinen.


    • pania-

      Siinähän ne paneskellessa pikkuhiljaa selviää

    • atännä

      Ei nyt ainakaan heti kättelyssä, jollei ne ole aina pääosassa seksissä. Eiköhän sitä hyvässä parisuhteessa tule ainakin kokeiltua kaikenlaista.

      • atännä

        Äh, aivan liian laaja aihe, pitikin mennä vastaamaan kun tulee vaan ymmärretyksi väärin.
        Riippuu siitä kumppanista ja miten suhde etenee. Onhan tuo tärkeä osa parisuhdetta, että aikas nopeasti siinä tutustumisvaiheessa, varmaankin samoihin aikoihin kun seksi tulee kuvioihin. Siinä sen samalla huomaa, toimiiko ne sänkytouhut muutenkaan yhteen.


    • Ikis__M

      Minusta tärkeämpi olisi kertoa heti alkuun mieltymättömyyksistä niin ettei toinen odota sitten turhaan liikoja tai kuvittele että jos hän tekee näin niin sitten vastineeksi saisi jotain noin niin kuin muka automaattisesti.

    • onanisti_nro1_finland

      Yököttäis kyllä jos toinen alkais oikeen asiaa tehden tekemään maailmaa suuremman asian siitä että haluaa pukeutua johonki vinyyliriekaleisiin jotka haisee 1 sentin hintaiselta myrkylliseltä kiinamuovilta. Että nyt leikitään näitä typeriä korkokenkien nuolemisia maailman loppuun asti. PS: olen siiderinorsu!

      Mun fantasiat on nuorten naisten paneminen vieraitten naisten paneminen mustien ja aasialaisten ja latinonaisten paneminen yms Haluaisiko nainen kuulla niistä no ei varmasti!

    • Olisihan se hyvä tietää heti kättelyssä, jos nainen haluaa jännämiehen, joka hakkaa naisen naaman siniseksi joka viikonloppu ja paukuttaa naisen päätä tiskipöytää vasten.

      • Ja tämä on nimenomaan seksuaalinen mieltymys? Nainen huutaa kiimasta eikä kivusta?


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ja tämä on nimenomaan seksuaalinen mieltymys? Nainen huutaa kiimasta eikä kivusta?

        Ei noista hännättömistä naisista koskaan oikein tiedä. :-/


      • Reps!


    • tarralenkkari666

      Tapailuvaiheessa, kun aletaan jo vähän tuntemaan. Minä tosin olen aika tylsä vanilla.

    • Nnnaaiinenn

      Alttarille kannattaa ilmestyä käsiraudoissa ja naisten hepenissä?

      • :D No mikä jottei.

        Tosin sukulaiset suattais suuttua ja porukat polttaa perintö paperit. :P


    • 12121212

      Viimeistään esileikeissä selviää kuka tykkää minkäkinlaisesta.

      Siitä eteenpääin naiset ovat kuin tähtien sodan klooniarmeija, kaikki haluavat että aloitteellinen/dominoiva/alistava mies ottaa heidät rajusti ja eläimellisesti.

      • erilainenakka

        eikä oo


      • 12121212
        erilainenakka kirjoitti:

        eikä oo

        Kyllä vain.

        Naiselle raju jyystö on pääruokalaji. Alkupalat ja jälkiruoka voivat hieman vaihdella, mutta sen rajun ja eläimellisen jyystön on tultava jossain vaiheessa, yleensä siten että mies dominoi ja nainen saa kaipaamansa fiiliksen itseään vahvemman ja paremman miehen omaisuutena olemisesta.

        Siinä vaiheessa kaikki muu on "nylkyttämistä", "hinkkaamista", "nössöilyä", jne.


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Kyllä vain.

        Naiselle raju jyystö on pääruokalaji. Alkupalat ja jälkiruoka voivat hieman vaihdella, mutta sen rajun ja eläimellisen jyystön on tultava jossain vaiheessa, yleensä siten että mies dominoi ja nainen saa kaipaamansa fiiliksen itseään vahvemman ja paremman miehen omaisuutena olemisesta.

        Siinä vaiheessa kaikki muu on "nylkyttämistä", "hinkkaamista", "nössöilyä", jne.

        Ja kuinkahan laajasta otannasta olet mielikuvasi rakentanut?
        Sua vaan harmittaa, kun olisit itse mieluummin se alistettava :)


      • Bi-nainen
        atännä kirjoitti:

        Ja kuinkahan laajasta otannasta olet mielikuvasi rakentanut?
        Sua vaan harmittaa, kun olisit itse mieluummin se alistettava :)

        Mä kans epäilen, että "ätmeistä" suurin osa olis luontevimmin niitä alistuvia/perässä vedettäviä miehä, että siksi jäävät ilman kun sellaisista pitäviä ja itse aktiivisempia naisia on suhteessa niin paljon vähemmän. Ja sellaiset naiset, ne taas voi valita päältä ne parhaat ritarit itselleen.


      • 12121212 kirjoitti:

        Kyllä vain.

        Naiselle raju jyystö on pääruokalaji. Alkupalat ja jälkiruoka voivat hieman vaihdella, mutta sen rajun ja eläimellisen jyystön on tultava jossain vaiheessa, yleensä siten että mies dominoi ja nainen saa kaipaamansa fiiliksen itseään vahvemman ja paremman miehen omaisuutena olemisesta.

        Siinä vaiheessa kaikki muu on "nylkyttämistä", "hinkkaamista", "nössöilyä", jne.

        Raju jyystö kuulostaa ihan tuplajuuston karulta isoveljeltä. Irtooko femmalla?

        En kyllä sanoisi ettö raju jyystö on se millaisesta naimisesta pidän.

        Tykkään dominoida ja alistua. Se onkin parhautta jos kumppani tykkää myös molemmista. Ei ole tullut montaa vastaan joka sanoo reilusti, mistä tykkää ja seisoo sen takana.


      • Eräkettu

        En mie oikein tiiä mistä mie tykkään... Se riippuu kumppanista.
        Ja tuulesta..

        Joskus tekee mieli melkein "raiskata" se tyttökaveri..


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Ja kuinkahan laajasta otannasta olet mielikuvasi rakentanut?
        Sua vaan harmittaa, kun olisit itse mieluummin se alistettava :)

        Mielenkiintoinen juttu että jos mies EI halua "ottaa naistaan rajusti ja eläimellisesti", naiset kuin refleksinomaisesti vetävät tämän kortin hihasta. No sä varmaan haluat alistua, olet nössö, tykkäät miehekkäistä justiinoista, oletkohan homo, jne...

        "Mä kans epäilen, että "ätmeistä" suurin osa olis luontevimmin niitä alistuvia/perässä vedettäviä miehä, että siksi jäävät ilman kun sellaisista pitäviä ja itse aktiivisempia naisia on suhteessa niin paljon vähemmän. Ja sellaiset naiset, ne taas voi valita päältä ne parhaat ritarit itselleen."

        Onkohan sillä merkitystä kumpia ätmit ovat? Taannoisen tutkimuksen mukaan naisten klooniarmeijasta 96% haluaa että mies dominoi. Kun miehistä alle puolet haluaa dominoida, on lähes yksi haluaako mies tasa-arvoista seksiä vai dominan. Suhde on kuitenkin about 1/10.


      • 12121212

        Piti muuten sanoa sekin että totuus on ei-dominoiville miehille vielä synkempi kuin miltä tilastot antavat ymmärtää.

        Nimittäin mitä naisellisempi nainen on kyseessä, sitä todennäköisemmin hän haluaa dominoivan miehen joka ottaa naisensa kuin omaisuutensa. Vanha kaava: mies on Mies isolla M:llä, jotta nainen voi "vain" olla nainen.

        Tuo 4% koostuu lähes kokonaan Justiinoista, rekkalesboista, 120-kiloisista nahkadominoista, jne.

        Jos näet jossain naisen joka näyttää naiselliselta ja käyttäytyy naisellisesti, todennäköisyys että kyseinen leidi haluaa alistua miehelleen on 99,99%.

        Sellainen nainen tarkkailee alusta asti merkkejä siitä oletko se mies joka on minua isompi, vahvempi, kyvykkäämpi, menestyvämpi ja dominoivampi? Kiltteys, luotettavuus, jen tulevat sen jälkeen kun nuo ominaisuudet on osoitettu ja nainen otettu rajusti ja eläimellisesti.

        Se on jokaisen oma päätös haluaako etsiä sitä 0,01% naista vain hyväksyä sen tosiasian että käytännössä naiset ovat kaikki samanlaisia.


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen juttu että jos mies EI halua "ottaa naistaan rajusti ja eläimellisesti", naiset kuin refleksinomaisesti vetävät tämän kortin hihasta. No sä varmaan haluat alistua, olet nössö, tykkäät miehekkäistä justiinoista, oletkohan homo, jne...

        "Mä kans epäilen, että "ätmeistä" suurin osa olis luontevimmin niitä alistuvia/perässä vedettäviä miehä, että siksi jäävät ilman kun sellaisista pitäviä ja itse aktiivisempia naisia on suhteessa niin paljon vähemmän. Ja sellaiset naiset, ne taas voi valita päältä ne parhaat ritarit itselleen."

        Onkohan sillä merkitystä kumpia ätmit ovat? Taannoisen tutkimuksen mukaan naisten klooniarmeijasta 96% haluaa että mies dominoi. Kun miehistä alle puolet haluaa dominoida, on lähes yksi haluaako mies tasa-arvoista seksiä vai dominan. Suhde on kuitenkin about 1/10.

        Ei ole väärin haluta vain tasaista ja samanlaista seksiä. Se on silloin sun juttusi. Ok? Mutta miksi jaksat valittaa toisten mieltymyksistä? Eiköhän sullekin joku samanlainen "lauantai-iltana saunan jälkeen peiton alla lähetyssaarnaajassa tasaista tahtia kesto 3 min 23 sek" -nainen löydy.

        On normaalia olla epänormaali :)

        http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016031121252471_lz.shtml


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Ei ole väärin haluta vain tasaista ja samanlaista seksiä. Se on silloin sun juttusi. Ok? Mutta miksi jaksat valittaa toisten mieltymyksistä? Eiköhän sullekin joku samanlainen "lauantai-iltana saunan jälkeen peiton alla lähetyssaarnaajassa tasaista tahtia kesto 3 min 23 sek" -nainen löydy.

        On normaalia olla epänormaali :)

        http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016031121252471_lz.shtml

        Ja sieltähän se nössökortti vedettiin taas esiin :D

        Pystyisitkö vaikka leikkimään sellaista mielikuvitusleikkiä jossa seksi voi olla muutakin kuin
        A) mies ottaa naisensa rajusti ja eläimellisesti
        B) mies on nössö joka nylkyttää 15 sekuntia peiton alla/makaa paikallaan alistettavana

        Voisiko olla vaihtoehto C...?

        Voisiko keskustelua rajoittaa se ettet naisena oikeasti pysty kuvittelemaan muuta kuin
        A) dominoivan seksin jossa mies ottaa sinut rajusti ja eläimellisesti
        B) huonon seksin

        ?

        Minä luulen ettet pysty.

        "Siis...MISSÄÄN vaiheessa ei tule sitä rajua ja eläimellistä jyystöä...siis täh...en tajua...mitä se seksi sitten voisi olla???"


      • mielikuvituksekas

        Minusta nimimerkki 12121212 osuu tässä oikeaan.

        Otetaanpa seuraavat parametrit:
        - missään vaiheessa seksiä ei panna rajusti ja kovaa
        - kumpikaan ei missään vaiheessa dominoi fyysisesti

        Minä voin kuvitella lukemattomia tapoja harrastaa hienoa seksiä/seksileikkejä ilman noita. Mutta nyt alkaa vaikuttaa sitä että naiset eivät ihan oikeasti pysty. Sitten on kuin puhuttaisiin eri kieltä, ja siksi riitely.


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Ja sieltähän se nössökortti vedettiin taas esiin :D

        Pystyisitkö vaikka leikkimään sellaista mielikuvitusleikkiä jossa seksi voi olla muutakin kuin
        A) mies ottaa naisensa rajusti ja eläimellisesti
        B) mies on nössö joka nylkyttää 15 sekuntia peiton alla/makaa paikallaan alistettavana

        Voisiko olla vaihtoehto C...?

        Voisiko keskustelua rajoittaa se ettet naisena oikeasti pysty kuvittelemaan muuta kuin
        A) dominoivan seksin jossa mies ottaa sinut rajusti ja eläimellisesti
        B) huonon seksin

        ?

        Minä luulen ettet pysty.

        "Siis...MISSÄÄN vaiheessa ei tule sitä rajua ja eläimellistä jyystöä...siis täh...en tajua...mitä se seksi sitten voisi olla???"

        Mikä sinua siinä dominoivassa seksissä noin paljon voi ärsyttää? Ei sun tarvitse sellaista harrastaa, jollet sitä halua. Sulla on ihan yhtälainen oikeus kieltäytyä sellaisista seksijutuista, jotka ei sinusta tunnu hyvältä kuin kumppanillasikin.
        Pane sinä ihan rauhassa omalla tyylilläsi. Ok? Skaala on niin laaja, että sieltä varmasti löytyy sullekin sopivaa settiä.


      • 12121212
        mielikuvituksekas kirjoitti:

        Minusta nimimerkki 12121212 osuu tässä oikeaan.

        Otetaanpa seuraavat parametrit:
        - missään vaiheessa seksiä ei panna rajusti ja kovaa
        - kumpikaan ei missään vaiheessa dominoi fyysisesti

        Minä voin kuvitella lukemattomia tapoja harrastaa hienoa seksiä/seksileikkejä ilman noita. Mutta nyt alkaa vaikuttaa sitä että naiset eivät ihan oikeasti pysty. Sitten on kuin puhuttaisiin eri kieltä, ja siksi riitely.

        Naisilla on rajouttunut käsitys rooleista. Toisen pitää viedä, toisen olla vietävänä. Miesten käsitys tästä on huomattavasti monisyisempi, kuten monipuolisemmat preferenssit tutkimuksissa viittaavat.

        Sitäkin voisi kysyä miksi naiset suhtautuvat pilkallisesti kaikkeen joka ei ole rajua jytyytystä? Monet naiset saavat orgasmin dildolla paremmin kuin miehen kanssa, ja pl. Hulkin voimat omaava ätännä, on fyysisesti mahdotonta jyystää hirveällä voimalla ellei sitten pompi dildon päällä koko painolla. Eikö? Koostakaan ei ole kiinni, tuntohermoja "siellä" on vain yhdessä paikkaa eikä siihen ylettymiseen tarvita 20cm/5cm työkalua.

        Hassu juttu että miehen kanssa ei tunnukaan miltään ellei tule sitä rajua jytyytystä :D

        Teoria löytyy, ja sen voi kumota jos keksii paremman selityksen. Taitaa kyse olla siitä että kun dominoiva mies jytyyttää rajusti, nainen saa tunteen miehen voimasta ja siitä että mies pysäyttämättömän himon riivaamana haluaa hänen ylivertaista naisellisuuttaan niin kovasti.

        Kun ei tule rajua jytyytystä, tunne vahvasta alfasta ja kovasta halusta naiseen puuttuu. -> Nainen kokee itsensä huonoksi. Lopultahan naiselle ei tärkeintä ole mies, vaan se että tuntee itsensä tasokkaan miehen haluamaksi.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Mikä sinua siinä dominoivassa seksissä noin paljon voi ärsyttää? Ei sun tarvitse sellaista harrastaa, jollet sitä halua. Sulla on ihan yhtälainen oikeus kieltäytyä sellaisista seksijutuista, jotka ei sinusta tunnu hyvältä kuin kumppanillasikin.
        Pane sinä ihan rauhassa omalla tyylilläsi. Ok? Skaala on niin laaja, että sieltä varmasti löytyy sullekin sopivaa settiä.

        Miesten skaala on kolme oktaavia.

        Naiset osaavat vain yhden sävelen, joka lauletaan hieman erilaisella äänenvärillä.


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Naisilla on rajouttunut käsitys rooleista. Toisen pitää viedä, toisen olla vietävänä. Miesten käsitys tästä on huomattavasti monisyisempi, kuten monipuolisemmat preferenssit tutkimuksissa viittaavat.

        Sitäkin voisi kysyä miksi naiset suhtautuvat pilkallisesti kaikkeen joka ei ole rajua jytyytystä? Monet naiset saavat orgasmin dildolla paremmin kuin miehen kanssa, ja pl. Hulkin voimat omaava ätännä, on fyysisesti mahdotonta jyystää hirveällä voimalla ellei sitten pompi dildon päällä koko painolla. Eikö? Koostakaan ei ole kiinni, tuntohermoja "siellä" on vain yhdessä paikkaa eikä siihen ylettymiseen tarvita 20cm/5cm työkalua.

        Hassu juttu että miehen kanssa ei tunnukaan miltään ellei tule sitä rajua jytyytystä :D

        Teoria löytyy, ja sen voi kumota jos keksii paremman selityksen. Taitaa kyse olla siitä että kun dominoiva mies jytyyttää rajusti, nainen saa tunteen miehen voimasta ja siitä että mies pysäyttämättömän himon riivaamana haluaa hänen ylivertaista naisellisuuttaan niin kovasti.

        Kun ei tule rajua jytyytystä, tunne vahvasta alfasta ja kovasta halusta naiseen puuttuu. -> Nainen kokee itsensä huonoksi. Lopultahan naiselle ei tärkeintä ole mies, vaan se että tuntee itsensä tasokkaan miehen haluamaksi.

        Nyt alkaa kuulostamaan pahalta.
        Sellaista se sitten voi olla, miehiä ja naisia ei ole tarkoitettu yhteen?


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Nyt alkaa kuulostamaan pahalta.
        Sellaista se sitten voi olla, miehiä ja naisia ei ole tarkoitettu yhteen?

        Tai sitten on tarkoitettu että ne 40% miehistä (dominoivat) hedelmöittävät 96% naisista (alistuvat).

        Kaavahan on aina ollut että miehet ovat monipuolisia; alfat johtavat, betat puurtavat, omegat palvelevat naisia. Naiset puolestaan ovat naisia, samanlaisia. Mikä vielä rimmaakin.

        Tai että pitkälti naisten toiveiden mukainen nykyaikainen koulutus ja kasvatus luo moderneja feministimiehiä jotka eivät sytytä moderneja luolanaisia joiden seksuaalisuus on jäänyt jumiin kivikaudelle.

        Muistutan että naisten yleisin seksuaalinen fantasia on yhä raiskaus. Psykologien mukaan se kiihottaa koska väkisin ottaminen kielii miehen voimasta ja tämän pysäyttämättömästä halusta ottaa nainen tässä ja nyt. Ei taida olla ihan laillista nykyään?


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Tai sitten on tarkoitettu että ne 40% miehistä (dominoivat) hedelmöittävät 96% naisista (alistuvat).

        Kaavahan on aina ollut että miehet ovat monipuolisia; alfat johtavat, betat puurtavat, omegat palvelevat naisia. Naiset puolestaan ovat naisia, samanlaisia. Mikä vielä rimmaakin.

        Tai että pitkälti naisten toiveiden mukainen nykyaikainen koulutus ja kasvatus luo moderneja feministimiehiä jotka eivät sytytä moderneja luolanaisia joiden seksuaalisuus on jäänyt jumiin kivikaudelle.

        Muistutan että naisten yleisin seksuaalinen fantasia on yhä raiskaus. Psykologien mukaan se kiihottaa koska väkisin ottaminen kielii miehen voimasta ja tämän pysäyttämättömästä halusta ottaa nainen tässä ja nyt. Ei taida olla ihan laillista nykyään?

        Fantasioita ei ole tarkoitettu toteutettavaksi. Ne ovat vain kuvitelmia.
        Oikeesti, sun ongelmasi ei ole tuo pieni nyanssiero joidenkin persoonien seksimieltymyksissä, vaan siinä ettet sinä saa sitä seksiä. Hanki se kumppani ja kiukuttele sille, jos mieltymykset ei natsaa.
        Mulla ja mun kumppaneillani on ollut aika pitkälle yhtenäiset halut, mutta eihän niistä muuten olisi kumppaneita tullutkaan. Sitä ei tiedä, ennen kuin kokeilee.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Fantasioita ei ole tarkoitettu toteutettavaksi. Ne ovat vain kuvitelmia.
        Oikeesti, sun ongelmasi ei ole tuo pieni nyanssiero joidenkin persoonien seksimieltymyksissä, vaan siinä ettet sinä saa sitä seksiä. Hanki se kumppani ja kiukuttele sille, jos mieltymykset ei natsaa.
        Mulla ja mun kumppaneillani on ollut aika pitkälle yhtenäiset halut, mutta eihän niistä muuten olisi kumppaneita tullutkaan. Sitä ei tiedä, ennen kuin kokeilee.

        Et sitten oikeasti keksi muuta vastausta kuin, ExPuaa lainatakseni, henkilöhyökkäyksen?

        Tuokaan ei ole pitänyt paikkaansa muutamaan vuoteen.

        Kerroinko jo missä olin viime viikonloppuna?

        "Mulla ja mun kumppaneillani on ollut aika pitkälle yhtenäiset halut, mutta eihän niistä muuten olisi kumppaneita tullutkaan. Sitä ei tiedä, ennen kuin kokeilee."

        Varmasti näin, siis naisen näkövinkkelistä. Miehillä on hyvin erilaisia haluja, kaikki eivät tykkää samasta.

        Miehen kannalta tilanne on selvä kuin pläkki. Sinä haluat samaa kuin kaikki naiset (lue ylemmät viestit), mikä selittääkin ad hocit kun mainitsen asiasta.

        En edes kysy arvasinko oikein, koska tietysti arvasin 100% oikein.


      • nesukupuolierot

        Ei ole ihan pelkkiä nyanssieroja. Tai en tiedä 12121212 tapauksesta, mutta noin yleisesti.

        Nyanssieroja löytyy sektorilta dominointi/alistaminen. Mutta naiset olettaa että nyanssierot on luokkaa alistetaanko ja miten alistetaan, tai miten dominoiva mies on.

        Eli nyt puhutaan niistä 40% miehistä.

        Mut sitten kun mennään ton sektorin ulkopuolelle, niihin 60% miehiin, alkaa tulla väärinkäsityksiä. Kyllähän jokainen täysjärkinen ymmärtää että jos erot on tyyliin 96% ja 40% niin käsitykset on erilaisia.

        Se mikä on miehestä dominointia, on naisesta normiseksiä.
        Se mikä on miehestä alistamista, on naisesta sitä että mies vie.
        Se mikä on miehestä ihan HC alistamista, on naisesta kevyttä leikkiä.
        Sit ku nainen sanoo että "vähän" alistamista, aletaankin kaivaa ruoskia ja pantoja kaapista.
        Ja sitä rataa.


      • TaasIhmettelen

        Antakaapas sitten käytännön esimerkkejä meille kokemattomille niistä c, d, e jne. vaihtoehdoista??
        Toiseksi, mitä järkeä on kehitellä taas jotain kaiken kattavia teorioita kokonaisesta sukupuolesta? Luulisi, että siihen määrään naisia mahtuu aika monenlaista mieltymystä. Mitä jos keskittyisitte yhteen, lihaa ja verta olevaan, naiseen kerrallaan seksissäkin?


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Et sitten oikeasti keksi muuta vastausta kuin, ExPuaa lainatakseni, henkilöhyökkäyksen?

        Tuokaan ei ole pitänyt paikkaansa muutamaan vuoteen.

        Kerroinko jo missä olin viime viikonloppuna?

        "Mulla ja mun kumppaneillani on ollut aika pitkälle yhtenäiset halut, mutta eihän niistä muuten olisi kumppaneita tullutkaan. Sitä ei tiedä, ennen kuin kokeilee."

        Varmasti näin, siis naisen näkövinkkelistä. Miehillä on hyvin erilaisia haluja, kaikki eivät tykkää samasta.

        Miehen kannalta tilanne on selvä kuin pläkki. Sinä haluat samaa kuin kaikki naiset (lue ylemmät viestit), mikä selittääkin ad hocit kun mainitsen asiasta.

        En edes kysy arvasinko oikein, koska tietysti arvasin 100% oikein.

        Eikun ihan oikeasti. Et sinä opi hyväksi seksissä teorisoimalla ja kaikenmaailman tilastoja ja prosenttilukuja opettelemalla. Jokaisen ihmisen kanssa on erilaista ja jokaisella on ne omat juttunsa. Tarkoittaa siis sitä, että jokaisen uuden kumppanin kanssa sun pitää opetella uudestaan.
        Sun käsitys seksistä on kovin suorituskeskeinen, teoreetinen ja tekninen. Oikea seksi ei ole sellaista, vaan se lähtee tunteista ja korvien välistä.
        Tuosta "henkilöhyökkäyksestä". Ihan vakavasti, sun ongelma ei ole kokosi vaan ongelma löytyy korviesi välistä. Sinä kelpaat ihan tuollaisena kuin olet. Kun ymmärrät sen, niin sun ei tarvitse etsiä syitä ja vikoja muista ja itsestäsi. Kun katsot ympärillesi, niin näet että ihmiset ovat pariutuneet. Jokaisella on omat vikansa, mutta niiden kumppanit hyväksyvät ne. Sulla on lupa olla epätäydellinen itsesi kaiken tuon sijaisvouhottamisen alla.
        En minä halua sinua loukata tällä kirjoituksella, todellakaan. Koitan olla puuttumatta sun jankkaamisiin tästä lähin enempää, mutta toivottavasti saisit edes jonkinlaisen huikauksen toisenlaisesta ajattelumallista. Ihan hyvällä.


      • hyväätekstiä
        atännä kirjoitti:

        Eikun ihan oikeasti. Et sinä opi hyväksi seksissä teorisoimalla ja kaikenmaailman tilastoja ja prosenttilukuja opettelemalla. Jokaisen ihmisen kanssa on erilaista ja jokaisella on ne omat juttunsa. Tarkoittaa siis sitä, että jokaisen uuden kumppanin kanssa sun pitää opetella uudestaan.
        Sun käsitys seksistä on kovin suorituskeskeinen, teoreetinen ja tekninen. Oikea seksi ei ole sellaista, vaan se lähtee tunteista ja korvien välistä.
        Tuosta "henkilöhyökkäyksestä". Ihan vakavasti, sun ongelma ei ole kokosi vaan ongelma löytyy korviesi välistä. Sinä kelpaat ihan tuollaisena kuin olet. Kun ymmärrät sen, niin sun ei tarvitse etsiä syitä ja vikoja muista ja itsestäsi. Kun katsot ympärillesi, niin näet että ihmiset ovat pariutuneet. Jokaisella on omat vikansa, mutta niiden kumppanit hyväksyvät ne. Sulla on lupa olla epätäydellinen itsesi kaiken tuon sijaisvouhottamisen alla.
        En minä halua sinua loukata tällä kirjoituksella, todellakaan. Koitan olla puuttumatta sun jankkaamisiin tästä lähin enempää, mutta toivottavasti saisit edes jonkinlaisen huikauksen toisenlaisesta ajattelumallista. Ihan hyvällä.

        10


      • 12121212
        TaasIhmettelen kirjoitti:

        Antakaapas sitten käytännön esimerkkejä meille kokemattomille niistä c, d, e jne. vaihtoehdoista??
        Toiseksi, mitä järkeä on kehitellä taas jotain kaiken kattavia teorioita kokonaisesta sukupuolesta? Luulisi, että siihen määrään naisia mahtuu aika monenlaista mieltymystä. Mitä jos keskittyisitte yhteen, lihaa ja verta olevaan, naiseen kerrallaan seksissäkin?

        No, kysymys on reilu joten kaippa siihen on sitten vastattava.

        Tykkään T&D-leikeistä. T&D siis tarkoittaa "tease & denial".

        Nainen voipi makoilla sängyllä tai pöydällä tai missä haluaakin. Levylautaselta löytyy kivaa musiikkia ja kaapista hyvälle tuoksuvaa hierontaöljyä. En ole virallisesti koulutettu hieroja, mutta ehkäpä sitten lahjakas. Tietysti auttaa kun asunto on melko hieno, raha ja status sytyttää naisen kun naisen.

        Hidas eteneminen kivan pyöreillä liikkeillä kohti erogeenisia alueita, ja vihjailevien juttujen kuiskiminen välillä korvaa hipoen on kivaa, ainakin silloin jos nainen ei vaadi matalaa ja maskuliinista ääntä. Olen laiska kirjoittamaan huolella, mutta voisitte yllättyä että olen livenä verbaalisesti hyvin lahjakas.

        Kun nainen pyytää että voisinko alkaa koskemaan "sinne", hän saakin odottaa. Ja odottaa, kärsivällisyys kun on hyve. Kun alkaa tuntua että pian lähestytään sitä maagista paikkaa, voikin siirtää kätösiä hieman kauemmas. Tykkään kovasti jos nainen alkaa kiihottumaan, jopa siinä määrin että ääni väristen toistaa että ole kiltti ja vie käsi sinne. Nyt joku palstakurppa vetäisi dominointikortin esiin jos tunnustaisin vaativani naista pyytämään uudestaan, ehkä jopa kutsuen minua etunimelläni. Mutta kysehän ei ole fyysisestä dominoinnista, vaan leikistä jossa ollaan molemmin puolin kilttejä toiselle. Tässä vaiheessa hyvällä tuurilla nainen unohtaa lyhyyden ja hintelyyden, ainakin hetkeksi.

        Leikkiä voi jatkaa kunnes nainen on sellaisessa tilassa joka miellyttää häntä ja minua. Sitten, ehkä, jos nainen pyytää kauniisti voihkien, tuleva senior partner Helsingin Punavuoresta vie kätensä sinne ja tekee kivoja temppuja jotka hän oppi eräällä reissulla muutama vuosi sitten. Lupausta vastaan ettei nainen saa vielä orgasmia.

        Nimittäin kyllä minä seksistäkin tykkään. Millaisesta, sitä en kerro ennen kuin opitte käyttäytymään kiltimmin palstan miehiä kohtaan.

        Kuvaus oli viime viikonlopulta.

        Nyt palstanaiset voisitte mennä vaikka dildottamaan itseänne niin rauhoitutte, haaveilkaa vaikka jännämiehestä joka ottaa teidät väkisin jossain etelän lomakohteessa.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Eikun ihan oikeasti. Et sinä opi hyväksi seksissä teorisoimalla ja kaikenmaailman tilastoja ja prosenttilukuja opettelemalla. Jokaisen ihmisen kanssa on erilaista ja jokaisella on ne omat juttunsa. Tarkoittaa siis sitä, että jokaisen uuden kumppanin kanssa sun pitää opetella uudestaan.
        Sun käsitys seksistä on kovin suorituskeskeinen, teoreetinen ja tekninen. Oikea seksi ei ole sellaista, vaan se lähtee tunteista ja korvien välistä.
        Tuosta "henkilöhyökkäyksestä". Ihan vakavasti, sun ongelma ei ole kokosi vaan ongelma löytyy korviesi välistä. Sinä kelpaat ihan tuollaisena kuin olet. Kun ymmärrät sen, niin sun ei tarvitse etsiä syitä ja vikoja muista ja itsestäsi. Kun katsot ympärillesi, niin näet että ihmiset ovat pariutuneet. Jokaisella on omat vikansa, mutta niiden kumppanit hyväksyvät ne. Sulla on lupa olla epätäydellinen itsesi kaiken tuon sijaisvouhottamisen alla.
        En minä halua sinua loukata tällä kirjoituksella, todellakaan. Koitan olla puuttumatta sun jankkaamisiin tästä lähin enempää, mutta toivottavasti saisit edes jonkinlaisen huikauksen toisenlaisesta ajattelumallista. Ihan hyvällä.

        Palstamiesten jankkaaminen on käänteisessä suhteessa palstanaisten haluun myöntää tosiasiat.

        Olin ikävuodet ->25 vailla seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa pitkälti koska uskoin mitä naiset sanoivat. Kuinka kaikki ovat erilaisia kukkasia, jne. Tilanne muuttui kun tajusin että naiset ovat samanlaisia ja haluavat saman miehen eri paketissa. Teoreettisuudesta huolimatta olen myös käytännöllinen mies, uskon siihen mikä toimii. 99% on parempi kuin 1%.

        Tehdäänpä perään toinenkin tunnustus: katsos ätsky-täti, naisettomuus ei ole kivaa. Siksi mieleen on jäänyt hienoinen antipatia ätmeille vahingollisia juttuja kohtaan. Tarkoitan juttuja joiden takia nyt parikymppiset ja nuoremmat miehet jäävät ätmeiksi.


      • 12121212 kirjoitti:

        No, kysymys on reilu joten kaippa siihen on sitten vastattava.

        Tykkään T&D-leikeistä. T&D siis tarkoittaa "tease & denial".

        Nainen voipi makoilla sängyllä tai pöydällä tai missä haluaakin. Levylautaselta löytyy kivaa musiikkia ja kaapista hyvälle tuoksuvaa hierontaöljyä. En ole virallisesti koulutettu hieroja, mutta ehkäpä sitten lahjakas. Tietysti auttaa kun asunto on melko hieno, raha ja status sytyttää naisen kun naisen.

        Hidas eteneminen kivan pyöreillä liikkeillä kohti erogeenisia alueita, ja vihjailevien juttujen kuiskiminen välillä korvaa hipoen on kivaa, ainakin silloin jos nainen ei vaadi matalaa ja maskuliinista ääntä. Olen laiska kirjoittamaan huolella, mutta voisitte yllättyä että olen livenä verbaalisesti hyvin lahjakas.

        Kun nainen pyytää että voisinko alkaa koskemaan "sinne", hän saakin odottaa. Ja odottaa, kärsivällisyys kun on hyve. Kun alkaa tuntua että pian lähestytään sitä maagista paikkaa, voikin siirtää kätösiä hieman kauemmas. Tykkään kovasti jos nainen alkaa kiihottumaan, jopa siinä määrin että ääni väristen toistaa että ole kiltti ja vie käsi sinne. Nyt joku palstakurppa vetäisi dominointikortin esiin jos tunnustaisin vaativani naista pyytämään uudestaan, ehkä jopa kutsuen minua etunimelläni. Mutta kysehän ei ole fyysisestä dominoinnista, vaan leikistä jossa ollaan molemmin puolin kilttejä toiselle. Tässä vaiheessa hyvällä tuurilla nainen unohtaa lyhyyden ja hintelyyden, ainakin hetkeksi.

        Leikkiä voi jatkaa kunnes nainen on sellaisessa tilassa joka miellyttää häntä ja minua. Sitten, ehkä, jos nainen pyytää kauniisti voihkien, tuleva senior partner Helsingin Punavuoresta vie kätensä sinne ja tekee kivoja temppuja jotka hän oppi eräällä reissulla muutama vuosi sitten. Lupausta vastaan ettei nainen saa vielä orgasmia.

        Nimittäin kyllä minä seksistäkin tykkään. Millaisesta, sitä en kerro ennen kuin opitte käyttäytymään kiltimmin palstan miehiä kohtaan.

        Kuvaus oli viime viikonlopulta.

        Nyt palstanaiset voisitte mennä vaikka dildottamaan itseänne niin rauhoitutte, haaveilkaa vaikka jännämiehestä joka ottaa teidät väkisin jossain etelän lomakohteessa.

        Eli pikkasen jotain tähän suuntaan? Tosin ei ole kyllä hieronnasta kyse.
        http://orig10.deviantart.net/e906/f/2012/052/b/6/the_game_is_afoot__by_shiniez-d4qgztv.jpg (HUOM!!! NSFW --- EI SOVELLU TYÖPAIKALLA KATSOTTAVAKSI)


      • 12121212
        pete_pjn kirjoitti:

        Eli pikkasen jotain tähän suuntaan? Tosin ei ole kyllä hieronnasta kyse.
        http://orig10.deviantart.net/e906/f/2012/052/b/6/the_game_is_afoot__by_shiniez-d4qgztv.jpg (HUOM!!! NSFW --- EI SOVELLU TYÖPAIKALLA KATSOTTAVAKSI)

        :D

        Tekee mieli jättää vastaamatta koska:
        kaksi naista raju ottaminen puuttuu = "ai sä olet joku homppeli nössö ja haluaisit olla seksissä nainen!"

        Mutta jos BDSM-sektorille on pakko mennä niin vähän tuon tyyppinen kiusoittelu on toki hauskaa, kun vain nainen on mukana leikissä. Tosin, ilman kaulapantaa ja käsien sitomista kiitos.


      • 12121212 kirjoitti:

        :D

        Tekee mieli jättää vastaamatta koska:
        kaksi naista raju ottaminen puuttuu = "ai sä olet joku homppeli nössö ja haluaisit olla seksissä nainen!"

        Mutta jos BDSM-sektorille on pakko mennä niin vähän tuon tyyppinen kiusoittelu on toki hauskaa, kun vain nainen on mukana leikissä. Tosin, ilman kaulapantaa ja käsien sitomista kiitos.

        :D Jep.

        Kieltämättä aika nopeasti langetetaan tuomioita toisillemme täällä.


      • Bi-nainen
        nesukupuolierot kirjoitti:

        Ei ole ihan pelkkiä nyanssieroja. Tai en tiedä 12121212 tapauksesta, mutta noin yleisesti.

        Nyanssieroja löytyy sektorilta dominointi/alistaminen. Mutta naiset olettaa että nyanssierot on luokkaa alistetaanko ja miten alistetaan, tai miten dominoiva mies on.

        Eli nyt puhutaan niistä 40% miehistä.

        Mut sitten kun mennään ton sektorin ulkopuolelle, niihin 60% miehiin, alkaa tulla väärinkäsityksiä. Kyllähän jokainen täysjärkinen ymmärtää että jos erot on tyyliin 96% ja 40% niin käsitykset on erilaisia.

        Se mikä on miehestä dominointia, on naisesta normiseksiä.
        Se mikä on miehestä alistamista, on naisesta sitä että mies vie.
        Se mikä on miehestä ihan HC alistamista, on naisesta kevyttä leikkiä.
        Sit ku nainen sanoo että "vähän" alistamista, aletaankin kaivaa ruoskia ja pantoja kaapista.
        Ja sitä rataa.

        Tässä puhuu nyt pelot eikä kokemukset. :D Hyvä niistäkin on puhua, mutta parempi jos tunnistaa niiden alkuperän eli omat mielikuvat (pornostako tulleet?) ja puhuu niistä mielikuvina eikä pidä niitä totena ja ala syytellä niiden perusteella.


      • jotainomaltakohdaltani
        12121212 kirjoitti:

        No, kysymys on reilu joten kaippa siihen on sitten vastattava.

        Tykkään T&D-leikeistä. T&D siis tarkoittaa "tease & denial".

        Nainen voipi makoilla sängyllä tai pöydällä tai missä haluaakin. Levylautaselta löytyy kivaa musiikkia ja kaapista hyvälle tuoksuvaa hierontaöljyä. En ole virallisesti koulutettu hieroja, mutta ehkäpä sitten lahjakas. Tietysti auttaa kun asunto on melko hieno, raha ja status sytyttää naisen kun naisen.

        Hidas eteneminen kivan pyöreillä liikkeillä kohti erogeenisia alueita, ja vihjailevien juttujen kuiskiminen välillä korvaa hipoen on kivaa, ainakin silloin jos nainen ei vaadi matalaa ja maskuliinista ääntä. Olen laiska kirjoittamaan huolella, mutta voisitte yllättyä että olen livenä verbaalisesti hyvin lahjakas.

        Kun nainen pyytää että voisinko alkaa koskemaan "sinne", hän saakin odottaa. Ja odottaa, kärsivällisyys kun on hyve. Kun alkaa tuntua että pian lähestytään sitä maagista paikkaa, voikin siirtää kätösiä hieman kauemmas. Tykkään kovasti jos nainen alkaa kiihottumaan, jopa siinä määrin että ääni väristen toistaa että ole kiltti ja vie käsi sinne. Nyt joku palstakurppa vetäisi dominointikortin esiin jos tunnustaisin vaativani naista pyytämään uudestaan, ehkä jopa kutsuen minua etunimelläni. Mutta kysehän ei ole fyysisestä dominoinnista, vaan leikistä jossa ollaan molemmin puolin kilttejä toiselle. Tässä vaiheessa hyvällä tuurilla nainen unohtaa lyhyyden ja hintelyyden, ainakin hetkeksi.

        Leikkiä voi jatkaa kunnes nainen on sellaisessa tilassa joka miellyttää häntä ja minua. Sitten, ehkä, jos nainen pyytää kauniisti voihkien, tuleva senior partner Helsingin Punavuoresta vie kätensä sinne ja tekee kivoja temppuja jotka hän oppi eräällä reissulla muutama vuosi sitten. Lupausta vastaan ettei nainen saa vielä orgasmia.

        Nimittäin kyllä minä seksistäkin tykkään. Millaisesta, sitä en kerro ennen kuin opitte käyttäytymään kiltimmin palstan miehiä kohtaan.

        Kuvaus oli viime viikonlopulta.

        Nyt palstanaiset voisitte mennä vaikka dildottamaan itseänne niin rauhoitutte, haaveilkaa vaikka jännämiehestä joka ottaa teidät väkisin jossain etelän lomakohteessa.

        "Tykkään T&D-leikeistä. T&D siis tarkoittaa "tease & denial"....

        Kuvaus oli viime viikonlopulta."

        Uskotko siis rehellisesti, että kuvaillun kaltaisesta seksistä pitäviä naisia on VAIN se 0,01 prosenttia? No... Uskon että tiedät itsekkin monen naisen pitävän MYÖS kuvaillun kaltaisesta seksistä. Joten tuskin se on ongelma loppujen lopuksi. Tietenkin tuota voi olla hankala välillä toteuttaa kaikkien ihmisten, koska esim. aamutoimien ja muksujen kouluunlähdön valmistelujen keskellä, panetus jota esiintyy sekä miehillä, että naisilla, vaatii erilaista lähestymistapaa. Esim pikaiset vessassa pesukoneen päällä. Mutta se nyt ei liity tähän.

        Villinä sinkku-uroona olet vapaa valitsemaan partnerisi ja ajankäyttösi tilanteen mukaan. Tietysti komiammilla ja pidemmillä miehillä se on aina helpompaa ( käytännössä kaikilla naisilla koska, pipari...), mutta yleisesti naiset tuppaa arvostamaan sitä tiettyä itsetuntemusta ja itsevarmuutta miehessä. Ja sinulta taitaa sitä löytyä, joten isoin kynnys on jo siinä ylitetty.

        Huolesi siis taitaa kohdistua ns. muihin ATM:iytymässä oleviin nuorukaisiin, mutta ihan yleisestikkin, vaikka sitä saantia ei laskettaisi niin kovin tarkasti, ihmisen onnellisuuteen vaikuttavat voimakkaasti itsetuntemus, ja halu kehittää itseään sellaiseksi mitä itse haluaa olla. Eli nuorten miesten syrjäytyminen on ongelma, mutta en mä nyt naisia / tyttöjä siitä syyttäisi. Ei ne kenenkään elämää korjaa ja paranna.


    • Bi-nainen

      Siinä vaiheessa kun seksi muutenkin tulee mukaan kuvioihin. Jos ei mieltymykset kohtaa, niin eipä sellainen suhde sitten tulisi toimimaan.

      Tietty on eri juttu onko mieltymykset sellaisia "olisi ehkä kiva kokeilla joskus" vai sellaisia, että haluaa ehdottomasti mukaan omaan seksielämään. JOs eivät niin ehdottomia, niin sitten voi vähän myöhemminkin niistä keskustella.

      • että.silleen

        Eikö se olisi rehellisempää kertoa mikä tai mitkä jutut eivät missään nimessä tule koskaan edes harkintaan. Mun tuskin tarvitsisi mainita mitään, mun mielipiteeni jokainen on kaiketi lukenut, varmaan joka ainut kuukausi täältä.

        B-rappuun roskakuilussa on vain yhdensuuntainen liikenne; eikä sen lukitusta ovesta tule olemaan sisään pääsyä! En pidä kivusta, joten mua ei satuteta.
        Mutta se ei tosiaankaan tarkoita tylsää ja yksitoikkoista seksiä joka ainut kerta samantoistoa, ei kiitos. Ja edellytän ehdotonta uskollisuuta parisuhteessa!


    • Eräkettu

      No siinä vaiheessa kun saattelen eukkoa mun alakerran tyrmään ekoilla treffeillä.

    • perskullianaliin

      naiset haluaa villin orin hahaha

    • sanasi.on.laki

      no ekalla tapaamisella se tulee naiselle ilmi kuka käskee ja määrää tahdin ja sanoo kaapin paikan joko sanon tai ruoska vingahtaa maahan ja toinen persposkeen ja lasso ympäri ja kotiin ja taas ruoska vingahtaa ja sanon pökät nilkoihin nyt naidaan ja nainen sen jälkeen aivan puhki ja onnellinen ja ruoska vinkuu taas tee sapuskaa ja sitten uusiksi että aika nopeasti tulee selväksi naiselle että mies määrää ja sanoo kaapin paikan ja hän joutuu tarjoilemaan miehelle alkoholi pitoisia virvokkeita ja polttaa sisällä koska tykkää ja hieroo samalla herra miehen jalkoja kysyen herra mitä tarvit tai olet vailla haluatko että viihdytän sinua strippaanko vai teenkö pantomiini esityksiä ja mitä musiikkia haluat kuunnella kovaa ja lujaa vai katsotko tv tä olenko rahisi vai pöytäsi

    • elämä..on

      Se riippuu markkina-arvostasi. Jos olet komea mies ja naiset taistelevat huomiostasi, voit kertoa ensi tapaamisella, että tykkäät kakkia naisen suuhun, ja nainen suostuu siihen. Jos taas olet insinöörin oloinen tyyppi, niin et voi koskaan salaisuuksiasi, tai naiset tuomitsevat sinut likaiseksi pervoksi.

      Sama juttu jos suomalainen perusinsinööri istuu tyhjässä linja-autossa naisen viereen ja alkaa juttelemaan, nainen pitää pervona ja käskee poistumaan. Jos taas olet lakupekka, nainen on imarreltu, ja sanoo miksei suomalaiset miehet ole samanlaisia. Sitten he poistuvat bussista, ja nainen saa munaa pyllyyn, suuhun, pimppaan tässä järjestyksessä.

    • rstlöjöjfgh

      Itse olen sub. Kyllä silmä harjaantuu huomaamaan, kenelle miehelle voi ehdottaa. Yleensä koetan ensin kepillä jäätä naurahtamalla: "Kyllä mua voi vähän piiskatakin.." Naisen on kyllä helppo saada mies edes kokeilemaan. Moni tosin huomaa aika nopeasti, ettei se ole oma juttu. Jos otat aiheen heti puheeksi, voit aika äkkiä kyllä pelottaa naisen tiehensä. Onneksi olet mies -jos alat liikkua oikein noissa piireissä, voi käydä tosi huonosti. Kaikki eivät kuuntele turvasanaa.

    • Jos olen tavannut naisen netissä niin seksistä ollaan jo puhuttu ennen tapaamista, muuten pikkuhiljaa sitten kun sen paikkaa tulee jos tulee. Ihan kaikkea en kuitenkaan heti paljasta esim. haluaisin alistaa ("päivä lemmikkinä" olis kiva) ja alistua sekä oikean henkilön kohdalle sattuessa sträppijutut saattais kiinnostaa.

      Kun tulee puhe seksistä niin ensimmäiset kysymykset yleensä on pidätkö suuseksistä, annatko nuolla tai koskettaa peppua. Mä nuolen ja paljon eli se on aika must juttu parinvalinnassa. Itse tykkään myös ottaa kunnon otteen naisen perseestä kun hän esim. on päällä ja sormet saattaa seikkailla melko lähellä peppureikää, joten onhan se hyvä tietää naisen kanta sen alueen juttuihin.

      • en_jaksa_tätä_elämää

        Voi ei. Naisen siis pitää kohdallasi valita haluaako kunnon otteen perseestä (joka on hot), jolloin sormesi saattaa "lipsahtaa" anaaliin (joka on not). On se kumma, että ihan viime vuosina miehille on tullut pakkomielle peräreiästä. Itse en siihen liitä mitään seksuaalista, päinvastoin. Miehen anaalia voin hyväillä, jos mies tykkää.


      • Äidinkielen kurssille kipin kapin jos luetun ymmärtämisesi on tuota luokkaa.


    • ätminki

      Täältä ei kannat kysyä mitään kun täällä ei ole sellaisia miewhiä jotka olis seksiä harrastaneet. Naisetkin on jännämiesten panoja ja ne tekee mitä jännämies käskee.

      • hydh

        Mun mielestä täällä on harvinaisen täysjärkisiä naisia, eikä mitään jännämiesten panoja.


    • Minulla on varmaan jokin perversio, kun en tiedä edes mitä nuo kaikki tarkoittaa. Joten jos nuo olisi toiselle jotain sydämen asioita, niin saisi varmaan etsiä jonkun asiaan vihkiytyneen.

    • jotainomaltakohdaltani

      "Jos toivotte kumppanilta dominointia, submissiivisuutta, bondagea, rakastelua ilman erikoisempia fantasioita, pukeutuvaa roolileikkiä tai jotain muuta niin;

      Missä vaiheessa treffailua, seurustelua alatte keskustella mieltymyksistänne ja toiveistanne seksin suhteen?

      Mitä jos toiveenne eivät kohtaakkaan?"

      Omalla kohdallani näistä on vähän ollut juttua silloin kun sitä seksiäkin on ollut. Eli yleensä noin viikko / kuukausi ensi treffeistä. Joskus on ollut jo ennen toimintaa luontevaa puhua vähän millaisesta menosta tykkää, ja kiusoitella, mutta useimmiten ei vielä konkreettisina sanoina. Enemmän pyritty siihen toisen lukemiseen. Kun varmasti molempia vähän ujostuttaa lausua niitä ääneen ihan tuoreeltaan. Ja kyllä, myös sellainen mies joka tykkää ns. "viedä" naistansa, voi vaatia ensin pientä rohkaisua naisen taholta, että saa homman rullaamaan. Ja tää tietenkin vaatii naiselta uskoa ukkoonsa, että kyllä se homman klaaraa jos annan tsäänssin. Eli varmaan näistä pitäisi myös koittaa puhua rohkeammin.

      Mutta yleisesti ottaen tietty itsevarmuus ei varmaan mene suurimmalla osalla metsään seksissä. Eli se on molemmista kiihottavaa nähdä, että toinen haluaa toista, ja myös näyttää sen määrätietoisuudellaan.

      Suurimmalle osalle ihmisiähän nuo mieltymykset eivät varmaan ole mitään kynnyskysymyksiä, jos ollaan edes vähän samalla karttalehdellä, ja molemmat on halukkaita tekemään myös uusia asioita, ja joskus jotain ihan toisen mieliksi. Olettaen, että ne eivät kovin vahvasti leimaa koko seksiä, eli rajoita muun laista toimintaa pois.

      Omasta kokemuksestani naisten kohdalla esim. sohvalta syliin nostaminen suudellessa ja sänkyyn kantaminen, sekä kevyt kiinni pitäminen esim. ranteista, ei ole vielä koskaan mennyt pieleen. Mutta olettaisin pystyväni lukemaan myös sen kumppanistani, jos hän sitä kauhistuisi tai ei muuten pitäisi. Sama koskee kevyttä sidontaa. Eli itse tykkään olla se aktiivisempi puoli ja viedän naista, mutta toki pidän myös siitä, että nainen välillä määrätietoisesti esim. kampeaa minut alleen ja antaa suuseksiä nousee ratsaille. Kaunis näky kerrassaan... :P

      Eli varmaan riippuu myös paljon fantasian laadusta ja mieltymysten ehdottomuudesta. Erikoisemmista jutuista voi olla vaikeaa puhua ensimetreillä, ellei sitten esim. ole samanhenkisestä kinky-yhteisöstä. Toiveiden kohtaaminen on tähän mennessä osunut aika kohdalleen. Toiveita voi koittaa laajentaa, jos molemmilta tahtoa löytyy tulla vastaan. Tietenkin näistä voi tulla myös kynnyskysymyksiä, mutta on varmasti haluja, joista niitä tulee helpommin kuin toisista.

      • 12121212

        Kuulut 40% miehistä joka haluaa dominoida ja vielä alistaakin. Jos ajatellaan että naisista...
        - 96% haluaa miehen dominoivan
        - 75% haluaa miehen alistavan
        ...luultavasti sinun on helppoa löytää kumppaneita joiden kanssa toiveet loksahtavat kohdilleen.

        Ei voi kuin onnitella.

        Jos ajattelen omalta kannaltani, en halua dominoida enkä alistaa. Rajaamme siis 96% naisista pois.
        En myöskään ole BDSM-termein "sub", joten rajaamme lopuista 4% pois selkeät dominat.
        Voisi ajatella että olisin ns. "switch", mutta en dominoivalla tai dominoitavalla vaan leikkisällä tavalla.

        Miten suuri osa naisista jää viivan alle? 1%?

        Sitten tulee se toinen negatiivinen asia. En nimittäin erityisemmin tykkää rajusta jyystämisestä, mikä on 99,9999% naisista ehdoton must jossain vaiheessa sekstailua.

        Kaltaisiani miehiä on paljon, meille sopivia naisia...ei juuri ollenkaan.


      • tarralenkkari666

        Voisin vielä uskoa, että suuri osa heteronaisista haluaa miehen ottavan ohjat sängyssä (kai sitäkin dominoinniksi voi kutsua, jos haluaa johtaa ihmisiä jonkinverran harhaan) mutta että alistaa?

        Olen kerran tapaillut miestä, joka olisi halunnut dominoida ja alistaa (kuristaa, harrastaa rajua seksiä ym.). Hänen mukaansa suurin osa naisista(en myöskään minä) ei moista halua (ainakaan kuin joskus harvoin).


      • Eräkettu
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Voisin vielä uskoa, että suuri osa heteronaisista haluaa miehen ottavan ohjat sängyssä (kai sitäkin dominoinniksi voi kutsua, jos haluaa johtaa ihmisiä jonkinverran harhaan) mutta että alistaa?

        Olen kerran tapaillut miestä, joka olisi halunnut dominoida ja alistaa (kuristaa, harrastaa rajua seksiä ym.). Hänen mukaansa suurin osa naisista(en myöskään minä) ei moista halua (ainakaan kuin joskus harvoin).

        No siis sehän nyt on ihan normaalia että nainen alistuu siellä sängyssä ja mies pyörittelee mielen mukaan..


      • 12121212
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Voisin vielä uskoa, että suuri osa heteronaisista haluaa miehen ottavan ohjat sängyssä (kai sitäkin dominoinniksi voi kutsua, jos haluaa johtaa ihmisiä jonkinverran harhaan) mutta että alistaa?

        Olen kerran tapaillut miestä, joka olisi halunnut dominoida ja alistaa (kuristaa, harrastaa rajua seksiä ym.). Hänen mukaansa suurin osa naisista(en myöskään minä) ei moista halua (ainakaan kuin joskus harvoin).

        Alistamista on monenlaista. En minäkään usko että enemmistö naisista pitää kuristamisesta. Joskin varmasti heitäkin on varmasti enemmän kuin hellästä rakastelusta pitäviä.

        75% perustui naisten omiin vastauksiin.


      • jotainomaltakohdaltani
        12121212 kirjoitti:

        Alistamista on monenlaista. En minäkään usko että enemmistö naisista pitää kuristamisesta. Joskin varmasti heitäkin on varmasti enemmän kuin hellästä rakastelusta pitäviä.

        75% perustui naisten omiin vastauksiin.

        "Voisi ajatella että olisin ns. "switch", mutta en dominoivalla tai dominoitavalla vaan leikkisällä tavalla."

        Eli olet siis tavallisempi kuin annat ymmärtää? Tosta on hyvä jatkaa, ja tuskin kumppanin lötäminen tuosta kiinni jää. En itse ainakaan luokittelisi itseäni mihinkään prosenttijengiin tuon takia.

        Kokisitko muuten itse alistamiseksi jos nainen tarraisi sinua ranteista päällä olleessaan ja pussaisi vähän kiihkeämmin? Tai viekö se fiilikset, ja tuntuisiko se pahalta? Jokaisella ne omat mieltymyksensä on, mutta pointtini oli, että harvalla ne kovin kiveen kirjoitettuja edes on. Ja ääripäät on aina ääripäitä. Tää mistä kirjoitin itse on aika mainstreamia, vaikka täällä siitä puhutaam dominointina ja alistuksena.


      • 12121212
        jotainomaltakohdaltani kirjoitti:

        "Voisi ajatella että olisin ns. "switch", mutta en dominoivalla tai dominoitavalla vaan leikkisällä tavalla."

        Eli olet siis tavallisempi kuin annat ymmärtää? Tosta on hyvä jatkaa, ja tuskin kumppanin lötäminen tuosta kiinni jää. En itse ainakaan luokittelisi itseäni mihinkään prosenttijengiin tuon takia.

        Kokisitko muuten itse alistamiseksi jos nainen tarraisi sinua ranteista päällä olleessaan ja pussaisi vähän kiihkeämmin? Tai viekö se fiilikset, ja tuntuisiko se pahalta? Jokaisella ne omat mieltymyksensä on, mutta pointtini oli, että harvalla ne kovin kiveen kirjoitettuja edes on. Ja ääripäät on aina ääripäitä. Tää mistä kirjoitin itse on aika mainstreamia, vaikka täällä siitä puhutaam dominointina ja alistuksena.

        No ei se välttämättä fiiliksiä tappaisi, mutta enemmän tykkäisin jos laitettaisiin sormet lomittain tms. Se tappaisi fiilikset jos pitäisi ottaa naista ranteista kiinni, niin toimitaan silloin kun otetaan nainen väkisin. Ihan täyttä raiskausfantasiaosastoa.


    • Eräkettu

      Ite tykkään sellasesta kunnon nussimisesta jossa nainen alistuu totaalisesti nartun asemaan..

      Ja se sisään laukeaminen siihen päälle..

    • Perinteisellä tyylillä vaan, niiku hiihdossakin, niin ei tarvii mitään turhia lässytyksiä

    • Vastatakseni omaan kysymykseeni; Siinä vaiheessa kun seksi tulee ajankohtaiseksi olisi hyvä keskustella mieltymyksistä seksin suhteen, mutta jättää ne erikoisemmat toiveet vähän myöhemmälle. Ellei sitten ole niin ehdottomia juttuja, että ilman niitä ei saa seksuaalista tyydytystä.

      Idea kysymykseeni lähti itseasiassa Sunstone nimisestä BDSM sarjakuvan 3:sta stripistä.
      http://orig07.deviantart.net/559c/f/2012/270/6/9/i_believe_we_have_a_failure_to_communicate____by_shiniez-d5feoif.jpg
      http://orig14.deviantart.net/1764/f/2012/273/2/f/horrible_ending_crysis_of_doom_by_shiniez-d5genlw.jpg
      http://img10.deviantart.net/ff60/i/2013/005/1/f/how_it_all_begun_by_shiniez-d4ga9ks.jpg

      Kimmoke siis oli lykyhäisyydessään, että entä jos niistä omista vähän erikoisemmista seksuaalisista mieltymyksistä ei uskalletakaan puhua suoraan, kun pelätään toisen suhtautumista ja reagointia asiaan. Seksuaalise mieltymykset ja seksi kun, olettaisin, on aika vaikea aihe keskustella.

      Mutta kuinka pitkälle noiden omien toiveiden, mieltymyksien, "voisi ehkä kokeilla" juttujen esille tuomisessa mänee? Mitä sitten jos ollaankin jo vakaassa parisuhteessa ja "voisi ehkä kokeilla" toteutuu ja huomaakin että tästä saa mielihyvää, mutta toinen ei ollenkaan innostu? Erotaanko? Tekeekö jompikumpi kompromissin? Pitkälti varmaan hehnkilöistä kiinni miten käy.

      Itse näen dominoinnin, submissiivisuuden(alistumisen), bondagen yms.. yhtenä muunnoksena ja jatkona seksuaaliselle kokeilulle, siinä missä muutkin erilaiset asennot, seksuaaliset hieronnat yms... Se normaali lähetyssaarnaaja, ratsastus, takaapäin(koira-asento), suuseksi ja muut väistämättä alkavat jossain vaiheessa tuntumaan jo vanhoilta jutuilta, kuten kaikessa. Haetaan jotain erikoista, piristystä ehkä vähän laimenneeseen ja rutinoituneeseen seksiin.

      Sitä vain tuppaa tapahtumaan että näistä BDSM jutuista kun keskustellaan, niin poppoo olettaa heti ensikättelyssä puhuttavan siitä ääripäästä, kivun aiheuttamisesta, rajuista otteista, piiskauksesta, yms... Vähän kuin tatuoinneista puhuttaessa oletettaisiin puhuttavan vain niistä tapauksista joissa henkilö on tatuoitu kauttaaltaan päästä varpaisiin.
      Tai alkoholin juomisesta puhuttaessa siitä, että puhuttaisiin rappio alkoholisteista joiden päivä alkaa pullolla kossua ja loppuu kossupullo kourassa, sammuneena.

      Tuolla toisessa ketjussa oli tuosta "seksuaalifantasia" sananasta polemiikkia, kun sillä näyttää olevan poppoon mielessä erilaisia muunnelmia.
      "fantasiasta, jonka haluat toteuttaa tai fantasiasta, jota käytetetään mielikuvana esim. runkkauksen avuksi"
      Jälkimmäisessä kyse on olettaakseni fantasioista, jotka ovat mahdollisesti "vaarallisia ja riskialttiita", mahdollisesti enemmän tai vähemmän tabuja ja mahdollisesti myös rikollista.
      Näen BDSM:n olevan keino päästä kiinni ja kokemaan noita "riskialttiimpia" fantasioita, turvallisessa ympäristössä, jossa sinä(fantasioija) ja sinun kumppani olette yhdessä sopineet sekä keskustelleet asiasta ja larppaatte(leikitte/pelaatte) tämän fantasia tilanteen läpi, kokeillen mikä tuottaa mielihyvää. Samallalailla kuin kokeilette tuoko uusi asento mielihyvää.

    • hshgflkjöl

      Ehkä sulla Pete on kyseessä vaan ihan normaali nuoren miehen kokeilunhalu.. Tuo sitten lisää aiheen kiehtovuutta, ettei asiaa ole helppo ottaa puheeksi. (Itse olen tuo subinainen.) Rakastamani miehen takia luopuisin kyllä ihan mistä vaan, jos hän ei olisi kiinnostunut samoista asioista kuin minä seksuaalisesti. En jättäisi! Ei elämässä muutenkaan saa kaikkea, mitä haluaa..

      • Mahtollisesti.


      • Eli rakastamasi miehen takia luopuisit omasta seksuaalisesta nautinnosta?


      • Tämä on tämä ihmisten itsepetos.

        He kuvittelevat, että rakkauden tullessa voin muuttua, lasten tullessa voin muuttua. Laihdun, lopetan tupakoinnin/juomisen,en enää kaipaa huomiota muilta miehiltä/naisilta, jne

        Joku onnistuu, mutta hyvin usea palaa takaisin omiin tapoihinsa, viimeistään kun se ensimmäiset pari vuotta on mennyt


    • hshgflkjö

      No huh! Aivan ehdottomasti! Seksuaalinen hurmos kestää vaan vähän aikaa, ja suurimmaksi osaksi unohtuu äkkiä. Rakkaus on "huumeena" 100x sykähdyttävämpi. Rakkautta ei vaan nykyään ole. Siitä ei edes juuri puhuta -ainakaan täällä. Ei se muutenkaan ole arvostettua. Omalle kohdalle se osuu max 0-2x elämässä. (Itsellä jo takana, joten nyt voi olla ihan rauhassa sub mielipiteistä välittämättä.) :)

    • hshgflkj

      Aika moni mies haluaa harrastaa seksiä monen naisen kanssa. Jos hän luopuu haluistaan vaikka perheen takia, niin eikö uhraus ole silloin kunnioitettavaa? Jopa välttämätöntä?

    • hshgflk

      (Saanko vähän nauraa itselleni? Subimaiseen tapaan en ole fanaattisesti mitään mieltä. "Mitä Herra vaan haluaa..) :)

      • :D

        Ja Herrahan haluaa kuulla mielipiteet ja (turhat)toiveet.

        Voi sitten katsoa kuinka pahasti sitä on päästy lipsumaan ja päättämään sopivaa rangaistusta.


    • hshgfl

      "Ja Herrahan haluaa kuulla mielipiteet."

      En kerro! (rangaistus, pliis.......) :)

      hehe..... Vaikenen -tiedän, että nämä jutut ovat monelle liikaa.. :)

      • Jatkakaa toki, mielenkiinnolla täällä seurailen.


    • Luulen, (en tiedä) että vähänkää erikoisemmat mieltymykset olisi ihan hyvä kertoa aika sukkelaan.

    • No ns tavallisista jutuista kuten suuseksistä, peppuseksistä kannattaa kertoa jo ennen ensimmäistä kertee erityisesti jos ei pidä niistä.

      Jos taas haluaa jotain erikoisempaa, kuten eritteitä, ryhmäseksiä, homoseksiä tms, olisi ne varmaan hyvä ottaa esille sopivassa tilanteessa ennen esm yhteen muuttamista, varsinkin jos ne ovat tärkeitä tai kuuluneet normisettiin sinkkuaikoina

    • panijajanussia

      SKat - eli paskafantasia on minusta iljettävä!

      Minusta nämä paska alistumis ja subi fantasiat ovat kuin sairaus tai mielisairaus tai vamma. Minulla on vaan yksi fantasia ja se on nuorten naisten ja eksoottisten naisten paneminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      68
      2988
    2. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      16
      2506
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2286
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      76
      2277
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      148
      1919
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1500
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1484
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      532
      1386
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1244
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1069
    Aihe