vaimoni alkoi nähdä minussa kaikki mahdolliset viat ja vääristelee tekemisiäni ja sanomisiani..muuttunu erittäin vihaavaksi minua kohtaan vaikka mitään syytä siihen ei pitäisi olla..onko tässä syynä kenties se että hän on löytänyt uuden miehen?
asioiden vääristely..
8
367
Vastaukset
- miesohjeistaja
No jos asetelma on jo tuollainen, niin kysy suoraan. Kieltäkööt tai myöntäkööt, niin joka tapauksessa sanot, että tää pelleily loppuu NYT.
- Ajattelen.eroa
Minulla on mies joka syyttää siitä mitä hän on itse, kääntämällä toisen syylliseksi. Muutenkin hän usein puhuu pahaa toisista ihmisistä. Hän on neuroottinen joissakin asioissa ja ei näe omaa osuutta tapahtumiin vaan alkaa rähjätä pienistäkin asioista. Jos hänelle sanoo tai huutaa takaisin hän kääntää senkin syykseni. Luonnevikaa näen hänessä itsessään.
- LopunMerkit
Entinen vaimoni oli pitkään täsmälleen samanlainen. Lisäksi hän lopetti kotitöiden tekemisen. Parisuhdeterapiassa hän yritti kääntää terapeutin minua vastaan, eikä suostunut toteuttamaan mitään harjoituksia tai noudattamaan ohjeita.
- huorastasaaparhaan
vaimon. ei ole nurkissa nalkuttamassa.
- mrs_potatohead
Samaa täälläkin, tosin mies vääristelee kaiken eikä ota vastuuta omista sanomisistaan. Olen ihan loppu kaikesta siitä mitä kuulen olevani. Jos teen niin tai näin, on se aina väärinpäin. Sitten kun itken pahaa mieltäni, on kuulema vain vitsaillut ja olen liian tosikko. Haluaisin eron.
- Miksisiedätpaskaa
Kukaan mies ei ole sen arvoinen että sen vuoksi pitäisi itkeä. Muuta kuin onnesta. Ja sama pätee myös toiseen sukupuoleen. Eroa jos ei parempaa ole odotettavissa.
- ArDolban
Kirjoitit "vaikka mitään syytä siihen ei pitäisi olla" Tämä on sinun näkemyksesi tilanteesta ja varmasti näkemyksesi omasta näkökannastasi on aivan totta. Se, miten puolisosi näkee ja kokee tilanteen, voikin olla jo ihan toinen tarina ja usein onkin. Kuuntele tämä n. tunnin mittainen ohjelma jossa käsitellään eri tyyppisiä asiota jotka voi olla ko. kaltaisten tilanteiden taustalla.
http://areena.yle.fi/1-2140884?autoplay=true- rtyuiii
kyllähän sillä uusimies tuntuu olevan .kovasti on peitelly ja valehdellu tätä työkaveri suhdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606531Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483856Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,162928- 52920
- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17869Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847