Tule mukaan. Uusi sarja alkaa pyörimään ensi kuusta lähtien nelosella keskiviikkoisin ja lauantaisin, kestäen koko vuoden. Jokaisessa lähetyksessä aina uusi kilpailija saa melaa samalta mieheltä, joka on nauhoittanut lähetykset enakkoon ja myös juontaa ne. Katsojat saavat äänestää vuoden 2017 vappuviikolla parasta misua tai jätkää, jos sellaisia sattuu ohjelmassa esiintymään. Kriteerit saa jokainen itse määritellä. Hyvä kroppa, kauniit kasvot, kaunis "römpsä", ahnas anus, tai joku vain näyttelee niin upeasti orgasmia. Muista katsoa ja äänestää kisan päätösviikolla suosikkiasi.
.....Eikö olekin siistii........
Vain mela ratkaisee lähetykset alkavat
6
<50
Vastaukset
- mitäs.vittua
mutta jos vain mela ratkaisee niin miksi ihmeessä kriteerit saa päättää?
- Axl_itse
No tuo ohjelman nimi nyt tuli siitä, että koko elämäni on pyörinyt vain melani ympärillä. Joitakin sanotaan omaan napaan tuijottajiksi, mutta minä keskityn aina melaani. Ja kyllä minun mielestäni se, että saan naisen kuin naisen kaadettua, johtuu melastani. Eli koko ohjelmaa ei olisi ilman melaani.
...Mutta joo. Nimi ei ole paras mahdollinen. Minulle se kuitenkin on tärkeä juuri tuollaisena. Ja mikä on minulle tärkeintä, on sen oltava muillekin tärkeintä. Ymmärrätkö? - niin.sellasta.vielä
Axl_itse kirjoitti:
No tuo ohjelman nimi nyt tuli siitä, että koko elämäni on pyörinyt vain melani ympärillä. Joitakin sanotaan omaan napaan tuijottajiksi, mutta minä keskityn aina melaani. Ja kyllä minun mielestäni se, että saan naisen kuin naisen kaadettua, johtuu melastani. Eli koko ohjelmaa ei olisi ilman melaani.
...Mutta joo. Nimi ei ole paras mahdollinen. Minulle se kuitenkin on tärkeä juuri tuollaisena. Ja mikä on minulle tärkeintä, on sen oltava muillekin tärkeintä. Ymmärrätkö?että onko kookaskin tuo vehkeesi?
- Axl_itse
niin.sellasta.vielä kirjoitti:
että onko kookaskin tuo vehkeesi?
Aktin jälkeen ei meinaa seisokki hellittää ja sehän valvottaa. Talvisin on tapana mennä pakkasyönä parvekkeelle katselemaan tähtiä, jotta ajatus vaihtuisi ja pääsisi nukkumaan. Mutta voi voi. Usein kun katson Otavaa, ei mutteri suostu vaipumaan alas, vaan keikkuu näkökentässä ihan nenän edessä levittäen naisen tuoksua sieraimiin. Ihan kamalaa. Haluttaisi mennä nukkumaan, mutta pitääkin tilata uusi Irma käymään, jos edellinen ehti jo häipyä.
...Mitannut en ole, mutta rehellisesti sanoen, eiköhän se ole jo haitallisen iso?
- Petyin
Minä kun luulin että tämä olisi luonto-ohjelma.
- zdfxdzx
jaa että kepulaisten maajussien eläkerahastosta tulee ohjelmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726